WiseDriving Reviews 

8.128
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The Telematic box is less invasive than others the feedback and prospect of lower monthly payments is great. Everything you need is online but you can still contact customer service to talk to a live... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant Insurance company. Love the fact the monthly payments comes down throughout the year if driving has been rated high. Also their dashboard is really easy to use and very informative. Their... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is disgusting, hidden charges everywhere , cancelled my policy because there box broke my cars ecu and they charged me for the whole years cover , trust me , pay more else where , stay... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is early days as the insurance is just due to start so I can’t comment on the claims side of things, but WiseDriving quote was competitive for a young driver and met all my needs. It was easy to... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Verzekeraar
  2. ook in
  3. Verzekeringsmaatschappij
  4. Verzekeringsmakelaar

Over WiseDriving

Geschreven door het bedrijf

Get driving.
Get scoring.
Get saving.

At WiseDriving, we provide car insurance that can save you money as well as keep you safe on the roads. Our innovative telematics technology product collects vital information as you drive - including how you accelerate and brake, as well as the speed you travel and your travel times. With this we give you the opportunity to earn reduced premiums through safe driving

Get a quote with us and see how much you could save with a telematics car insurance policy with WiseDriving - wisedriving.com

GET A QUOTE

HELP CENTRE

Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

8K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(8.128)

67 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Into my 3rd year now never had a…

Into my 3rd year now never had a problem great communication and trustworthy and very fair

10 april 2025
Logo WiseDriving

Antwoord van WiseDriving

Hi Darren,

Thanks for giving us such a good rating, we’re happy that the product and service we’ve provided are working for you.

Many thanks,
Angela

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very easy to contact and friendly…

Very easy to contact and friendly people.

18 mei 2025
Logo WiseDriving

Antwoord van WiseDriving

Thanks so much for your kind words, we really do appreciate you taking the time out to share your experience with us.

Regards,
Holly

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have always had a great experince…

I have always had a great experince with wise driving. Very helpful team

20 mei 2025
Logo WiseDriving

Antwoord van WiseDriving

Thanks for the great review! Our priority is our customers and we’re happy to hear you have had great service.

Regards,
Holly

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Renewing my Car Insurance was made easy…

Renewing my Car Insurance was made easy for me by WiseDriving in that they explained everything Consicely and in plain English, that i did not hesitate to renew

18 mei 2025
Logo WiseDriving

Antwoord van WiseDriving

Hi Edward,

Thank you for your kind words - we’re glad your experience with WiseDriving has been great. We look forward to continuing to provide you with this level of service.

Many Thanks,
Kathryn

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love it really

Love it really

17 mei 2025
Logo WiseDriving

Antwoord van WiseDriving

Hi Ben,

Thanks for your positive comments, we are so glad to hear you have enjoyed your experience with us!

Many Thanks,
Kathryn

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Very helpful. 2nd year using WD and very satisfied.

8 mei 2025
Logo WiseDriving

Antwoord van WiseDriving

Hi Janine,

Thanks for giving us such a good rating, we’re happy that the product and service we’ve provided are working for you.

Kind regards,
Angela

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have been with Wise Driving a 5…

I have been with Wise Driving a 5 months. During that time I took my car gor a repair in the beginning of March - I informed wise driving and supplied evidence of this as the battery was removed to repair the car and I didn't want it to affect the blackbox reading. Despite this I got a warning x 5 that my black box was removed at 00:01 the next morning. An email saying I'd breached my terms and removed my black box 5 times. After numerous emails and calls I get confirmation over the phone it was their error. However she stated on the call (I recorded) I would not be able to get this in writing. Premfina the insurance broker confirm there's a cancellation marker on my insurance now. I make a complaint and it is resolved by stating your insurance isn't cancelled and is still valid - no apology no acknowledgement of the error, no acknowledgment and accountability or assurance that the marker is removed from my insurance. The error caused my score that was always above 90 to drop and caused annincrewse in my cost - this has not been corrected. I have had no choice but to go through the complaints channel as they ignore my correspondence. I would not recommend.

9 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo WiseDriving

Antwoord van WiseDriving

Hi Abi,

We do appreciate your feedback and would be happy to look into this for you. If you could send us a private response with your policy number, full address and date of birth to reviews@wisedriving.com, we’ll investigate this further.

Many thanks,
Angela

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo WiseDriving

Antwoord van WiseDriving

Hi Stuart,

Thanks for your positive comments, we are so glad to hear you have enjoyed your experience with us!

Kind regards,
Angela

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My experience with the company is great

My experience with the company is great

8 mei 2025
Logo WiseDriving

Antwoord van WiseDriving

Hi Amienatou,

That’s great! We are so happy you have enjoyed your experience with us so far and we look forward to bringing you the same level of service throughout your policy with us.

Many thanks,
Angela

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo WiseDriving

Antwoord van WiseDriving

Hi Peter,

Thanks for the great review! Our priority is our customers and we’re happy to hear you have had great service.

Kind regards,
Angela

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent and quick

Excellent and quick

5 mei 2025
Logo WiseDriving

Antwoord van WiseDriving

Hi Lacey,

Thanks for your positive comments, we are so glad to hear you have enjoyed your experience with us!

Many Thanks,
Kathryn

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really good

Really good

30 april 2025
Logo WiseDriving

Antwoord van WiseDriving

Hi,

We’re so glad you’ve enjoyed the experience you have had with WiseDriving. Thanks for taking the time to give us your feedback – it’s very much appreciated.

Many thanks,
Adam

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

So far so good 👍

So far so good 👍

30 april 2025
Logo WiseDriving

Antwoord van WiseDriving

Hi,

Thanks for your feedback! We’re glad to hear you’ve enjoyed your experience with WiseDriving so far. If there is anything you feel we can do better for you, please let us know.

Many thanks,
Adam

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service get good driving score and excellent price

28 april 2025
Logo WiseDriving

Antwoord van WiseDriving

Hi Osman,

What a wonderful review - we truly appreciate your comments. We’re happy to hear that our staff and service have made the experience great for you.

Many Thanks,
Kathryn

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Money grab.

Got quoted £2.4k for a 1.6 fiesta with a telematics box. Waited for it to arrive for nearly two weeks all while I got threats of cancelling my insurance after calling them multiple times, explaining that it is a problem on their side (have not received the box).

Shortly after, I got called up for allegedly giving the wrong DoB by 1 year older, which is impossible because I have all my details saved correctly on my GoCompare account... The man on the phone told me it is going to cost an extra 820£ to change the DoB "excluding admin fees" or whatever that means (plus 300£ extra excess???).

When I asked about cancellation at that moment, they mentioned the base cancellation fee, understandable. Then they mentioned the additional telematics box fee of 150£, and after explaining that I have not even received it after this long period they told me the policy states that I'd have to cancel within "7 days".

Insurance in the UK is a total scam, especially for younger drivers, however all these fees are just ridiculous, expecting a university student with a part time job to pay all these crazy prices.

30 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo WiseDriving

Antwoord van WiseDriving

Hi,

We would like to apologise for your negative experience with us. We’d like to learn more about your specific situation. If you could send us a private response with your policy number, full address and date of birth to reviews@WiseDriving.com, it would be greatly appreciated.

Many thanks,
Adam

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing renewal

Can’t fault it! I’ve been with them for over a year now, just had my renewal a month or two ago and it went down £30 a month, from about £115 to £80!! to say I was over the moon is an understatement! I’ve only had my licence will be 3 years in June so a fairly new driver, 20 years old, and a lot of other companies do take the mick with pricing for young drivers but must say, wise driving have been very fair and again I’m just so pleased with my renewal! Thankyou so much, especially as I’ve just brought my first home the lowered renewal has helped so much!

29 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo WiseDriving

Antwoord van WiseDriving

Hi,

Thanks for such a great review. We work hard to offer the best service possible for our customers, so we’re very happy to see this reflected in your feedback.

Many thanks,
Adam

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy straight forward experience

Easy straight forward experience. All the fuss and worry was taken out of it. Having the regular reviews on your driving and for myself having monthly cost reduced several times throughout my policy was a bonus. Great service 👏

24 april 2025
Logo WiseDriving

Antwoord van WiseDriving

Hi Lauren,

Thank you for choosing WiseDriving and leaving a lovely review. We’re happy you’ve enjoyed your experience with us, we take pride in offering a great level of service to our customers. We’re glad you feel we’ve been able to provide this for you.

Many Thanks,
Kathryn

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful!!! …

Do not use absolutely shocking how they're taking advantage of people and young drivers. Cancelled after 2 weeks, paid £141 initially then a further £159 after I cancelled to then be billed a further £150 fee and £75 cancellation!

24 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo WiseDriving

Antwoord van WiseDriving

Hi Sarah,

Thanks for taking time out of your day to provide us with your feedback. We do take our customers queries seriously, so if you’d like to send us a private response with your policy number, full address and date of birth to reviews@wisedriving.com, we would be happy to answer your questions.

Thanks,
Kathryn

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you,good experience

Thank you,good experience

10 april 2025
Logo WiseDriving

Antwoord van WiseDriving

Hi,

Thanks for your positive comments, we are so glad to hear you have enjoyed your experience with us!

Kind regards,
Angela

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Reliable

Reliable, quick decision

13 april 2025
Logo WiseDriving

Antwoord van WiseDriving

Hi,

Thanks for your feedback! We’re glad to hear you’ve enjoyed your experience with WiseDriving so far. If there is anything you feel we can do better for you, please let us know.

Many thanks,
Adam

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer