Based on my experience, I would advise anyone considering WorldMark by Wyndham to think carefully before signing up. I joined in July 2026 and paid $3,000 as a down payment. I have never used any... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Do NOT sign up for a timeshare, specifically Wyndham. I’m primary owner of the account and for some reason when signing up they added my girlfriend on the account and never told us. Till this day she... Toon meer
trying to just turn in points for a deceased friend. Horrible experience. Stopped paying dues after owner died, sent letter to turn in points. 5 months later they now say can't use certified exit un... Toon meer
I have been with WorldMark for 27 years since Trendwest days. Recently I got a collection letter from the collector for none payment of maintenance fees. It turned out that the credit card that was on... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen
Affordable and flexible. Discover the WorldMark style of vacationing.
Contactgegevens
Sylvan Way 22, 07054, Parsippany-Troy Hills, Verenigde Staten
- www.worldmarktheclub.com
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
How many ways can they say we do not value our owners?
We have been owners since 2006. We have never liked their website. In the past it provided little customer data. We could not find history of our dues or loan payments.
Trying to book online was painfully slow but doable. Calling and having a representative book it was more dependable and slightly quicker.
In May of this year, we made the mistake of purchasing additional points. We wanted to be able to give each of our children the same number of points on our passing. Not a great investment but we want to encourage them to take time off!
The purchase was miserable the people we dealt with did not seem to know what they were doing. We finally got through it then the website was updated. Now we have ZERO historical data. Remember we have been members since 2006. Who updates their website but does not keep customer historical data these days? I wish we could sell all that we own from them but even if we try to sell back to them we lose a lot of money.
My new discontent started when I tried to use our own darn points. We have an existing reservation for August 2023 (we have it in writing and have verbally verified it with representative but there is no record of it in our profile). We tried to update the reservation to include another day (they do not allow booking of one day) and they informed me that I would have to pay additional $50 transfer fee because their fees have changed, and they have to redo reservation to add one day. We made the reservation in June. How many ways can they say we do not value long term customers.
We have always known a timeshare is not an investment but now we don't even believe Worldmark/Wyndham/whoever else they are calling themselves these days are a good vacation company. Do your homework before you buy.
Wasted 5 hours- Room of Liars
I would rather give 0 stars. We were lied to by Cody Lynch. We were held for 5 hours and pressed into a contract. We were adamant that we did not want them to run our credit or want a loan. 30 days later, we have a Wyndham Fin loan on our credit and credit score dropped 30 points. We did not agree to a loan.
I wish I could’ve give no star
I wish I could’ve give no star. Stayed at the WorldMark in Orlando Florida and were bitten by bed bugs room: . 4-314 this isn’t a nice place to stay. Terrible to have to go on vacation and contract bed bugs. My three young children had to go through this. Stay Away From there. Check beds and sheets before u visit
Is it fraud???
I appear to be getting incorrect information when trying to make a reservation. The website shows availability but will not let me finalize a booking (13 months in advance) There reservation representatives tell me there is NO availability. This cannot be true. It appears there may be some kind of fraudulent activity here. Where is all the inventory going? I have been a member since 1999 and have never experienced in all those years what is happening now. I have filed a wire fraud complaint with the FBI to get their actions on record.
After 26 years
After 26 years, the companies going downhill. Had a representative lie to me about specific benefits and then when I found out I was misinformed they tried to make me pay for more credits just to fix the mistake of the rep. The Lies-Promises of future personal assistance from the sales manager, when it is illegal for sales rep to talk to customers after the sale. My mom was promised this twice, 2021 & 2022, then purchased more credits at Seaside. Stating they are held to a higher standard as licensed Real Estate brokers in ORE. Bellingham office had us forge my father off the account replacing w/the daughter there, to buy more credits without him. It’s an unethical company money driven they don’t care about members no matter how long you’ve been there.
Complained to corp. office, they blamed us. Avoid at all costs. The debit this has caused will haunt me for years. Liars to your face.
My experience with Wyndham Club since…
My experience with Wyndham Club since signing the contract in February 2016 has been incredibly disappointing. From the initial cold call promising a free 3-day cruise to ongoing misinformation and unfulfilled promises, Wyndham has shown a complete lack of integrity. During the presentation, we made it clear that we didn't want another timeshare, but Wyndham's representatives were relentless. They eventually offered a compromised half-week timeshare, assuring us we could still use it every other year. However, when we tried to book, we were told we didn't have enough ownership, forcing us to purchase additional days. We were given false information about the timeshare's value appreciation and the ability to rent it out. The claim that our children could inherit prepaid vacation time turned out to be untrue, as they would be burdened with maintenance fees forever. Attempts to book vacations and utilize the timeshare have been met with constant obstacles and staff changes. The promised "free 3-day cruise" never materialized. Wyndham’s monthly calls for "update" meetings have proven to be nothing more than attempts to sell us more timeshare, without providing any meaningful updates. Our countless efforts to communicate with Wyndham and find usable options have been met with frustration and a lack of assistance. As retired individuals on fixed incomes, the substantial costs we've incurred for a timeshare we can't fully utilize have become increasingly burdensome. Wyndham Club's deceptive practices and failure to deliver on promises have left me deeply dissatisfied. I strongly advise others to approach their offers with caution and be wary of the misinformation that accompanies their presentations.
Dont trust Super 8 by Wyndham Sandusky
I will never book a trip from them again, me and my family was going to ohio and booked a hotel at Super 8 by Wyndham Sandusky and they scammed us, I told them july 14-18 were my days and i repeated it multiple times, and come to find out the man put june 14-20 and I didn’t even know and when june 14 came they took money off my card, I was so confused and called them they said ma’am you book for june and i said no how will I book for june and I’m at work and not in ohio I said i booked for july and could you switch my days because me and my family really needs this vacation and they gave me a hard time and I don’t want the money just switch my days to the month and days I want and they still haven’t and they have my money still to, Im so upset, they are not legit.
People should not do this, I wanted a vacation to relax, but noo I got played and no one won’t even help me
I loved bonus time
I loved bonus time. Can no longer get it because people are not able to get their $ back if they cancel and someone else buys the unused room. No cancelations: no bonus time. Will this ever be looked at because being able to look forward to finding bonus time was great. I am no longer a happy timeshare owner.
I have been a owner over 20 years
I have been a owner over 20 years. The last couple of years they have outsourced their rooms. Its been horrible to get reservations for the owners,
I made a reservation to the Oceanside Resort and then added 2 more days. They charged me 2 housekeeping fees and then credit protection. I thought I was changing my housekeeping fee, I have double charges and this happened on Friday. I have been on hold hours (like 6.5 hours on hold). One lady was disconnected me and didn't call back. They have become a joke. The other lady told me her supervisor wont credit my account. This is a new option. I called all day Saturday, Sunday and Monday they were closed, we are on Wednesday and I have been trying every day for hours. Don't buy this timeshare!
Sexist sale rep.
After strong arming sales techniques didn't work the rep decided to go down the sexist route. This didn't work on my wife and I. My wife ended up toying with the sexist bigot who seemed to be lost in the stone age. I would not recommend signing up with cave people.
Perspective of an owner since 2015
I’ll try to break this down as best I can because while I do think there’s some positives to ownership, it’s also a headache to deal with these people.
Wife and I have been Worldmark owners since around 2015. We opted for a ‘progression path’ where we maintain our cost of upgrading (per point) as long as we upgrade within every five years.
The reason we opted for a timeshare was simple. With both of us working we used to put away $1000 combined, each month and then utilize that for any trips or unexpected trips expenditures which may crop up. Overall, we found less was going toward the actual travel we wanted (mainly due to my career in the military) than we initially intended.
So getting a time share was primarily to force us to use this money for travel. And it worked in that regard. We don’t have kids, so we’ve always traveled on what would be considered ‘off peak’ times. So booking has never been an issue with us. We’ve always found what we initially intended and even got in on some waitlists that ended up getting what we wanted in the first place.
We’re on the high end of their ‘silver’ package meaning we get enough points to travel for about a week every four months (original intention was to stop upgrading when we reached one week every three months).
We’ve also paid off the entire loan before we’ve upgraded (twice so far) which has made thing much easier when looking at the overall monthly payment. For us, the time share has been worth it in that regard. The rooms are always amazing and and the service at the resorts has (for the most part but we’ll get into that) been incredibly good. Helpful staff and great locations.
Now the bad. The sales and marketing team. These are the people I hate the most and the sole reason this company loses two stars. These clowns won’t leave you alone. Wife and I have a dedicated sales person based out of the Austin, TX property. He’s the one we tend to go through if we have questions, concerns, or need a little help.
This, however, doesn’t prevent every Worldmark employee under the sun from calling us. They use all the normal scams and excuse.
“We need to discuss your account.”
“We just want to update you on some new features.”
“We really need to talk to you because our rules are changing.”
The list goes on and on. But in reality, they’re just trying to get you on the phone so they can try to upgrade you and fleece more money. We’ve even had them waylay (no other way to describe this behavior) at a few of the resorts. The worst one was in LA. We arrived at the location late into the night (was literally around 2300). Tired from taking a cross country flight and simply trying to get to it room so we could eat, sleep, and get ready for our vacation to start the next day.
Took me 15 minutes to beat the sales people off us as my wife stood there holding our food (that was now getting cold) because they wanted to set up an ‘update meeting’. We’re on vacation. Go the hell away.
And this behavior happens a lot. These days when they call, I simply check to ensure the timeshare is paid and current, then immediately block their number. Our representative has always reached out to us, through text mostly, if there’s something that could be considered important (he’s done it twice since 2015). It’s one of the reasons we always go back to him when it comes time to upgrade. Because he respects our lives, realizes we just want the timeshare to ‘work’, and doesn’t badger us constantly. The rest of Worldmark should take this into consideration. Tried to get on the ‘no call list’ for awhile. Usually when we’re added it gives us 2-4 months of peace. At this point, it’s just easier to block them.
We have been owners of WorldMark for…
We have been owners of WorldMark for over 22 years and have found that this company has lost all creditability with us and a vast number of members,
This tells the story about WorldMark, we found several review sites online with incredible amount horror story reviews about World Mark
We became so enraged by what we found that we stopped looking, We did read 660 reviews and with rating scale of 1 being the worst 603 rating fall into the worst rating and 37 fall into the second worst rating of 2. This over a 92% dissatisfaction rating, how can a company be allowed to operate this way?
Our latest experience
WorldMark salespeople lie and will tell you anything for the sale, our most recent experience we were told that newest program allowed owners who upgraded to the new Travel up/ Travel and leisure program will be able to book out 24 months in advance, we decided this will finally allow us the chance to actually book without hours of time on the phone and computer trying to book time or set up waitlist that never provide the time you want.
Of course, the sales meeting starts on your first day of vacation. When the sale was completed based on the 24-month booking window, the staff could only give us a flash drive of our new contract because their printer was down, We asked for and e-mail of the contract and were never sent the e-mail. Winter storms delayed our return home as we arrived on day 8 of the 7 day resend period we called to book time, this is when we were told the salespeople misinformed us and the book window was still 13 months. We sent a certified letter of resend the same day, day 8 and after several calls and 2 months later we were told that because we were one day late WorldMark would not accept our resend letter. We asked for an explanation in writing and were told we would be provided one, that never happened as well
Not Worth It
After 15 years of ownership I am looking at every option to GET OUT. Our last stay at Mrytle Beach was borderline abusive by sales staff and the resort was congested and run down, which has sadly been our experience with many resorts now that are in dire need of updating. The resorts are not what they used to be, customer service is deplorable or non-existent and maintenance fees have gone up sharply. Not worth the money. I would much rather save for my vacations and stay at a charming vacation rental, which has been a much better experience overall than Workdmark's run down resorts, difficulty even making a reservation and their exorbitant maintenance fees.
Avoid at all costs
After 23 years, the companies going downhill. Had a representative lie to me about specific benefits and then when I found out I was misinformed they tried to make me pay for more credits just to fix the mistake of the rep. It’s an unethical company money driven they don’t care about members no matter how long you’ve been there. Avoid at all cost.
Timeshare Nightmare and Deceptive Sales Practices
We have had it with Worldmark by Wyndham! We expect to be released from our fraudulently obtained contract NOW! To date, we have corresponded with them at least a dozen times. We have presented them with the deceptive sales practices and the completely fraudulent actions of the Las Vegas Sales Team. We requested the cancellation of our contract in writing and all they have done is use stall tactics, claiming they are investigating the situation. We’ve had to open disputes with the credit bureaus because TWO different credit cards were opened without our knowledge. One was with Barclay’s which they used to secure monies to “close the deal”. In fact, Barclays sent us a letter stating they conducted an investigation and told us we were not responsible for the fraudulent activity and closed the account. However, a few weeks later, they sent us another letter claiming that Worldmark has provided them with proof it was not a fraudulent transaction and we owe the money. We now believe that Barclays is in collusion with Worldmark. They are actively trying to get us on the phone to talk. Forget it! We already fell for this once. They are masters of manipulation and lies are clearly common business practices.
Over the course of the five plus hour presentation, we were told by the 4-5 salespeople (among other lies) that we could exit the timeshare contract at any time. Yet, that is not in the contract. What we did discover in the contract was a 5-calendar day rescission period as outlined by Nevada Law. The "real estate agent" in charge of reviewing the contract, to “protect us”, did NOT point this out and turned out to be Worldmark management. She took 15 minutes to go over a 51-page contract. This has been a nightmare based on the lack of urgency, empathy, or follow-up from Worldmark. As if your current count of 1,163 complaints over the last 3 years and the 1-star average rating is a testament to your lack of integrity. Step up to the plate and CANCEL OUR CONTRACT!
I would write a zero star just like…
I would write a zero star just like everybody else. This place is terrible. We are platinum elite members with 70,000 credits. This is the biggest joke of a company I’ve ever been a part of do not waste your money. Do not buy this stupid timeshare. It’s like highway robbery every other week what are they gonna make us pay for next booking? This is a joke. we have dropped $70,000 into this stupid company and ever since Worldmark by Wyndham took over, it’s been a joke, raising our prices, making it hard don’t answer the calls paying for parking $25 per spot to park in San Diego. That’s a joke. I can’t believe there’s not a Google to rate Worldmark by Wyndham because they’re terrible terrible terrible. Terrible terrible.
I would give a 0 if I could.
I would give a 0 if I could.
Totally unprofessional.
I can't give a 0!!
I only gave a 1 because I can't give a 0. Customer service is horrible!! Everyone I call, I'm at least an hour on hold. As an owner, or anybody for that matter, that hold time is extremely excessive!! Booking is another issue. If you don't book months ahead of time, finding a room a couple weeks in advance is almost unheard of. The money you pay to have ownership, customer service should be much better than this!! This is ridiculous!!!
No one should be on hold for an hour during business hours. The booking website is terrible, no customer friendly. The old website was tons better. They should go back to using it again. I feel like I have been hustled by a conartist!
I've been a member since 1996
I've been a member since 1996. Its been great until Wyndham took over. Each year they reduce the number of benefits. They had a great website which is now unusable. Used to have a vip phone number that answered within 10 minutes. They just changed it and it takes 30 minutes to an hour. Properties used to be in good order ..now they are poorly maintained. too many other things to list. Makes me wonder what Wyndham is actually trying to do with worldmark.
I have been on hold on vacation…
I have been on hold on vacation planning line for over 2 hours. They have never fixed this problem. It’s one thing to pay for your timeshare but trying to use it is a nightmare! Worldmark by Wyndham your over billion dollar company reach out to a call center and fix this
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








