Your Brand Cover Reviews 

517
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Spoke with Sam yesterday and he was super helpful and as I was a difficult customer!he has plenty of patience and great advise! Also makes your plan for cover extremely clear. Great customer service.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a really positive experience with Cover It. The gentleman called Daniel I spoke to was extremely kind, helpful and professional, and took the time to explain everything clearly. I’m going t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant chat with Austin and got the insurance we needed he was polite, friendly and very helpful with myself and my wife I have moved from one company to this company on looking through and listen... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Louis, who called me this morning, 4/9/26, was polite, friendly and professional, We had a nice general chat alongside the purpose for the call. Everything was explained and I am happy with the produc... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Reparatieservice voor huishoudapparatuur
  2. ook in
  3. Reparatie van kleine huishoudelijke apparaten

Geschreven door het bedrijf

Get Rapid Repairs, Free Servicing and Free Appliance Upgrades included in your cover. Your Brand Cover – The Appliance Cover Specialists At Your Brand Cover, we’re committed to delivering better service, better value, and complete confidence when it comes to protecting the appliances you rely on every day. Our core values — Fairness, Trust, Value and Reliability — guide everything we do. Millions of households across the UK choose appliance cover for the reassurance it brings. With Your Brand Cover, you can relax knowing your protection is backed by a company that puts customers first and is dedicated to keeping your home running smoothly. For a simple, affordable monthly cost, we take care of the stress of repairing or replacing your essential appliances. No hassle, no worry — just dependable support whenever you need it.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

517 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 86% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(517)

290 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

He was a lovely young man explained…

He was a lovely young man explained everything very carefully answered all the questions that’s why we took it out. Young man’s name was Cyrus.

7 juli 2026
Logo Your Brand Cover

Antwoord van Your Brand Cover

Dear Mrs Blackman,

Thank you for your wonderful review. We're delighted to hear that Cyrus took the time to explain everything carefully and answer all of your questions. It's fantastic to know that his friendly and helpful approach gave you the confidence to choose Your Brand Cover.

We'll be sure to pass your kind comments on to Cyrus.

Kind regards
Your Brand Cover

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Daniel was brilliant

Daniel was brilliant. He described everything down to the last letter. He was polite and patient.

7 juli 2026
Logo Your Brand Cover

Antwoord van Your Brand Cover

Dear Graham,

Thank you for your wonderful review. We're delighted to hear that Daniel took the time to explain everything clearly and that you found him polite and patient throughout your conversation.

We'll be sure to pass your kind comments on to Daniel. Thank you for choosing Your Brand Cover.

Kind regards
Your Brand Cover

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They are very efficient

They are very efficient

6 juli 2026
Logo Your Brand Cover

Antwoord van Your Brand Cover

Dear Richard,

Thank you for your review. We're delighted to hear that you found our service efficient. We appreciate your feedback and are pleased we were able to provide you with a positive experience.

Kind regards
Your Brand Cover

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Changing appliance cover

1, It was lovely to speak to an English person in an English call center.Im not racist but speaking to someone in another country that can "speak " English is not always at a level you can understand each other .I applaud you for staying in this country employing English people regardless of their colour or religion .
2, The girl I spoke to was friendly and not in the least bit pushy also very polite.
3,The deal you offered me was a huge chunk less than I am paying with Domestic and General for a slightly better arrangement.

3 juli 2026
Logo Your Brand Cover

Antwoord van Your Brand Cover

Dear Lesley,

Thank you for taking the time to leave a review. We're delighted to hear that you appreciated speaking with our UK-based team and that you found our adviser friendly, polite and never pushy.

It's also great to know we were able to offer you cover that better suited your needs at a more competitive price.

Your recommendation and feedback are greatly appreciated, and we're pleased we could provide you with a positive experience.

Kind regards
Your Brand Cover

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Condescending and rude

I specifically stated during the first call I didn't want anything set up till I spoke to my partner I was assured this was the case. So when I called to cancel upon receiving the welcome pack I was a little annoyed the customer service agent I spoke rather rudley explained thats not how it works was condescending and rude and quite frankly I will never deal with this company again I have mental health issues and being spoken down to and hung up on was quite triggering for me

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Your Brand Cover

Antwoord van Your Brand Cover

Dear Customer,

Thank you for taking the time to leave your review. We are sorry to read about your experience and that you were left feeling this way following your interactions with our team.

We strive to treat every customer with courtesy, patience and respect, so it is disappointing to hear that you felt spoken down to. We also take comments regarding vulnerable customers and those experiencing mental health difficulties very seriously.

We welcome the opportunity to review both the sales call and your subsequent conversation with our customer service team to gain a full understanding of what happened. Should our review identify that our standards were not be met, we will take the appropriate action, including any additional coaching or training where necessary.

Kind regards,

Your Brand Cover

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful and professional

Very helpful and professional
Highly recommend using this company

30 juni 2026
Logo Your Brand Cover

Antwoord van Your Brand Cover

Dear Mr Attree,

Thank you for your review. We're delighted to hear that you found our team helpful and professional. Your recommendation means a great deal to us, and we're grateful you took the time to share your experience.

Kind regards
Your Brand Cover

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I spoke to a gentleman called Cyrus he…

I spoke to a gentleman called Cyrus he was really polite and well spoken and explained everything to me perfectly.

3 juli 2026
Logo Your Brand Cover

Antwoord van Your Brand Cover

Dear Cara,

Thank you for your review. We're so pleased to hear that Cyrus was polite and took the time to explain everything clearly. Providing clear and helpful service is something we pride ourselves on, so it's wonderful to know you had such a positive experience.

We'll be sure to pass your kind comments on to Cyrus.

Kind regards
Your Brand Cover

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dylan Mew was fantastic within the hour…

Dylan Mew was fantastic within the hour my parts ordered and confirmation sent exceptional service by him would recommend the company to friends and family a seamless service.

2 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Your Brand Cover

Antwoord van Your Brand Cover

Dear Farhana,

Thank you for your wonderful review. We're delighted to hear that Dylan provided such exceptional service and that your parts were ordered so quickly.

It's fantastic to know the process was seamless and that you would recommend us to your friends and family. We'll be sure to pass your kind comments on to Dylan.

Kind regards
Your Brand Cover

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Daniel was very polite and extremely…

Daniel was very polite and extremely helpful and infact saved me some money by consolidating my appliance policy’s.

30 juni 2026
Logo Your Brand Cover

Antwoord van Your Brand Cover

Dear Frances,

Thank you for your review. We're delighted to hear that Daniel was helpful, and was able to help you consolidate your appliance policies to save you money.

We'll be sure to pass on your kind comments to Daniel. Thank you for choosing Your Brand Cover.

Kind regards
Your Brand Cover

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was pestered by this company to renew…

I was pestered by this company to renew my insurance on my washing machine which i then did ..so unfortunatly my machine broke down and as i have never dealt with insurance before on it i rang to ask what to do .person on phone did not know and said he would ring back but he never so rang i again to be told they couldnt do anything as i was to early into my contract .so was sending my money back to me ..surely you are covered from first day of contract ...how am i supposed to know when the machine breaks .. useless company in my eyes

25 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Your Brand Cover

Antwoord van Your Brand Cover

Dear Ms Ryan,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your experience fell short of your expectations.

We apologise that you had to chase us after expecting a callback.

We appreciate how frustrating that must have been, and that's not the level of service we aim to provide.

We have fully refunded the £69 of payments you have made.

Regarding your claim, new policies are subject to an initial exclusion period before cover becomes available. As your appliance broke down during that period, we were unfortunately unable to progress the claim, and your payments were refunded.

We understand your disappointment and appreciate your comments, as they help us identify where we can improve both our communication and our customer service.

Kind regards
Your Brand Cover

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Aston

Aston, who rang me, was very informative, helpful & polite. Great conversation, I had with him! Top bloke!

17 juni 2026
Logo Your Brand Cover

Antwoord van Your Brand Cover

Dear Judith,

Thank you for your review! We're delighted to hear that Aston helpful and polite throughout your conversation.

It's wonderful to know he provided such a positive experience and made the call enjoyable.

We'll be sure to pass on your kind comments to Aston!

Kind regards
Your Brand Cover

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Louis was extremely helpful making sure…

Louis was extremely helpful making sure everything was up to date & explaining the new offers they had. He was polite & friendly. I like this company as you know exactly what you have covered & how much the cover will cost.

17 juni 2026
Logo Your Brand Cover

Antwoord van Your Brand Cover

Dear Mrs. McLoughlin,

Thank you for your review. We're delighted to hear that Louis was so helpful and took the time to explain the available options clearly.

It's great to know that his approach made a positive impression.

We also appreciate your comments about the clarity of our cover and pricing, as providing straightforward and transparent service is very important to us.

Kind regards
Your Brand Cover

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very friendly helpful staff

Very friendly helpful staff

12 juni 2026
Logo Your Brand Cover

Antwoord van Your Brand Cover

Thank you for your review!

We're delighted to hear that you found our team friendly and helpful. Providing excellent customer service is very important to us, and your feedback is greatly appreciated.

Kind regards
Your Brand Cover

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful

Very helpful, Paul had ran a week ago was unable to speak to him at that time ask him to phone back which he has done at my request time so I could discuss things better.

12 juni 2026
Logo Your Brand Cover

Antwoord van Your Brand Cover

Dear Miss Neal,

Thank you for your review. We’re pleased to hear that Paul was so helpful. We understand timing is important, and we're glad he called back at the time you requested so you could discuss everything properly.

We appreciate you taking the time to share your experience and will be sure to pass on your kind comments to Paul.

Kind regards
Your Brand Cover

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My experience with Daniel he was polite and didn’t push me

My experience was good didn’t push me to change my cover but I would like him to know that I got the one I am with it’s £11.95 so I am saving a lot more than I thought

11 juni 2026
Logo Your Brand Cover

Antwoord van Your Brand Cover

Dear Shirley,

Thank you for your review!

We’re delighted to hear Daniel provided a helpful experience.

It’s important to us you felt comfortable making the decision that was right for you and that you discovered you could make an even bigger saving than expected.

We’ll be sure to pass your kind comments on to Daniel.

Kind regards
Your Brand Cover

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company I have leas anxiety now…

Great company I have leas anxiety now for if any of my appliances break down I know I’m covered

29 mei 2026
Logo Your Brand Cover

Antwoord van Your Brand Cover

Dear Louise,

Thank you for your wonderful review. We’re delighted to hear that having cover in place has given you greater peace of mind.

Knowing your appliances are protected if something goes wrong can make all the difference, and we're pleased we could help provide that reassurance.

Kind regards
Your Brand Cover

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cooker repair

I called Connor today who was friendly and very helpful an engineer called back with half hour and within 3 hours in total my cooker was fixed. Excellent service all round

3 juni 2026
Logo Your Brand Cover

Antwoord van Your Brand Cover

Dear Deborah,

Thank you for your fantastic review. We’re delighted to hear Connor was friendly and helpful throughout the process.

It’s great to know that your claim was handled quickly, and your cooker repaired within just a few hours.

Thank you for sharing your experience. We really appreciate your kind words!

Kind regards
Your Brand Cover

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The lad was very nice

The lad was very nice, friendly, knowledgeable and gave ne all I needed to know to change to this company xx

1 juni 2026
Logo Your Brand Cover

Antwoord van Your Brand Cover

Dear Amanda,

Thank you for your lovely review. We’re delighted to hear you found our representative friendly, knowledgeable and helpful. It’s great to know you were given all the information you needed to make your decision.

Kind regards
Your Brand Cover

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't trust them!!

I have never known anything like it. What kind of insurance company only works Mon to Fri 9 - 5? Also when I took the insurance out I was told they covered accidental damage and that they would be out and have it fixed within 7 days. I called up and was told that a broken knob on my cooker was cosmetic!! No... it means I can't use the ring it's used for. 2nd it's been a week and all I have been told is that I need to pay extra!! I have tried to contact them but are closed when I need them. What a joke!! Stay with D&G,

26 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Your Brand Cover

Antwoord van Your Brand Cover

Dear Customer,

Thank you for taking the time to leave your review.

We are sorry to hear that you feel disappointed with your experience.

To clarify, like the majority of appliance cover providers and repair networks, our customer service team operates Monday to Friday. This is largely because most engineers and manufacturers do not provide standard repair services over weekends, meaning there is very limited ability to progress repairs outside of these hours. That said, we do offer an online repair booking facility through our website, allowing customers to register claims and repair requests 24 hours a day, 7 days a week, which many providers do not offer.

With regard to accidental damage, this is not included within our cover and is clearly stated within our Terms and Conditions. We are not an insurance company and instead provide appliance breakdown protection covering mechanical and electrical faults. In our experience, accidental damage is often covered under home insurance policies, so our cover is designed to complement rather than duplicate existing protection.

Regarding the cooker control knob, whether an issue is considered cosmetic or functional depends on the specific circumstances and the assessment carried out. If a component prevents the appliance from operating as intended, this would naturally form part of that assessment.

We would also like to clarify that we were not requesting any additional payment beyond what was already due on the account. Our records show that a payment had been missed and, as with all cover plans, accounts must be brought up to date before a claim can proceed. This was simply the collection of an outstanding payment owed under the agreement rather than an extra charge for making a claim.

Importantly, the claim has not been rejected. The claim remains open and can be progressed once the outstanding missed payment has been brought up to date. Until this happens, we are unable to proceed with arranging repairs or any further claim activity under the terms of the agreement.

Finally, we note that the claim was first reported on 28 May 2026 and that our team was communicating directly with you via WhatsApp during this period regarding the claim and the steps required to progress it. As such, the matter had not been outstanding for over a week without communication, and we were actively engaging with you throughout.

We appreciate all feedback and would be happy to review any remaining concerns directly if you would like to contact our Customer Care Team.

Kind Regards

Your Brand Cover

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent company and great service

Excellent company and great service, thankyou very much. Kind regards, Jeremy.

29 mei 2026
Logo Your Brand Cover

Antwoord van Your Brand Cover

Thank you for your kind review, Jeremy!

We’re delighted to hear you received great service and had such a positive experience with us. Your feedback is greatly appreciated.

Kind regards
Your Brand Cover

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer