Zuri Furniture Reviews 

126
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased an executive office chair. It worked great at first, but it unexpectedly broke at the base. I went crashing to the floor. I wrote the company to ask about replacement parts and never recei... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am an owner/operator service technician doing leather repair. I was contacted by a customer of Zuri Furniture. The customer’s shipment - a leather sectional - had been damaged during delivery. The c... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zuri staff are polite and kind, but the company is totally unresponsive. I ordered a dining table and chairs in mid-August and realized when I called about delivery that the items (as a set) would no... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’ve been using Zuri for over 20 years and always have had a great experience until now. This has been the worst retail experience I have ever had. Paid for furniture in May including white glove deli... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel

Geschreven door het bedrijf

Discover a collection of sleek and stylish furniture for your home and office at Zuri Furniture. We offer a wide selection of furniture for your living room, office, bedroom, dining room, and bar, designed to elevate your space with a modern touch. Whether you prefer to shop online or in-store, we have convenient locations in Dallas and Frisco to serve you. Experience the ultimate in modern living with our curated furniture selection today.


Contactgegevens

1,7

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

126 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,7

Alle reviews

(126)

15 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I absolutely love my furniture

I absolutely love my furniture! Max was super helpful helping me choose the right couch. The quality of our furniture is top. Delivery was timely and came well protected.

19 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Zuri Furniture

Antwoord van Zuri Furniture

Thank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you love your new furniture and had a great experience with our team, especially with Max's help!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BEWARE!!

BEWARE!!! This company is horrible! Do not buy from them if you want something in a timely manner!!! Zuri Furniture lied to me about the availability of a desk I wanted to purchase. They said it would be delivered in 3 to 5 days. I made sure before placing the order that their time frames were correct. Zuri Furniture assured me the desk was in stock and would be delivered within 3-5 days. 3 Days had passed, and the item had not even shipped yet. So, I emailed for a refund. They refused to give me a refund and said there would be a restocking fee. A restocking fee? I have not ever received the purchase!!! I am still fighting with the for my refund and still do not have my order. BUYER BEWARE of ZURI FURNITURE.

7 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Zuri Furniture

Antwoord van Zuri Furniture

Hi Eric,

We're sorry that we were unable to meet your expectations for delivery, but do want to outline a few of the issues with your purchase since you chose to leave a one-star review. First, we did not lie about the availability of your desk; you placed an order at 11:45pm on a Monday evening when our warehouse was closed for the night, and our team got that desk palletized and picked up by FedEx on Tuesday, the next day. This is confirmed by the FedEx tracking number we sent you that shows "We have your package" at midnight that same day, which would be that Tuesday night or Wednesday morning. So FedEx picked the truck up from our warehouse Tuesday evening, and scanned your desk in with the remainder of our shipments that night, but your claim is that we didn’t ship the desk for three days, which is false.

At this point, you had been harassing our support team, stating if the desk did not arrive in the outlined three-to-five-day timeframe that you were going to refuse the desk delivery, file a chargeback, and that you planned to start leaving negative reviews on all the platforms available. The item was en route, but we can not control FedEx, so there is always the chance that they have delays due to weather, or any of the several reasons packages get delayed, which is why the three-to-five-day window is an ETA, like most delivery timeframes you get in online purchases.

Given you began abusing both our support team, and our support management, we chose to have the desk returned to our warehouse with FedEx and process a refund for you, as we didn't feel you were going to be happy with anything we had offered, or could offer, given you were upset the desk shipped out within a day and was in transit. You went so far as calling our support agent stupid, called them a “piece of s***” unprovoked, and then went on to claim that you “had very good connections on NBC consumer reports” and would send them all of our emails, which we hope that you do because we want them to see how you speak to customer service agents who have done nothing wrong.

We did choose to return the merchandise and get you your money back so that you could make a purchase elsewhere in the hopes that you would find someone who could meet your demands and timeline while tolerating the abuse, but we will not be party to that kind of behavior with our support team given they had done nothing wrong, and were actively trying to help you with the delivery and timelines you had demanded.

Your refund has been processed now that the desk is on it’s way back to our warehouse, and we hope that you have the best of luck in any future purchases you make, but please try and have some kind of empathy for the people on the other end of the emails and phone calls that you make, as you are not more important than them, nor are you entitled to speak to anyone that way.

Have a wonderful remainder of your day, and best of luck on the hunt for a new desk!

Sincerely,
Zuri Furniture Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They are posting fake reviews on their…

They are posting fake reviews on their website. They stole my review when I first purchase this desk many years ago, then posted it on 3/25/24 as Tom. The picture even has a picture of my dog. I get that companies post fake review all the time. Still disrespectful to use the exact same post as a different person.

3 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Zuri Furniture

Antwoord van Zuri Furniture

Hello, we simply wanted to showcase your fantastic review, originally posted on our Customer Gallery page, directly on the product page for the Ford Desk with Return. At Zuri, we strive to provide transparency and authenticity by sharing real customer experiences.

Please be informed that as per our Terms of Service, upon uploading an image, users grant Zuri the right to utilize it elsewhere. For further details, you can review our comprehensive Terms of Service by following this link: https://www.zurifurniture.com/index/page/static/subpage/terms_of_use.

We genuinely value your patronage Thank you for considering purchasing the desk from us.

Thank you.

Zuri Furniture

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It's just pretty looking garbage - DO NOT BUY

We regretfully spent almost $3k on a leather sofa. Great looks but VERY poor quality. after less than 10 mths of regular use (2 adults) seams started becoming undone. Creaks and squeaks everywhere. Couch internal suspension system is clearly poorly designed and constructed. They sent out a repair guy that was sloppy and the couch now looks repaired. Not even a year old. Never again...

11 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Zuri Furniture

Antwoord van Zuri Furniture

Hello Tony,

We are sorry to hear that you are unhappy with your purchase, but we are unable to locate any orders under your name. We'd love to review the issue and correct any outstanding issues, as all purchases have one year manufacturing warranties, and we do tend to go above and beyond that one-year timeline for issues as well.

Please reach out to our support team via Phone or Email with the name or order number so that we can review the issue and assist, as we'd love to see this experience turn around into a five-star situation.

Sincerely,
Zuri Furniture Support.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered furniture online

Ordered furniture online. It said they would ship within 7 days. After I paid, I received an email "confirming" that the order will ship in 2 months. I've tried to get my money back, no response from customer service.

11 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Zuri Furniture

Antwoord van Zuri Furniture

Hello,

Thank you for leaving a review. We reached out to request more information from you so that we can not locate your order. We would love to assist you with your delivery issues.

Please reach out to our support team at Support@ZuriFurniture.com with your order number so that we can review it, we look forward to hearing from you!

Thanks,
Zuri Furniture Customer Support.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do NOT order from this company

Do NOT order from this company. Find the item somewhere else. The delivery of the sofa I ordered was delayed significantly, arriving with damages in multiple places, despite my explicit requests for an undamaged product. I invested nearly $10,000 in this sofa, expecting perfection. Despite three different repairmen confirming the irreparable faults in its mechanisms, the company refuses to take responsibility. They now propose sending yet another repair person. Having made the purchase almost two years ago, I'm left without recourse with my credit card company. It feels as though they've taken my money, delivered a subpar sofa, and evaded resolution for almost a year. Communicating with them is an arduous process, often requiring multiple calls/emails due to what seems like an overwhelming volume of complaints they are handling. The problem is not about my sofa arriving damaged. Those things happen. It's about how they handled the situation thereafter. Aside from their business being completely disorganized, they have deceptive, unprofessional, and unreliable people working for them and representing the company. Buyers BEWARE!

8 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Zuri Furniture

Antwoord van Zuri Furniture

Hello Michael,

We're sorry that you feel you have received a 1-star experience with your purchase. I want to be sure to address everything in your review starting with the delivery delay. This delivery was not delayed; you ordered a custom color sofa that is not normally produced, and when you purchased the piece you were informed of the estimated time of arrival before you submitted any payment. The order was slated to arrive to our facility in November, and it did; once it arrived, we got it out the door and into your possession as quickly as possible.

Once the piece arrived, you notified us that it had an impression in the back from the packaging and that the reclining mechanism slid out when you sat down (which is not a defect, it is as-designed). You compared the piece to a sofa you "bought before" which we finally confirmed was a purchase from a competitor of ours, but you referred to it as our piece assuming we would have the same feature set and build as a different furniture vendor.

We did originally send a technician to handle the imprint and to adjust the mechanism, which was unsuccessful, so in February of 2023 we offered to replace the pieces affected, and let you know that it would take some time since the factory would have to recreate the pieces given they were custom-made for you. You declined to accept this resolution, and kept pushing for a return, but the original agreement was that the order was non-returnable given it was a custom order.

At this time, we have been in constant communication with you, but you keep ghosting us, going months without response, then coming back as if we had been the reason nothing was done. You state that the issue isn't about the sofa arriving damaged, but you open your review stating that you "explicitly requested for an undamaged product" yet end it stating "those things happen." We're sorry that your item arrived with issues, and we're continuing to offer resolutions to correct those issues, even a year later despite the continuous gaps in communication from your side, because we do want you to have a five-star experience, and are hopeful that we can turn this experience around for you.

Please continue to reach out to our support team so that we can work on finalizing the next steps, as we would like to see this across the finish line with you so you can enjoy the unique piece in your home to it's fullest extent.

Sincerely,
Zuri Furniture Customer Support.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Mesa chair poorly made-backrest broke

We bought 5 Mesa dining chairs almost 3 years ago and 2 of them have backrests that are severely tilted backwards. It's like sitting in a reclined chair and can't sit upright at the dinner table (backrest broken?). We've tried tightening screws but no change. We loved the chairs when we bought them, but they don't last and were expensive. I would not buy these again. I bought these chairs at Zuri in Plano, TX.

14 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Zuri Furniture

Antwoord van Zuri Furniture

Hello,

Thank you for leaving a review. We reached out to request more information, as we can not locate any orders under your name or information, and would love to assist with any issues involving your Mesa Dining Chairs.

Please reach out to our support team at Support@ZuriFurniture.com with your order number so that we can review, and we look forward to hearing from you!

Thanks,
Zuri Furniture Customer Support.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

ZURI office chair - THE BEST Office chair …

Extremely satisfied with ZURI office chair, genuine leather with very very comfortable seat and back support. Perfect chair to have relaxing brake in reclining position with high head support, change many office chairs over the years, this is
THE BEST Office Chair. Most comfortable office chair.

20 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Zuri Furniture

Antwoord van Zuri Furniture

Hi Ilya, thanks for an awesome review! We're so glad that you love your new office chair. Hope to see you soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m in love with my barstools

I loved the ease of navigating through the site, the communication after the order was complete, I will be purchasing more, again soon.

19 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Zuri Furniture

Antwoord van Zuri Furniture

Hi Whitney, that's great! We're always glad when our customers love their purchases. We look forward to seeing you soon. Thank you for shopping at Zuri!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect chairs!

Love the look and comfort of these chairs! So glad I found these searching online.

29 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Zuri Furniture

Antwoord van Zuri Furniture

Hi, we're so glad that you love the comfort and look of your new counter stools! Thanks for shopping at Zuri!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We will never buy from Zuri again

I bought a Gates Executive chair. Unless you are a bigger person that likes a lot of lumbar support, you may not want this chair. I'm 5'11" and 157 pounds, the lumbar support is too high on my back and a lot of lumbar curve. The employees admitted there is a lot of support and this chair is for a bigger person.
They sent me a Stirling, it has two inches less lumbar support and I was going to send back the Gates. The seat on the Stirling only had two of the four holes drilled to attach the base so I could not put it together, there was two marks where the holes should have gone but no holes.
This will be our last purchase from Zuri.

25 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Zuri Furniture

Antwoord van Zuri Furniture

Hi Jim,

We are sorry that the Gates did not work out for you, but this is why most of our products have the free two-way shipping given chairs are a personal preference for comfort.

We also apologize for the issue with the Sterling exchange, as sometimes issues do get through our Quality Control process, but we show that you were offered a replacement of the second seat given the defect, and you chose to return it instead of taking the part.

We hope that in the future you will give us another chance to provide you with furniture you can love, and are saddened to see you felt this was a one-star experience, as we do always strive for five-stars. We look forward to providing you furniture in any future endeavors or purchases you may make, and please reach out to our support team if you have any other questions or concerns.

Thanks, and have a wonderful day,
Zuri Furniture Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible consumer practice and honesty

Recently bought a couple of furniture sets on Amazon thinking they were a great discount. A couple of days after I had already placed the order. They cancelled all the sets that I have ordered and just stated there was an error when I have placed the orders. They later relisted the same items for 3x the same price. What a joke of a company. Of course nobody reached out and tried to resolve or explain the issue as of writing this. Avoid this company at all costs, they are deceptive and terrible at communication. Judging from the previous reviews they will only take action and respond to these complaints once they see it to try to show that they are communicative ...

16 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Zuri Furniture

Antwoord van Zuri Furniture

Hello DS,

We had an issue with Amazon listing some of our furniture for the incorrect price, and we spoke to Amazon to navigate the issue with them, as it was a backend data issue caused by human error.

We reached out to all the affected orders and let everyone know what was going on, and are sorry that you feel we were being deceptive in any capacity.

Unfortunately, we are human and mistakes do happen, but we'd love to work with you towards a discounted purchase if you're still in the market for furniture. Please just reach out to our support team at Support@ZuriFurniture.com with the details of your order and we can review the situation for you.

Thanks for your time,
Zuri Furniture Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible Logistics Chain

Ordered a complete office setup with the Quincy line. Order went through as "in stock, shipping in 2-3 days". Well, the desk was not in stock, and the order took 3 months to finally come in (credit card already charged BTW). White glove install, but I noticed something was missing. The desk!!!!! Called Zuri, called the installation house. Nobody knows where it is. The finish is not high quality, and the credenza piece does not match color with the rest of the set. Predrilled holes were misaligned, so the doors did not close properly. The install team had to redial them to get the doors aligned. Very unhappy with this outfit and this product. Stay away!!!

4 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Zuri Furniture

Antwoord van Zuri Furniture

Hi Ed,

We're sorry that a single item was missing from your delivery, and it looks like our support team is actively working with you on rectifying the situation. Our logistics team has initiated dock searches at the terminal and local delivery agent, and your account manager is keeping you updated actively as we receive notifications from our teams.

You noted that the credenza doesn't match the rest of the set, but we don't show you actually ordered any additional pieces from us, so we're not sure what the matching issue is. If you could please send photos of the color issues you're seeing, we can gladly address any color mismatches while we work to finalize the desk delivery itself.

Please do reach out to our support team if you have any questions in the meantime, and we will continue to keep you updated on everything as we get those details on the missing desk.

Thanks,
Zuri Support Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

height adjustable bar stool that is tall enough

I was researching for an height adjustable bar stool because the ones I had were not adjustable and they were not tall enough. My shoulders hurt after I sat on it for a while using my laptop. This new one from Zuri is a beautiful red color and the max height is just what I need! So happy with this purchase!

18 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Zuri Furniture

Antwoord van Zuri Furniture

Hi Gwen, thanks for the awesome review. We're so glad that you're happy with your new adjustable bar stool! We look forward to shopping with us soon. Thank you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products

Great products, easy to assemble and look great in our new offices.

31 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Zuri Furniture

Antwoord van Zuri Furniture

Hi Cindi, we're so glad you love your new furniture! We'd love to see how they look in your office space. Share your pics with us on our Customer Gallery page - https://www.zurifurniture.com/gallery. We look forward to seeing you soon. Thanks for shopping at Zuri.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful chairs and great service

Customer service was great from start to finish: they sent me leather samples, discussed the different styles with me and helped me place the order. They picked up when I called and answered my question about putting them together. Mostly though, they look great in my new kitchen, and my friends and family enjoy using them.

1 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Zuri Furniture

Antwoord van Zuri Furniture

Hi Anita, thanks for the awesome feedback. We're so glad that you were satisfied with our great customer service and are enjoying your new chairs. Let us know if we can help you with anything else! Thanks again!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I buy office set I spent over $4000 I…

I buy office set I spent over $4000 I go never buy anything in this store again they horrible delivery experience and customer service terrible keyla suppose to call me never do

22 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Zuri Furniture

Antwoord van Zuri Furniture

Hi Jose,

We show that you placed an order in May of 2022, but we don't see any recent communication from you. The last email that you sent us was in August of 2022, and Kayla responded back to you a few days later after reviewing your request.

It looks like she followed up several times after this in Septemerb, but you never responded to our emails, so we were unaware that you were still having issues.

Please do reach out to our support team at Support@ZuriFurniture.com as we'd love to review any issues you are facing and turn this into a five-star review.

Sincerely,
Zuri Customer Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Comfortable and easy to assemble

Comfortable and easy to assemble. Soft leather, firm support. In in this chair 8 plus hours a day and my back didn't hurt, although I do get up a lot.

1 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Zuri Furniture

Antwoord van Zuri Furniture

Hi Andy, we're so glad that you find this chair so comfortable and you had no issue with assembly. Let us know if you need anything else. Thanks for shopping at Zuri.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SAVE YOURSELF A HEADACHE AND FRUSTRATION, DONT USE ZURI FURNITURE…

Even after writing a review on this SCAM company on 7/24/23, I still do not have my furniture that they said on 7/31/23 "We wanted to alert you that your order with white glove assembly (delivered + assembled in your room of choice, with packaging). Your order has arrived in your area and your installer with SEKO will be reaching out to you within the next week or so (likely on the earlier side) to schedule your delivery, please keep an eye out for their call. We hope that everything goes well, but in the event any concern arise, please reach out to (TRUSTPILOT does not allow me to put in email) and we will connect you with your personal account manager" So i reached out to my personal account manager, Maria C yesterday at 1:15 pm CST and Maria was going to call them and get management involved. I have yet to have a call back on status, i guess Tazmeen Kanji or Kanzi whichever name he is going by does not care about customer service. I place my order on 5/31/23!!!

8 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Zuri Furniture

Antwoord van Zuri Furniture

Hi Lisa,

We are definitely sorry that your delivery has had delays with the local agent. We do show that you requested a call back from management on 8/8/2023 and that they were setup to call you back on 8/9/2023.

Please be on the lookout for this call, as management has been made aware of the situation, and we will be reaching out per your request to discuss this in full.

We look forward to chatting with you further and wrapping everything up, and just reach out to our team if you have any other questions before our management team reaches out this afternoon.

Thanks,
Zuri Furniture Customer Support.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful Furniture fast shipping

This table is classy contemporary and modern. It was packed so well in shipping (2 boxes) and was so easy to put together. This is definitely a statement piece. Zuri also had the best price point for this table. I will continue future making purchases with Zuri.

23 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Zuri Furniture

Antwoord van Zuri Furniture

Hi, we appreciate the time you took to leave us a great review. We're glad that you love your furniture and appreciated the care we took to package your product. Hope to see you soon.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer