We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ik las onlangs dat slechts ongeveer 1% van de totale omzet van Zeeman via de webshop wordt gerealiseerd. Dat verbaast me eigenlijk niet. Ik heb onlangs 6 T-shirts besteld en slechts 4 ontvangen. Voor... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vreselijk hoe Zeeman Grote markt,Gouda zijn winkel laat draaien zonder airco. Sterker nog ze hebben nog nooit airco gehad!! Hittegolf of niet Zeeman moet goed voor personeel en klanten zijn. Das nu... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bestelling online geplaatst. Deze bestelling is volgens Zeeman opgestuurd naar een pakketautomaat maar toen ik de automaat opende was die leeg. De klantenservice achteraf is helemaal waardeloos. Ze z... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vaak bestel ik online zoals ondergoed, word keurig verpakt en snel geleverd. Wat voor mij nieuw was is de bezorging door Budbee wat heel handig werkt. Ik heb de App geïnstalleerd en heb een bezorg loc... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

1,7

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

193 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Een ster voor de zeeman brusselsepoort nog te veel…

Een ster voor de zeeman brusselsepoort Maastricht is nog te veel !!!niet voor de winkel op zich, maar de dame die daar vandaag 31december 2025 werkt , met zwart haar van buitenlandse afkomst , geen mens in de winkel en zij kwam ( geen idee wat ze was aant doen) pas naar 10 minuten naar de kassa ! Geen goedendag Geen sorry niks , ze scande de onesie en kwakte die op t desk , heel onfatsoenlijk schaamteloos en ook nog gezichten trekken heb me echt moeten beheersen !Het was dat het kleinkind van mijn zus die onesie zo graag wilde anders hadden we t laten liggen , dit waren wij dus echt niet gewend van Zeeman

31 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prima ervaring!

Zeeman in Katwijk aan zee heeft vriendelijke verkoopsters. Ik heb er diverse kleding stukken gekocht, zoals hemdjes en shirts. Prima kwaliteit. Ik heb ook wel eens iets terug gebracht en wat online besteld. Geen problemen. En ik kreeg een mail dat ik de diamant kon bestellen. Dat moest wel snel en is gelukt. Ik ben tevreden over deze winkel!

12 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Online hoody gekocht

Online hoody gekocht. Was goede kwaliteit en valt perfect. In tegenstelling tot de vele negatieve ervaringen, was dit voor mij een hele positieve ervaring.

8 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wat een waardeloos bedrijf

Wat een waardeloos bedrijf, krijg je mail dat de kunstmatig gemaakte diamant er weer is en als je de mail lees 1 uur later al weer uitverkocht. Meest waardelozesales afdeling ever.

10 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zeer teleurstellende service

Zeer teleurstellende service, mijn vrouw kocht een laken,maar er bleek een gat in met een vlek, maar zoals wel vaker, bonnetje kwijt, ik naar zeeman Koperwiek Capelle, ik heb de verpakking bij me met het ing afschrift, er staat uiteraard een meisje van 16/17 , ik krijg geen nieuw laken, geen bonnetje!!, zo triest dit, lekker klantvriendelijk bezig daar☹️

29 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

2 dagen geleden verkeerd shirt gekocht

2 dagen geleden verkeerd shirt gekocht. Wilde ruilen, had geen bon echter wel pin transactie. Zij kunnen nl in de historie kijken. Als ik 3 weken later ging begreep ik het, echter 2 dagen erna vind ik kant en klare onzin. Personeel NIET vriendelijk of probleem oplossend!! Zeeman Brusselse poort Maastricht

26 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Afgelopen week 29 bollen gaten besteld…

Afgelopen week 29 bollen gaten besteld omdat ik er een sprei van wilde maken . Tot mijn stomme verbazing kreeg ik 29 bollen in 3 verschillende verfbad nummers , een berichtje naar de klantenservice gedaan maar kreeg het antwoord dat ze daar niets aan konden doen . ( slechte kennis van zaken dus vanwege het niet begrijpen van de verfbadnummers ) oplossing was de boel retour sturen . Maar met 2 bollen heb ik het dus wel geprobeerd maar was geen gezicht. Bollen 27 maandag retour gebracht in filiaal , kreeg netjes het geld van de terug gebrachte bollen terug , echter niet het betaalde verzendkosten , dit aangegeven en kreeg de mededeling had ik de 29 terug gebracht dan wel , het betekent dus nu dat ik voor 2 bolletje 6,87 heb betaald ?????? Zeer slechte service dus

17 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

De beloofde diamanten

Was bij de eerste lichting diamanten op 2 september , eerst voor november nu december.
Iets wat je niet kan realiseren moet je niet beloven .
Zijn diep in mijn achting gezonken .

1 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

1 ster is nog te veel.

1 ster is nog te veel.
Babykleding verkopen en zwangere mama’s weigeren van naar het toilet te gaan. Sta met mijn rompertjes aan de kassa aan te schuiven, en 28 weken ver. Vraag je dit vriendelijk, kan het niet zijn. Zeeman Roeselare, jullie zijn mij nooit meer terug. Moest maar naar de brasserie er naast gaan. Gelukkig hebben ze bij de brasserie geen probleem gemaakt. Zo zeeman, dit werkt dan averechts bij mij. Zijn daar nog iets blijven drinken. En zeeman, jullie zien mij nooit meer terug.

27 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Verkoopster

Verkoopster, werkzaam bij de zeeman op de Slinge heeft wederom niet het fatsoen om je te begroeten, wanneer ze aan het werk is ziet het er ook niet fraai uit.

22 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Geen wisselgeld

Ben bij 2 winkels Zeeman geweest, wil betalen met 50 euro. Hebben geen wisselgeld zonder in de kassa te kijken, belachelijk. Volgens mij moet je gewoon nog cash kunnen betalen. Heb de spullen laten liggen en naar de concurrent gegaan. Jammer

16 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Betreft de zeeman in Leersum

Betreft de zeeman in Leersum
Wat een naar chagrijnig mens werkt daar. Grijs haar net nieuw denk ik maar wat een verschrikkelijk mens
Gaat gewoon te keer tegen de klant ja/ nee discussie om werkelijk niets bijzonders. Waardeloos gelijk eruit zo’n medewerker
Werkte gisteren 9 oktober 2025 daar een dikke 0 voor klantvriendelijkheid. Terwijl wij daar al heel lang komen.

9 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wat ging er niet mis

Wat ging er niet mis? Klantendienst onbereikbaar en als ze wel antwoorden krijg je leugens, dan zijn ze surprised Pikachu als je een slechte review geeft. Respecteren je niet als klant en het bindend contract die je hebt met hun door een bestelling te plaatsen. Jammer genoeg blijven grote bedrijven met al die wanpraktijken wegkomen omdat er geld zit.

19 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

onbeschoft personeel

Ik was gisteren in de zeeman in de oude Ebbingestraat in Groningen. In mijn functie als timmerman. Ik moest in het pand er boven zijn om iets te bekijken. Om in dat gedeelte te komen had ik de hulp nodig van de bedrijfsleidster die de deur voor me open moest doen.
Dus ik ga naar binnen en ik stel me netjes voor. Noem de naam van mijn opdrachtgever en vraag of ze even de deur voor wil openen. Vraagt ze me wat ik kom doen dan. Toen ik zei dat ik dat niet wist wou ze deur niet open doen. Begint gelijk een tirade over hoe belachelijk het wel niet is dat ik niet eens weet wat ik om doen en dan moet zei daar ook nog de deur voor open doen. Dus ik vraag gewoon normaal waar ze zich mee bemoeit.. Gelijk boos natuurlijk en toen wou ze niks meer. Moest ik mijn baas maar bellen want zo kon het niet gebeuren. Prima zeg ik en ik bel mijn opdrachtgever waarop ik de telefoon aan haar wil geven zodat ze hem te woord kan staan. Wil ze de telefoon niet aan nemen en zegt ze dat ik de winkel moet verlaten.
Maar nou komt het he. Gaat ze vervolgens tegen mijn baas zitten klagen over mij. Dat ik onbeschoft geweest zou zijn. Dat ik de naam van mijn opdrachtgever niet genoemd heb en meer van dat soort onwaarheden.
Heb zin om er heen te gaan en dat mens te grazen te nemen. Wat een onbeschoftheid. Dan ben je bedrijfsleider van een winkel. En dan ga je zo staan te liegen om je gelijk maar weer te krijgen. En dat je dan iemand volledig onterecht beschuldigd van gedrag wat je zelf laat zien dat spant dan wel de kroon. Sjappo.

2 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Een donkergroen hoeslaken gekocht

Een donkergroen hoeslaken gekocht. Na 3 x spoelen kwam er nog verfwater uit en het is in mijn handen getrokken!!! Wie weet wat voor gif straks door de huid dringt!! Ik heb op mijn werk klantcontacten, ik kan zo toch niemand een hand geven? De verkoopster gaf zonder bon geld retour, meer kon ze natuurlijk niet doen maar ik stuur een brief naar het hoofdkantoor. Dus mensen: pas op!! Niet kopen!!

Helaas kan ik geen foto's plaatsen. Het is ook in de voegen tussen de douchtegels gaan zitten.

1 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Brol van een diamant

Ik was zo blij dat ik uiteindelijk een diamant kon bestellen, tot deze thuis in de bus kwam🫣 2 mm groot, ge moet een vergrootglas gebruiken om deze te "bewonderen".
Weggesmeten geld

18 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Had enkele uren bezig geweest om…

Had enkele uren bezig geweest om diamanten hangertjes te bestellen. Het is uiteindelijk gelukt maar ik heb ze tot op heden nog niet gekregen, reacties op mijn mails waren er niet of waren ‘wij zoeken het uit’. Pas na op social media te posten kreeg ik een mail dat zijn bestelling niet zou doorgevoerd zijn wegens overbelasting. Dit kan echter niet want ik heb alle nodige bewijzen dat het wel is doorgegaan. Mijn kopersbescherming loopt tot 04/10 en indien ik dan mijn hangertje niet gekregen heb dien ik bij trusted shops een klacht in, hiervoor moet Zeeman een boete betalen.

4 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Onbereikbare klantendienst en geen reactie op vragen

Ik heb een bestelling geplaatst met de belofte dat deze binnen 5 werkdagen geleverd zou worden. Kort na de aankoop kreeg ik bericht dat de levering pas maanden later zou plaatsvinden. Dat kan gebeuren, maar wat echt teleurstellend is: de klantendienst is totaal onbereikbaar. Ik heb meerdere mails en reminders gestuurd, maar krijg simpelweg geen antwoord. Als klant blijf je in het ongewisse en voel je je genegeerd.

5 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Geen cash geld ?

Aan de kassa bij Zeeman utrecht wilde ik afrekenen met 50 euro, dit kon niet want (zonder in beide kassa’s kijken) wist mevrouw de kassiere dat er geen geld terug was. Dit was om 15 uur dus sterk verhaal.
Volgens mij is cash nog altijd een gewoon betaalmiddel? Heb de spullen dus maar laten liggen en naar de concurrent gegaan. Jammer!

7 september 2025
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer