Ik las onlangs dat slechts ongeveer 1% van de totale omzet van Zeeman via de webshop wordt gerealiseerd. Dat verbaast me eigenlijk niet. Ik heb onlangs 6 T-shirts besteld en slechts 4 ontvangen. Voor... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Vreselijk hoe Zeeman Grote markt,Gouda zijn winkel laat draaien zonder airco. Sterker nog ze hebben nog nooit airco gehad!! Hittegolf of niet Zeeman moet goed voor personeel en klanten zijn. Das nu... Toon meer
Bestelling online geplaatst. Deze bestelling is volgens Zeeman opgestuurd naar een pakketautomaat maar toen ik de automaat opende was die leeg. De klantenservice achteraf is helemaal waardeloos. Ze z... Toon meer
Vaak bestel ik online zoals ondergoed, word keurig verpakt en snel geleverd. Wat voor mij nieuw was is de bezorging door Budbee wat heel handig werkt. Ik heb de App geïnstalleerd en heb een bezorg loc... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Ik koop nooit nog bij Zeeman
Ik koop nooit nog bij Zeeman. Misleiding en bedrog. Ze gebruiken VTM laat avondnieuws voor een reklamestunt, doe dát maar eens na, gratis en voor niks. Dit gaat héél echt ver. Als je weet wat reklame kost, vóór en ná het nieuws. Echt geslaagd. Het produkt is niet leverbaar. Betrouwbaarheid van Zeeman is ver zoek. Voor mij bestaan zij niet meer
Bedrieglijke reclame ivm hanger…..
Bedrieglijke reclame ivm hanger diamant. Wil niks meer met zeeman te maken hebben !!!!!!!
Boevenbende
Boevenbende. Schrijf je in. Krijg je een mail in mailbox en dan error 404. Dag zeeman…zit nu voor reclame in mailbox. Mails nu per definitie weggegooid. Nu met straal om zeeman heen. Bah
Reclame stunt!
Zeeman diamant te koop voor slechts € 29,99 Hahaha…. Super goede stunt van Zeeman!! Het was een originele reclame stunt! Want NIEMAND had het kunnen bestellen!! De site was meteen op error met zogenaamde drukte dat “iedereen “ zogenaamd” aan t bestellen was. Euhhummm….
Website werkt niet
Website werkt niet. Kunt er niks bestellen.
Zeeman sittard Jessica
Dikke SO naar Jessica medewerkster in filiaal sittard. Vriendelijkste van alle zeeman fillialen rond sittard en omstreken altijd behulpzaam. Kijkt en denkt mee. Echt de medewerkster van het jaar !!
Slechte kwaliteit ondergoed
Ondergoed van Zeeman was vroeger prima, maar tegenwoordig is de elastiekband al na een paar keer dragen uitgerekt. Zelfs een winkel als de Primark met hun wegwerpkleding levert tegenwoordig betere kwaliteit. Goedkoop is bij Zeeman nu ook duurkoop.
Personeel in Opglabbeek zeer…
Personeel in Opglabbeek zeer onvriendelijk.
Goedkoop van Zeeman is in dit geval duurkoop bij Hema: voor een dure Prima Donna bh kocht ik voor 4,99 euro 3 bh verbreed stukjes. De haakjes pasten niet mooi in elkaar, wduurkoop en niet goed bij Hen
BH verbredings haakjes gekocht voor 1,49 euro. Pasten perfect aan mijn dure Prima Donna bh!!!
Kocht eerder haakjes bij Hema voor 4,99 euro, en deze zaten te kort bij eljaar, dus pasten niet mooi, dus zat de bh niet perfect, helaas
Zeeman grotemarkt
Vrouw was heel onbeleefd en ze werkte daar met tegenzin ik zal niet meer terug
Ging naar zeeman
Ging naar zeeman, moet toch een eindje rijden, sta ik in de winkel en moet ontzettend plassen en vraag of ik gebruik kan maken van het toilet waarop het antwoord meteen nee is, ook gezegd dat ik net aan een verzakking ben geholpen en aub hiervan mag gebruiken....kreeg als antwoord dat ik de winkel ernaast maar moest vragen...zal lang duren voordat ik daar terug kom
Stuur nooit een pakket retour per post…
Stuur nooit een pakket retour per post als je iets online gekocht hebt. Ik heb na de ontvangstbevestiging per mail van de retour door hun de t&t code weg gedaan. Wat blijkt daarna: Retour is gearriveerd maar de helft is verwerkt en de helft niet. De producten zouden onderweg verloren zijn of ik heb ze mss wel helemaal niet in de doos gedaan. Dit is hun antwoord. Ik moet 135 euro betalen voor artikelen die ik niet heb! Ze antwoorden niet op 12! mails. Uiteindelijk een mail dat ze het dossier sluiten. Intussen incassokosten doorberekend. Radeloos ervan. Vandaag iemand gesproken, ze blijven bij hun standpunt. Verbraken de verbinding. Terug gebeld, giechelen en lachen met 2 personen en weer de verbinding verbreken. Daarna namen ze niet meer op. Ongelooflijk en schandalig personeel op de klantenservice. Zo blij dat ik alle gesprekken heb opgenomen want anders zou niet eens iemand geloven hoe afschuwelijk ze met klanten omgaan. Hier ga ik werk van maken want ze zijn alle perken te buiten gegaan. De opnames zeggen alles. Onvoorstelbaar.
Wat een waardeloze website van de…
Wat een waardeloze website van de zeeman er zijn ik weet niet hoeveel nieuwe kleuren Royal maar staat niks op de site. Zo kan je onmogelijk uitzoeken waar ze nog een nieuwe kleur die ik had gekocht en nog 1bol moet hebben kan kopen. Werk de website bij wel zo makkelijk voor de klanten.
Zeer slechte verkoper
Shirt gekocht mocht niet omruilen
Met label zonder bon gevraagd om grotere maat
VRESELIJK ONGEVOELIG MENS NIETS KOPEN DAAR!!!!!!!
VEENENDAAL ELLEKOOT
Communicatie
Zeeman Gouda goverwelle ga daar nooit werken
Sollicitatie gehad wat een slechte communicatie filiaal manager stelt je totaal niet op je gemak zit ze met haar boekje op schoot stelt 30 stomme vragen praat heel slecht Nederlands terwijl ze er al 12 jaar werkt moest paar keer vragen wat zeg je pff vreselijk zeg
Dames onderbroeken
Kocht 6 nieuwe dames onderbroeken, per 2 verpakt. Allemaal na 1 keer dragen, scheurde het kant randje open. Niet omdat ze strak zaten maar te dicht op de naad genaaid. Kocht daar altijd maar nu niet meer.
Een retourpintransactie gedaan van…
Een retourpintransactie gedaan van €13,87 maar geld is nooit teruggestort. Helaas bonnetje kwijtgeraakt in alle hectiek van verhuizing. Meteen email gestuurd met datum, tijd, bedrag en filiaal want dat kon ik terugvinden in mijn ING. Na meerdere emails over en weer zei Zeeman dat deze transactie nergens terug te vinden is, niet op de datum, niet op de tijd, niet op het bedrag en niet bij het filiaal. Vervolgens stuurde ik een foto van het bericht in mijn ING en toen werd het stil. Een paar keer verzocht om antwoord maar helaas, Zeeman is niet thuis. Hele slechte service. Ik kwam altijd graag bij Zeeman maar blijf er voortaan weg.
Geld kwijt
Retour gezonden bestelling raakt zoek. Weg geld. Lekker dan. Krijg mijn geld niet terug. Zal hier echt nooit meer iets bestellen.
Mijn pakket bij een verkeerd adres…
Mijn pakket bij een verkeerd adres afgeleverd door DPD. Die mensen gebaren van niks. Verkeerd adres dicht bij mijn persoonlijk adres, maar toch brengen ze het verkeerd afgeleverde pakket niet bij mij thuis. Zeeman stuurt me bericht dat DPD dit terug opgehaald heeft, maar nog steeds niks ontvangen. Zeeman reageert zelfs niet meer op mijn berichten. Geld is belangrijker dan een tevreden klant. Voor mij niks meer van zeeman!
Goedkoop
Goedkoop
Goede sokken
Al tig keer gewassen en blijft goed
Vriendelijk personeel
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








