We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very unhappy with assistance. Multiple emails, long wait time for customer service on phone calls. Need to update my personal information and was told my personal email is not good enough and I need t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Zip is very helpful for myself When I have an unexpected bill or need to purchase something and I am short of cash at that time ,I know that I have my zip account I can rely on

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very understanding and patience when you are in finance trubble there always there to help solve the issue great to deal with very happy to do business with cheers

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love having Zip on hand for those unexpected emergencies Simple to use repayments easy You are rewarded with increases for good conduct which is fair enough All about trust and reliability... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Niet-bancaire financiële diensten
  2. ook in
  3. Financieel adviseur

Geschreven door het bedrijf

Founded in Australia in 2013, Zip is a homegrown financial services company, helping people manage real life with smarter, more flexible ways to pay, borrow and plan. We believe money should help people move forward, not hold them back. Through a growing range of products - including Zip Pay, Zip Plus, Zip Money, Zip Personal Loan and ZMobile - Zip gives Australians more choice and control over their everyday finances. Whether it's managing day-to-day expenses, funding life's bigger moments or staying connected, Zip helps people stay in control today and move towards tomorrow. We're here to help Australians spend better, live lighter and unlock their financial potential.


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

4K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(4.106)

266 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer service is such a nightmare

Customer service is such a nightmare, they are just taking the piss. I tried to submit a request to reduce my credit amount as I need this for my re-finance. They not only lied about contacting me, but also came up with some arbitrary reason to close the complaint I lodged by saying they didn’t receive the ‘ requested information ‘ that was asked 2 hours prior closing the complaint. They didn’t process my request claiming I didnt get back to them. No call, or text or email was received from my end before I got an email claiming they couldn’t process the request due to the inability to contact me. I don’t know what happened in their customer service department, or there are just people taking the piss regarding customer’s request in the department. I really just hope it is not their moto to deal with customers’ requests. The person who closed the complaint was named Amirah. Just be mindful, if you ever submit a complaint and further information is asked , you have 2 hours to respond before they mark the complaint as closed.

28 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zip AU

Antwoord van Zip AU

Hi Ben,

We’re sorry to hear about your experience, particularly when you were trying to make an important change to your account.

We understand your concerns around the communication you received and how your complaint was handled. This isn’t the experience we want for our customers, and we’d like the opportunity to review what happened and ensure your request is properly addressed.

Please reach out via the form below so we can take a closer look:

https://help.zip.co/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=360007286675&tf_description=REF:382022

- Johny

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Better than Banks to deal with!

Very useful easy to work with as long as one understands how to budget and keep within agreed $$$ limits. User friendly and I hope to continue for a long time.

26 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zip AU

Antwoord van Zip AU

Hi Tadeusz,

Thank you for reaching out and sharing your fantastic feedback!

We’re glad to hear you’re finding Zip useful, user-friendly and easy to manage. It’s great to hear the flexibility works well for you alongside keeping within a budget that suits your circumstances.

We really appreciate your continued support and hope to have you with us for many years to come!

- Johny

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So easy to use

So easy to use , great for bills and easy to pay off!

25 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zip AU

Antwoord van Zip AU

Hi Donna,

Thanks so much for the great feedback!

We’re glad to hear you’re finding Zip easy to use and helpful for managing bills and repayments. It’s great to know the experience has been smooth and convenient for you.

We really appreciate your support!

- Johny

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love ZIP pay

Love ZIP pay. It is so convenient and easy to set up a repayment schedule that you can afford. It has certainly helped me in weeks when I needed a little extra.
It’s accepted in many sites that I love to shop in. No interest pay back is very appreciated.💕

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zip AU

Antwoord van Zip AU

Hi Jane,

Thanks for sharing your experience with us!

We’re delighted to hear you’re loving Zip Pay and finding the repayment flexibility convenient and helpful when you need a little extra breathing room.

It’s also great to know you’re enjoying being able to use Zip at so many of your favourite places. We appreciate the kind words!

- Johny

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product the best

Great product, I would be happy to recommend to anyone. It works every time and helps budget in these challenging times. I use it regularly just to get through day to day expenses.

23 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zip AU

Antwoord van Zip AU

Hi John,

It’s amazing to hear how Zip has been helping you manage your finances and giving you that extra support when needed.

I really appreciate your recommendation and continued support :)

-Joseph

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely fantastic… works everywhere…

Absolutely fantastic… works everywhere just tap n go with your phone no interest if you pay within the time set or pay a competitive interest rate… can’t go wrong I’ve been using it for years now.. A+ with customer support also & you can understand what that are saying👍👍

22 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zip AU

Antwoord van Zip AU

Hi Paul,

What a fantastic review to read 💜

I’m so glad Zip has been easy and convenient to use over the years, and that tap and go has made everyday purchases even simpler.

It’s also great to hear you’ve had such a positive experience with the Customer Support team. Thanks so much for the A+ and your continued support 👍

-Joseph

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Great but limited.

It’s great use it every fortnight i don’t pay $40 a month like it says to I pay it back in full as soon as I get paid so if my limit is $350 I use that and pay it back in full but never understood I was was classed as not being able to be to be accepted for zip money or the other higher limits. But other then that if you need help for subscriptions and little things it’s perfect!

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zip AU

Antwoord van Zip AU

Hi Cooper,

Thanks for sharing your experience with us.

We’re glad Zip has been helpful for managing those smaller everyday expenses. We also understand your questions around eligibility for Zip Money and higher limits. Eligibility is determined by considering a range of factors, with repayment history being just one part of the overall assessment.

We appreciate your feedback and continued support!

- Johny

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I had a zip account

I had a zip account, never missed a payment and they suddenly closed my account. Could not get an explanation from them. Just paid it off and closed accounts for good
Very bad customer service
****Updated they emailed and fixed the issue

18 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zip AU

Antwoord van Zip AU

Hi Christy,

I’m sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your feedback.

So I can look further into what happened, can you please provide your details using the form link below?

https://help.zip.co/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=360013183676&tf_description=REF:382022

Once received, I’ll be able to securely review your account and correspond with you via email.

- Amirah

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Devastating and dehumanising…

Devastating and dehumanising experience. When I first signed up back in 2019 I was only jobseeker, only getting very little a fortnight. After a few years of being a loyal customer I had to go on hardship payments as I was having a tough time. After I had paid my balance I contacted hoping to get the lock off of both of my accounts, instead they were closed. I remember I have contacted several times for an explanation but I never truly got one. This month I decided to contact again to see if I was eligible to reopen my accounts. I was made to reapply only to be denied. I don’t understand how it was ok for a 19 year old without a job to be able to have 2 open accounts and now that I have a stable income, that is a lot more than when I first signed up, I can’t use Zip. Interesting terms and conditions.
I only tried to use Zip again as I saw it as my only way to pay for medical assessments.

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zip AU

Antwoord van Zip AU

Hi Cindy,

We’re sorry to hear about your experience, particularly after being a Zip customer for several years. We understand how disappointing it would be to receive an outcome you weren’t expecting.

Applications are assessed based on current circumstances and our lending criteria at the time of application, which means a previous approval doesn’t guarantee that a new application will be approved.

We appreciate that you’ve been seeking clearer answers and would welcome the opportunity to provide further clarification privately. Please reach out to our team via the form below:

https://help.zip.co/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=360013183676&tf_description=REF:382022

- Johny

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I like the idea of having back up money…

I like the idea of having back up money as sometimes the builder I work for can take 4 to 5 weeks to pay so zip gets me through then I pay it back as quick as possible and haven’t paid any interest in over 2 years. The only shitty thing is the rewards system is very ordinary and in 9 years have never received a red cent in bonuses of rewards. I think I only pay the admin fee off $9.95 which is fine. I hardly read statements so maybe I should check and see if there’s any hidden costs. But overall ZIP has been great for me.

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zip AU

Antwoord van Zip AU

Hi Mark,

Thanks for reaching out to share your feedback with us.

We’re really pleased to hear Zip has provided you with helpful flexibility over the years and has worked well for your circumstances. We also appreciate your honest feedback about our rewards offering and understand there’s room for us to improve the experience.

Thanks for being with Zip for 9 years and for sharing what’s working well, as well as where we can do better.

- Johny

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I love zip because it helps me a lot in budgeting

I love zip because it helps me a lot in budgeting my finances even with a very tight budget due to allowing customers to have the flexibility of paying instalment monthly compared to Afterpay that requires you to pay fortnightly. That is why even though Afterpay gave me $4,000 to use I can only use the amount that I can afford to pay fortnightly. Its my habit to only borrow money from credit card that I can afford to pay without much interest so I always refer zip pay to other people even though I don’t get credit from zip pay for it. Even though I am sad that zip pay reduced the maximum amount I can borrow to only $1,500. That is why I only give 4 star

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zip AU

Antwoord van Zip AU

Hi there,

I really appreciate you sharing such a thoughtful review. It’s great to hear Zip Pay has been helping you manage your budget in a way that suits your circumstances and that the repayment flexibility has been useful for you.

Thank you as well for recommending Zip to others and for your continued support. I appreciate your feedback around the product changes too.

Have a great day :)

-Joseph

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super easy

Super easy, reasonable rates and great versatility in terms of repayment options.

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zip AU

Antwoord van Zip AU

Hi Natalia,

It’s fantastic to hear you’ve found Zip simple to use, with reasonable rates and repayment options that give you plenty of flexibility.

I really appreciate you sharing your experience :)

-Joseph

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I got zip plus high interest even on small amounts

I got zip plus and they only offer $1000 interest free..before it used to be $1500 and $10 monthly fee which is ok if you have even $20 balance..at the end of month but interest for over $1000 not worth while others credit cards giving 6 months int free even $20,000 ... so not good anymore.. wont recommend

25 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zip AU

Antwoord van Zip AU

Hi Sam,

I’m sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to provide this feedback.

So I can look further into this, can you please complete the form below:

https://help.zip.co/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=360013183676&tf_description=REF:382022

Once received, I’ll be able to securely access your account and correspond with you via email.

-Joseph

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zip AU

Antwoord van Zip AU

Hi Gavin,

Thanks so much for the great feedback! We're thrilled to hear you had a great experience with our team :)

We really appreciate your support!

-Patrick

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Each month I’m being make to fight for…

Each month I’m being make to fight for the 70 dollars cash back if you send more than. 700 and pay it on time

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zip AU

Antwoord van Zip AU

Hi there,

I’m sorry to hear and understand how frustrating this would be.

I’d like to have this looked into further for you. Please provide your details using the form below:

https://help.zip.co/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=360013183676&tf_description=REF:382022

Once received, I’ll be able to review your concerns and correspond with you via email.

- Amirah

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

To be treated with respect and empathy…

To be treated with respect and empathy amidst financial troubles.

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zip AU

Antwoord van Zip AU

Hi Scott,

Thank you for sharing this!

I’m really pleased to hear you felt respected and supported during a challenging financial period.

Being met with empathy and understanding can make such a difference when things are difficult, and I’m glad you had that experience with Zip.

Wishing you all the best 💜

- Amirah

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Friendly support staff

Friendly support staff. Prompt replies. Very helpful business.
Happy customer here

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zip AU

Antwoord van Zip AU

Hi there,

It’s wonderful to hear the team was friendly, prompt, and helpful throughout your experience.

Thanks for taking the time to share this :)

-Joseph

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tayla was amazing and very efficient…

Tayla was amazing and very efficient thank you zip and staff

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zip AU

Antwoord van Zip AU

Hi there,

It’s fantastic to hear Tayla made such a positive impression. I’m so pleased she was able to help efficiently, and I’ll be sure your kind words are shared with her.

Thanks for your lovely review and support :)

-Joseph

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't bother 1) you need to be…

Don't bother 1) you need to be extremely careful even if you think your paying on time its complicated. You need to go in and manually change the payment to auto pay, other wise $9.95 a month. 2) Promo $50 rewards each month, you need to chase them down and even then they give you run around. 3) I've used several cc companies, I join get the rewards and leave, this one is not even worth the rewards.

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zip AU

Antwoord van Zip AU

Hi Bill,

I’m sorry to hear about the difficulties you’ve experienced and the frustration this has caused. I understand how disappointing it can be when things don’t feel as clear or straightforward as expected. However, I am grateful to take your feedback to our releavant teams for further review.

So I can look further into your concerns, can you please provide your details using the form below:

https://help.zip.co/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=360007286675&tf_description=REF:382023

Once received, I will be able to securely access your account and correspond with you via email.

-Joseph

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

100 % recommend

AWSOME product

2 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zip AU

Antwoord van Zip AU

Hi there,

Thank you so much for the 5-stars!

We are so pleased to hear you’re enjoying Zip and that it’s been working well for you.

I really appreciate you taking the time to leave a review.

Have a lovely day 😊

- Amirah

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer