ZZPS Limited Reviews 

768
•
TrustScore 3 uit 5

3,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bloody useless. Was hanging on and on and ended up being disconnected. This company don’t give a shit and just want as much money as they can extort from you. All for being 38 mins late back to my car... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The company is very considerate. I did not realised that I had to register my car on the premises being monitered by your compay. I appealed against their decision and they kindly accepted my appeal.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Reference 159531748 Having made a mistake with my husband's blue badge we contacted the team at ZZPS by email. They could not have been more helpful, explaining how we needed to re-register the blue... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We parked in a disabled bay in the car park at Finchley Central, displayed the blue badge, and registered the licence plate correctly. We were issued with a fine, with no explanation beyond saying yo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Incasseerder

Geschreven door het bedrijf

ZZPS specialises in the collection and management of unregulated accounts with award-winning levels of customer service.


Contactgegevens

3,0

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

768 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,0

Alle reviews

(768)

217 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Having sat staring at my computer for…

Having sat staring at my computer for 20 mins...no reply...nothing

4 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZZPS Limited

Antwoord van ZZPS Limited

Hello Jennifer,

Thank you for reaching out to us.

We are not open on Bank Holidays, and so we would have been unable to respond to you.

If you can call us on 01932 918916, one of our agents will be able to assist you.

Many thanks,
ZZPS Limited

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent communication

Excellent communication, everything was explained to me, I’m very grateful for helping me understand the disability process. Thank you.

4 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZZPS Limited

Antwoord van ZZPS Limited

Hello Brian,

Thank you for taking the time to leave your feedback.

We are pleased to hear that our team was able to assist you clearly and professionally, and that the process was explained in a helpful and understandable manner.

Your comments are greatly appreciated, and we will ensure your feedback is shared with the team.

Many thanks,
ZZPS Limited

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

These people are terrible

These people are terrible. I received no initial letter from their client, so was unable to appeal the case. I informed them that the first I am been made aware of the issue was the letter ZZPS sent me. No one is willing to help. I have spoken to my solicitor friend regarding this and they said they will be more than happy to represent me in court should this get to court. I am so ready for these people. I sent countless email to resolve this as I am happy to make the payment of £60 which they informed me was on the initial letter, but they want to bully me into paying £170 when I received nothing and had no chance to even appeal. Won't be happening, see you all in court.

27 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZZPS Limited

Antwoord van ZZPS Limited

Hello Esther,

We are sorry to read of your dissatisfaction.

However, we would clarify that correspondence is issued to the address provided by the DVLA, and unfortunately, we are unable to control postal delivery once letters have been dispatched.

ZZPS is a notice processing and debt resolution company acting on behalf of parking operators in relation to privately issued parking charges. We are a member of the British Parking Association and adhere to the Single Sector Code of Practice.

We appreciate your comments regarding the appeal opportunity and payment amount. However, where a charge remains unpaid beyond the initial stage, additional costs may be incurred in line with the applicable terms and processes as advised on the signage at the location of the event.

Should legal proceedings ever be considered, the matter would ultimately be determined by the courts based on the available evidence from all parties.

Many thanks,
ZZPS Limited

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My appeal was handled in an efficient…

My appeal was handled in an efficient and courteous manner, very satisfied.

12 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZZPS Limited

Antwoord van ZZPS Limited

Hello Tony,

Thank you for sharing your feedback. We really appreciate you reaching out and letting us know.

We would love to share this with the agent/s involved with your case; if you could update your review to include your reference number, we would be grateful.

Thank you again!

Many thanks,
ZZPS Limited

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

they have all the smart way to pull…

they have all the smart way to pull money out from your pocket please be aware parking lot/s sometimes are a scam.

17 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZZPS Limited

Antwoord van ZZPS Limited

Hello Dr Sumit,

We understand there are general concerns about the parking industry. However, ZZPS is a notice processing and debt resolution company acting on behalf of car park operators – we do not operate parking sites ourselves.

We are a member of the British Parking Association and adhere to the Single Sector Code of Practice, along with our clients (the car park operators), ensuring processes are carried out fairly, transparently, and in line with industry standards.

If you have any matters you would like to address relating to your case specifically, please either contact us directly using the information contained in your most recent correspondence, or you can update your review.

We look forward to hearing from you.

Many thanks,
ZZPS Limited

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpfull in dealing with my issue.

14 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZZPS Limited

Antwoord van ZZPS Limited

Hello David,

Thank you for sharing your experience.

So that we can pass this feedback on to the agent/s who assisted you, we would appreciate it if you could update your review to include your reference number.

We look forward to hearing from you.

Many thanks,
ZZPS Limited

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good service

It was great that they could see i had made an honest mistake. I will be more careful in future!
On thing that would improve the experience would be an acknowledgment on screen that the appeal has been sent. I was worried whether it had gone through or not.

14 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZZPS Limited

Antwoord van ZZPS Limited

Hello Hazel,

Thank you for reaching out to us, and we're really pleased to hear about your experience.

So that we can pass this feedback on to the agent/s who assisted you, we would appreciate it if you could update your review to include your reference number.

We look forward to hearing from you.

Many thanks,
ZZPS Limited

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Irrational threatening emails

Threatening emails in spite of providing all evidence about the errors made by service provider.

10 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZZPS Limited

Antwoord van ZZPS Limited

Hello,

Thank you for reaching out to us.

So that we can review the details of your case and address your comments, please update your review to include your reference number.

We look forward to hearing from you.

Many thanks,
ZZPS Limited

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I parked in a bank park car park called…

I parked in a bank park car park called
Milton street car park in Sheffield and used my parking app which said I was in milton street car park and paid for 2 hours on my app.It turned out that almost next door is another car park called milton street car park owned by Sheffield city council which I had mistakenly paid for. I thought this matter would be cleared up as a genuine mistake and offered to pay the original fee and some extra for admin which was point blank refused.Now we are on letter 4 of threats after making it quite clear more than once that I am quite happy to go to court it’s become quite entertaining to my work colleagues so it’s not all bad I suppose.
Further to your reply to my review, firstly this is a review site for reviewing your company which I have,not for dealing with my case.Furthermore if you can’t manage to link my name to my case without me providing a reference number to help you then it’s a pretty poor set up, maybe the problem lies in you not knowing if you are ZZPS or GCTT ! Finally unlike yourselves and your client I am not concerned with trying to recoup £3.10 after a genuine mistake was made I would rather take this through the court to get a solution.

20 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ZZPS Limited

Antwoord van ZZPS Limited

Hello Nicholas,

Thank you for taking the time to reach out to us.

We're having difficulty locating your account on our system with the information provided; if you could please amend your review to include a reference number, we can review this matter further for you.

Without looking at the details of the case, however, we can advise that if payment for parking was not made for the correct car park in line with the terms and conditions of parking displayed on the signage at the site, then the charge will have been issued correctly, and the current balance would remain due.

Separately, if you were not in use of the car park for which you made payment for parking, we would recommend you contact them to request a refund.

We look forward to hearing from you.

Many thanks,
ZZPS Limited

---

UPDATE TO RESPONSE

Hello Nicholas,

We were not previously able to; however, we have now successfully located your case.

We appreciate that this is a review site; however, you shared details about your case rather than a review of our company, and as you shared the details of your case, we responded, addressing the points raised (as detailed as possible whilst not having visibility of your case details at the time).

If you would not like to reach a resolution, we will leave this as our final response on the matter; however, please be aware that in the absence of resolution, the case will continue to progress accordingly and as advised in our letters.

Many thanks,
ZZPS Limited

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Disabled Bay Penalty

I parked in a disabled bay and displayed my Blue Badge and went to register the car as usual. One of the two machines was labelled "out of order" and the other failed to register my car despite several attempts. As there is no charge for Blue Badge holder I left my car parked. Subsequently I received a penalty charge letter that was rescinded on appeal. My appeal was received sympathetically and the staff were very helpful and polite.

21 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZZPS Limited

Antwoord van ZZPS Limited

Good afternoon

Thank you for taking the time to share your experience. We’re pleased to hear that our staff were very helpful and polite and that you feel your appeal was received sympathetically

We’ll be sure to pass on your kind comments to our team —they will be delighted to know they helped resolve this matter for you.

Thank you again.

Many thanks,
ZZPS Limited

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

no customer service

trying to get them to understand that the car in question was P/X in Oct 25 and the paperwork i have is for a fine in Dec25. They still insist i was the driver. more fool them I have proof, paperwork. They are now at the stage were they are saying court papers will be issued. I will go in with harassment, stress and any other claims i can think. good luck Gary Osner. This all started in Jan 2026 Parking charge no from BANK PARK 9002725335280 then ZZPS ref No 9002725335280. as you see they are the same because Gary Osner is CEO to both companies. What a set up. See you in court Gary.

1 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZZPS Limited

Antwoord van ZZPS Limited

Good afternoon

Thank you for reaching out to us.

Can you please amend your review to include your reference number so that we can look into this for you?

We look forward to hearing from you.

Many thanks,
ZZPS Limited

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received the first penalty…

Never received the first penalty letter!
The first penalty letter came through the post the same time with zzps debt collector letter saying I owed £170!! When I had no recollection of the first initial charge.
The car park machine wouldn’t recognise our car number plate and we took pictures of evidence that we tried to pay for our parking, we spoke to someone over the tannoy who told us to take picture evidence that we tried to pay but he couldn’t even locate our registration number plate, leaving us nothing more to do.
It was late and I had my son with me who had severe learning disabilities who was getting very stressed and over stimulated and I was also heavily pregnant.
Tried ringing customer services to explain, they were rude and unhelpful and made the situation worse.
I explained we was more than happy to pay for our parking but we were totally unable to pay for it. We followed advice from the parking man over the machine tannoy and they still didn’t want to listen.
I asked it we could come to some other resolution and was bluntly told no.
Unfortunately I don’t think it’s fair that I was even able to pay the reduce price of £60 due to receiving that letter a month late, to which they replied not their problem.
I’m now left trying to find funds to pay £170 which I think is totally unfair.

11 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZZPS Limited

Antwoord van ZZPS Limited

Hello Chantelle,

Thank you for sharing our experience; we're sorry to hear you have had issues with your postal service.

We have located and reviewed your account and note we have not yet received any evidence of the machine being out of order as stated; please forward your proof to customerservices@zzps.co.uk so that this can be reviewed. We cannot guarantee any outcomes as we act soley under the instructions of our clients, however, we can review the evidence.

Please ensure you include your reference number or vehicle registration in your email so that we can identify your case on our system.

We have placed your case on hold for 7 days to allow you time to do this and a response will be sent to you within 35 days of receipt of your email.

We look forward to hearing from you.

Many thanks,
ZZPS Limited

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

My dad had an issue with multiple parking tickets issued using his disabled badge. We highly recommend Leila she was great at resolving the issue in a timely manner. I had also called for an update on the appeals and it was acknowledged that responses had been reviewed. Thank you

25 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZZPS Limited

Antwoord van ZZPS Limited

Hello Erika,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re pleased to hear that Leila was able to assist in resolving the matter promptly and that you were kept informed throughout the appeals process.

We’ll be sure to pass on your kind comments to her—she’ll be delighted to know her support made a positive difference.

Thank you again.

Many thanks,
ZZPS Limited

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely scamming company robbing…

Absolutely scamming company robbing people without reason.
They don’t want to provide any invoice after payment.

28 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZZPS Limited

Antwoord van ZZPS Limited

Hello Ilian,

Thank you for reaching out to us again.

As advised on your Google review, we have reviewed the progression of your charge.

Following receipt of your appeal, your case was fully reviewed by our appeals team where it was concluded that the charge had been issued correctly as you were in use of private land which requires prior authorisation; this was advised within your appeal response.

We would not issue an invoice for a payment of a Parking Charge, however, a payment confirmation message was sent to you via email on 25 March 2026. If you have not received this, please advise and we will re-issue it for you.

We hope this settles the matter for you.

Many thanks,
ZZPS Limited

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No one available on WhatsApp

No one available on WhatsApp. . No one available on chat. A company where you can't actually speak ti anyone.

23 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZZPS Limited

Antwoord van ZZPS Limited

Hello Amy,

We're sorry to see that you're experiencing issues in contacting us; can you please confirm your reference number and outline what you would like to discuss so that we can provide the relevant assistance?

We look forward to hearing from you.

Many thanks,
ZZPS Limited

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Appeal

Due to an urgent situation with visiting a hospital train was used for quick journey. Everything I thought was in place with parking. However apparently it was not so
I appealed and thankfully was more than satisfied with the understanding of the company, and would never have broken rules.

21 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZZPS Limited

Antwoord van ZZPS Limited

Hello Christine,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re sorry to hear about the circumstances surrounding your visit and hope everything is okay.

We’re pleased that your appeal was reviewed with understanding and that you were satisfied with the outcome. We always aim to consider each case fairly and appreciate your comments.

If you’re able to provide your reference number, we would be happy to pass your feedback on to the agent who assisted you.

Thank you again for your kind words.

Many thanks,
ZZPS Limited

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely amazing service Emma is…

Absolutely amazing service Emma is truly been amazing and responded very quickly and helped me couldnt ask for a better experience or service

12 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZZPS Limited

Antwoord van ZZPS Limited

Hello Nikki,

Thank you for your kind feedback. We’re delighted to hear that you had such a positive experience and that Emma was able to assist you promptly and effectively.

We’ll be sure to pass on your comments to her—she’ll be pleased to know her support made such a difference.

Thank you again for taking the time to share your experience.

Many thanks,
ZZPS Limited

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Good communication is essential

Unfortunately the company's biggest challenge is communicating with their outside contacts. I had a disputed claim in October 2025 and followed their appeal process, which was easy to use but obviously required exchanges of facts/data, whilst I finally got my appeal granted it took until February 2026, having email contacts with at least 5 people, none of whom ever responded within 2 weeks, and it all became very taxing and repetitive. A suggestion for improvement could be that one person is made responsible for each appeal scenario from start until final decision. But as I said the proof of my innocence was finally proven and acknowledged so many thanks

3 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ZZPS Limited

Antwoord van ZZPS Limited

Hello Allan,

Thank you for reaching out to us.

We appreciate your feedback and will take this on board; we are always looking at ways to improve our services for our customers, so thank you.

We will pass this feedback on to our appeals department.

Many thanks,
ZZPS Limited

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wrong Numberplate entered and very…

Wrong Numberplate entered and very pragmatic resolution offered - thanks

11 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZZPS Limited

Antwoord van ZZPS Limited

Hello Felicity,

Thank you for reaching out to us and sharing your experience.

We have located your account and gladly share your feedback with the agent who assisted you.

Many thanks,
ZZPS Limited

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Many Thanks to Luke

Many Thanks to Luke, he was kind and caring, and helped me to close the account on pending charges. The matter was dealt with very quickly. Very pleased with your help and the outcome.

10 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ZZPS Limited

Antwoord van ZZPS Limited

Hello Gemini,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very pleased to hear that Luke was able to assist you in resolving the matter and closing the account with the pending charges. Providing a supportive and efficient service is very important to us, and it’s great to know that your experience reflected this.

We appreciate your kind comments and will be sure to pass your feedback on to Luke.

Many thanks,
ZZPS Limited

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer