Aironox 

De score van dit bedrijf is niet beschikbaar vanwege een schending van onze richtlijnen.

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered my Aironox and the basic kit and it arrived later than advertised but at least I got it. It works ok but it’s not fabulous but for the price I think it’s fine. When I made another order f... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The company is totally third rated with two months of lag time between delivery and order date. The refund policy sucks when the order is not shipped how can you deduct shipping charges or even pa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Works somewhat for shirts but not for pants. A regular iron does a better job and much faster. Not all items shipped. Dress attachement ordered but never received. And no response from... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is my 4th time reviewing here as aironox finally 1st time reply my review here after my 3rd review. As they stop replying my email after checking with them my order status. My order was placed on... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Huishoudapparatuur winkel

Geschreven door het bedrijf

Aironox designs hands free clothing care solutions built to make everyday life easier. Our products are created for people who want smoother clothes without spending unnecessary time ironing. We’ve served thousands of customers worldwide and ship internationally. As with any growing brand operating at scale, things don’t always go perfectly. When issues do happen, our priority is to resolve them quickly, fairly, and transparently. We actively monitor feedback here on Trustpilot and use it to improve our products, logistics, and customer support. If you’ve had an experience with Aironox, good or bad, we genuinely appreciate you taking the time to share it. Our support team is always available and committed to helping wherever possible.


Contactgegevens

Schending van onze richtlijnen

Alle reviews

(101)

54 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t waste your money

Item took forever to come. When it did I tried it on a few items of clothing at different dampness and materials. What a load of rubbish takes forever to dry the clothes and when they do dry they are still creased. Emailed company for a return address for refund within the 30days and told that I could only return of the item is faulty. They are now not replying to any of my emails.

11 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aironox

Antwoord van Aironox

Thank you for leaving your review. The machine does work best when the clothes are the right level of damp and the correct attachment is used, but we understand that results can vary depending on the setup. We are always happy to help customers get the best outcome and offer guidance if something is not working as expected.

Regarding returns, our policy currently allows customers to return items within 30 days as long as they meet the conditions set out in the policy. We reply to all return requests, so if you message us again with your order number, we will check this immediately and help you from there.

We want to make sure you are properly looked after, and we are here to get this resolved.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received my order it’s been 3…

Never received my order it’s been 3 months now and still yet to receive my order, I have emailed several times with no response this is a total scam. Avoid at all costs

10 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aironox

Antwoord van Aironox

Hi Yusuf Osman,

We’ve reviewed your order and wanted to clarify the timeline. The lint remover was delivered successfully on 4 October. The remaining items were shipped shortly after, but we temporarily intercepted that shipment because you informed us you intended to open a chargeback. When a chargeback is raised or threatened, the order goes into a dispute process, so we have to pause fulfilment until it is resolved.

Since those items were not delivered, we have issued a refund for them. If there is anything else you need help with, please reach out to our support team and we’ll be happy to assist.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointed

Very disappointed. I’ve been waiting 3 months for my order from Aironox. They kept telling me it was “already shipped” but nothing ever arrived. No tracking, no support, and they refuse to refund me. Completely unreliable company. I do not recommend buying from them.

9 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aironox

Antwoord van Aironox

Hi Kathrin,

I’m really sorry to hear you’ve been waiting so long. Orders to Bulgaria can take longer than usual because there are fewer shipping routes available, but three months is far beyond any normal timeframe and I completely understand your frustration.

We always provide full tracking once an order has shipped, so if you didn’t receive any updates, something has clearly gone wrong somewhere. Please contact us with your order number so we can check the status and arrange either a reshipment or a refund if the parcel has not arrived.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY THIS

DO NOT BUY THIS!
After one use mine turned off and will not turn on again. Do not believe the videos. The shirt does NOT get even one small crease out. Zero response from Customer service. SCAM SCAM SCAM.

6 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aironox

Antwoord van Aironox

Hi Jeff,

Thanks for flagging this. We’ve just emailed you directly. We couldn’t find any earlier messages under the details provided, but we’re ready to sort this now.

If the unit stopped working after the first use, that shouldn’t happen. We can offer a replacement, or a refund once the unit is returned in line with our policy. Please reply to our email so we can move this forward right away.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

OMG how can someone run this scam

OMG how can someone run this scam ! Absolutely disgusting behaviour seems like they are making money with this scam dont fall for it .

3 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aironox

Antwoord van Aironox

Hi Tera,

We’re sorry to hear you feel this way. We’ve checked our system and we can’t see any order information that matches this review, but we’re still happy to help if you did place an order with us. Please reach out with your name or order number and we can look into it right away.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy

Do not buy, it does not Iron clothes. When you finally get a refund they deduct postage and you have to pay to have it returned so £40 out of pocket for nothing.

6 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aironox

Antwoord van Aironox

Hi Liz,

I’m really sorry to hear you feel let down. Our machine is designed to dry and remove wrinkles from shirts, trousers, and similar garments, so if it didn’t perform the way you expected, I understand the frustration.

Regarding the refund, we only deduct shipping when the order is returned for reasons unrelated to damage or a fault. This is explained in our policy, but I appreciate it can still be disappointing. If you feel anything wasn’t handled fairly, please contact us and we’ll take another look at your case.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT buy this product

DO NOT buy this product, you won’t be able to get hold of a live customer service. The only commucation is through email.
I requested a return instructions went to post office and was told that the address they gave me is not a valid one.

3 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aironox

Antwoord van Aironox

Hi Arleen,

We’re sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention. Please reach out to us at help@aironox.com or send us a direct message on our social media pages, and we’ll be happy to check the return address you were given and ensure you receive the correct one. We’ll do our best to resolve this for you promptly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers

The owners of this company are scammers. They also have a company called Phantomdecor. They don't deliver anything and keep saying that my order is on its way. I placed the order in April. Don't order anything from them because you won't get anything and you won't get your money back!!!

In response to your comment:
How do you explain that you have the same address and that the contact details on the phantomdecor website list an email address with Aironox?

I have even discovered that you are using the same IP address.

You asked me to email the details, but now you’re not responding???
Fake company, scammers!!!

2 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aironox

Antwoord van Aironox

Hi Eva,

We can confirm that Aironox is not connected to Phantomdecor. We operate as an independent registered company, with our own fulfilment partners, systems, and support channels. Our only official website is aironox.com, and we do not share addresses, emails, or IP infrastructure with any other business.

The information you’ve mentioned appears to be incorrect or based on a misunderstanding. We take these claims seriously and are reviewing them internally to ensure full clarity.

If you have specific evidence you’d like us to look at, please email help@aironox.com
so our team can address it directly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not order this

Do not order this. First of all, it takes 10 minutes to iron one shirt. It doesn’t even get all the wrinkles out. I’ve been emailing trying to return, but no one has gotten back to me and there’s no return option on their website. Complete waste of money.

30 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aironox

Antwoord van Aironox

We’re really sorry to hear about your experience. Our team aims to reply to all emails within 24 hours, but during busy periods it can take a little longer. We’ll make sure someone from our support team follows up with you directly to help with your return or setup.

You can also view our full return policy here: https://aironox.com/policies/refund-policy
.

Your Aironox should definitely be removing wrinkles effectively, so if you’d prefer, we can also help check the setup to make sure it’s performing as expected. Thank you for getting in touch already, we’ll make sure this is resolved for you as quickly as possible.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Didn’t expect much when I first tried…

Didn’t expect much when I first tried it, but it’s grown on me. Now I can’t imagine going back to ironing by hand.

17 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aironox

Antwoord van Aironox

Hi David, that’s great to hear! A lot of people feel the same at first, but once you’ve used it a few times it really clicks. Makes ironing feel like one less thing to think about.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not purchase from this business

Do not purchase from this business. I waited a month for my order as they said they were waiting on goods. Never heard anything so asked for a refund and then they magically said my order had been sent but then received the order confirmation emails which they said were re sends, total lies. Tracking number they have provided still shows no info the items have actually been sent. Misleading people to keep money when items havnt been sent and i requested a refund.

26 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aironox

Antwoord van Aironox

Hi Jim,

We’re sorry for the confusion caused here. Your order was shipped and has already arrived at the destination airport in Australia on October 24th, with the handover approved by Australia Post. Tracking updates can pause temporarily while the parcel clears customs, but it’s already in the country and will continue updating soon. We’ve also sent the full tracking link to your email so you can follow its progress directly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Under no circumstances order from this…

Under no circumstances order from this company, am absolute scam. When finally someone responds you get alot of excuses and stalling. I also noticed several different names are being used via email. I have reported this company and sent all correspondance forward.

The reviews say it all, believe what you read!

21 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aironox

Antwoord van Aironox

Hi Joanne,

We’re genuinely sorry to hear you still feel disappointed. We’ve checked our records again but unfortunately haven’t been able to locate any order under your name, and without further details it’s difficult for us to verify or investigate what may have happened.

We’d really like to help get to the bottom of this, if you could please share an order confirmation or reference number to our customer support team at aniqah@aironox.com, we’ll be happy to take another look right away.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You will lose your money.

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!!
Waiting for two months now. You will lose your money, thats for sure. The only thing you get is a lot of apologize and promises. They will not deliver. Avoid this company, and buy from a trusted one.
Edit 24-10-2025: The company has done a return payment (Paypal) on our account. And yes, with a lot of apologize again, it’s a pity……..

24 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aironox

Antwoord van Aironox

Thanks for your review. We’re sorry to hear that your experience didn’t meet expectations.

Your order has been cancelled and refunded in full. We recognise that the extended lead time before dispatch was far from ideal and understand how disappointing that can be. Shipments to certain destinations can require additional time to process, which unfortunately led to delays in this instance.

We’ve since made several updates to our fulfilment process to reduce these wait times moving forward. We appreciate your patience and feedback as we continue improving the overall customer experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unfortunately most probably is a scam

I ordered and paid the iron on 31st of August 2025. As most comments here say I have not yet received a tracking number for the shipment as of today 19th of October 2025. It is more than 1,5 month and every time I communicate with the support mail they confirm that they will deal immediately with my order or that it will be shipped by the end of the week. I even received an email from someone called Adam (without surname) titled as CEO of the company. The last communication was even more unclear. I am afraid I have to do with scammers and bots and I have lost my money. Being a young company (if it is a true company) does not excuse such a bad inventory management. If I will not receive any valid answer about the shipment by 20th of October 2025 I will proceed with all legal actions. At least to save other consumers from this joke.

19 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aironox

Antwoord van Aironox

Thanks for your review. We’re sorry for the experience you’ve had and appreciate you taking the time to share your feedback.

Your order was cancelled at your request and has been refunded in full. We acknowledge that the time it took before your order was ready to ship was longer than expected, and we regret that this caused disappointment. Shipping to certain regions can sometimes take a little extra coordination, which contributed to the delay in this instance.

We’ve since improved our fulfilment process to prevent similar delays in the future and appreciate your understanding as we continue to refine our operations.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed an order on the 20th…

I placed an order on the 20th September, they said it will be shipped early this week and have not received a reply, maybe it’s a scam ? ….replying back….no, you never sent emails nor replies, yet you quickly replied here. I have asked for a refund since you failed to send the item, you are a scam and people should avoid buying from you.

20 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aironox

Antwoord van Aironox

Hi Silvie,

I’m really sorry for the delay and the lack of updates. I’ve just checked and your order is confirmed and preparing for dispatch.

It’s possible our emails have landed in your spam or promotions folder, so please have a quick look there for updates.
We’ve experienced a brief delay this week due to higher-than-usual demand, but everything is moving through now, and you’ll receive your tracking email as soon as the courier scans your parcel.

Thank you for your patience and apologies for the delay.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered and the delivery took too…

I ordered and the delivery took too long, so I requested the cancellation of my order, which was done, now I am waiting for my refund, I am told 7-10 working days, the deadline has passed and still nothing in my account, very disappointing in all respects, if I still have not received anything this week I will initiate legal proceedings

15 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aironox

Antwoord van Aironox

Hi Guillaume,

I completely understand your frustration, and I’m really sorry for the delay you’ve experienced. I actually emailed you earlier today confirming that your refund has been successfully processed after previous attempts were blocked by PayPal.

It should appear in your account within the next few business days, depending on your bank or PayPal’s processing time.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Item not received

Item not received, tracking number is also false? Bought a month ago - email tracker shows delivered but using the delivery number on website shows no such order. Feels like a scam

19 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aironox

Antwoord van Aironox

Hi Vanessa,
I’m really sorry for the confusion and the delay in updates. I’ve just sent you an email with all the details, your order has already been handed over to the courier, and we’re waiting for their first scan to appear on the tracking link.

Sometimes there’s a short delay between when a label is created and when tracking starts showing movement, but your parcel is with the courier and will update shortly.

Thank you for your patience, and again, I’m sorry for the worry this has caused.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Order #AIR98535715

Order #AIR98535715
Still I cannot access my shipment tracking details in your website whenever I try to see it. Please update me about the shipment.

2 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aironox

Antwoord van Aironox

Hi Mohammed,

Thank you for your purchase. I’ve checked your order placed on 2 October, and it’s scheduled to be shipped before the end of this week. You’ll receive your tracking link by email as soon as it’s dispatched.

If you have any issues with the tracking link once it’s been sent, please reach out to us at aniqah@aironox.com and we’ll be happy to help.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The company is scam don't buy it!say…

The company is scam don't buy it!say shipping end of month ,next week but never come disgusting!wasting my time!

11 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aironox

Antwoord van Aironox

I’m really sorry you’ve had such a frustrating experience, I completely understand how disappointing it feels to be waiting this long. Your order is genuine, and it hasn’t been forgotten. We experienced higher demand than expected, which caused some delays, but all outstanding orders are now being processed and are due to ship next week.

I know it’s taken longer than it should have, and we’re truly sorry for the inconvenience this has caused.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered this the 14th of September

Ordered this the 14th of September, it is now the 11th of October, is this a scam?

11 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aironox

Antwoord van Aironox

I completely understand your concern, I’m really sorry for how long this has taken. Your order is genuine, and it hasn’t been forgotten. We’ve had higher demand than expected over the past few weeks, which caused some delays, but all remaining orders are now being prepared to ship next week.

You’ll receive your tracking details as soon as it’s on the way. Thank you for your patience while we get everything sent out.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer