Amai Shop Reviews 

78
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not order from here. They have been lying about a refund for 7 months, saying the system is down, and now have just stopped responding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM! Ordered a jewelry box November 2025, still not received the item even after multiple emails to the company and it's now February 2026, and they continue to sell the item on their website listed... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a scam. My Partner ordered me a jewellery box, nothing arrived, they don't respond to emails, there is no phone number. They are a German based company but registered on Companies Hous... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lets see if i get a response from Amai Amara this way. Ordered 2 weeks ago and the 3-6 day delivery has surpassed. The support is terrible as they take days to answer and then no explanation so far.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

1,4

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

78 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,4

Alle reviews

(78)

62 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love this brand

Love this brand! I got the jewellery box and bracelets, they’re exactly like in the pictures, beautiful and delicate, I wear them every day now ☺️ soo happy.

1 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The box is very pretty

The box is very pretty. In today’s world I was worried about ordering from an unknown company and when it took a couple of weeks to arrive. But they responded quickly to my emails and when the box came I was not disappointed. Will likely buy another.

9 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I Cancelled my order

I Cancelled my order, so my review is bolt about my experience with the customerservice…. You get no information and they keep advertising getting new Stock but YOUR ORDER, ah no dear they can’t send that yet…

23 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Amai Shop

Antwoord van Amai Shop

Hello Karina, I am so sorry to hear about your experience. We did have an inventory issue which has actively being solved - unfortunately this was unforseen and I am sorry this impacted your experience. Do let us know if we can help with anything in the near future. Kind regards, Emma

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful experience with amaiamara

Awful experience with amaiamara! I bought a jewelry-box for my wife. It was delayed for 3 weeks without any notice, so it did not arrive in time for my anniversary even though I was told by customer service that it would arrive in time. When the product arrived, it was in such bad quality that we had to return it. I returned the product and the complimentary gift (for the first delay) over a month ago and I have now sent my third email to customer support asking for my refund! No answer from them for several weeks now and still no refund. Will not recommend to anybody! Stay away.

25 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Amai Shop

Antwoord van Amai Shop

Hi Martin, We are sorry for your experience. There was a slight confusion with your refund as we sent a complimentary item to help mitigate the delay with your first order and that order had been accidentally marked as resolved. We will look into this internally to make sure it does not happen again. We have refunded your order and hope that all is okay now. We apologize for your experience again! Kind regards, Emma

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Faulty Item no refund, no answer!

We ordered a Sophie Box in mid of may. On the website they state, that orders can take up to 48 h to be shipped. What a joke! After over a week we contacted the support because they did not ship the item yet. They took few days to respond! Then they told us, that they are going to ship it the next day but did not! The Item arrived in end of June. The jewerly box was not as described. It did not close properly and was in general of very poor quality. Not at all what we expexted after paying 170€ for it. So I contated the support team again to send it back. On the website they state, that you can easily send the Item back! They told me, that they will refund me, and I will not have to send the Item back. That was now over a month ago! I contacted them tree times since, to ask when my refund is going to be prosssed, no answer yet. This webstore is the moste horrible experience I had in a while!!!

Update: The did refund me after I posted this.

23 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Amai Shop

Antwoord van Amai Shop

Hello, we are deeply sorry for your experience with the delay of your jewelry box. As discussed, we have kindly refunded your order. - Emma

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lets see if i get a response from Amai…

Lets see if i get a response from Amai Amara this way. Ordered 2 weeks ago and the 3-6 day delivery has surpassed. The support is terrible as they take days to answer and then no explanation so far. USPS (surprised they use the post office for such expensive items), just states still waiting for item. I would definitely avoid this company and, unless I get a response soon, I will be reporting them to the authorities!

11 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Amai Shop

Antwoord van Amai Shop

Hello, we are sorry to hear your order did not arrive or cannot be retrieved. Unfortunately we cannot see an order or customer information but feel free to reach us at: support@amaiamara.com and our team will have a resolution for you within 24h. Kind regards, Anjes

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Encomenda nunca chegou

Encomendei uma caixa de jóias Sofia no dia 7 de Maio de 2025. Passaram mais de duas semanas e a encomenda nunca chegou. Enviei vários emails aos quais a empresa nunca respondeu. NÃO RECOMENDO. Comporta-se como uma empresa fraudulenta.

7 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Amai Shop

Antwoord van Amai Shop

Hello Maria, I apologise for the delay of your order. It looks like it was unfortunately returned to us so have rescheduled your order to ship with another courier and thar should hopefully solve the delivery of your order. Kindly let us know should you need any additional support. Kind regards, Emma

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Never received two pieces of jewelry with jewelry box deal

I ordered a jewelry box end of January, with the deal of getting two pieces of jewelry for free with this jewelry box. The box itself arrived quite quickly, but I am still waiting to receive the two pieces of jewelry. I have written to customer service and did not receive any reply. The order status has been stuck on "preparing for shipment" for a long time. I am sure there is a logical explanation, but the lack of communication on this is off-putting. I would not order something again.

18 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam company

Ordered a jewellery box which has not arrived similar to other reviews. I don't know how this company are scoring higher or who all these fake ppl are that are writing about their lovely jewellery boxes.

THIS IS A SCAM PLEASE AVOID

9 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Amai Shop

Antwoord van Amai Shop

Hello Sarah, I am so sorry to hear about your experience. I would like to assure you we are not a scam but are of course very sorry for your experience. Unfortunately I cannot find your order under this name but if you could contact us under: support@amaiamara.com I will make sure to get back to you with a resolution quickly. Kind regards, Emma

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nice Jewellery, great customer service

Unfortunately a postal delay meant I was unable to give a beautiful necklace as a gift and had to return it. Emma, from Customer Service was an excellent ambassador for the company, friendly; listened; advised: was professional and quickly resolved the issue of a return of the item and refunded the payment in full. Happy to purchase from this company again.

29 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

My 2 boxes arrived and are beautiful

My 2 boxes arrived and are beautiful. Communication and shipping information was slow or did not occur but I am very happy that my boxes arrived and are nicely made and as described.

15 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just received this amazing box

Just received this amazing box! It was a wonderful surprise to find out that it is bigger than I initially anticipated, but it is even better! Beautiful, stylish, excellent quality, the drawer comes out very smoothly.

17 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Amai Shop

Antwoord van Amai Shop

Dear Shelly,

Yes, sometimes bigger is better, we always try to cover all potential styles and designs, so everyone can chose one or more items according to their preferences.

Your Amaiamara team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not Delivered- Two Sofia Boxes - No response to emails

Ordered two Sofia jewellery boxes at a significant price point. These are meant to take 3-6 working days to be delivered. It has already been longer than that but I’ve had NO shipment notification and therefore no courier information: I have also easily sent at least a half dozen emails to this company asking for confirmation to the same and estimated date of delivery. I’ve repeatedly asked for an urgent accurate response. To date I have had NO acknowledgement or response WHATSOEVER. These are nothing but scammers!!! AVOID at all costs!!! I intend to independently report them for fraud and theft!!!! It is disgusting to treat people in this despicable manner!!!

2 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Amai Shop

Antwoord van Amai Shop

Hello Eileen, I am so sorry to hear about your experience. I would like to assure you we are not a scam but are of course very sorry for your experience. Unfortunately I cannot find your order under this name but if you could contact us under: support@amaiamara.com I will make sure to get back to you with a resolution quickly. Kind regards, Emma

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered two products - never arrived

Ordered two products, in MAY.
Followed up on email in JULY and was assured this would be fixed and ordered fulfilled.
Emailed again in AUGUST and no reply.
Emailed again in September and no reply.

It is fraudulent to take orders and not fulfill them, and to not reply to you customer when they are giving you a chance to fix it.

Not a trustworthy business, they will take your money and go missing. AVOID.

7 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Amai Shop

Antwoord van Amai Shop

Dear Olivia,

We could not find any customer in our database based on the information you have provided us with. Feel free to provide us with your contact information, then we can have a closer look at the events.

Your Amaiamara team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer