AURA The Label Reviews 

175
•
TrustScore 2 uit 5

2,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Größe der Wahre im Vergleich im hiesigen Store falsch , gekauft xxL ; bekommen M. Lieferzeit angegeben mit 3- 14 Tagen, tatsächlich ~ 3 Wochen. Aufgrund mangelnder Bestandes Lieferung aus Deutschl... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The only thing this company has going for itself is it’s marketing. The quality is awful, the prices are absurd, they don’t give full money back, their sizing seems way off, and they delete constr... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

One of my favorite outfits (dare I say, of all time?!) is Aura the Label's Luna skirt set in Burnt Rose. The linen is lovely and the salmon color perfection. I own several more pieces and each is un... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not purchase from Noosa Aura. Despite their sunny, looks like Noosa webpage, they are located in China. Cheap, nasty fabric that bears little resemblance to the style or colouring portrayed on th... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

Welcome to the world of Aura 🤍 Handmade in Bali, always ethical 🙏🏼 A world of bohemian luxury, where we fashion a unique effortless elegance that is classic, timeless, and made affordable for everyone.


Contactgegevens

2,0

Slecht

TrustScore 2 uit 5

175 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,0

Alle reviews

(175)

11 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Quinn pants look great

The Quinn pants were very flattering and they were delivered quickly. I would have preferred if they were lined but I really cannot complain but it is very hot where I live. I would gladly order from the company again.

25 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful purchase

Wonderful purchase. Very happy with my dress. This is my second dress and I love it. Getting so many compliments about the look and fit. Just perfect for a summer day.

17 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love Aura the Label

I love Aura the Label. All the dresses I purchased are of great quality and beautiful. Sometimes I struggle with the size but this is what returns are for, right?

2 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’m trying to obtain a refund from Aura…

I’m trying to obtain a refund from Aura The Label for 2 dresses that do not suit me. Have since discovered their styles are for taller, bigger people than me. I notified the company on day of receipt & returned them by Next Day Tracked. They were received by sender on 9 July (received by me on 1 July).
They say they only give credit against future purchases but this is against Consumer Contract Law.
Very disappointing costumer service.

9 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

POOR QUALITY!

Buyer beware, POOR QUALITY!
Very disappointed with my first and last purchase from this brand. I bought a jumpsuit as a gift for my fiancée and the first time she tried it on one of the shoulder straps broke. She put it aside with the intention of sewing the strap. When she fixed the first strap she put on the jumpsuit and a different strap broke. I reached out to the company given she has yet to wear this out to try to exchange this item for a non defective item and was informed they have a 14 day return policy.

14 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo AURA The Label

Antwoord van AURA The Label

hey reid, i just looked up your order and can see that the order was placed almost 3 months ago. we do have a 30 day returns policy, but since it seems the issue is a defective item, id be happy to make an exception and issue you a replacement. please contact support@aurathelabel.com and say you spoke with charlotte, and we can get that sorted for you xx

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BUYER BEWARE

HORRIBLE COMPANY!! I ordered a dress but after 2 weeks and no shipping confirmation, I asked MULTIPLE times for the order to be cancelled, as it would not arrive in time for the event I ordered it for. Despite these requests they sent it anyway and now will only accept the return for store credit. SUCH A SCAM!!

Update: This company continues to demonstrate terrible business practices, as seen by their response to my original review. I made 2 requests to cancel the order, well before the item had shipped. There is no exception to be made here - they just need to follow their own policies. See timeline of events below:

May 24 Item ordered
June 11 Still not shipped, first contact with customer service
June 13 Still not shipped, first request to cancel order
June 17 Still not shipped, second request to cancel order
June 19 Shipping confirmation received

Given the track record of this company, I stopped trying to resolve the situation, as I have no faith that I would receive a refund, even if I were to return the item. Again, I WOULD NOT RECOMMEND!!!

14 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo AURA The Label

Antwoord van AURA The Label

hey aly, just looked up your profile and can see that your dress had already shipped when you emailed us last week to say you needed it for an event. we can make an exception for you if the item is in original condition and you can initiate a return xx

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointed, poor quaity

Very disappointed. I bought the Genevieve dress, overpriced for what it is. The fabric is poor quality and scratchy, and the fit isn't good and not true to the size chart. They don't do full returns, only store credit. There is nothing else I would bother getting from this store. AVOID AVOID AVOID.

13 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo AURA The Label

Antwoord van AURA The Label

hello, really shocked to read this, as we usually get so many compliments on our fabric and pieces :(
we have a concierge team that can work with you to find something i know you will love. maybe try a different fabric like an item in our 100% cotton or 100% linen ranges xx

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company falsely advertises easy…

This company falsely advertises easy returns. This company is out of China and only offers 10% of your money back. It took 2 months to get here. I got succored and ordered 2 sizes of one dress and now I am stuck with them. DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY.

13 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo AURA The Label

Antwoord van AURA The Label

Hey Renee, all of our products are made in
Bali so not sure why you’re saying china. That’s actually the opposite of our ethos. And we absolutely would refund you for ordering 2 sizes, but store credit on the other item as per our policy. We would never say you can get 10% back. I looked you up in our system too and don’t see any orders from you. Maybe you have us confused with another company. Please check its www.aurathelabel.com you ordered from and email our team support@aurathelabel.com to help you with refund for size duplicate if it was us.
We’re more than happy to help you sort this

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I got the Marigold maxi dress

I got the Marigold maxi dress, and it's perfectttt, super comfy, easy to throw, and the fabric feels great, I love the casual relaxed vibe, and it,s become my go-to for running errands or just lounging around, Totally recommend

11 juli 2024
Logo AURA The Label

Antwoord van AURA The Label

<3 so kind xx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

the maxi dress i got from this company…

the maxi dress i got from this company is everything its my go to for those days i gotta get dressed fast but stll look cute the fabric is flow and breathable plus it has pockets seriously l,ve been telling all my friends about it you need to get one

9 juli 2024
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Poor quality and no refunds!

Quality no where near good enough for price. I ordered a linen blazer for nearly £180 which looks beautiful in the pictures but it was very poor quality on arrival - I wouldn’t have even paid £50 for it in a shop. Tried to return to find I have to pay for returns (ok, sometimes you do) but also that they do not give refunds so now I’m stuck with £180 to spend in store credit with them! This is outrageous. I would not recommend that you take a risk unless you are sure you are going to want to keep the item.

8 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

If you are thinking about it...just hit buy

Honestly I love shopping here. The dresses are always high quality and beautiful. They don't come out with new styles all the time which makes them more of a slow fashion brand which for me is 10/10. The pieces tend to be classic so you will never tire of them. They wear well and photograph well.

25 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Red flag 🚩 They will not send your…

Red flag 🚩 They will not send your item, they will refuse to refund you and keep asking you to buy another product if they can’t ship the one you ordered. They will take the order and months after they will start making the dress. If you need the dress sooner, big no from this merchant.

31 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful!

Beautiful dresses, I have two now. The fabric has a lovely weight and I love the flattering cuts.
Delivery was fast.
I am now eyeing the Wildflower mini dress - please bring back more sizes!!

29 april 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer