Beaufort & Blake Reviews 

214
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have purchased many shirts from B&B which are very well made with real quality fabric. They arrive beautifully packed showing real care for the product. Knitwear and other items show the same qua... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A poor experience for me too. Several emails requesting assistance and no response. Plus, the email that's quoted on the website isn't working! I followed their returns instructions very carefully bu... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Great style, very good recent service including returns BUT the product, at least for the shirt bought last month, is significantly less good quality. I own and love a Beaufort brushed cotton shirt... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really pleased..I bought two ladies ‘Burley’ linen shirts in Sky and Cobalt.. Absolutely fabulous colours, lovely quality, great fit and good price. Their customer service is fantastic.. Thank you Na... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

A dose of the good life; versatile, effortless pieces that nod to wholesome country classics. 


Contactgegevens

3,4

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

214 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 22% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,4

Alle reviews

(214)

27 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

Incredibly quick response from customer services - I emailed at around 9am and had a (helpful) response by 9:15! I've never experienced such quick service anywhere else. Thank you Natasha!

23 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beaufort & Blake

Antwoord van Beaufort & Blake

Hi SM. Thank you for taking the time to leave us a review! We are delighted to hear that you were happy with the service you received from Natasha. We hope you will shop with us again soon! – Frankie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service by Natasha

Great customer service by Natasha, she was really helpful and answered my query. Very quick response and all resolved. Thank you ☺️👌🏼

21 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beaufort & Blake

Antwoord van Beaufort & Blake

Hi Rosie. Thank you for taking the time to leave us a review! We are delighted to hear that you were happy with the service you received. We hope you will shop with us again soon! – Frankie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Despite emailing and trying to call…

Despite emailing and trying to call still no refund . My advise is avoid.

16 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beaufort & Blake

Antwoord van Beaufort & Blake

Hi Sarah, I'm sorry your refund took longer than expected to be processed. As my colleague Natasha explained to you via email, we are experiencing delays with Royal Mail at the moment and we asked for a little more patience on this matter. Your return was received last week and you have been fully refunded. Best wishes - Francesca

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still waiting for a refund

Still awaiting refund despite returning items 19 days ago.

20 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beaufort & Blake

Antwoord van Beaufort & Blake

Hi Caroline. I am sorry that your return has taken longer than expected. We kindly ask you to allow twelve working days for us to receive your parcel back at our warehouse and process your return which has been upheld. The Tracked 48 Return delivers the parcels to the Royal Mail Mailing Centre closest to our warehouse and it is taking Royal Mail approximately a week to deliver these parcels from this date which slows the process down, I do apologise. Please do not hesitate to get in touch with our customer service team if you have any questions. Many thanks – Frankie.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super!

Really pleased..I bought two ladies ‘Burley’ linen shirts in Sky and Cobalt.. Absolutely fabulous colours, lovely quality, great fit and good price. Their customer service is fantastic.. Thank you Natasha!
I will certainly be making further purchases.

4 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beaufort & Blake

Antwoord van Beaufort & Blake

Hi Jamie. Thank you for taking the time to leave us a review! We are delighted to hear that you were happy with your Burley shirts and the service you received. We hope you will shop with us again soon! – Frankie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would never use this company again.

After 2 hand washes the cuff of my shirt frayed. After contacting the company they said it was my washing not a problem with the shirts construction. They did give a refund but I would NOT recommend this company. I have also been waiting since the 21st June to an answer to my complaint.

31 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beaufort & Blake

Antwoord van Beaufort & Blake

Hi Lindsay, thank you for taking the time to leave us a review. We take reports of faults very seriously, however we wash test our garments thoroughly and were confident on this occasion that this fault would not have occurred if the washing instructions were followed. Despite this, we issued you with a refund as a gesture of goodwill. As you had been refunded, we thought this issue had been concluded, however I will follow-up with you via email in case you would like to discuss this further. Best wishes - Francesca

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cracking service by Nataha

5 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beaufort & Blake

Antwoord van Beaufort & Blake

Hi Joe. Thank you for taking the time to leave us a review! We are delighted to hear that you were happy with the service you received and hope you will shop with us again soon! – Frankie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality, quality

Quality product, quality customer service

2 april 2023
Logo Beaufort & Blake

Antwoord van Beaufort & Blake

Hi Mr Beaumont. Thank you for taking the time to leave us a review! We are delighted to hear that you were happy with the product and service you received and hope you will shop with us again soon! – Frankie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Emma was superbly helpful and really…

Emma was superbly helpful and really polite and courteous.

22 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beaufort & Blake

Antwoord van Beaufort & Blake

Thank you for taking the time to leave us a review! We are delighted to hear that you were happy with the service you received and hope you will shop with us again soon! – Frankie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ladies linen shirt

Beautiful quality. The best fit by far!

22 maart 2023
Logo Beaufort & Blake

Antwoord van Beaufort & Blake

Hi S.H. Thank you for taking the time to leave us a review! We are delighted to hear that you are pleased with your linen shirt and hope you will shop with us again soon! – Frankie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service.

I buy pretty frequently from B&B for myself and my husband. Classy, quality, good value clothing. For the first time in many years I had an issue - after only a couple of wears/washes - with a pair of shorts. But this was resolved in a speedy, professional yet friendly manner. Thank you B&B!

16 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beaufort & Blake

Antwoord van Beaufort & Blake

Hi Julie. Thank you for taking the time to leave us a review! We are delighted to hear that despite your issue, you were happy with the service you received and hope you will shop with us again soon! – Frankie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent after sales service.

19 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beaufort & Blake

Antwoord van Beaufort & Blake

Hi Adrian. Thank you for taking the time to leave us a review! We are delighted to hear that you were happy with the service you received and hope you will shop with us again soon! – Frankie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The promotions are misleading

Seem like a good brand however their promotions are misleading.

They offer 15% off first order, but you cannot use it with sale items and minimum spend is £100.

Seems fair, however if you want to buy a shirt (£85) and make it £100 with a smaller item - they put all the items below £20 on sale so you're forced to add something more expensive in order to get a discount. It's very disappointing....

13 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beaufort & Blake

Antwoord van Beaufort & Blake

Hi Johnnie, thank you for taking the time to leave us a review. I'm sorry to hear that you felt mislead with our promotions and weren't able to use you first order discount code. We are coming up to the end of the summer season which does mean that a lot of our items are discounted ahead of our autumn/winter collection launching. Once this does launch, I can assure you you would find everything at full price and you would be able to make use of your discount code! - Frankie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If there was zero star it would be it

If there was zero star it would be it. I returned three items out of four straight away repackaged as they did not fit. Packaged back upon receipt and returned to ensure no delay. After longer period than returned queries stated on website - they are saying no refund as it smells of herbs. My local postoffice is a spar shop maybe thats it? because it is entirely unfathomable and bizarre excuse not to return me my money.Issues like this can really put customers off trusting online shops.

13 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beaufort & Blake

Antwoord van Beaufort & Blake

Dear Pauline. Thank you for taking the time to leave us a review and for your valuable feedback. We are very sorry that your experience with us wasn’t the best. All our items are inspected on their return to the warehouse. The warehouse had stated that the three items returned to us smelt very strongly of herbs and were not resalable which was why we initially rejected your return. After investigating, we have concluded that it may be possible that the smell occurred at some point in the returns process and a full refund was processed. I am sorry for any inconvenience caused and if you have any questions regarding your return, please do not hesitate to get in touch. - Natasha

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

There was an issue regarding dutie fees…

There was an issue regarding dutie fees with my order to the Netherlands.
The issue was promptly and very kindly resolved and I am very happy with the service!!
Also the products I ordered were beautiful quality as always with this company.

6 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beaufort & Blake

Antwoord van Beaufort & Blake

Hi Linda. Thank you for taking the time to leave us a review! We are delighted to hear that you were happy with the service you received and hope you will shop with us again soon! – Frankie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Birthday present

I had requested to send the parcel to my son's address but made an error on the details. Natasha at BB was absolutely fantastic, so helpful & patient as I had to email her a few times about it. Great service and really helped put my mind at rest.

11 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beaufort & Blake

Antwoord van Beaufort & Blake

Hi Kate. Thank you for taking the time to leave us a review! We are delighted to hear that you were happy with the service you received and hope you will shop with us again soon! – Frankie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Phenomenal customer service and great products!

Unfortunately I received the wrong colour of the item I ordered, I notified Beaufort and Blake of the error and the customer service I received was absolutely phenomenal. Natasha was so kind and accommodating and gave me multiple options to resolve my issue. The best customer service I have ever had the pleasure of dealing with. B&B re-sent me the correct item free of charge and the product is perfect, beautiful quality and value for money. Exactly what I was after. Looking forward to supporting their brand in future.

17 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beaufort & Blake

Antwoord van Beaufort & Blake

Hi ET. Thank you for taking the time to leave us a review and your lovely feedback! We are delighted to hear that we were able to resolve your issue and you are happy with your purchase. We hope you will shop with us again soon! – Frankie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely Spring Wardrobe

Love the spring wardrobe

26 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beaufort & Blake

Antwoord van Beaufort & Blake

Hi Bets. Thank you for taking the time to leave us a review! We are delighted to hear that you are happy with your Spring purchases and hope you will shop with us again soon! – Frankie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely and great quality clothes

I’ve ordered multiple items from B&B for myself and for others as presents. The clothing is such great quality, and the jumpers are so soft! The clothes always look amazing on! The items arrive in nice packaging, and super lovely team whenever I’ve contacted them for any queries.
Will 100% be making more purchases from them!

10 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beaufort & Blake

Antwoord van Beaufort & Blake

Hi Laura. Thank you for taking the time to leave us a review and your lovely feedback! We are delighted to hear that you are happy with your purchases and hope you will shop with us again soon! – Frankie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Quality!

The quality of clothing is really impressive and the service I have received has always been brilliant. Would highly recommend!

21 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Beaufort & Blake

Antwoord van Beaufort & Blake

Hi Charlie. Thank you for taking the time to leave us a review and your lovely feedback! We are delighted to hear that you are happy with your purchases and hope you will shop with us again soon! – Frankie

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer