We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

During the order process not once is customer advised where item is coming from or how long to expect it to arrive. After a week they still haven’t even t dispatched my order going to request refund a... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Received an Air 65 with a short circuit in the power cable. After about 10 emails, making videos, describing, photos, I received a replacement power cable. It arrived in some weeks. I had to solde... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This place is a joke. I placed my order but literally few hours after wanna rethink my purchase and decided cancel this order. I sent an email because there was no option on the website to do this. I... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The delivery took a long long long time, but I expected that because I read the approximate delivery times on their website so I'm not mad about that. I am mad about the fact that the huahan logistics... Toon meer

2,0

Slecht

TrustScore 2 uit 5

99 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,0

Alle reviews

(99)

30 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Waste of time and money

I ordered a Pavo Femto with the Dji O4 system in it, and it didn't take long at all to get it. I couldn't get the OSD to show and it took forever for customer service to help me figure it out. Less than a week later the flight controller failed. While flying the day before, I thought the motors sounded a lil different but thought it was just me. Reached out to them to get another FC. After troubleshooting they finally said they were shipping me a replacement FC. Here we are over a month later and I still don't have it. The international tracking they use (17Track) just said "in transit" 3 days ago. I so happened to check yesterday and it said it delivered weeks ago. Dude... what?? Reached out to customer service already and no response.

9 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst interaction with a company I’ve ever had

I saw the guys post on here giving them 5 stars even though they took a month to get it to them. The package being in one piece is the least of my worries and should just be how it is delivered anyways. I’ve been waiting on my package for 4 months and it hasn’t left china yet. This is egregious and I feel like my money got flushed down a toilet. The support team basically just copy pastes some generic bs every time I reach out. Wouldn’t recommend

23 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Waiting for order more than a month

Waiting for order more than a month, customer support gives very little information: the item stuck somewhere and in customs, returned somewhere and the are urging the delivery company to resend. I am surprised that ordering from original site gives so many problems. Better to order on aliexpress, at least there is some protection. If the order stuck in customs they should resend new package immediately of offer refund instead of drugging it independently. Shame

9 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor experience wtih this company. Pls avoid.

After 4 weeks waiting for delivery I had a DOA drone in my hands. Everything connects OK (Goggles to a drone and radio to drone) but motors wont spin.

I can´t figure out what is wrong on my own and I get on the support ticket marathon that is handled two or three answers per week.
We went through firmware versions and basic setups and resets. I sent videos and screen captures to show the situation.

After tossing around my case for a month or so support suggests that the radio must be faulty and sends me a replacement. I had provided all necessary data since creation of the ticket and the fact that everything connects and even that the drone reacts to throttle but motors wont run.
[And btw you can test the radio and drone from the configurator to the certain extent.]
After four weeks the replacement radio arrives and it has reversed gimbals comparing to my original one. I had to disassemble the radio and change their place. No biggie, it´s easy but unthoughtful of them to send me a wrong orientation radio.
After assembly the status of drone remains the same. I still had dead drone on my hands and the original fault still unresolved.

At this point after three months(!!) of support ticket tennis and one replaced radio later they state:

"Inspections has been done by our technical support team, and we think that FC needs to be replaced. We are sorry to inform you that the current product has been out of our 30-days warranty after confirming your order status."

That is literally the thing I SAID WHEN I CREATRED THE TICKET

So as I see it they agree on the faulty FC but wont replace it because the warranty is already ended. Warranty is 30 days and even that I suggested to replace the FC, they did not. But they sent me radio and now my warranty is ended even the case is open. From my point of view I have pointed a fault in my purchase and we are still trying to resolve it. It does not matter if the 30 day warranty period is over at the moment. THE CASE WAS OPENED BEFORE WARRANTY ENDED. But they have a nerve to provide me 10% discount on the new FC that I now have to buy.

Be very careful what you are getting into. I don´t think Cetus or Cetus Pro is suitable for beginner. Take into account that you might need support at the start of your drone journey.

Well this at least me proves me that the amount of 1 star ratings this company has correlates to the actual experience. BetaFPV has 80% of all the reviews with one star.
They have not even claimed their company account in Trustpilot. That´s a kind of a sign itself..

I would advise you to buy something else. Once again cheap did not turn out to be that cheap. 200 euros and five months. And this was Ready-to-fly kit.

So can´t say any positive thing about BetaFPV. This is chinese "quality" with poor or obsolete customer support.

29 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ils m'ont envoyé du matériel DAO

Ils m'ont envoyé du matériel DAO, dead on arrival, 3 mois avec le support pour me dire au début qu'il m'en renvoie un, puis au final 20% de réduction puis 10%, allez voir ailleurs...

12 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Kaufen Sie dort nicht!

Kaufen Sie dort nicht! Die Lieferzeit beträgt 30 Tage und die Rücksendung muss auf eigene Kosten nach Übersee folgen. Also faktisch keine Rücksendung möglich.

9 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Patience

Beaucoup d'avis concernent le temps d'attente et le support.
Pour ma part le colis a pris du temps à arriver (en provenance de Chine directement). Il était bien emballé.
J'ai uniquement commandé des pièces détachées, donc je ne sais pas ce que vallent les drones tout assemblés.

24 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Paid for a Drone, never got it

Paid for a Drone, never got it.
Customer support is horrible, after a long back and forward trying to find where the drone was i eventually asked for a refund.
But they are dragging the process and probably will never issue the refund.

12 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

beta fpv cetus pro

i bought a cetus pro and it arived on time and works perfectly and it is super sterdy i have crashed so many times and it stil works perfectly i would buy here again only the track and trace was not easy to understand but that is the only thing

11 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Love the drone, not the betafpv beginner experience!

My recommendations, BUY FROM ANOTHER SUPPLIER until BetaFPV can figure out how to handle shipping properly.
Additionally, If you are already in the famed BetaFPV waiting pattern of endlessly checking that useless tracking number (was 30+ days for me), spend this time finding how-to-videos and reddit forms about your specific model. They'll likely be a lot more help then the included instructions, and maybe then you can save yourself the frustration of not being able to fly the thing for days after getting after waiting a month or more to receive it.

I have had my drone for a couple of months now and do love flying it regularly! I would even say that I think the equipment is a great value and wouldn't discourage anyone from getting the same for the hardware. But the setup and figuring out of the drone was not beginner friendly at all! I think that if the design of the Cetus series is to give beginners a good step into the hobby that BETAFPV has a lot of improvements to make.

First off they should better communicate that they are going to take over a month to deliver anything you order from them, and use shady "shipping partners" that provide useless tracking numbers that'll make you doubt you purchased from a legit supplier and wonder if you will ever see any product at all.
Second when you get the kit the instructions should really be geared towards a beginner and getting them flying in a simulator within an hour, and then able to connect to their drone within another hour. Like any adult, I have limited free time each day and once I did finally get the kit I wanted to get started right away. But, finding a simulator and getting the controller to work with it took me all the free time my first day trying. And then trying to get the controller to connect to my drone took the next 3 days worth of after work free time. And in the end it was random reddit forms that finally helped, not the included instructions manual that I had to read cover to cover multiple times.

7 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Bene

Lento… ma i prodotti sono arrivati e funzionano molto bene.

5 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This company has good quality products!

Good day everyone!

At first I had my doubts about BETAFPV, because it took a month to get my order, but today I finally received my awesome Meteor 75 Pro DJI 04.

I just left a few photos in this review.

The package came in one piece and I was surprised about the high quality of the drone and its spare parts.👌
So I removed my previous bad review which is the least I could do. Ok…I had to wait more than a month which was absolutely annoying, but in the end it’s totally worth it.😊

This company is legit…However…
The 2 things they should be working on is their customer service and their response time.
I’m sure they will get much better reviews then.

For now I’m looking forward to flying this awesome little drone.😊🥳👏

If everything turns out how I think it will … then I will also order the Pavo Drone.👏🥳

See photos below and have a nice weekend you all!
God Bless.🙏

28 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

20+ days since I ordered

20+ days since I ordered. Reached out twice to customer support. Responded quickly each time with zero information. Sent me the tracking number to show me that the item has not been received by USPS, then (after 20+ days passed) told me that it will be another 13-30 days before it will actually ship.

21 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't buy from BetaFPV

Don't buy from BetaFPV. Ordered some items January 17. Still haven't received items nor gotten any reply after sending 3 emails between January 17-February 5.

No email updates. No response to emails or FB Messenger. No delivery updates. Terrible customer service since it is completely nonexistent. This will be my first and last order from them

5 februari 2025
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer