BetterMe Rx Reviews 

503
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Very hassle free experience. I have seen results in the few months using my GLP1. Happy with the progress on dosage and has all felt safely monitored and safe dosage. I have only needed customer suppo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

In 19 I was diagnosed with prostate cancer early 2020 I had my prostate removed and the doctor severed my nerves and I've been having trouble maintaining an erection every sense. I've literally tried... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I was not prepared for how badly it tasted (like strong alcohol) so I gagged a bit on the first dose while trying to hold it under my tongue and ended up swallowing probably in 45 seconds. I could not... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Fulfilled order and shipment in Timely manner. No issues would rate fulfillment and delivery as 5 stars Product doesn’t work… my Ro Spark works so much better. Have tried the QMax liquid 3 differe... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Thuiszorg
  2. ook in
  3. Centrum voor gewichtsbeheersing

Geschreven door het bedrijf

BetterMe Rx is your trusted source for the latest and safest solutions for effective weight loss, hair growth, skin care and more. Our platform offers private, and convenient healthcare solutions, all without ever leaving your home. Our telehealth team is committed to top quality care with U.S. Based Board Certified physicians. Explore our range of services today and witness firsthand the seamless path to achieving better health. Benefit from confidential treatment and complimentary shipping all at affordable prices. No insurance required.


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

503 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 83% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(503)

503 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Product did not work for me!

The product did not work for me. The first dose gave me Acid Reflux really badly, so I couldn't concentrate on sex. Please cancel all subscriptions and future orders.

14 augustus 2026
Logo BetterMe Rx

Antwoord van BetterMe Rx

William, we’re sorry to hear that your experience with QMAX included both disappointing results and an uncomfortable reaction.

We appreciate you sharing what happened. When a customer raises a concern about how they felt after using a treatment, we want to make sure it receives the appropriate attention rather than simply treating it as a product complaint.

Our support team will be reaching out to you by email to address your concerns and your request regarding future orders.

BetterMe Rx Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nothing happen...slight swelling of my…

Nothing happen...slight swelling of my penis.

11 augustus 2026
Logo BetterMe Rx

Antwoord van BetterMe Rx

Thank you for sharing your experience, Howard. We’re sorry that QMAX didn’t provide the level of results you were expecting.

We understand how disappointing it can be when you experience only a minimal response and the treatment falls short of what you hoped for. Different ED treatments can work differently from person to person, and we’d like the opportunity to help.

Our support team will be reaching out to you by email to discuss another option that may be a better fit.

BetterMe Rx Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It worked great

It worked great. The price is just too high for someone on a fixed income like me

13 augustus 2026
Logo BetterMe Rx

Antwoord van BetterMe Rx

Thank you for sharing this, Mike! We’re very happy to hear that QMAX worked great for you.

We also appreciate your honest feedback about the cost. We understand that staying within a budget is especially important when you’re on a fixed income, and we never want price to be the reason someone has to walk away from a treatment that’s working well for them.

Our support team will be reaching out to you by email to see if there’s a way we can help.

BetterMe Rx Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

You are the third company I’ve tried

You are the third company I’ve tried . You excell the other two by leaps and bounds . Your communication is excellent and I’m very happy with your service .

13 augustus 2026
Logo BetterMe Rx

Antwoord van BetterMe Rx

Thank you so much for sharing this! It means a great deal to hear that your experience with BetterMe Rx has stood out, especially after trying other providers.

Clear, responsive communication is a big part of the experience we want every patient to have, so we’re thrilled to know you’ve felt well supported throughout your journey.

Thank you for choosing BetterMe Rx and trusting us with your care. We’re grateful to have you with us!

BetterMe Rx Support

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Your service was fantastic

Your service was fantastic, but unfortunately, your product did not work for me. I received no eruptions at all. I was hoping as told in by your advertisement that I would have an erection. Within three minutes or so and last for 24 hours, but it did not work for me. You said it was guaranteed and your money back. any reason that you would be unsatisfied. Thank you for hearing me out.

13 augustus 2026
Logo BetterMe Rx

Antwoord van BetterMe Rx

David,

Thank you for taking the time to share your experience and for your kind words about our service. We’re sorry QMAX did not provide the results you expected, especially given the expectations you had before trying the treatment.

We appreciate you bringing your concerns to our attention. Our team will be reaching out directly to review your experience, including your concerns about the product and the satisfaction guarantee, and see how we can help.

BetterMe Rx Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You claim I received your product

You claim I received your product. I have yet to receive it. UPS Says they deliver it but it has not arrived.

13 augustus 2026
Logo BetterMe Rx

Antwoord van BetterMe Rx

Robert,

Thank you for bringing this to our attention. We’re very sorry that your tracking shows the package as delivered when you have not received it. We understand how frustrating and concerning that can be.

Our team will be reaching out directly to help resolve this and make sure you’re taken care of.

BetterMe Rx Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo BetterMe Rx

Antwoord van BetterMe Rx

Royce,

Thank you for bringing this to our attention. We’re very sorry that you have not received your medication. We understand how frustrating it is to be waiting for an order you expected to have already received.

We’re glad our team is already in contact with you and working toward a resolution. We’ll continue working with you directly to get this addressed as quickly as possible.

BetterMe Rx Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Supposed to be my charge $179 but you…

Supposed to be my charge $179 but you guys charge me $245.85 $66 that’s is scam this websiteI don’t recommend for anyone. I’m gonna post this in my follower.

13 augustus 2026
Logo BetterMe Rx

Antwoord van BetterMe Rx

Mecalea,

Thank you for bringing your billing concern to our attention. We’re sorry for the frustration and confusion surrounding the amount you expected to pay compared with the charge you saw.

We take billing concerns seriously and want to make sure the charges on your account are clearly explained. Our team will be reaching out directly to review the billing details with you and work toward resolving your concern.

BetterMe Rx Support

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good company,product has bad taste

Good company,product has bad taste

13 augustus 2026
Logo BetterMe Rx

Antwoord van BetterMe Rx

Trev,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re glad to hear you’ve had a positive experience with BetterMe Rx, and we appreciate your candid feedback about the taste of QMAX. We understand that the flavor can be unpleasant.

Your feedback is valuable to us, and we truly appreciate your trust in BetterMe Rx.

BetterMe Rx Support

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I am concerned at this point

I am concerned at this point. I do not think the dose is sufficient as I had difficulty maintaining my erection after 30 or so minutes...

13 augustus 2026
Logo BetterMe Rx

Antwoord van BetterMe Rx

Mark,

Thank you for sharing your experience. We’re sorry QMAX did not provide the duration you were hoping for, and we understand why that would leave you concerned.

ED treatment can be very individualized, and our goal is to help you find an option that better meets your needs. Our team will be reaching out directly to review your experience and see how we can help.

BetterMe Rx Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy and reasonable.

Easy and reasonable.
Thank you!

4 augustus 2026
Logo BetterMe Rx

Antwoord van BetterMe Rx

Thank you for taking the time to share your experience. We’re so glad to hear that you’ve found the process easy and the program reasonably priced.

We truly appreciate your trust in BetterMe Rx and are grateful to be part of your journey.

BetterMe Rx Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

no side effects

just started so really cant say much yet

25 juli 2026
Logo BetterMe Rx

Antwoord van BetterMe Rx

Jacqueline,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re glad to hear that your start with BetterMe Rx has been a positive one so far.

Since you’re just beginning your treatment, we appreciate you sharing your early experience and trusting us to support you along the way.

BetterMe Rx Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Product worked line it should with no…

Product worked line it should with no side affects

12 augustus 2026
Logo BetterMe Rx

Antwoord van BetterMe Rx

Byron,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re so glad to hear that QMAX worked as expected and that you’ve had a positive experience with the treatment.

We truly appreciate your trust in BetterMe Rx and are grateful you chose to share your feedback with us.

BetterMe Rx Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Daily Oral Tirzepatide

Easy navigation website, I did not want to take a shot, I liked I could purchase oral Tirzepatide for 1 month to see if I like it. Taking an oral pill daily gives you control over the medication so if you have a problem you can skip a day while your body acclimates & then restart again the next day Taking a shot your body is subjected to whatever happens reactions/problems for the week & you deal with/it or you contact the Dr for some help/medication to alleviate the symptoms that you’re having.
I also like the option of price decreases for purchasing multiple months @ a time which I’m sure I will be taking advantage of after I try/take the oral Tirzepatide for my first month. Being presently away I will start on Monday 8/17 & am looking forward to my weight loss journey w/BetterMe

12 augustus 2026
Logo BetterMe Rx

Antwoord van BetterMe Rx

Naomi,

Thank you for taking the time to share such thoughtful feedback. We’re glad you found our website easy to navigate and appreciated having an oral tirzepatide option that fits your preferences, along with flexible plan options as you continue.

We’re excited to have you beginning your journey with BetterMe Rx and appreciate the trust you’ve placed in our team. We look forward to supporting you along the way.

BetterMe Rx Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Efficient service

Got med quickly. Seem very helpful.

12 augustus 2026
Logo BetterMe Rx

Antwoord van BetterMe Rx

obert,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re glad to hear your medication arrived quickly and that you’ve found our team helpful throughout the process.

We truly appreciate your trust in BetterMe Rx and look forward to continuing to provide you with efficient, supportive care throughout your journey.

BetterMe Rx Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It didn't work

It didn't work

12 augustus 2026
Logo BetterMe Rx

Antwoord van BetterMe Rx

Greg,

Thank you for sharing your experience. We’re sorry QMAX did not provide the results you were hoping for. We understand how disappointing it can be when a treatment does not meet your expectations.

ED treatment is not one-size-fits-all, and our goal is to help you find an option that may be a better fit. Our team will be reaching out directly to see how we can help.

BetterMe Rx Support

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

IT did help with getting hard for a…

IT did help with getting hard for a little bit. First time using it and will take a little bit to get used to. Can’t wait to try it again.

11 augustus 2026
Logo BetterMe Rx

Antwoord van BetterMe Rx

Dale,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re glad to hear that QMAX provided some benefit with your first use and that you’re looking forward to trying it again.

We truly appreciate your trust in BetterMe Rx and are grateful to have you with us.

BetterMe Rx Support

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I have not lost any weight

I have not lost any weight . I first lost 6?pounds at first but nothing but weight gain.

1 augustus 2026
Logo BetterMe Rx

Antwoord van BetterMe Rx

Corrina,

Thank you for sharing your experience. We understand how discouraging it can be to see progress initially and then feel that your results have stalled or moved in the opposite direction.

Treatment response can vary throughout the journey, and we want to make sure your concerns receive the attention they deserve. Our team will be following up directly to review your progress and help with the appropriate next steps.

BetterMe Rx Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Well as of right now

Well as of right now, it seems I was sent double the dose of my prescription that the Dr recommended. Still waiting to find out where the mistake was made.
Jim clancy

11 augustus 2026
Logo BetterMe Rx

Antwoord van BetterMe Rx

Thank you for bringing this to our attention, Jim. We understand how concerning it would be to receive medication that seems different from what you understood your provider had recommended.

We’d like to review the details with you directly and clear up any confusion about your QMAX prescription and how it was dispensed. Please keep an eye out for an email from our BetterMe Rx Support team. We appreciate the opportunity to look into this and provide you with a clear answer.

BetterMe Rx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivery was very fast

Delivery was very fast. Have used 3 bottles so far. But didn’t help with my issue.

4 augustus 2026
Logo BetterMe Rx

Antwoord van BetterMe Rx

Thank you for sharing your experience, Bruce. We’re glad your delivery arrived quickly, but we’re sorry QMAX hasn’t provided the results you were hoping for after giving it a fair try.

ED treatment isn’t one-size-fits-all, and sometimes a different treatment approach may be a better fit. Our goal at BetterMe Rx is to help you find the treatment that’s right for you. Please keep an eye out for an email from our Support team—we’d appreciate the opportunity to help.

BetterMe Rx

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer