We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Billy was exceptional from start to finish in selling our home in Cambridge. His communication was clear, consistent, and always reassuring, and he guided us through every stage of the process with re... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We couldn’t recommend Andrew Tucker highly enough. From start to finish, he was incredibly responsive, communicative and always available when we needed him. Andrew genuinely went above and beyon... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We recently purchased a house and sold a property via Bidwells. Both Will and Rebecca helped us dramatically to go through this stressful process. They have been extremely professional, kept us update... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We were more than pleased with the way Bidwells managed our recent sale.Ollie Rivers, the agent with whom we dealt was professional, knowledgeable, open & honest, and nice to deal with! Most importan... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kantoorvastgoedbedrijf

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

With offices in England and Scotland, we offer clients unparalleled knowledge and access to the markets we serve. Search for property and homes for sale in Cambridge.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

388 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 75% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(388)

33 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

My disappointed experience

My overall experience with Bidwells was disappointing. While the agents were generally polite, I found the service lacking in communication, knowledge and proactive management.

There were several occasions where I had to repeatedly follow up to get things done. Responses to emails could also take a day, which was frustrating when dealing with time-sensitive matters.

I was also informed about an early-release fee at the last minute, despite having previously made it clear that I wanted to leave early. Better communication in advance would have avoided this unpleasant surprise.

Unfortunately, there was also an issue with the tenancy renewal, where I felt more proactive communication with the landlord could have prevented us from having to pay for an additional month.

I was also uncomfortable with being told that tenants needed to use professional cleaning services. I would have expected clearer and more accurate guidance regarding the applicable tenancy regulations.

Overall, although the staff were polite, I felt that the level of service did not meet the standard I would expect from a professional property management company. Based on my experience, I would be hesitant to recommend Bidwells, particularly to tenants.

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First class service

We couldn’t recommend Andrew Tucker highly enough. From start to finish, he was incredibly responsive, communicative and always available when we needed him.

Andrew genuinely went above and beyond to keep everything moving and ensure the transaction went as smoothly as possible. His professionalism, efficiency and willingness to help made what can be a very stressful process feel considerably easier.

We wouldn’t hesitate to recommend Andrew and will most certainly be instructing him to act for us again in the future. An absolutely first-class service — thank you, Andrew!

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bidwells

Antwoord van Bidwells

Thank you for your lovley review! We've shared your feedback with Andrew.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy with Bidwells

Very happy with Bidwells continuing management of the renting out of our Cambridge house.

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bidwells

Antwoord van Bidwells

Thank you for your kind review!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Residential Lettings Team

I've been letting a property in Cambridge through Bidwells for almost 10 years and I've always been very happy with the team managing my property. They are very fair when it comes to reviewing the repairs and replacements of fixtures that need to be undertaken by the tenant or the landlord at the end of a tenancy. My property has never been vacant for more than a month between tenants, most of the time this was due to maintenance works they recommended I have done between tenants to keep the property up to a high standard. They manage all routine service checks throughout the year and ensure everything is compliant with latest property rental regulations.

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bidwells

Antwoord van Bidwells

Thank you for your kind review! We've shared your feedback with the team.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Didn't show up to viewing

I was supposed to have a viewing for one of the properties listed by Bidwells. I don't live in the city I am trying to relocate to, so I had limited options for the timing. I had to rebook the viewing twice, which I know is not ideal, but the lady agent confirmed with me that it was okay and she rebooked it for the following week. I came to the viewing 10 minutes early and waited around 25 minutes and no one showed up. I knocked but there was no one in the property, although window was open, so it seemed a bit weird. I tried to call twice but the agency didn't pick up the phone neither, so I decided to leave after all this waiting. I don't know if they automatically cancelled the viewing because I rebooked it too many times or what happened. No one even bothered to call me or drop me a message about the cancellation. I thought perhaps let was agreed and the viewing was cancelled, but the property is still listed a week later, so it couldn't be the reason. Honestly disappointed, and I will definitely avoid dealing with this agency in the future if I can.

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bidwells

Antwoord van Bidwells

We’re really sorry to read about your experience and disappointed to hear that you were left waiting for your viewing without any communication from us. We appreciate the time and effort you had made to attend, particularly as you were travelling to the area as part of your relocation.

We’d really like the opportunity to understand what happened and look into this further. If you could contact us directly with your details and the property you were due to view, we’ll investigate what happened and come back to you.

Please get in touch with our team on 01223 841842 or info@bidwells.co.uk.

We’re sorry again that your experience fell short of the service we aim to provide.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Renting deposit scam

We rented with Bidwells Cambridge for 18 months (09/24-04/26). We dealt with Olivia Davies on check-out, who consistency attempted to scam us out of our deposit. When moving out we cleaned the house to a professional standard (as stated by their own check-out inventory). After requesting our deposit multiple times and not hearing from Bidwells for 1 month after giving back the keys, they told us they were disputing 20% of the full deposit.

Most of the list of items under dispute were fabricated or minor points made into much bigger issues. For example they were claiming we'd left signifiant amounts of rubbish that needed to be professionally removed. In reality, we'd left a bag of two cushions that were there at move in, just inside a box so weren't present on the move in inventory - they were claiming £65 for removing them! They also accused us of cracking a freezer draw and wanted £68 for this - luckily we recorded a move-in video and managed to find a shot of the freezer, showing the minuscule crack was there on move-in. We found so many inconsistencies between the check-in and check-out reports. They wanted money for "light dust" on the one blinds, they wanted money for water marks on the inside of the dishwasher, they wanted money for tightening a kitchen draw handle and toilet seat!

We knew we hadn't caused the damage/cleaning that was being claimed, so we progressed our dispute with the TDS, after 3 months of back and forth, 1 week prior to adjudication, Bidwell's gave in and settled the case only taking £25 from the £1850 deposit. If you find yourself in this situation, do not let them walk over you, you have rights and should push back. The whole dispute process honestly felt like a scam as they were constantly trying to bargin with us about how much money we should pay. Surely we caused the damage and owe the money, or not!

I'm glad we held out because they did not deserve any of our money. They never listened to reason when we explained and they constantly ignored emails and calls. I even went to the office on multiple occasions and they were always "in a meeting". They will continually delay the process because they know most people need the deposit returned and can't afford to allow them to hold extra money. They also held the undisputed deposit far longer than they were allowed in an attempt to force settlement.

Genuinely horrible renting situation, where we've never had a deposit disputed in 9 years of previous properties.

24 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bidwells

Antwoord van Bidwells

Thank you for taking the time to leave your review. We are very sorry to read about your experience and appreciate how frustrating a prolonged disagreement regarding the return of a tenancy deposit can be.

The concerns you have raised about the handling of the deposit, communication and the length of time taken to resolve matters are ones we take seriously. We are reviewing the circumstances surrounding your tenancy and the subsequent deposit discussions with our Lettings team.

As this relates to an individual tenancy and deposit case, it would not be appropriate for us to discuss the detailed circumstances publicly. However, we would very much like to review what happened and ensure that any appropriate lessons are taken from your experience.

A senior member of our Lettings team will look into the matter further.

Bidwells

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Billy was exceptional from start to…

Billy was exceptional from start to finish in selling our home in Cambridge. His communication was clear, consistent, and always reassuring, and he guided us through every stage of the process with real expertise. What stood out most was his calm, proactive approach, nothing was ever too much trouble, and he handled every detail with care. Thanks to Billy’s hard work, the sale moved quickly and smoothly, and we felt supported throughout. We couldn’t have asked for a better estate agent.

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bidwells

Antwoord van Bidwells

Thank you so much for your lovley review, we'll be sure you pass your kind words on to Billy!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A reliable, professional and customer focused property management partner in Cambridge

Thank you so much for your amazing help, support and hard work to make property management such a professional, quality driven and customer focused experience. The lettings team work so well together. They are very proactive, great communicators which makes property management and the tenancy transition processes flow fluently and seamlessly for the benefit of all. Thank you for your ongoing help, hard work and support.

15 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bidwells

Antwoord van Bidwells

Thank you for your lovely review! We'll pass it along to the lettings team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Service from Edward and Lisa During Tenancy Transition

I would like to leave an excellent review for Edward, Senior Letting Manager, and Lisa from the lettings team.

They have both been outstanding throughout my tenancy transition. Edward and Lisa were extremely responsive, professional and supportive at every stage, which made the whole process much smoother and far less stressful.

They handled matters promptly, communicated clearly, and ensured that all parties were properly updated and looked after. Their attention to detail and willingness to help made a real difference, especially during a busy transition period.

I am very grateful for their professionalism, efficiency and kindness. I would highly recommend Edward, Lisa and the lettings team to anyone looking for reliable and high-quality support.

18 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bidwells

Antwoord van Bidwells

Thank you for your lovely review! I've passed this on to Edward, Lisa and the team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company has very poor salesmanship…

This company has very poor salesmanship and lacks customer care for sole traders. I looked at a small office space near Charlbury in Oxfordshire to run my small therapy business and instantly felt dismissed by Theo who met me at the property with his assistant Daisy. After opening up the room for me to view he left to deal with another matter, leaving me with his assistant who was lovely, but unable to answer alot of my questions due to her lack of experience. Theo disappeared and I didn't hear from him for any kind of follow up afterwards. I did however like the room and wanted to apply for the tenancy. I put in my application and was told by Daisy that it would be submitted to the landlord and someone would be in touch with the next steps. After almost three weeks of no correspondence I emailed to ask if the Landlord had approved my application and I had no response back. Another week on I decided to call Theo's assistant to get an update and was told that I would be notified once the landlord had received my application. So almost one month on and this hadn't even been submitted to the landlord. I emailed Theo again to say I needed an answer soon otherwise I would have to continue my search for another space. Several days later he responded and informed me that the landlord was yet to make a decision as there were several applications to consider. I feel Bidwells wasted my time and their lack of communication is totally unprofessional and unacceptable. Luckily for me I found an alternative space where I am dealing directly with the landlord. If you are a female sole trader dont go near this company as you will be dismissed and have your time wasted.

25 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bidwells

Antwoord van Bidwells

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that you feel disappointed with your experience.

We would like to clarify that the property in question was not available until 16 May, and as part of the process agreed with our client, all proposals were being carefully considered before a decision was made. This was communicated to you on 22 April and discussed during your visit to the property.

We appreciate that timelines are important when securing a space, and we understand this may not have aligned with your requirements on this occasion. However, we would like to reassure you that your proposal was still under active consideration at the time.

We’re pleased to hear you have secured an alternative premises and wish you every success with your business. If you would be open to discussing this further, we would welcome the opportunity to speak directly and clarify any outstanding concerns.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All members of staff were extremely…

All members of staff were extremely helpful, polite, friendly and very prompt with answers to questions. A terrific team that made the whole process easy. We also feel confident that they would be pleased to answer any questions subsequent to completion!

21 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bidwells

Antwoord van Bidwells

Thank you for your lovely review!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bidwell experience

We have experienced Bidwells in both managing our property and selling it, and we found them efficient and reliable, good value for money

20 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bidwells

Antwoord van Bidwells

Thank you for your kind review!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

More than 25 years of top flight service

We have worked with Bidwells for more than 25 years as our estate managers. They have been unfailingly professional, so effective that our property has rarely over all that time been unoccupied for longer than one week.

6 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bidwells

Antwoord van Bidwells

Thank you for your lovely review!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A new tenant

We received excellent and straightforward advice from the Bidwells team who have been thoroughly helpful throughout.

2 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bidwells

Antwoord van Bidwells

Thank you for your kind review!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing experience with Tanya

Amazing experience with Tanya. The entire experience was efficient and very accommodating.

The referencing and application process was very transparent and organised. It is done through Goodlords, however, so it may take a bit longer compared to the traditional process!

If you're looking for a smooth, transparent and efficient lettings agent, these guys are definitely it!

26 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bidwells

Antwoord van Bidwells

Thank you for your lovely review, this has been passed on to Tanya and the team!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The agent helps a lot while I stay with…

The agent helps a lot while I stay with them. They replay to my request promptly and arrange any inspection/fix very quickly. I would sincerely recommand them.

26 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bidwells

Antwoord van Bidwells

Thank you for your kind review!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Professional service, high standards, strong team

As we're working with Bidwells in Cambridge, we're very happy about the service. We feel that their standards are high, we have quick actions, large and strong team as well as positive energy and enthusiasm. Very much hoping to work for the long term.

24 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bidwells

Antwoord van Bidwells

Thank you for your lovely review!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good service

Generally good service. Tanya Dennison is verry professional and efficinet. I do recomend them.

23 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bidwells

Antwoord van Bidwells

Thank you for your kind review, this has been passed on to Tanya and the team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great purchase experience

Andrew, Anna and Jess made our purchase process run smoothly. Thank you for keeping us updated and chasing things to keep the process moving!

11 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bidwells

Antwoord van Bidwells

Thank you for your kind review, this has been passed on to Andrew, Anna and Jess.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer