Bilder Reviews 235

TrustScore 3.5 uit 5

3,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best online payment system I have ever used. The support team is excellent — they reply promptly and help resolve issues quickly and professionally.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They where asking me to provide provide a source of funds from my crypto investment while I haven't even done Thier verification..a lot of docs,and hide behind regulations to ask for doc that not even... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Данным продуктом я пользуюсь с момента создания! Не могу сказать что у них все было сразу идеально, но в процессе работы они устраняли все недочеты и вводили новшества удобные для клиентов! Я до сих п... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Я отправила фото паспорта и видео в Bilderlings для открытия личного сберегательного счёта. Одновременно случайно подала заявку на выпуск пластиковой карты к счёту (не сразу поняла, куда нажимать). Но... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Financiële instelling

Geschreven door het bedrijf

Connect with the world, pay with Bilder. From rapid bank transfers around the world to cutting-edge cards with guaranteed cashback, Apple Pay and Google Pay and more.


Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

235 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 92% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast and accurate banking services

1 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Bilder

Antwoord van Bilder

Hello, Roelf

Thank you for your kind words! We’re glad to hear you value the speed and accuracy of our services. Our team is always working to make banking simple and reliable for you.

Best regards,
Bilder team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Transparent processes, quick responses, excellent management

I signed a partnership agreement with Bilder, and received exactly what I expected from a mature fintech provider: transparent processes, clear SLAs, and prompt communication.
The onboarding went smoothly, with all questions addressed directly and efficiently.
I would especially like to highlight the work of Ilya C. and his high level of professionalism, proactivity, and support in non-standard situations truly stand out. With such guidance, working together feels both reliable and predictable.
I highly recommend cooperation with Bilder.

25 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Bilder

Antwoord van Bilder

Hello Deniss,

Thank you for the thoughtful review and for partnering with Bilder!
We’re glad our work met your expectations and that everything felt transparent and efficient. We’ll make sure to pass your praise on to Ilya C. — we’re proud of his professionalism and proactive support in complex cases.

We appreciate your recommendation and look forward to building on this momentum together. If there’s anything else we can do to support your growth, we’re here.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Выражаю благодарность Эрику за…

Выражаю благодарность Эрику за компетентную поддержку! Всегда на связи, опросы решает быстро 👍🏻

10 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Bilder

Antwoord van Bilder

Добрый день, Диана!

Благодарим за отзыв! Очень приятно слышать такие слова в адрес Эрика. Обязательно передадим ему вашу благодарность.

Всего наилучшего,
команда Bilder

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Очень плохая тех поддержка

Очень плохая тех поддержка. Нет ответов на прставленные вопросы.

29 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Bilder

Antwoord van Bilder

Уважаемый Владимир,

Благодарим вас за обратную связь.

Нам искренне жаль, что у вас сложилось негативное впечатление о нашей технической поддержке. Мы сожалеем, что вы не получили своевременных и полных ответов на свои вопросы.

Ваше замечание уже передано ответственным специалистам и мы свяжемся с вами в течение дня и ответим на все вопросы.

Благодарим за ваше терпение и надеемся на дальнейшее сотрудничество.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SMS login

Dear sir,
I can not login into my accoun tSMS received Please resolve this issues with your kind co operation soon. I contacted them by support but no Solution

1 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Bilder

Antwoord van Bilder

Dear Khaled,

Thank you for sharing your experience.
Kindly send your phone number, first name, and last name to support@bilderlings.com, and our support team will assist you with accessing your personal account within the day.

We apologise for any inconvenience caused.

Sincerely,
The Bilder Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I add reviwe about bilder that my…

I add reviwe about bilder that my account is frozen with more than 12 days without giving me any updates, they reply to me here on trustpilot but all they rply is lies, i didnt recieve any requested information or question from them they just hold my money without giving me the ability to withdraw it
***************************************************
Reply from Bilder

Dear Nicole Hankofer,
One of our main priorities is to protect our clients’ funds from potential fraudsters. Due to suspicious activity on your account, we sent you some straightforward questions to clarify the situation. Unfortunately, we have not received your response.

Please provide the requested information, as this will help us promptly restore access to your account.

It’s important to note that Bilder never blocks clients’ funds without objective reasons. Moreover, we always strive to respond to clients’ inquiries promptly and ensure their safety.

We hope for your understanding and a quick response.

Sincerely,
Bilder support team
***************************************************
again i didnt recieve any requested information or question from them they just hold my money without giving me the fight to withdraw it

4 april 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Help

Dear sir,
I am unavailable to receive SMS even another code option doesn't work properly. Please resolve this issues with your kind co operation soon.

Phone: 9660534567137
Md. Jahangir Alam

5 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Bilder

Antwoord van Bilder

Dear Jahangir,

Thank you for sharing your experience. Please contact us at support@bilderlings.com, and we will assist you promptly.
We sincerely apologize for the inconvenience caused by the technical SMS provider in your country.

Yours sincerely,
The Bilder Team


Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very bad service

Very bad service. Probably to easy questions they can make find answer to the queastion. But overall, very poor service. They haven't been able to restore access to my funds for a month now. And doesn't even answer my questions. When using these services, expect that if you contact them with even the slightest problem, they will leave you without your financial resources and you will be ignored on top of that.

3 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Bilder

Antwoord van Bilder

Dear Kristaps,

One of our main priorities is to protect our clients’ funds from potential fraudsters. Due to suspicious activity on your account, we sent you some straightforward questions to clarify the situation. Unfortunately, we have not received your response.

Please provide the requested information, as this will help us promptly restore access to your account.

It’s important to note that Bilder never blocks clients’ funds without objective reasons. Moreover, we always strive to respond to clients’ inquiries promptly and ensure their safety.

We hope for your understanding and a quick response.

Sincerely,
Bilder

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super quick and easy sign-up process

Super quick and easy sign-up process! It was way smoother than I expected. Everything works flawlessly.

12 december 2024
Logo Bilder

Antwoord van Bilder

Hello, Oliver!

Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you had a smooth and seamless sign-up experience. If you ever need any assistance or have any feedback, feel free to reach out.

Kind regards,
Bilder team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fraud

After paid the fees for so called verification they start asking questions and not open the account business required
Stay away from this company and do not pay nothing in advance
Are legalized fraudulent company

13 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bilder

Antwoord van Bilder

Thank you for taking the time to write your feedback. Any feedback about our company's work helps us better understand the expectations of our customers.

Please keep in mind that we are a regulated financial institution, and to protect our clients' funds, we must understand the sources of wealth and the origin of your finances. To do this, we ask the necessary questions to carry out the KYC (Know Your Customer) process.

Kindly provide answers to basic questions regarding your business and funds, and you will be able to enjoy the benefits of a Bilderlings business account within one working day.

Best regards!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Update V2 Stay away BILDERINGS.

They closed my account for reasons I accept, which happened last year in December 2023. Since June, I have been requesting the return of my balance and funds. Initially, the compliance officer responsible for decisions confirmed that my money would be returned. However, today they refuse to send it back and continue to hold my funds.

This so-called payment service is holding onto my money, seemingly to keep Bilderlings afloat. I am now forced to escalate this matter to the financial authorities to recover my funds.
The response from Bilderlings is utterly unacceptable. Their Compliance Department, responsible for assessing risks, has given the green light to refund me. However, the individual responsible for processing the payment is refusing to do so. This is nothing short of abuse, as they are unjustly withholding €750 without providing any valid reason. I have already filed a formal complaint with the relevant authorities. My advice: stay away from Bilderlings.

Avoid this company at all costs.

12 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bilder

Antwoord van Bilder

Dear Mr De Geetere,
In addition to our reply that was provided personally to you in respect of the repayment of the balance on your account please be informed that non-execution of your instruction stems from the reasons for which your account has been closed and to which you had given your unconditional consent.
As we already wrote in our reply, the balance will be kept with us until the reasons are removed and it will become possible to make the payment as per your order.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

tricky company works with china banks…

tricky company works with china banks and has a stupid support who answer like robots. stay away
!!

28 oktober 2024
Logo Bilder

Antwoord van Bilder

Dear Arne,

we are truly sorry to hear that your experience with opening an account at Bilderlings did not meet your expectations.

Our extensive network of correspondent banks includes banks in China, and we are not only transparent about this but also take pride in facilitating hundreds of transactions in yuan at competitive rates for our clients.

Our customer support team is composed of skilled professionals who undergo regular training to enhance their expertise and service quality.

Could you please send a detailed description of your concerns to complaints@bilderlings.com? We are committed to providing you with the best possible service.

Best regards,
Bilderlings

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I just started use their service

I just started use their service , I can compare with previous money transferring service, and Bilderlings team support is very fast to responde! Always helpful, I hope they will stay atantive to all customer's needs.

21 oktober 2024
Logo Bilder

Antwoord van Bilder

Hello, I.Stepanova!

Thank you so much for sharing your experience! We're thrilled to hear that our support team's responsiveness and helpfulness have met your expectations so far. At Bilderlings, we’re committed to delivering attentive service and supporting our customers’ needs as they evolve. We look forward to continuing to provide you with a seamless experience and appreciate having you with us!

Kind regards,
Bilderlings team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

App is simple and very useful

App is simple and very useful. All payments were made very quickly.

24 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bilder

Antwoord van Bilder

Hello, Roman!

Thank you so much for your positive feedback! We're thrilled to hear that you had a great experience. If you ever have any suggestions or need further assistance, feel free to reach out. We're here to help!

Kind regards,
Bilderlings team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

stay away from this business model

stay away from this business model, they cooperate with china and Hong Kong banks, using expensive SWIFT and the service is like always seminar trained robot humans who don't give real answers

24 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bilder

Antwoord van Bilder

Dear Antonin,

We are very sorry that Bilderlings did not meet your expectations.
The Bilderlings payment network consists of a large number of financial institutions and is not limited to banks in China or Hong Kong. Depending on the geography of the payment, our managers always seek the most cost-effective and beneficial payment channels for our clients.
Transparency in business is one of Bilderlings' key goals, which is why all fees are available on our website in the pricing section: https://bilderlings.com/personal/pricing/

If you have any further concerns or need assistance in the future, please don’t hesitate to reach out.

Best regards,
Bilderlings Team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Incompetent

After an arduous, grueling, longer than necessary process of providing them with all the information they demanded they said they can't verify me because I didn't have income in the last 3 months. 🤦🤦🤦

23 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bilder

Antwoord van Bilder

Dear Agon,
We are very sorry that Bilderlings did not meet your expectations. However, please keep in mind that we are a regulated financial institution, and to protect our clients' funds, we must understand the sources of wealth and the origin of your finances.
As you correctly pointed out, we have not seen verified sources of income from you. For this reason, we are unable to successfully complete the KYC process, and to keep Bilderlings safe for everyone, our system could not approve your account opening request.
To successfully complete the process, please provide a bank statement reflecting your current sources of income.
When we receive the documents they will be evaluated in accordance with our KYC procedures. In case of the positive decision we will be most happy to provide our services to you.

Best Regards,
Bilderlings Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They only support EUR account

I’m quite frustrated with my experience at Bilderlings. After going through the entire process of creating an account and completing verification, I found out that they only offer EUR accounts. This information should have been made clear upfront before wasting my time. It would save users from unnecessary hassle if Bilderlings were more transparent about their account offerings from the beginning. Very disappointing.

1 oktober 2024
Logo Bilder

Antwoord van Bilder

Dear Oybek,

Thank you for your feedback. Your comment about the operation of the company is valuable and helps us to respond quickly if any gaps are identified, and take the necessary steps to eliminate them.
Your concern has been reviewed, and the manager has already reached out to you directly. By the time you shared your review, the issue had been resolved. If you have any further questions or need assistance, don’t hesitate to contact our support center. We're here to help!

Best Regards,
Bilderlings Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

bilderlings.com THIEVES

This fintech stay on web only to stolen money; Ms. Tatjana ask very much documents and to examin such documents ask eur 1,000.00; after that clients has given all documents and there are no other documents that she can ask, she inform the client that the compliance team refused to open the account and money are not refundable.
Stay far from these thieves, they stay in the web only to stolen money.

20 september 2024
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren
Logo Bilder

Antwoord van Bilder

Hello, John!

Thank you for your feedback and for choosing us! We're glad to hear that your overall account opening experience was positive. We apologize for any difficulties you faced with the online verification process and appreciate your understanding. We're continuously working to improve, and we hope your experience moving forward will be even smoother. Welcome aboard, and we’re excited to support you in making full use of our services!

Best regards,
Bilderlings team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very fast and helpful actions from the…

Very fast and helpful actions from the staff within the account opening process! Thank you!

17 september 2024
Logo Bilder

Antwoord van Bilder

Hi, Sergey!

Thank you for your kind words! We're delighted to hear that our team could assist you quickly and efficiently during the account opening process. If you need any further help, don't hesitate to reach out. We're always here for you!

Kind regards,
Bilderlings team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer