Bradfords - Blandford BBS Reviews 

237
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

Holland Way, DT11 7SX Blandford, Dorset, GB

•

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So happy we went to Bradfords for our building supplies for our new patio. Easy on line ordering both times. Great communication for delivery day and the driver lifted the bulk bags, slabs and cement... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered paving slabs on line, easy process, kept informed of delivery date and was sent text on delivery day giving time window for delivery. Goods delivered on time and driver apologised that order w... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality gravel & decorative stones. I wasn't home for delivery but goods were left outside on my driveway, as I asked for them to be. Good communication both on the website and from the Blandfo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Items were out of stock locally but could still be ordered and were still delivered within 2 days which was excellent. The delivery driver was very helpful, kindly helping me to carry the heavy items... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Bedrijfsgegevens

  1. Aannemersbedrijf
  2. ook in
  3. Aannemer voor isolatie
  4. Gereedschapwinkel
  5. Metselaar
  6. Timmerman

Geschreven door het bedrijf

Bradfords is your local builders merchant, open to trade and public. We have 49 branches across Cornwall, Devon, Dorset, Somerset Wiltshire, Avon, Herefordshire, Worcestershire & Gloucestershire all offering Click & Collect. Simply place your order on our website and collect from your local branch 1 hour later. Click & Collect From 49 Branches Within 1 Hour. We also offer free delivery when you spend £100 or more and great trade discounts.

Bradfords Building Supplies, Trusted by the Trade since 1770!

Geschreven door het bedrijf

Bradfords is the leading family owned supplier of building materials in the UK
Our vision Proud of our heritage but progressive in our thinking, we exceed our customers’ expectations through: - Providing the most expert advice - Carefully selected product ranges - Responsive service - Consistently good value
Builders Merchants Federation Ltd (BMF).
Bradfords Building Supplies is a proud member of The Builders Merchants Federation Ltd (BMF). The BMF is the only trade association representing and protecting the interests of both builders’ merchants and suppliers to the merchanting industry in the UK.
Investors in People
Bradfords Building Supplies are proud to be an Investors in People (IiP) accredited organisation. Having an IiP accreditation is the sign of a great employer, an outperforming place to work and a clear commitment to sustainability.

Contactgegevens

  • Holland Way, DT11 7SX, Blandford, Dorset, Verenigd Koninkrijk

  • 01258 452692

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

237 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 97% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(237)

1.042 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Bradfords - Blandford BBS

Antwoord van Bradfords - Blandford BBS

Hi Robin,

Thank you for taking the time to leave us a review.

I am pleased to see that you have had a positive experience with us!

We hope to see you again soon.

Kind Regards,

Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had to cancel my order but they were…

Had to cancel my order but they were helpful and kept in touch to let me know what was happening when my card would be refunded.
Very helpful thanks

17 maart 2022
Logo Bradfords - Blandford BBS

Antwoord van Bradfords - Blandford BBS

Hi T,

Thank you for taking the time to leave us a review.

I am sorry to hear that you had to cancel your order with us,
However, I am pleased to see that you have had a positive experience with us, regardless.

We hope to see you again soon.

Kind Regards,

Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick delivery and a helpful driver.

Quick delivery and a helpful driver.
Will use again

14 maart 2022
Logo Bradfords - Blandford BBS

Antwoord van Bradfords - Blandford BBS

Hi,

Thank you for taking the time to leave us a review.

I am pleased to see that you have had a positive experience with us!

We hope to see you again soon.

Kind Regards,

Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Service

Ordered some wall cladding for a bathroom refurb. Very easy & quick to order on-line and even got a 10% discount too. Delivered next working day and the cladding was in perfect condition. Really good service & product. Would use again and recommend to others.

25 februari 2022
Logo Bradfords - Blandford BBS

Antwoord van Bradfords - Blandford BBS

Hi Simon,

Thank you for taking the time to leave us a review.

I am pleased to see that you have had such a positive experience with us and our branch team in Blandford.

We hope to see you again soon!

Kind Regards,

Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Bradfords - Blandford BBS

Antwoord van Bradfords - Blandford BBS

Hi Des,

Thank you for taking the time to leave us a 5 star review.

I am pleased to see that you have had a positive experience with us.

We hope to see you again soon!

Kind Regards,

Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful delivery driver

Very helpful delivery driver. Good products arrived on time and in good order

14 november 2021
Logo Bradfords - Blandford BBS

Antwoord van Bradfords - Blandford BBS

Hi Mr Weatherley,

Thank you for taking the time to leave us a review.

I am really pleased to see that you have had a positive experience.

We hope to see you again soon!

Kind Regards,

Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very friendly and efficient service

Very friendly and efficient service. Lovely company

8 november 2021
Logo Bradfords - Blandford BBS

Antwoord van Bradfords - Blandford BBS

Hi James,

Thank you for taking the time to leave a review.

I am pleased to see that you have had a positive experience with us!

We hope to see you again soon.

Kind Regards,

Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bulk Gravel Delivery

Ordered 4 bulk bags of gravel online. They were delivered within 2 days with good updates on time of delivery including a phone call to me from the local depot to check address etc.. The bags were offloaded exactly where we needed them. Very helpful driver. Gravel is great quality and always exactly matches what we had before.

3 november 2021
Logo Bradfords - Blandford BBS

Antwoord van Bradfords - Blandford BBS

Hi Lisa,

Thank you for taking the time to leave a review.

I am really pleased to see that you have had a positive experience with us!

We hope to see you again soon.

Kind Regards,

Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

I use my local branch in Blandford Forum and all of the staff have been excellent with help and advice while we renovated our bungalow.
Nothing was to much trouble and special thanks to Pat for his help with delivery’s and getting hold of what we needed when we needed it.
Prices are good for a Local Merchant and no doubt certain items could have been purchased from a much larger store in a bigger town BUT you will not get the help and advice.
Will be very happy to recommend to friends and family.

19 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Bradfords - Blandford BBS

Antwoord van Bradfords - Blandford BBS

Hi Colin,

Thank you for taking the time to leave a review.

I am really pleased to see that you have had such a positive experience with us and that we were able to help you with your bungalow renovation.

I will pass your kind words on to Pat as I am sure he will be pleased to know that his effort has not gone unnoticed.

We hope to see you again soon.

Kind Regards,

Charlotte

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Top soil (loam) delivered on time by a…

Top soil (loam) delivered on time by a polite and efficient driver. Top soil nicely graded and exactly as specified (and expected). David C

13 oktober 2021
Logo Bradfords - Blandford BBS

Antwoord van Bradfords - Blandford BBS

Hi David,

Thank you for taking the time to leave a review.

I am pleased to see that you have had a positive experience with us!

We hope to see you again soon.

Kind Regards,

Charlotte

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unboxed - Parts Missing (DeWalt DCS570N 18v XR Brushless Circular Saw)

DeWalt DCS570N 18v XR Brushless Circular Saw (Body Only)
Met the delivery driver on my doorstep, who handed me the scuffed up circular saw by its handle, unboxed!
Contacted branch who proceeded to tell me "that this was normal because they buy them at such good rates, they don't come boxed", "most people would rather they didn't come in a box".
It was missing several key components (Rip Fence, Blade Spanner,Dust Extraction Spout).
Had to return item to store. No apology, was made to feel like I was making a fuss. Not acceptable.

11 oktober 2021
Logo Bradfords - Blandford BBS

Antwoord van Bradfords - Blandford BBS

Dear M Armitage,
We appreciate you taking the time to leave us a review.

I am saddened to hear about your experience with our Blandford branch.

I apologise that your circular saw arrived the way it did and when you did try and return your item you were made to feel as if it was inconvenient to do so. No customer should be made to feel like that so I sincerely apologise.

I have spoken with the branch and the team member you dealt with, so please be assured this incident is being dealt with.

If you wish to discus this further please do email Ecommerce@bradfords.co.uk

Once again I apologise for your experience.

Kind Regards,
Megan

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Service was excellent and delivery was…

Service was excellent and delivery was excellent drive very pleasant to top mark's

7 oktober 2021
Logo Bradfords - Blandford BBS

Antwoord van Bradfords - Blandford BBS

Hi Keith,
Thank you for taking the time to share your positive experience.

I am pleased to hear that our team in Blandford provided you with excellent service and delivery.

Thank you for pointing out the delivery drivers great service. I will make sure the branch are informed of this.

If there is anything else that we can do for you please do let us know.

Many Thanks
Megan

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Got what I wanted,delivered bang on…

Got what I wanted,delivered bang on time = Job done pdq Excellent

21 september 2021
Logo Bradfords - Blandford BBS

Antwoord van Bradfords - Blandford BBS

Hi Andrew,

Thank you for taking the time to leave a review.

I am pleased to see that you have had a positive experience with us.

We hope to see you again soon!

Kind Regards,

Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bradfords in Blandford Forum always do their best!

Bradfords in Blandford Forum always do their best to help me with my orders. They deliver at times that help me as I often want delivery to a site and not home. There is a gentleman called Pat who works there and is particularly helpful with advice in all aspects of whatever my project is at the time - so thank you Bradfords for being so nice to an elderly lady!

20 september 2021
Logo Bradfords - Blandford BBS

Antwoord van Bradfords - Blandford BBS

Hi Jan,

Thank you for taking the time to leave us a review.

I am really pleased to see that you continue to receive great service from Pat and the rest of our team at Blandford.

We hope to see you again soon!

Kind Regards,

Charlotte

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No response to emails asking about when…

No response to emails asking about when this will be delivered

7 juli 2021
Logo Bradfords - Blandford BBS

Antwoord van Bradfords - Blandford BBS

Dear Kerry,
Thank you for taking the time to leave us a review.
I am sorry to hear that there was a delay in getting your order being delivered.
I can see that our Yeovil branch has now delivered the order for you however I apologise for any inconvenience this delay may have caused.
if you wish to discus further please email Ecommerce@bradfords.co.uk

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Disappointing Customer Service

I placed an 'on line click collect' order for decking boards (4.8 metre lengths) which were shown as in stock/available at the Blandford branch. The items were paid for in full at the time of placing the order. I made a 40 mile round trip to collect said order only to be told on arrival that the boards were not available. Shorter lengths were available which I selected and I returned to the cash desk expecting an adjustment to be made in my favour to the price paid. Instead the manager stated he was charging me the same price as that paid for the longer lengths. He was not prepared to discuss any pricing adjustments, stating his decision was final. The manner in which I was dealt with and spoken to left much to be desired - lessons could be learnt from staff at my local branch of BBS in Verwood! I will not be using the Blandford branch again.

4 juni 2021
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ineffective website which allows you to…

Ineffective website which allows you to purchase items that are not in stock - will not be using again.

30 mei 2021
Logo Bradfords - Blandford BBS

Antwoord van Bradfords - Blandford BBS

Hi,

Thank you for taking the time to leave us a review.

I am sorry to see that you have had a negative experience with us due to the products that you purchased being out of stock.

We apologise greatly for this and for any inconvenience this may have caused you.

Kind Regards,

Charlotte

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer