We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

May experience has been excellent so far, I have no complaints. The quality of every item I have purchased has been the best of it's kind. I definitely will purchase more from this company... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love that my order was delivered to me within days! I was so excited to receive it. The material is so comforting and I love the way it shapes the body without discomfort and squeezing. I also appreci... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered because the company had such great reviews. However, when sending back the items that were not at all accommodating. I have recently had surgery and was looking for a certain kind of bra w... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased 1 pair of leggings and 1 pair of biker shorts and they are phenomenal! They definitely lift the booty, and they do not roll down! I will certainly buy more items from this store in the... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Activewear winkel

Geschreven door het bedrijf

BRXL is an urban activewear brand redefining everyday movement. Designed for men and women, our pieces move effortlessly from studio to the street — blending performance, comfort, and attitude for life in motion.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

81 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 85% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(81)

80 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I thought everything was fine with my…

I thought everything was fine with my tights as soon ad I stepped in the car to go in the gym the seem busted out of one of my tights this made me irritated because I was excited to work out in them.

25 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BRXL

Antwoord van BRXL

We’re really sorry this happened, especially when you were excited to wear your tights to the gym. We totally understand how frustrating that must have been.
We’d love to make this right. Please send us your order number and reach out to our Customer Care team at support@brxlshop.com so we can look into what happened and help get this resolved for you.
We appreciate you letting us know, and please don’t worry — we’ll do our best to take care of this for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve ordered several pairs of leggings…

I’ve ordered several pairs of leggings from BRXL and the process has been great. I ordered a pair of that was too large and the process of getting the correct size was great. I love the BRXL brand and they’re so comfortable!! I’m ready for more COLORS!!

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Went from 😩 to 😍

At first I was skeptical thought this was a scam, reason being it took over a month to get any movement on my package. HOWEVER, I emailed the support team they rushed another package and of course that same day I get a notification that my package should be here in a couple days. So I re-emailed the support team explaining that and if I needed to I'd gladly send back the extra pair. They again apologized profusely and told me no worries it's on us thank you for your patience! So customer service 100%

Now on to the shorts I went according to the size chart according to that I needed to order a small (that always makes a girl happy!!) however, I should have sized up I'm a 9 pant size small is 8-10 they r so tight they do roll down but nothing shedding a few pounds can't fix. BESIDES THE SIZING the quality is amazing very good material definitely size up ladies and you will be beyond happy 😁!!!

28 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Giving one star because I can’t give…

Giving one star because I can’t give zero! I emailed with customer service on 8/19-8/20 and have heard nothing since. My package cancellation request/refund request was discussed with a representative at that time. They said they would see what they could do and get back to me. Nothing. Either send me my stuff or refund me, the tracking isn’t even updated. Still shows processing which means they can still process a refund.

Editing my original review to add that they only issued me a refund after I submitted the review. They responded on this site first. Instead of responding to me, the customer, they decided to respond in a public forum before resolving my issue.

19 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BRXL

Antwoord van BRXL

We sincerely apologize for the frustration and disappointment this experience caused you.
Our after-sales team has contacted you, and we have confirmed that your order has been fully refunded. The order status may still show as “processing” while the system is being updated, but please rest assured that your refund has been taken care of.
We are truly sorry for the inconvenience. We take your feedback seriously and will continue working to improve our communication and customer service. Thank you for bringing this to our attention.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best customer service ever

I just received my new order for a size down this was to replace the first order that was too big. Not only did they replace them but for free!! I got the new jeans and they fit punitive there was a hole in the black pair I reached out and once again no problem they already sent me a new pair!!! Best customer service ever!!

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No response. No return. Sizing not right.

The items don't fit properly and I tried initiating a return request, but have not received any email from support or customer service for over two weeks. I'm about ready to just initiate a chargeback on my AMEX.

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BRXL

Antwoord van BRXL

We’re truly sorry for the frustration and inconvenience this situation has caused. After reviewing our records, we weren’t able to locate your previous return request or any related communication regarding the sizing issue with your order.
Our customer care team has already reached out to you and is prioritizing your case to make sure this issue is resolved as quickly as possible.
We truly appreciate you bringing this to our attention, and we apologize again for the inconvenience. Please rest assured that we are committed to assisting you with the return process and resolving this matter.
Thank you for your patience and understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

HORRIBLE

The whole process was horrible! I ordered my size in the denim leggings which was the only size available for me to pick from. I’ve seen social media videos of women twice my size claiming they were wearing the same size (a 3X). I placed the order on 8/3/2026. On 8/10/2026 I received a shipment email stating the item shipped. By 8/18/2026, I still hadn’t received my order so I sent an email & was told that it hadn’t “fully” shipped, whatever that means. It finally arrives today, 8/22/2026 & I can’t even get it over my behind!!! And I’m not even going to bother to request a refund because if THIS part was horrible, I can only imagine the return/refund process!

I will just donate leggings & never purchase from this place again!!!

22 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BRXL

Antwoord van BRXL

Thank you for taking the time to share your experience. We’re truly sorry for the frustration and disappointment you experienced with your order.
We completely understand how upsetting it must have been to wait for your package and then discover that the leggings did not fit as expected. We sincerely apologize that your experience did not meet the expectations we strive to provide.
We’d like to clarify that the denim leggings you purchased were a pre-sale item, with the estimated shipping date of August 21, 2026, as shown on our website. Fortunately, our restock arrived earlier than expected, and we shipped your order as soon as the item became available. Due to the inventory being fulfilled from a warehouse location farther from the standard shipping route, the delivery process took longer than usual. We apologize for the delay and any confusion caused by the shipping updates.
Regarding the sizing concern, we truly hope you’ll give us the opportunity to make this right. Our customer support team has already reached out to assist you, and please rest assured that we will do our best to make the return process smooth and help resolve this issue.
Thank you again for your feedback. We truly appreciate you bringing this to our attention, as it helps us continue improving our products and customer experience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Strong customer service

I initially received the wrong color, but once BRXL verified the mistake, they quickly made it right by sending the correct color within days—and even let me keep the original one! ⭐️ Their customer service is outstanding. On top of that, the fit is great and the material is buttery soft. I’m very happy with my purchase and would definitely recommend BRXL! 👏✨

15 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

THE MATERIAL WAS SO CHEAP NOT LKE WHAT…

THE MATERIAL WAS SO CHEAP NOT LKE WHAT WAS ADVERTISED. I AM SO DISSAPOINTED.

19 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BRXL

Antwoord van BRXL

We are truly sorry to hear that the material did not meet your expectations and that you felt disappointed with your purchase.
Our customer service team is currently assisting you with this matter. Please rest assured that we take your concerns seriously and will do our best to help resolve the issue and find a satisfactory solution for you.
We appreciate you bringing this to our attention, as your feedback helps us continue improving our products and services.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Customer service was Wonderful

Customer service was absolutely wonderful!!! Responded to me in a timely manner... I was not 100% satisfied with the leggings ( just didn't work for my body type) but they are great quality.. this was my first time ordering from this specific brand so maybe I might try a different style legging or different size... all in all great experience!!!

18 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BRXL

Antwoord van BRXL

Thank you so much for your kind words! ❤️ We’re so happy to hear that you had a great experience with our customer service and that you were pleased with the quality of the leggings. We’re sorry to hear that the fit wasn’t quite right for your body type, but we truly appreciate your understanding and feedback. We’d love the opportunity to help you find a style that works better for you. Please feel free to reach out to our support team: support@brxlshop.com—we’d be happy to help!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer