Buitrago Cigars Reviews 

535
•
TrustScore 4 uit 5

4,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Assuming they were not on hand as they took about 2 or 3 weeks to get them sent in the mail and I understand that can happen due to demand, but I got them and we are enjoying them as always!! they wer... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

*Update* One of the owners (Martin) called me directly and we had a lengthy conversation. He is very polite and customer service oriented. He refunded my credit card and will be sending me a carton... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is my 5th order from them , 3 weeks now and product hasn't shiped took 2 weeks just to get a tracking number saying usps awaiting shipment . Emailed several times same canned response. Useless cu... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy way for me shop direct wants thanks abunch waiting on box double chocolate wraps. Status shipped dates delivery speeds on account create account use promo for discount.

Bedrijfsgegevens

  1. Sigarenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Buitrago Cigars is your Cigars, Cigarettes, Ashtray, Humidors Distributor in Florida Thanks so much for visiting our online store. Our team is excited to provide you with an impeccable online shopping experience and remains available to assist at any time. If you have questions, comments or concerns about your order or the content found within this website, please feel free to contact us via telephone or email and one of our experienced team members will get back to you right away. We opened with a mission. A mission to provide you with the best prices, and service possible. We cater all types of clients, Consumers, Convenience Stores, Liquor Stores, Tobacco Shops, and other Cigar Distributors and Wholesalers, so no order is too small or too big and rest assure that you will always get the lowest prices and best service. Our state of the art warehouse and location allow us to not only keep the freshness cigars but access to over 1000 different brands and styles, well have all major brands like Swisher Sweets, Black & Mild, Dutch Masters, Wesport, White Owl, Phillies, Game, Garcia Y Vega, Backwoods and much more.


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

535 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 12% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(535)

70 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I've been trying to order more cigars…

I've been trying to order more cigars for a week now and every time I click submit I get a "something went wrong" message. I even emailed customer support and they said to try another server so I did and same error. When I emailed back saying it's the same o got "that's odd" and nothing else!
I've been ordering cigars from you guys for a long time! Do you think someone could actually pick up a phone and help me order more or do I just need to go to another place? I've never had this problem before and like to consider myself a loyal customer but if I can't order any more then I gotta go unfortunately.

So yeah your response was NOT helpful! Now I'm starting to think you think I'm stupid or you just didn't read my actual review.
I HAVE tried MULTIPLE methods of payment. I HAVE tried MULTIPLE browsers! I HAVE tried everything you have said to try. NOW....if you would actually like to keep my business, you try giving me a call and maybe we could work out the issues between actual live people instead of this nonsense through here.
When I say its not working do you honestly think I haven't tried many different ways to do something first? I mean is it just inconceivable to you that MAYBE there could be a problem on your site? Perish the thought!!

So update 2...
I just ordered from cheaplittlecigars.com this time. MAYBE the site won't be broken here if I come back when I want more.

18 mei 2024
Logo Buitrago Cigars

Antwoord van Buitrago Cigars

Dear Customer

We are truly sorry for the inconvenience.

Our website has multiple payment options available . If you are getting an error please try using a different web browser or please make sure you billing address matches

If you moved recently please make sure your information has been updated and matches otherwise order won’t go through

Age verification is perform by third party and used local information to match information and needs to match to ensure we comply with all laws

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Like most I definitely thought this was…

Like most I definitely thought this was a scam. But I've ordered several times now and have been pretty happy with everything there's been a couple times where they were out of stock and had to sub something. But all at all everything has been a great experience

7 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered from here back in December…

I ordered from here back in December 2023. They made me wait almost a week, before I had to contact them and threaten charge back. Finally it was sent. They gave me "store credit" refunding a few boxes of wraps. I wanted the credit back on my card. Now I come back to place my quarterly order on May 19th and absolutely NOTHING and it's May 27th! If a business cannot respond timely to its customers, it's time to shutdown. Obviously this competitive pricing for blunt wraps is a ruse. This business is going to cost me more money because I have to go and buy blunt wraps at retail markup soon. I told them last time get my orders to me timely when I resupply and I'll keep coming back. DO NOT place a large order here. It's clear they don't have the stock on hand. I'm charging back this order with the bank on the 29th. This place and Tobacco Stock are the WORST places to order wraps from. Just DONT when you see my review. Go to OnlineDiscount or BnB and save yourself the headache. Anyway, I am done with Buitrago and they can keep the $25 credit and shove it where the sun doesn't shine. Poor in inefficient order processing and no existent customer service. Good Luck Buitrago, I don't see you lasting much longer online at this rate. Martin, save your explanations. Immediately cancel my order or I will do a chargeback on the 29th!

19 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Buitrago Cigars

Antwoord van Buitrago Cigars

Dear Customer

We are truly sorry for the inconvenience and bad experience yup claim to have had with us. We are not perfect we know but we try and if you think others will be by all means . We don’t pay to delete reviews and look perfect or disable reviews so people don’t know of our mistakes . We embrace them and try to learn from them to do better . If you can please reply with other number so I can refund you I would much appreciate it

Thank you

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hard to find blunt wraps…

Ordered some hard to find blunt wraps very well priced and I chose the cheapest shipping about a week later I received the exact ones I ordered and very fresh btw happy with my purchase will definitely be ordering again.

12 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Buyer Beware

When you order a item from them if they don't have it instead of refunding they send what THEY think is a replacement. Then when you contact them about they sent what you did not order they will let you know it was not in stock ( I read other reviews on this after the fact). Then they will proceed to inform you that you get no send back or refund and offer 1/2 off store credit. Why would I want a store credit when this is the business practice of the company. I would suggest for anybody reading this to stay clear of this shady company, because you as a customer means nothing but a dollar sign to them. In other reviews I have seen that the only time they want to reach out is when the (target) customer leaves a complaint on consumer affairs or BBB. Use this business at your own risk.

22 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Buitrago Cigars

Antwoord van Buitrago Cigars

Dear customer

Thank you for the order . The item you received could have easily return via our automated software . If you decided to keep it is out of our control but our return process is pretty straight forward and easily to use.

You write a 1 star review is your choice but you could easily return item and gotten a full refund .


We have bad reviews but we have over 1000 5 starts across all review platforms versus our competitors which pay to delete all the bad ones .

BBB has no right or control or any power over any business. They are just another business selling you a service to be acredites which has no benefit at all.

We been in business over 9 years and have 0 complaints . And have over 29,000 satisfied clients .

If you want a refund all you has to do was return the item using our self guided return process for which you would get a prepaid label

Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I will NEVER buy or recommend this…

I will NEVER buy or recommend this brand to anyone. It completely crumbled in my hands right out the package. All 3 of them. Even water didn’t help. This is a horrible brand and such a huge waste of money.

I bought the Honey Berry 3 pack. It’s just $1.99 and I still want that back because this wasn’t worth it.

1 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Buitrago Cigars

Antwoord van Buitrago Cigars

Dear Customer

Your review is for the brand owner not us

We are not a brand owner or manufacturer of any product . We are a retailer . We don’t make any product . And this review is unfair to us. Please read back of the package you bought , and contact manufacturer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not order from this website

Update 3-1-2024.... After leaving reviews on different sites they finally responded trying to push blame on me. I only received one email from them, but all good, order was cancelled and money refunded, so I'm happy.
Ordered cigars from them a week ago and still they have not even shipped. I have emailed numerous times and I only heard from them once. I have tried to cancel order and have them refund my money and they still won't respond. I'm guessing they are running some kind of scam, as I am now finding out others have had the same complaints.

22 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Buitrago Cigars

Antwoord van Buitrago Cigars

Dear Customer

Thank you for the review. You ordered derringer filtered cigars which we emailed you to let you know about a brand switch to Cheyenne and we would cover difference and price., and never received response from you so order was on hold and we cancelled it after not receiving response within 7 days from the email we sent . We are sorry you feel that way and think we a scam but I can assure you we are not , and unlike our competitors we don’t delete or pay to delete and review regardless of good or bad , we learn and try to change , and that is the reason we have grown to 50,000 clients and one of only stores with over 600 verified reviews on good and over 330 on trustpilot.

Thank you

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer