CAA South Central Ontario Reviews 

491
•
TrustScore 2 uit 5

1,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give 0 i would Waiting 3 hours in simcoe for a tow at the side of the road in the pitch black. My van broke down caa literally had 3 companies accepting the tow then dropped it a driver... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My kid got into a collision. I needed CAA to tow the car. They refused to tow it because my kid was not present, because their "policy" says the CAA member must be present. But they could not provide... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We were broke down on the 401 our car was OVERHEATING could have CAUGHT FIRE and we were told we couldnt be helped and had to WALK home may I remind everyone reading this we were on the 401 HIGHWAY. T... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My car wouldn't start. Jennifer helped me to get a membership and dispatched a tow truck within the hour. Sayed from Frank's Towing was very knowledgeable and tried to get my car going without a tow... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Bergingsbedrijf
  2. ook in
  3. Cruisereisbureau
  4. Reisverzekeringsmaatschappij
  5. Verzekeraar

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Making Bad Days Good. And Good Days Better. Serving Members in South Central Ontario.


Contactgegevens

  • Commerce Valley Drive East 60, L3T, Markham, Canada

  • caasco.com

1,8

Slecht

TrustScore 2 uit 5

491 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 16% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,8

Alle reviews

(491)

131 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absurd Customer "Service"

Once again, I experienced a ridiculous wait time of over 50 minutes! I needed a simple task, the same as every year: cancel the insurance on my summer vehicle and put fire & theft on it. This should be an option on the website and if speaking to a licenced underwriter is mandatory, they should call me!

29 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Crap service

My kid got into a collision. I needed CAA to tow the car. They refused to tow it because my kid was not present, because their "policy" says the CAA member must be present. But they could not provide a policy for what happens when the CAA member cannot be present since was taken to hospital. They were happy to help if I could find any stranger with a CAA membership to authorize the tow. Or I have to buy a membership. So, in their eyes, a stranger can authorize the tow, but not the parent of the member who actually spoke to them on the phone.
How long it took to send a tow truck? 5 hrs. This is how this "association" is helping its members. Good news for Canadian Tire: you just won another client while CAA lost one.

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give 0 i would

If I could give 0 i would
Waiting 3 hours in simcoe for a tow at the side of the road in the pitch black. My van broke down caa literally had 3 companies accepting the tow then dropped it a driver from London over an hour away (classic towing) finally made his way . He was lovely and this wasn’t his fault
Leaving a woman stranded on McDowell rd with terrible cell service is totally unacceptable

24 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

COLD BLOODED MURDERERS!!!!

We were broke down on the 401 our car was OVERHEATING could have CAUGHT FIRE and we were told we couldnt be helped and had to WALK home may I remind everyone reading this we were on the 401 HIGHWAY. They tried to kill us and put our lives at risk because they wouldnt be able to get a few dollars off of it. Absolutely disgusting disgrace of a company all they care about is money not the lives of their costumers.

15 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer service is horrible

Customer service is horrible. They do not care about their customers and will not try and help them out. Was forced to pay for private towing even though I am a premium member. Cancelled my membership and will be looking for another towing service.

26 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I experienced a highly unsatisfactory interaction with a CAA tow truck driver.

had a very disappointing experience with CAA roadside assistance. Two technicians arrived, but instead of helping me, they sat in their truck for about 30 minutes. They then contacted dispatch and reported that I wasn't at the location, even though I was there the entire time. They drove away without assisting me. I took photos of the truck because I was present the whole time. Based on how I was treated, it felt like I was treated differently, and the experience left me feeling disrespected and concerned.”

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My car wouldn't start

My car wouldn't start. Jennifer helped me to get a membership and dispatched a tow truck within the hour. Sayed from Frank's Towing was very knowledgeable and tried to get my car going without a tow. Unfortunately, turned out the battery was dead. The parking lot we were in was very tight, but with Sayed's experience, he was able to get our car on the towtruck and safely to Milton Canadian Tire. Sayed even got there before we did - he knew his way around the area. Thank you Sayed and CAA. You made a difficult day easier. Very Grateful for your support!!

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

CAA is a scam

CAA is a scam. I have a CAA plus membership. I am supposed to get a discount at Enterprise Car rentals.

Enterprise has no ability to apply the CAA discount without a “code” CAA says the code is your membership number. Enterprise denies this.

CAA is supposed to have a second driver free. Enterprise agrees but says CAA must do this.

CAA says it is Enterprise who decides on the second driver. 4 hours wasted.

CAA should be held accountable through a class action for selling a benefit that they do not in reality offer- and jerk you around until you just give up in frustration.

Shame on CAA. Shame on Enterprise for being associated with this scam.

29 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Language barrier

It took me 40 minutes to finally get through to someone on the phone and then I end up speaking to someone who i can not understand very well, because they they do not speak English language well!

25 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am writing to formally register my…

I am writing to formally register my extreme dissatisfaction with CAA’s failures regarding my membership account.

To date, I have been completely locked out of your website. Your system rejects my password, and when I attempt to reset it, the required verification code is never sent to me. This technical failure is compounded by a much more serious administrative error: I received an official letter falsely claiming that I had not paid my membership dues—a claim that is entirely untrue, as my payment was processed in full.

To clarify this error, I took time out of my schedule to visit my local CAA store in person. While the staff there acknowledged that this issue is a "known" and recurring problem, they could only offer verbal reassurance. Critically, I have received absolutely zero official follow-up from your corporate office—no apology, no written correction of my billing status, and no assistance in restoring my digital access.

As a long-time, loyal customer, I rarely escalate complaints. However, the combination of a broken digital platform, erroneous billing threats, and a total disregard for basic customer service is utterly unacceptable. I should not have to physically visit a branch to resolve a corporate IT and billing failure.

19 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refused service when I needed it most

If you expect CAA to care about your safety during an emergency, look elsewhere. My car broke down on the side of the road in the middle of a heatwave. With no A/C and temperatures rising to dangerous levels, I couldn't safely wait with the vehicle without risking heatstroke, so I sought shelter.
I had a friend willing to go to the car equipped with the keys, the ownership, a copy of my membership card, and a copy of my driver's license. I also offered to verify everything over the phone. CAA refused to dispatch the tow. They rigidly cited their terms and conditions, demanding I physically travel two hours back to the sweltering car and wait an unspecified amount of time just to show my card in person, completely disregarding my health and safety.
It is entirely unreasonable to expect customers to put themselves at physical risk over bureaucratic red tape, especially when perfectly verifiable alternatives are provided. I've paid them over $500 a year for peace of mind, only to find out they won't work with you when a real-world emergency doesn't perfectly fit their rulebook. Extremely disappointing service.

15 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I pay for a CAA membership to have…

I pay for a CAA membership to have reliable towing when my vehicle breaks down. That is not what I got. My truck was not running, and I clearly instructed where to drop it. Instead, the tow driver gave my mechanic false information, saying my truck was running. Because of that lie, my mechanic told them to leave it in a spot that created more problems. I then spent over 35 minutes on the phone with CAA, only to be told there was nothing they could do. Indirectly, I was left with one option, pay for another tow company out of pocket to fix their mistake. That's unacceptable for a paying member. I expect professionalism, accountability, and better communication from CAA. I expect a response from a supervisor on your team promptly. I will continue to express my disappointment with your service consistently until I do

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

CAA’s policies are money grabs

CAA’s policies are money grabs! To be brief our son got his G2 we called to inquire about adding him. The cost was too much so we declined to add him to our policies only to be told he must be insured if living in the same household. I inquired if there was a way to exclude him and was told “no”. I quicky researched and found that there is a 28A exemption form that can be completed to restrict him for driving both vehicles then he would not require insurance and most insurance companies would not be forth coming of this option. On his 18th Bday we decided to add him and his premium were based on the higher premium of the 2 vehicles. When I inquired if we could exempt him from the higher premium vehicle in order to get the lowers premium vehicle rate their response was “we don’t do that”. How does it make sense that he can be exempted from both vehicles but not 1. Simple. It’s a money grab and they don’t care about their customers they just want to get as much money from you as possible.

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I contacted CAA at approximately 11:06…

I contacted CAA at approximately 11:06 p.m. requesting assistance with a flat tire. A driver arrived at approximately 11:45 p.m., but refused to change the tire, stating that my vehicle was not parked on a sufficiently flat surface.
The vehicle was parked in an employee parking lot. While the surface may not have been perfectly smooth, I did not believe the location was unsafe. I offered to pull the vehicle forward to a flatter area, but the driver stated that he would not enter the parking lot because it was "too rocky."
I then asked him to put enough air in the tire so that I could move the vehicle forward myself. Initially, he refused, saying that because his truck was parked on the road it was unsafe to do so. This was confusing, particularly since his truck had its emergency/flashing lights activated. He eventually did inflate the tire.
The driver then told me that he could have a tow truck come immediately to move my vehicle forward onto flatter ground, at which point he returned to his truck and drove away.
When I contacted CAA again, however, I was told that no such tow-truck request had been made.
I was then left waiting until approximately 3:40 a.m. for another CAA vehicle to arrive — roughly 4½ hours after my original call. To make matters worse, CAA sent me a text advising that the second driver was expected to arrive by approximately 2:30 a.m., yet I was left waiting for more than another hour beyond that time.
What I find particularly troubling is that when the second driver finally arrived, he changed my tire in the exact location where the first driver had refused to do so. There had been no change whatsoever to the location or positioning of my vehicle.
During the lengthy wait, I also attempted to call CAA for an update and accidentally reached the first driver. From the background noise, it appeared that he was at a party or social gathering. Combined with the fact that CAA confirmed that he had never arranged the tow truck he told me was coming, this left me seriously questioning whether his refusal to provide service was actually based on safety concerns.
I understand and respect that CAA drivers must make safety decisions and should never be expected to work in genuinely unsafe conditions. However, the fact that the second CAA driver changed the tire in precisely the same location, without issue, makes the first driver's explanation very difficult to understand.
More concerning is that I was specifically told that a tow truck would be arranged immediately, only to later discover that no request had been made at all. As a result, I was left waiting in the middle of the night for hours under the impression that assistance was on its way.
This was my first experience using CAA Roadside Assistance, and unfortunately it has completely undermined my confidence in the service. A roadside assistance membership is supposed to provide reassurance that when you are stranded — particularly late at night — someone will actually help you.
Instead, I was left waiting from shortly after 11:00 p.m. until approximately 3:40 a.m. for something that the second driver was ultimately able to resolve by simply changing the tire where the vehicle had been parked all along.
I would like CAA to investigate this incident, including the actions of the first driver, whether he properly documented his refusal of service, and why I was told a tow truck was being arranged when apparently no request was ever submitted.
I would also appreciate an explanation as to why the estimated 2:30 a.m. arrival time provided by CAA was missed by more than an hour.
Based on this experience, I currently have no intention of renewing my CAA membership. I would appreciate a formal response explaining what occurred and what action CAA intends to take regarding this complaint.
Sincerely,
Nicole

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CAA South Central Ontario

Antwoord van CAA South Central Ontario

We're sorry to hear you didn't have a great experience with us and we'd like to hear more information regarding this. Please email us at memberconcerns@caasco.ca and someone from our team would be happy to follow up.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do NOT use CAA inless you want to be treated BADLY

I discovered when the made errors, statements etc, and when I would reply in a proffessional maaner, even discounting their mistake they would still respond in a Condesending fashion. They lost the first set of claim data, apologies never came from them. Things were not filled out correctl, so I started requesting them to confirm receipt and that everything was completed correctly. Even this did not stop the rude fashion we were treated with. They then closed the file, which we were never told. The explaination given that a signature was missing from the first form they sent, and the doctor never replied to them with information. This apparently was our fault, even though we were never informed. I asked why would you even start a claim if a intial signature was missing - No reply but apparently this was our fault. Have submitted info against requested sign confirm that everything was included, and this time I did not appreciate the unprofessional manner we had been treated. Lost data, rude treatment, delay after delay. The rates may be could, BUT if you ever need help forget it. Would never reccommend CAA insurance. Pay a little more to be treated with respect, at a time you will need it

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CAA South Central Ontario

Antwoord van CAA South Central Ontario

We're sorry to hear you didn't have a great experience with us and we'd like to hear more information regarding this. Please email us at crt@caasco.ca and someone from our team would be happy to follow up.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Their customer service sucks

Their customer service sucks. We have been in contact over the flood with a basement covered and sewage, and there's been no more correspondence.
Their coverage is disgusting. They hide things when you're talking to them. They are not upfront with their policies for Home insurance.. we will be changing insurance companies, and I will continue to badmouth them and pass it on for everyone to check their policies with them. Shame on you, Caa we depend on you when disasters hit us.

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CAA South Central Ontario

Antwoord van CAA South Central Ontario

We're sorry to hear you didn't have a great experience with us and we'd like to hear more information regarding this. Please email us at crtclaims@caasco.ca and someone from our team would be happy to follow up.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Driver winched my BMW by the control…

Driver winched my BMW by the control arms and bent them. $4600 damage.

13 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CAA South Central Ontario

Antwoord van CAA South Central Ontario

We're sorry to hear you didn't have a great experience with us and we'd like to hear more information regarding this. Please email us at memberconcerns@caasco.ca and someone from our team would be happy to follow up.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer