We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

NEVER USE THIS SERVICE!!!!!! I was charged $75AUD for 1 charge. It’s an absolute scam and rip off and I will be telling everyone I know to NEVER use this service. It’s absolutely predatory, their webs... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I’ve used this service for a while without any issues but yesterday and today was the worst I’ve experienced. Yesterday in central London - 1 location in Charing Cross the dispenser wasn’t working a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible experience. Paid £6 for 2hours charging. Didnt touch my phone and the charging pack only charged the phone 11% more?!?! Avoid at all cost. Recommend buying your own charger. This is a scam. T... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Speaking from past experiences, I was never a huge fan of on the go charging devices as I felt like it took forever to charge my phone especially whilst I was using it and this was a problem I always... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Telefoonoplaadstation

Geschreven door het bedrijf

Need help? We’re here for you! For escalations, email us at: support@chargedup.green Please call or WhatsApp us on: +44 7462 013968


Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

154 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 91% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,9

Alle reviews

(154)

33 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rip off!

Rip off!! charged me 24pound had the charger 2 days and it said the daily charge was like 3 quid??

5 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ChargedUp

Antwoord van ChargedUp

Hi Jamie,

Our pricing system displayed on the screen at rental is £12 / day. Our power banks are designed to be an on-the-go solution for quick charges out and about. At £2/ 30 minutes, this is a very well priced solution when your phone is out of battery. Phone's charge to full in 1 hour - at a cost of £4.

If you returned the battery and would like to speak to us about your rental, please contact us on support@chargedup.green. We, of course, do not want to leave any customers disappointed and the team can see what can be offered.

Thank you
Mia
ChargedUp Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Last minute lifesaver!

Used ChargedUp while I was in London last week for a work trip, super easy to use and saved me when I was out with no battery! 🔋 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

16 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ChargedUp

Antwoord van ChargedUp

Thanks so much Jess!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Loved the service

Loved the service, it got me out of a bind when travelling. It enabled me to enjoy a relaxing drink and lunch, while knowing I would have power for my phone.

26 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ChargedUp

Antwoord van ChargedUp

Thanks for your kind review! 💪

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Pub charge

Seeing these in a lot of pubs now, just used for the first time, very useful. Seemed to charge fine (maybe even better than my home charger) and will use again for sure. Good value too.

23 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ChargedUp

Antwoord van ChargedUp

Thanks Jim appreciate the feedback!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nifty thing

Nifty thing. Did the job, saved my bacon actually!

23 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ChargedUp

Antwoord van ChargedUp

Saving bacon is a decent job description, Neil. Really pleased one was there at the right moment, and thanks for the kind words.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This was a life-saver when I…

This was a life-saver when I desperately needed to charge my phone! Charged it pretty quickly and I think good value. Also got my deposit back quickly. Wish they had these everywhere - pubs/restaurants should advertise in the window if they have the chargers so we can all relax about our battery life!

19 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ChargedUp

Antwoord van ChargedUp

The window sticker idea is a good one, Tiffany, and it's going straight to the team. Really pleased the charge came through quickly and that the deposit landed back with no fuss. Thanks for taking the time to write this.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Used this in a pub

Used this in a pub, really easy and a great service. Got charged £2 for 30 mins which was ideal. Got my deposit back in a couple of days.

The terms are pretty obvious, and I saw on the screen about the £25 deposit so not sure why others didn’t see that. Great product

16 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ChargedUp

Antwoord van ChargedUp

Cheers George, that's a great review to read. £2 for half an hour in the pub and the deposit hold dropping off a couple of days later is just how it should work, and you're right that the £25 shows on screen before you confirm. Thanks for taking the time to write it.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Does the job

Does the job, you see a lot of people complaining about price etc. when you rent the power banks, you should read the screen. It will tell you everything you need to know like how much you pay for the time of the rental, it doesn’t come with a timer so you’ll have to manage the time yourself, also gives you the first 5 mins free! Not the fastest charging but when you’re desperate, it’s worth the price.
Got charged £2 for 30 mins and temp charge of £25 but still waiting for the £23 to be returned which isn’t the fastest.

3 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ChargedUp

Antwoord van ChargedUp

Josh, this is a genuinely useful review for anyone reading it, and you've got the screen info spot on. The £25 is a temporary hold rather than a payment, and once the rental closes it's your bank that releases it, which can take a few working days and is honestly the slowest part of the whole thing. If it's still sitting there, drop us a message on WhatsApp (https://wa.me/447462013968) and we'll take a look for you.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Beware, expensive

Beware, they charge more than I expected. It partly charged the phone, but charged me £6, I only expected to pay £2. I only had the pack for an hour. They also put a pending charge of £19, which I'm assuming I will get back, since I returned the charger. Not great. I will do without the phone next time.

28 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ChargedUp

Antwoord van ChargedUp

Sorry, Gylly, that's clearly not what you expected when you picked the pack up, and I'd like to get it looked at properly rather than leave you guessing. Send us a message on WhatsApp (https://wa.me/447462013968) and someone on the team will go through the rental and the pending amount with you, or email support@chargedup.green if that's easier. We're around any time of day.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This was an amazing find

This was an amazing find. My battery is always running out and I hate carrying a power bank with me. Great product and great value which extended my night out.

5 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ChargedUp

Antwoord van ChargedUp

Hi Max. Thank you for your wonderful review, we really appreciate it. ⚡ We’re glad ChargedUp was there to save the day (and your phone). Stay charged! 🔋💚

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was charged £25 after it said it was…

I was charged £25 after it said it was £2

30 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ChargedUp

Antwoord van ChargedUp

Hi Jodie, we’re sorry to hear you were not happy with the service. We'd like to make this right.

For more information, when you start a rental, we temporarily place a £25 deposit on your account. This is a standard part of the process to help prevent fraud or theft and ensure everything runs smoothly.

You’ll see this deposit mentioned on the screen after clicking ‘Click here to rent’.

Once the battery is returned and your rental is complete, the £25 pending charge will be released by your bank. At that point, you'll only be charged for the actual rental amount — there won’t be a separate refund from ChargedUp, since we only finalise the correct charge at the end.

Your deposit should have been refunded to you. If so, we're be grateful if you could update your review. But if not please do reach out to us so we can fix this for you.

Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I used this service in a pub in bishop…

I used this service in a pub in bishop stortford and I was told by the bar staff that it would cost me £2 to charge it for 30mins. I have checked my bank statment and it has changed me £25 !

Their website isn’t very user friendly for users of the charging service, it more leans to words company’s looking to put the chargers into their businesses.

I have what’s apped a customer services number I hope this will be resolved and I get a refund

19 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ChargedUp

Antwoord van ChargedUp

Hi Ashanti, we’re sorry to hear this. At ChargedUp, we aim for the best experience and would like to make things right. Please contact us at support@chargedup.green so we can assist you further.

For more information, when you start a rental, we temporarily place a £25 deposit on your account. This is a standard part of the process to help prevent fraud or theft and ensure everything runs smoothly.

You’ll see this deposit mentioned on the screen after clicking ‘Click here to rent’.

Once the battery is returned and your rental is complete, the £25 pending charge will be released by your bank. At that point, you'll only be charged for the actual rental amount — there won’t be a separate refund from ChargedUp, since we only finalise the correct charge at the end.

Please note: the timing of the release depends on your bank, so it might take a little while to update on your end.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I rented it yesterday and they took 25£…

I rented it yesterday and they took 25£ then I returned it after 1 hour but the screen of the machine showed only 0min but still didn’t get my £25 back. When it’s expected to come back?

25 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ChargedUp

Antwoord van ChargedUp

Hi Adnane, we’re sorry to hear this. At ChargedUp, we aim for the best experience and would like to make things right. Please contact us at support@chargedup.green so we can assist you further.

For more information, when you start a rental, we temporarily place a £25 deposit on your account. This is a standard part of the process to help prevent fraud or theft and ensure everything runs smoothly.

You’ll see this deposit mentioned on the screen after clicking ‘Click here to rent’.

Once the battery is returned and your rental is complete, the £25 pending charge will be released by your bank. At that point, you'll only be charged for the actual rental amount — there won’t be a separate refund from ChargedUp, since we only finalize the correct charge at the end.

Please note: the timing of the release depends on your bank, so it might take a little while to update on your end.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tried to return a battery which I had…

Tried to return a battery which I had found in lost property but told to return it at my own cost or throw it away so if anyone thinks this organisation is eco friendly, it definitely is not!

20 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ChargedUp

Antwoord van ChargedUp

Hi Vikki, we’re sorry to hear this. At ChargedUp, we aim for the best experience and would like to make things right. Please contact us at support@chargedup.green so we can assist you further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Overcharged

First time user, machine said it was £2 to rent a bank. I've been charged £10. Charger was in use for no more than 3 hours so even at £2 an hour I've been overcharged. Not happy. Tried getting support through website and it's just a chatbot with no real answers.

18 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ChargedUp

Antwoord van ChargedUp

Hi Matt, we’re sorry to hear this. At ChargedUp, we aim for the best experience and would like to make things right. Please contact us at support@chargedup.green so we can assist you further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam

Scam. They advertise 2 pounds per rental and don’t say its per 30min.

Huge scam. Be very careful

25 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ChargedUp

Antwoord van ChargedUp

Hi Jorge, we’re sorry to hear this. At ChargedUp, we aim for the best experience and would like to make things right. Please contact us at support@chargedup.green so we can assist you further. Please note that all the pricing is transparent and available on the screens.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Had to help my friend recharge her…

Had to help my friend recharge her phone because it was dead I tapped and used my card. She returned it after 30 minutes and they took my £25, still haven’t gotten it back! It was my last £25 and I’m dealing with a lot of mental health issues. Taking the last amount of money I had left was awful . Because I was hungry and couldn’t even buy some food. I need my money back please

23 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ChargedUp

Antwoord van ChargedUp

Hi Ruth, we’re sorry to hear this. At ChargedUp, we aim for the best experience and would like to make things right.

Just a heads-up: we take a deposit to guarantee the correct charge at the end of your rental. For all orders, a £25 deposit is required at the time of rental to prevent fraud and theft.

You’ll see this information on the touch screen after clicking ‘Click here to rent’.

Once your order is finalized and you return the battery, the initial £25 deposit will disappear from your pending transactions. Instead, you’ll see the final charge for the rental amount. So, you won’t see any refund coming from ChargedUp. The transaction from us is finalized straight away at the end of the rental, but it’s the banks that sometimes take longer to adjust it.

Please contact us at support@chargedup.green so we can assist you further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible scam displayed £2 and charged…

Terrible scam displayed £2 and charged £25 to my account for 30 minutes.

9 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ChargedUp

Antwoord van ChargedUp

Hi Amy, we’re sorry to hear this. Just a heads-up: we take a deposit to guarantee the correct charge at the end of your rental. For all orders, a £25 deposit is required at the time of rental to prevent fraud and theft.

You’ll see this information on the touch screen after clicking ‘Click here to rent’.

Once your order is finalized and you return the battery, the initial £25 deposit will disappear from your pending transactions. Instead, you’ll see the final charge for the rental amount. So, you won’t see any refund coming from ChargedUp. The transaction from us is finalized straight away at the end of the rental, but it’s the banks that sometimes take longer to adjust it.

Thanks for understanding!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer