We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service, asked when an item would be due back in stock to find it wouldn’t be produced again to then finding one last one left in the store. Was sent out for delivery a few hours la... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5 Cashmere Cardigans arrived beautifully wrapped and in pristine condition after 4 days we bought them online! Thank you Charli

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The first dress I ordered (the Solange in washed blue - which is stunning btw!) had faulty stitching, I only realised once I was wearing the dress. Julie from customer services was really helpful... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely awful company, do not waste your money. I bought a ‘white fox’ shorts and T-shirt set, that looked lovely online. When it arrived it was very clear it was a fake and very poor quality r... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel
  2. ook in
  3. Kledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

NOT affiliated in any way with: CHARLIE LONDON - CHARLIELONDON - CHARLYLONDON https://uk.trustpilot.com/review/charlylondon.com ______________________________________________ We are 100% UK Based | Fast Customer Service | UK Customer Support 0203 576 5419 | Easy Returns | Trusted Reviews | Established 2008 | estore@charli.co.uk


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

173 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(173)

50 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Lovely clothes, non existent customer service

I think the quality of the clothes are lovely, but customer service non existent. Reached out as I had been unwell and needed a larger size but was just outside the exchange window - no response. A shame for such expensive items - won’t be shopping here again.

9 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Charli

Antwoord van Charli

Hi Steph J,

Thank you for your feedback, we're sorry to hear of your disappointment with our customer service.

Our team is working hard to reply to customer messages as quickly as possible. We can see our Customer Care has contacted you to solve this issue for you.

Best wishes

The Charli Team x

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Lovely cardigan but …

Lovely cardigan but material is very flimsy. The buttons are far apart and there are big gaps opening up when you wear it. I had to sew them together so I don’t have huge gaping holes.

6 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Charli

Antwoord van Charli

Hello Mimi,

We are truly sorry to hear that your Charli item did not meet your expectations.

Your feedback is valuable to us to improve our products and customer experience.
If you need assistance, please contact us at estore@charli.com :)

Have a lovely day!

- Charli Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible quality

I purchased a knit coord set (skirt and sweater) and after one wear the top and skirt both bobbled terribly and there were lots of loose threads. They both basically look old and awful now after such limited use. As it was a special occasion item it was a few months after purchased. I have emailed charli and they said that they won't do anything. I wrote a review on their website and they haven't published them. If you look at these items it says no customer reviews- that's not true they just don't publish them! So now I am trying to review here. Really crap product.

Update: I contacted Charli off the back of their response below and they were not interested in helping me resolve it.

1 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Charli

Antwoord van Charli

Hello Sarah,

Thank you for taking the time to leave your review. I'm sorry to hear that you feel this way about the quality of your recent purchase with us!

Our team works very hard to ensure that all products being sold are up to the standard expected for our brand. Please if you have any concerns you are more than welcome to contact us again at estore@charli.com you can also refer to our return policy at https://www.charli.com/pages/shipping-returns

I hope you have a great day.

Take care,

-Charli Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love the dresses

Love the dresses . Wish I had seen the summer colours before I bought two dark ones but they are great

19 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Charli

Antwoord van Charli

Hi S McColl,

Thank you so much for your kind review. We are so happy to hear you love your new purchases with us! 🥰

We hope you shop with us again soon!

Kind regards,
The Charli Team x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love love love

18 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Charli

Antwoord van Charli

Hey Chula Butler,

Thanks for your lovely review ❤️

Hope to see you soon!

The Charli Team x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful jumper

Beautiful jumper and a great price, I have ordered more. I'm a size 16 they only size up to 14 but as the jumpers have a swing the fit is great.

13 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Charli

Antwoord van Charli

Thank you for your review Lyn, we hope to see you soon! ❤️

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Really poor quality

Really poor quality. My jumpers (bought 3) all lost their shape after a few wears (before washing) So disappointing as they looked lovely and would be fab if higher quality

31 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Lovely quality for the price and very…

Lovely quality for the price and very happy with most of my purchases so far except a knit skirt ( it doesn’t wash well ).
That aside wish you would make some ballet wrap knits and also incentive for repeat customers .
Was also a bit unhappy about a Shopify experience I had with you .

21 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Charli

Antwoord van Charli

Hi Savitri,

Thank you for your recent review

It is wonderful to hear how happy you are with your Charli items!
We appreciate your feedback and we continuously review our products to improve our customers' experience in any way we can.

Following on your feedback regarding our knit skirt please feel free to reach out to our customer service for any new recommendations at estore@charli.com. We value your opinion and it will help us improve on our new styles.

Have a lovely day and see you soon :)

Charli Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unpleasant experience

Disappointed and frustrated with my experience.
Placed my first order, the item arrived and I unpacked it - I was immediate confronted with an odour which was not pleasant!
I emailed to ask how to return an item which is faulty as they cover the cost. I call and speak to Sabeena - immediately I feel at ease - very apologetic, asks me to mark the item for her attention and reassures me they will pay the cost to return it.
First refund confirmation is for the item cost only - excluding original postage and the additional postage I paid to return.

I follow up and they return the original postage only. I follow up again.

They then say they can’t refund the money I paid because they use Shopify and I can have a discount instead. I explain that I don’t want a discount and would like to stick to the original terms of our contract. Because they are breaching those terms, they then said the garment didn’t smell, therefore wasn’t faulty and everything was a gesture of goodwill because they don’t believe there’s a problem.

I would avoid ordering here… if you have a problem, you will have a tough time resolving it. I’ve never received clothes which smell before… an all round unpleasant experience.

Order #32113

In response to their reply:
- they won’t reply to my emails or call me
- they offered me a discount to buy more clothes instead of honouring their own T&Cs! Who would buy more clothes from a company who send smelly clothes and have terrible customer services?
- they won’t refund the cost I incurred on postage despite telling me they would (hence I posted it)

So when they say they’ve explained their returns procedure, they’ve explained they can’t honour their returns terms and asked if I would like to buy more clothes.

Avoid avoid

10 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Charli

Antwoord van Charli

Hello there,

Thank you for your review. We are sorry to hear this feedback regarding your latest order with us.

A member of our customer care team has been in touch with you a few times trying to explain the return policy procedure and has offered alternative solutions but it seemed as if nothing we proposed was satisfactory.

Our online returns team took care of your return and determined the item wasn't faulty.
As a result, you have received a refund for the price of the returned item as well as the initial delivery fees you paid during the purchase process.

If you still require our assistance, please contact us at estore@charli.com.

Have a nice day!

- Charli Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely disappointed

To be honest...I am truly disappointed..I paid almost £70 for a jumper which is very poor quality...I wear the jumper twice and the sleeves has now become larger...like the jumper has been worn long time Also, the jumper looks cheap...
Doesn't worth the money..I could have had a better jumper, with £20 on Primark... :(

Truly truly disappointed....

20 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Charli

Antwoord van Charli

Hello Iunyy Iuliana,

Thank you for taking the time to write this review!
We are truly sorry to hear that your Charli item did not meet your expectations.

Your feedback is valuable to us to improve and create a better customer experience.
If you need assistance, please contact us at estore@charli.com:)

Have a lovely day!

- Charli Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Paid 12.99 for next day delivery

Paid 12.99 for next day delivery . Most companies don’t charge this much but needed item quickly so paid it. Goods never came next day took 5 - left outside in rain luckily I got home before it was damaged but I had to make special trip home to rescue it after driver loaded a photo of it in rain. This company is making a profit out of next day delivery it does not cost this much - surely a good company does not do this because no way can they justify it. Would not use them again. Customer service did not resolve it just came up with excuses . Profiteering but not from their products .

23 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Charli

Antwoord van Charli

Hello, Linda.

Thank you for taking the time to share your thoughts! We're sorry to hear your experience did not match your expectations.

However, the item you purchased was on PRE-ORDER, and we stated in the item details when it would be dispatched.

If you still require our assistance, please contact us at estore@charli.com.

Have a nice day!

- Charli Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Good looking product but quality is not…

Good looking product but quality is not as good as expected for the price.
Shipping took quite long.
Delivery costs are a negative.

3 november 2022
Logo Charli

Antwoord van Charli

Hello Claudia,

Thank you for taking the time to leave your review. I'm sorry to hear that you feel this way about the quality of your recent purchase with us!

Our team works very hard to ensure that all products being sold are up to the standard expected for our brand, but please if you have any concerns you are more than welcome to contact us at estore@charli.com.

I hope you have a great day.

Take care,

-Charli Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Comfortable well made garment which I…

Comfortable well made garment which I know I will get a lot of use from.

30 oktober 2022
Logo Charli

Antwoord van Charli

Hello Mary

Many thanks for this review ❤️ We are so happy you are enjoying your new Charli item!

Have a lovely day!

- Charli Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Too scratchy

I was very disappointed as the description said the garment was soft but I thought it was rough and scratchy.
I have sensitive skin so I had to return it.
There were a couple of pulls on the garment but these could easily be pushed through to the back.
Nice style and beautiful colour (purple) but sadly it had to be returned.

29 oktober 2022
Logo Charli

Antwoord van Charli

Hi Elen,

Thank you for leaving this review! your opinion is really valuable for us to improve and create a better customer experience.
We are truly sorry to hear that your Charli item wasn't what you expected. We hope you can give us another try in the future. If any need any help, please, do not hesitate to contact us at estore@charli.com :)

Have a lovely day!

- Charli Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible quality

Terrible quality, terrible customer service. Charlie’s responses to public complaints are grossly inaccurate representations of what occurred. But the amount of other similar experiences speaks for itself. AVOID

13 oktober 2022
Logo Charli

Antwoord van Charli

Hello Kate

We did try and find a solution with you but it seemed as if nothing we proposed was satisfactory

In this case, a team member sent an email to you with solutions like a pre-paid return label or a refund for your purchase.

Please do not hesitate to contact at +44 (0) 208 440 1321 or at estore@charli.co.uk so we can maybe try again to find a way to put things right.

Have a nice day!

- Charli Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

New favourite shop!

I have found my new favourite place for knitwear! I have now bought 3 different items, all arrived super quick and I just love the colours, style and material of all 3 of them. I have also returned one item as I wasn't keen on the colour and I was refunded super fast with no issues. Will be buying again soon!

10 oktober 2022
Logo Charli

Antwoord van Charli

Hello Danni,

Thank you for your lovely feedback. We are so glad that you had such a great experience with us and that you love your new Charli items! 🥰

See you soon ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A beautiful sweater

My sweater is lovely, great value for money. Delivered within a few days. I will definitely shop again

5 oktober 2022
Logo Charli

Antwoord van Charli

Hey Julie,

Thank you for your nice words! We're happy to know you had a great experience with us and are enjoying your sweater ✨

See you soon ❤️

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Love my jumper

Love my jumper ! Very soft and comfortable

5 oktober 2022
Logo Charli

Antwoord van Charli

Hey Gloria,

Thank you for taking the time to leave us this kind review. We're so glad you liked your new sweater!
I hope to see you shopping with us again very soon 😊

Have a lovely day ❤️

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

paid for 48hr delivery

paid for 48hr delivery, 3 working days later, still no sign (which is actually 5 days later as it was a weekend and Royal mail does work on a weekend).

4 oktober 2022
Logo Charli

Antwoord van Charli

Hello Stu,

Thanks a lot for coming back to us.
We're truly sorry for the shipping delay. Unfortunately the current Royal Mail industrial action taking place in these months might have delay your shipment.
The order is due for delivery today, you can track the package with the link received by email when ordering the product :) Don't forget to check your junk mail if you can't find it.

If you still need us, please don't hesitate to get back to us at estore@charli.com

Thanks so much for your patience.
Have a lovely day,

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent selection and service

Excellent selection and service, Fast delivery, beautiful jumpers!

3 oktober 2022
Logo Charli

Antwoord van Charli

Hello Tara

Many thanks for this review ❤️ We are really happy you are enjoying our new selection of sweaters!

Have a lovely day!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer