Cheerfulpainting Reviews 

97
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

These paintings are fantastic! It's really relaxing to spend time on and the finished product looks wonderful. Few productive comments: - If the smallest brush were a bit better for the intricate de... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m absolutely delighted with the painting! ❤️ I ordered a paint-by-numbers portrait based on my photo, and the final result exceeded my expectations. It turned out beautifully and looks so special an... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am a repeat customer and have ordered multiple paint by numbers of my pets from them. They come quicker than other companies and I have found ( so far) that there is enough paint to go around. I hav... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Leinwand und Pinsel konnten nicht zusammen bestellt werden und es fielen doppelte Versandkosten an (Lieferzeit statt 3-5 Tage dann ein Monat gewesen). Leinwand kam komplett beschädigt an und sie wo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

3,4

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

97 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 50% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,4

Alle reviews

(97)

43 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Miserabele Qualität

Schade, dass man keine Null Sterne geben kann.
Ein unmöglicher Laden. Habe zwei Bilder sowie Pinsel bestellt. Die Haare der Pinsel verteilen sich in alle Richtungen und fallen beim Malen aus. Die Farbe deckt gar nicht und wird total fleckig. Einfach nur grauenhafte Qualität. Beim Kundenservice wird man erst nett empfangen und anschließend wie ein dummer belehrt wie man es denn richtig anwenden soll und wie man die Pinsel waschen soll, obwohl dies ein normaler Mensch sowieso so machen würde. Eine Rückerstattung des Betrags ignoriert diese Firma sowieso. Nie wieder bestelle ich bei diesem absolut nicht lobenswerten Laden!!
Finger weg!

24 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cheerfulpainting

Antwoord van Cheerfulpainting

Es tut uns leid, dass Sie mit Ihrer Bestellung nicht zufrieden sind. Wir bedauern, dass die Qualität der Pinsel und Farben nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Unser Kundenservice ist stets bemüht, Ihnen die beste Unterstützung zu bieten und wir entschuldigen uns, wenn Sie das Gefühl haben, nicht angemessen behandelt worden zu sein. Bitte kontaktieren Sie unser engagiertes Serviceteam unter service@cheerfulpainting.com mit detaillierten Informationen zu Ihrem Anliegen. Wir versichern Ihnen, dass wir die Angelegenheit gründlich untersuchen und hart daran arbeiten werden, eine zufriedenstellende Lösung zu finden.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Would recommend

I have just received three kits as they were buy two get one free. I am really pleased with the canvas. Can't wait to get started.

26 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cheerfulpainting

Antwoord van Cheerfulpainting

That's fantastic news! I'm so glad to hear you're pleased with the canvas—it must be exciting to have everything ready to go. There's nothing quite like the feeling of starting a new project, especially when you're really looking forward to it. I hope you have a lot of fun working on them and that the process is as enjoyable as the final result. Can't wait to hear how it goes—good luck and enjoy every moment!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ABSOLUTE SCAM

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY. I placed an order with them on January 1-it took a full three weeks and I finally received a notice that it was shipped. A week after that I was notified that it had been delivered….but there was nothing, anywhere. Upon further investigation on the very vague tracking website they provided I realize it was delivered in NORTH CAROLINA. I live in New York City. I do not have an address in North Carolina. I do not know anyone that lives in North Carolina. I attempted to contact customer service and they kept sending me screen shots of the delivered info on the tracking site and telling me to “check with a neighbor”- repeatedly- even when I told them that it was different states and would involve a flight. Then they stopped responding all together so I contacted my bank and reported the charge as fraud and requested a refund. Then I started receiving email requests to review the products- so I explained my experience in a review, and a week and a half later I got a random email from their customer service department….again with a screen shot of the tracking, telling me to check with a neighbor. When I again replied the same as I had the last 5 times, they sent me a blurry screen shot of a shipping label with my name- but a NC address that I’ve never seen before in my life, and asked if maybe I mistakenly gave them the wrong info. Mind you— all of the original order confirmation emails have my correct NYC address on them, and in fact- if you go on the site and check on my order by putting in the order number and my email- while it will say it was delivered….it still very clearly has my correct address associated. So where are they even getting this other address from? It is so shady- I’m not even going to communicate with them further because I don’t trust the company at all at this point. So don’t waste your time or risk the headache— it’s not worth it.

31 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cheerfulpainting

Antwoord van Cheerfulpainting

We sincerely apologize for the distress and inconvenience you experienced. This is not the level of service we want to provide. We are immediately investigating this issue to determine why the incorrect address was used and why the package was sent to the wrong location. We will also review our customer service processes to ensure this type of issue does not occur again. Please contact our dedicated support team at service@cheerfulpainting.com with details of your concern. We assure you that we will thoroughly investigate this matter and work hard to find a satisfactory resolution. We value your feedback and appreciate the opportunity to correct the problem. Thank you for your understanding and patience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Schlechte Farben und mieser Kundenservice

Selten so schlechte Qualität an Farben erlebt. Der Kundendienst nimmt meine Reklamation nicht ernst, gibt unmögliche Tipps, ich solle die Farben einfach über sechs mal auftragen, damit es deckt. Es wird überhaupt nicht auf meine Forderung einer Erstattung eingegangen.
Finger weg!

7 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cheerfulpainting

Antwoord van Cheerfulpainting

Vielen Dank, dass Sie uns auf dieses Problem aufmerksam gemacht haben. Wir entschuldigen uns für etwaige Unannehmlichkeiten. Ihre Zufriedenheit hat für uns oberste Priorität und wir sind bestrebt, dieses Problem schnell zu lösen.
Bitte kontaktieren Sie unser engagiertes Serviceteam unter service@cheerfulpainting.com mit Ihren Bestellinformationen. Wir werden Ihren Rückerstattungsantrag so schnell wie möglich bearbeiten und Ihnen eine geeignete Lösung anbieten. Vielen Dank für Ihr Feedback. Ihre Zufriedenheit ist uns sehr wichtig.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT ORDER FROM THE COMPANY.

I was so excited to receive my order to start painting, it took about four weeks and then when I did receive my items, I only received three out of the five which one of them was broken. I have emailed sent. Pictures explained to them numerous times what is missing and to either give me a full refund or send the pieces that was missing. the pieces I was missing was the canvas and the paint and they needed to replace the easel because it was broken when it arrived. They keep asking me if I open the box and of course I open the box how would I know if one was broken and two items were missing if I did not open the box. I am so frustrated with this company that I will never order from them again and it’s just ruined my experience trying to start this project. Please do not order from cheerful paintings. They have awful customer service. They will not get back with you unless they keep asking you the same questions over and over and over what’s missing and if I open the box and to send more pictures which I did three or four times.

21 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cheerfulpainting

Antwoord van Cheerfulpainting

Thank you for bringing this issue to our attention. We apologize for any inconvenience this may have caused you. Your satisfaction is our top priority and we are committed to resolving this issue promptly. Rest assured that we will investigate your situation further and resolve the issue as quickly as possible. We value your feedback and want to make things right. Please contact us again at service@cheerfulpainting.com with the relevant order details and we assure you that we will thoroughly investigate this matter and work hard to find a satisfactory resolution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

FINGER WEG❗️❗️❗️

FINGER WEG!
Oh man - Katastrophe. Die Bilder sind überhaupt nicht wie auf der Internetseite als Antwort auf meine Bitte der Rückerstattung bekomme ich nur eine Adresse statt Retourschein und dass es da hin geschickt werden soll.
Für zwei (!!) Bilder 65€ bezahlt, die Firma sagt ich muss den Rückversand übernehmen - 46€! Leute, Finger weg und lieber über Amazon was suchen, da ist wenigstens der Service - und ja, dazu gehört ein kostenloser Rückversand!!! - gut und man bekommt sein Geld zurück.
Schrecklich!

29 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cheerfulpainting

Antwoord van Cheerfulpainting

Vielen Dank, dass Sie uns auf dieses Problem aufmerksam gemacht haben. Wir entschuldigen uns für etwaige Unannehmlichkeiten. Ihre Zufriedenheit hat für uns oberste Priorität und wir sind bestrebt, dieses Problem schnell zu lösen.
Wir nehmen das Feedback jedes Kunden sehr ernst. Könnten Sie uns bitte die Bestellnummer und weitere Einzelheiten mitteilen, damit ich die Angelegenheit so schnell wie möglich untersuchen und für Sie bearbeiten kann? Sollte tatsächlich etwas nicht wie versprochen sein, werden wir unser Bestes tun, um das Problem zu lösen. Wenn Sie bereit sind, weiter mit uns zu kommunizieren, können Sie sich gerne an uns wenden. Ich werde mein Bestes tun, um sicherzustellen, dass Sie die Lösung erhalten, die Sie verdienen.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Irreführende Werbung. Bilder sehen unmöglich aus

Ich hab den Support kontaktiert weil die Bilder überhaupt nicht so aussehen wie auf der Website angegeben. Hätte ich gesehen, was ich tatsächlich bekomme, hätte ich nicht bestellt. Das nennt man irreführende Werbung.
Als ich darauf hinwies bot man mir eine Erstattung an - aber nur wenn ich selbst den Versand nach China bezahle. Ich glaub ich spinne? Ich bestelle etwas, man liefert was anderes und jetzt soll ich für die Rücksendung bezahlen? Finger von diesem unseriösen Shop lassen!!!!
Update: entgegen der Antwort hier, die suggeriert, dass ich Hilfe bekommen, wurde meine Anfrage ziemlich unfreundlich beantwortet und mal hölt daran fest, dass ich die Rücksendung selber zahlen müssen.
Mir hätte ja klar sein müssen, dass die Bilder nicht gleich aussehen.
Leute, es gibt einen Unterschied zu nicht gleich und das was ihr hier macht. Es gibt genug andere Anbieter, bei denen das nicht so ist!

23 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cheerfulpainting

Antwoord van Cheerfulpainting

Es tut uns sehr leid, von Ihrer Erfahrung zu hören. Ihre Zufriedenheit hat für uns oberste Priorität und wir sind bestrebt, dieses Problem umgehend zu lösen. Bitte geben Sie uns die Möglichkeit, Ihren Fall zu prüfen und zu sehen, wie wir Ihnen weiterhelfen können. Bitte kontaktieren Sie unser engagiertes Serviceteam unter service@cheerfulpainting.com und senden Sie uns Ihre Bestelldetails, damit wir dieses Problem umgehend lösen können. Wir versichern Ihnen, dass wir diese Angelegenheit gründlich untersuchen und hart daran arbeiten werden, eine zufriedenstellende Lösung zu finden.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do NOT order the custom photo kits

Do NOT order the custom photo kits. The painting reference image looks nothing like the photo you submit, and you won’t get a reply from customer service when you try to contact them. I also ended up with a duplicate custom painting, which I never ordered, as my “free” painting (buy 3 get 1 free), instead of them just taking off the 4th canvas. Massive waste of money. Buy local.

16 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cheerfulpainting

Antwoord van Cheerfulpainting

We are very sorry that you had an unpleasant experience. Regarding custom photo kits, we will further improve our processes to ensure higher quality and accuracy. For customer service issues, we will strengthen communication to ensure more timely response. Please contact our dedicated service team at service@cheerfulpainting.com with detailed information about your concern. We assure you that we will thoroughly investigate the matter and work hard to find a satisfactory solution. We value your feedback and appreciate the opportunity to correct the problem. Thank you for your understanding and patience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

One star only because I have to

One star only because I have to. Bad business. Do not waste your time or money. I ordered 4 paint by numbers. When they finally got here, their pictures were very different than the ones advertised. I emailed them to ask for a refund and directions for returning. They then asked for pictures and tried to say that this was normal for oil painting. I sent pictures of the ones I ordered on line and the ones I received. The second email they agreed to accept the return but said I have to pay for the shipping to China. In their advertisements it clearly says there is a 30 day return policy. They gave me a sketchy address, not sure if it's a real address. They said they will send a return slip which they never did. Needless to say, this will go right in the garbage. 60.00 down the drain. Don't buy from these people.

4 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cheerfulpainting

Antwoord van Cheerfulpainting

We are sorry to hear that you had an issue with your order. This is definitely not the experience we want to provide and I understand your frustration. If you wish, I can escalate the issue for you and help you find a solution. We assure you that we will thoroughly investigate the matter and work hard to find a satisfactory solution. Thank you for your feedback, which helps us improve.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sehr schlechter Rückgabesupport

Leinwand und Pinsel konnten nicht zusammen bestellt werden und es fielen doppelte Versandkosten an (Lieferzeit statt 3-5 Tage dann ein Monat gewesen).
Leinwand kam komplett beschädigt an und sie wollten uns ein neues schicken nachdem wir 5x gesagt haben, dass wir kein neues wollen und eine Rückerstattung haben möchten. Pinsel sind nicht zu erstatten, da sie kein Mangel aufweisen.

Sehr schlechter Support was Rückgabe und Rückversand angeht.

13 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Cheerfulpainting

Antwoord van Cheerfulpainting

Hallo, es tut uns sehr leid, dass Sie diese Erfahrung gemacht haben. Ihre Zufriedenheit ist uns sehr wichtig und wir entschuldigen uns für etwaige Unannehmlichkeiten, die Ihnen entstanden sind.

Bezüglich der beschädigten Leinwand: Es tut uns leid, dass der von uns bereitgestellte Ersatz nicht Ihren Erwartungen entsprach. Wir möchten noch einmal klarstellen, dass wir bereit sind, gemeinsam passende Lösungen zu finden. Bitte kontaktieren Sie unser engagiertes Serviceteam unter service@cheerfulpainting.com

Vielen Dank für Ihr Feedback, es hilft uns, unsere Dienstleistungen zu verbessern. Wir hoffen, Ihr Vertrauen zurückzugewinnen.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slutat svara på mail!

Hej!
Såg ert svar till mig!!!
Jag har haft mailkontakt med er och nu har ni slutat att svara.
Jag vill ha mina pengar tillbaka eftersom jag fortfarande INTE fått några varor eller beställningsbekräftelse men pengarna är dragna från mitt konto och ni har fått en kärmdump på betalningen men ha inte fått några pengar tillbaka!!!!
Jag beställde två tavlor den 1 /12.
Beställ aldrig jpå denna sida!!!!
Hälsningar Anna Gustafsson

1 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Cheerfulpainting

Antwoord van Cheerfulpainting

Tack för att du uppmärksammade detta. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär du har upplevt. Din tillfredsställelse är vår prioritet, och vi är fast beslutna att lösa detta problem omgående.

Vänligen kontakta vårt dedikerade serviceteam på service@cheerfulpainting.com med information om ditt problem. Vi försäkrar dig om att vi kommer att undersöka ärendet grundligt och arbeta för en tillfredsställande lösning.

Vi värdesätter din feedback och uppskattar möjligheten att göra saker rätt. Tack för din förståelse och ditt tålamod.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Long delivery

I was waiting for a very long time to have an items shipped. But my set is ok. Colors matches there is the set of stickers to mark the paints. The bright colors need 2-3 layers to cover the number, but I suppse it’s quite normal.

1 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Cheerfulpainting

Antwoord van Cheerfulpainting

Thanks for your feedback! Glad to hear that everything went well with your kit. It is true that some bright colors require several coats to fully cover the numbers, which is common with many painting kits. We understand that the waiting time may be uncomfortable for you, and we apologize for the inconvenience. If you have any questions in the future, please feel free to contact us and we will do our best to help. Thank you for your patience and support!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BUYER BEWARE!

BUYER BEWARE!! I ordered several paintings $70.00 worth for Christmas! I only received one of the paintings. It has been a nightmare trying to get the others. I was emailing back and forth with them then all of a sudden the stopped replying! I'm pretty sure I will not get money or paintings. This is a awful company to deal with.

28 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Cheerfulpainting

Antwoord van Cheerfulpainting

Thank you for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused you. Your satisfaction is our top priority and we are committed to resolving this issue promptly.

Please contact our dedicated service team at service@cheerfulpainting.com with a detailed description of your issue. We assure you that we will thoroughly investigate the matter and work hard to find a satisfactory solution.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Opposite of cheerful!

The whole process of working with cheerful painting has been the OPPOSITE of cheerful, it’s been extremely frustrating. I ordered a canvas and saw the option to include a frame or not. I’ve done a paint by numbers before and it was on a hard surface, so I decided to save some money and not get the frame. Well, it’s a wrinkled folded up soft canvas that must be stretched across a frame. This is not made clear on their website. I then ordered the wrong size frame because the size of what I ordered was no where in my order description or on the original item to purchase! I couldn’t find it anywhere. I messaged them about a possible exchange and they responded with telling me my canvas dimensions, and what to order next. Well, I found a canvas at my local store for 1/3 the cost and stretched my paint by numbers over that. Finally! I can start painting! Well… the paints are 3 and 4 digit numbers, but the canvas has numbers 1-24!! I have no idea which colors mean which numbers on the canvas. I mentioned my paintings title in an email explaining the situation, and they sent me a completely different picture, with those paint colors and corresponding numbers… they do not match my picture! This has been so beyond frustrating! Spend your money elsewhere!

15 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Cheerfulpainting

Antwoord van Cheerfulpainting

We're really sorry to hear about your frustrating experience, and we completely understand your disappointment. We strive to provide clear product descriptions to help our customers make the right choices, and we apologize if this wasn’t the case with your order. Regarding the canvas, we should have made it clearer that it comes in a soft, unframed state and needs to be stretched. We're also sorry that you experienced confusion with the paint numbers and the wrong reference image. We will work on improving our communication and make sure the necessary information is more accessible. We truly appreciate your feedback, and we hope you’ll give us another chance in the future. If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a few items from Cheerful…

I ordered a few items from Cheerful Painting, including a paint-by-numbers canvas, brushes, and an easel. Unfortunately, one of the brushes was defective, and although I was promised a 10% refund, I never received it. Additionally, the paint-by-numbers kit did not meet my expectations.

I have tried contacting the company multiple times, but they have not responded to any of my messages. Furthermore, returning the item to China is extremely expensive (40-60 euros), and this was not made clear on the website. Interestingly, the package was originally shipped from Germany, which makes the situation even more confusing.

I'm very disappointed with the lack of customer service and response from this company. I hope others have a better experience, but I wanted to share my own struggles.

3 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Cheerfulpainting

Antwoord van Cheerfulpainting

We sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced. Your feedback is extremely important to us, and we deeply regret the issues with the defective brush and the refund process. Please know that this is not the level of service we strive to provide.

To resolve this, we will prioritize your case and ensure that your 10% refund is processed immediately. Regarding the paint-by-numbers kit, we understand that it did not meet your expectations, and we’d love to offer you a replacement or another solution that works better for you.

We also acknowledge the confusion about the return process, and we will work to make our policies more transparent moving forward. As your package was shipped from Germany, we will explore options to make returns easier and more affordable for future orders.

Once again, we truly apologize and will be in touch with you directly to resolve this as quickly as possible.

Cheerful Painting Customer Support

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer