Cliphair US Reviews 

696
•
TrustScore 3 uit 5

3,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Leider bin ich von Clip Hair sehr enttäuscht. Die Haare haben mir überhaupt nicht gefallen und sahen für mich weder hochwertig noch schön aus. Deshalb wollte ich sie zurückschicken und von meinem... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Very disappointed in this company. In the last 4 months, I’ve noticed a dramatic decrease in the quality of the extensions. Not the hair itself, but the shedding is so bad. It sheds constantly, and it... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The hair color is PERFECT. It’s like my stylist knew I’d want these when she started toning my hair! And let me tell you, as a redhead, THANK YOU for Offering such a great, natural red color. Nobody... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love the quality of every set of extensions I’ve ever bought (5 sets so far) Additionally, the Color matching service has been on point every single time. As natural redhead, Once I color my hair, it... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Bedrijfsgegevens

  1. Haarextensionsleverancier
  2. ook in
  3. Haarproductenwinkel

Over Cliphair US

Geschreven door het bedrijf

Cliphair main banner

Founded in 2007, Cliphair is a leading human hair extension supplier based in the UK renowned for its exceptional product quality and customer service. With over 18 years of experience in the hair industry and a diverse range of hair extensions, including clip-ins, tape-ins, and nano rings, Cliphair caters to all hair types and provides luxury hair extensions to customers around the world, as well as essential styling tools, hydrating haircare and accessible hair education for all.

Cliphair main products gif

Shop Clip In Hair Extensions

Shop Professional Hair Extensions

Shop By Shade

Haircare & Accessories

Explore the Full Freedom of Cliphair Extensions

Geschreven door het bedrijf

Multiple categories, styles and shades
At Cliphair, we pride ourselves on offering one of the most versatile selections of premium human hair extensions on the market. Whether you're looking for discreet tape in extensions or voluminous clip ins, our ranges have many different categories that cater to every hair goal and lifestyle, as well as our AAAAA Grade Remy Royale collection. From everyday transformations to occasion-ready glam, our clip in and permanent hair extensions are designed to blend effortlessly and elevate your look. With a wide array of Remy hair extensions and stunning, vibrant colours – including our best-selling balayage shades, rich brunettes, icy blondes, and vibrant reds – you’re sure to find your perfect match. Unlock the freedom to switch up your style with confidence! Cliphair is your go-to for high quality locks, endless variety, and colour perfection.

Trusted Not to Compromise on Quality

Customer service you can count on!

At Cliphair, we pride ourselves on offering friendly and reliable customer service whenever you need it. Our dedicated team run by hair experts is available to answer any questions, provide advice, and help you find the perfect hair extensions. Not sure which shade is right for you? We offer a free, express colour-matching service to ensure you get the best match for your hair. Simply send us a photo, and our specialists will recommend the most suitable shade – quickly and hassle-free. Whether you need help choosing a product, styling tips, or aftercare advice, we’re always here to assist.

Contactgegevens

3,0

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

696 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,0

Alle reviews

(696)

107 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This hair worked so well for me

This hair worked so well for me. The color match was great, the beads are so small, the tips are so comfortable, and the hair itself feels great quality!

14 juli 2026
Logo Cliphair US

Antwoord van Cliphair US

Hi Anon

We’re absolutely delighted to hear your extensions worked so well for you! It’s wonderful to know you’re happy with the colour match, the comfort of the small beads and tips, and the overall quality of the hair.

We know how important comfort and a seamless blend are, so we’re thrilled that your extensions have been such a great fit for you. Thank you for your lovely feedback and support!

Love,
The Cliphair Team ✂️💜

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dishonest company

I was not informed that a $40 additional charge would be collected upon delivery. That is very deceptive and I haven’t received my refund after canceling the order. I will file a dispute with my credit card company.

11 juli 2026
Logo Cliphair US

Antwoord van Cliphair US

Hi Maxine

Thank you for your review.

We’re sorry to hear that you were disappointed with your experience.

We would like to clarify that the additional $40 charge referred to is not a fee applied by Cliphair.

For international orders, any customs duties, import taxes, or local clearance charges are determined by the customs authorities in the destination country and are outside of our control.

We make customers aware of this before an order is completed. During checkout, customers are required to tick a confirmation box acknowledging that international orders may be subject to customs charges, and payment cannot be completed unless this confirmation has been accepted.

With regards to your refund, once the order has been received the refund will be issued for you.

We’re sorry for any frustration caused and hope we can assist in resolving this matter for you.

Kind regards,
The Cliphair Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I refused the package of 2 hair…

I refused the package of 2 hair samples, $3 each because there was a COD of $30.00
Crazy!!

13 juli 2026
Logo Cliphair US

Antwoord van Cliphair US

Hi Karen

Thank you for your review.

We’re sorry to hear that you were surprised by the additional charge requested upon delivery.

We would like to clarify that the $30 COD charge was not a charge applied by Cliphair and was not related to the cost of the hair samples. For international orders, any customs duties, import taxes, or local fees requested at delivery are determined by the customs authorities or delivery provider in the destination country and are outside of our control.

We provide information regarding potential customs charges during the checkout process, and before an order can be completed, customers are required to confirm their understanding that international orders may be subject to customs fees, duties, and taxes. Payment cannot be completed unless this confirmation has been accepted.

We understand that unexpected charges can be frustrating, particularly when the value of the items ordered is low. However, these fees are not set or received by Cliphair.

If you would like us to review your order details further, please contact our customer service team at customerservice@cliphair.co.uk with your order number, and we will be happy to assist.

Kind regards,
The Cliphair Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality is unbeatable

Quality is unbeatable. True to shade..

10 juli 2026
Logo Cliphair US

Antwoord van Cliphair US

Hi Lillian

We’re thrilled to hear you’re so happy with your extensions! It’s wonderful to know you found the quality unbeatable and that the shade was true to colour.

Thank you for your lovely feedback and support!

Love,
The Cliphair Team ✂️💜

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Placed an order for 26 inch clip ins.

Placed an order for 26 inch clip ins.. my ordered was confirmed and payment went through successfully. Noticed my order hadn’t been shipped after a month, so I message customer service asking what the issue was and they said they had to go through extra validation even though my payment went through… so I send them my ID and payment conformation and they said since my ID didn’t match the address they were suppose to send the product to they refunded my order.. I just moved a month ago so I haven’t changed my ID yet. Glad they at least refunded me but that’s bullshit. Never had to validate myself over hair extensions especially when my payment successfully went through lol.

21 juni 2026
Logo Cliphair US

Antwoord van Cliphair US

Hi Chantrella

Thank you for your review.

We’re sorry to hear that you were disappointed with your experience. We appreciate that the additional verification process was frustrating, particularly after your payment had been successfully authorised.

After reviewing your order, we can confirm that it was flagged by our payment security system as a potential fraud risk. These checks are carried out independently of the payment authorisation process and are in place to help protect both our customers and our business against fraudulent transactions. On occasion, we may request identification before an order can be released.

In this instance, the identification provided did not match the delivery address on the order. We understand that you had recently moved and that your identification had not yet been updated. During our correspondence, you also requested that the order be cancelled. In line with your request, we cancelled the order and issued a full refund.

We appreciate that this was not the outcome you had hoped for, but these security measures are in place to protect all customers and must be applied consistently whenever an order is flagged for additional verification.

Kind regards,
The Cliphair Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible service i paid 30 for express…

Horrible service i paid 30 for express shipping n didn't receive for a week and attempted to charge me another 45 at delivery
Scam!!!

1 juli 2026
Logo Cliphair US

Antwoord van Cliphair US

Hi Christal

Thank you for your review.

We’re sorry to hear that you were disappointed with your delivery experience.

We would like to clarify that the additional $45 charge requested upon delivery was not applied by Cliphair, but by the customs authorities in your destination country. These charges can include import duties, taxes, and customs clearance fees, which are determined by local regulations and are outside of our control.

To ensure customers are aware of this before placing an order, information regarding potential customs charges is clearly displayed on our website and during the checkout process. Before an order can be completed, customers are required to tick a confirmation box acknowledging that they understand international orders may be subject to customs fees. This acknowledgement is mandatory, and an order cannot be processed unless this box has been selected.

We also understand your frustration regarding the delivery timeframe. Whilst we always dispatch express orders promptly, occasional delays can occur once a parcel is with the courier, and unfortunately these are outside of our control.

We appreciate your feedback and are sorry that your experience did not meet your expectations. If you would like us to review your order further, please contact our customer service team at customerservice@cliphair.co.uk with your order number, and we will be happy to assist you.

Kind regards,
The Cliphair Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super fast shipping to Australia

Super fast shipping to Australia! I bought a pony tail - it has sooooo much hair, and the quality and colour is amazing. I wasn’t expecting to love it as much as I do.

26 juni 2026
Logo Cliphair US

Antwoord van Cliphair US

Hey Courtney

We’re absolutely delighted to hear you’re loving your new ponytail! It’s wonderful that your order arrived so quickly all the way to Australia and that the quality, colour, and fullness exceeded your expectations. There’s nothing better than hearing you love it even more than you thought you would!

Thank you so much for your amazing feedback and support. We hope you continue to enjoy your ponytail!

Love,
The Cliphair Team ✂️💜

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Cliphair US

Antwoord van Cliphair US

Hey Lauren

We’re absolutely thrilled to hear that! Knowing you consider our hair the best you’ve ever used means so much to us. Thank you for your amazing feedback and support — we’re delighted you’re loving your extensions!

Love,
The Cliphair Team ✂️💜

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

perfect customer service

perfect customer service, great quality and beautiful hair products! im so happy for my purchase! thenk you to help me to find the good color! I recommend

5 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cliphair US

Antwoord van Cliphair US

Hi Lambert

We’re delighted to hear you’re so happy with your purchase!

It’s wonderful that you found our customer service helpful and that you’re loving the quality and beauty of your hair products. We’re especially glad we could help you find the perfect colour match.

Thank you so much for your recommendation and lovely feedback!

Love,
The Cliphair Team ✂️💜

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The Cliphair extensions are perfect!!

I love my new extensions from Cliphair!! They’re beautiful and the color matches perfectly!! The packaging is exquisite and compliments my order since the quality of the extensions deserves to be packaged well!!
My only complaint is the tarrif tax that I had to pay for on delivery. It was unexpected and I wasn’t happy about it!

30 mei 2026
Logo Cliphair US

Antwoord van Cliphair US

Hi Cindy

We’re thrilled to hear you’re loving your new Cliphair extensions! It’s wonderful that the colour match was perfect and that you were impressed with both the quality of the hair and the packaging. Thank you for your lovely feedback!

We’re sorry to hear you were disappointed by the customs charge on delivery. We do try to make this as clear as possible during the checkout process, as customers are informed that customs duties and import fees may apply and are required to confirm this before proceeding to payment. Unfortunately, these charges are set by your local customs authorities and are outside of our control.

We completely understand that additional fees can be frustrating, but we appreciate your feedback and are delighted that you’re so happy with the extensions themselves. Thank you again for your support and honest review!

Love,
The Cliphair Team ✂️💜

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery

Fast delivery . Great quality hair

27 mei 2026
Logo Cliphair US

Antwoord van Cliphair US

Hi Meghan

We’re so pleased to hear you’re happy with your order! It’s wonderful that your delivery was fast and that you’re loving the quality of the hair.

Thank you for your lovely feedback!

Love,
The Cliphair Team ✂️💜

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great hair. Good value.

This is my second time trying out this company. The hair is great quality, affordable, and true to color. I will continue to purchase from them. They’re the only company that sells my hair shade, Autumn Spice 30B. This shade is gorgeous, and gives a subtle balyage effect to my natural light ginger hair. The tape is higher quality than most brands, as none of the residue is left over in my hair when I remove the tapes the way it is with other brands. Personally, I toss mine out after 8 weeks of wear. I could get another 6-8 weeks of wear out of them, but I just prefer a fresh set with a new install. Plus I have a chlorine pool and that definitely affects the hair. Overall, I couldn’t be more pleased at the quality or price. I’ve tried pretty much every brand out there.

27 mei 2026
Logo Cliphair US

Antwoord van Cliphair US

Hey Maddie

We’re so pleased to hear you’ve had such a positive experience with Cliphair! It’s wonderful that you’ve found the quality, value, and colour match to be exactly what you were looking for. We’re especially glad that Autumn Spice 30B is such a perfect match for your natural hair and gives you the subtle balayage effect you love.

It’s also fantastic to hear that the tape quality has stood out compared to other brands and that you’ve been happy with how cleanly they remove.

Thank you for sharing such detailed feedback and for choosing us again — it means a lot to know that after trying so many brands, Cliphair continues to impress.

Love,
The Cliphair Team ✂️💜

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I didn't like to pay a fee for this…

I didn't like to pay a fee for this product. Why didn't you let me know you have a warehouse in the USA?

Also, don't you have 14-inch hair extensions? 16 inches was too long for my hair style.

18 mei 2026
Logo Cliphair US

Antwoord van Cliphair US

Hi Elza

Thank you for your review.

We’re sorry to hear that you were unhappy with the additional fees charged upon delivery. We completely understand how frustrating unexpected customs charges can be.

Please note that any import duties, taxes, or courier fees are set by the customs authorities of the destination country and are not controlled or collected by Cliphair. Customers are advised during checkout that customs charges may apply to international orders. We also clearly state on our shipping information page that international orders are dispatched from our UK warehouse.

Regarding the length, we do offer a range of shorter options, including 14-inch extensions, across selected collections. We’re sorry that the 16-inch length was not suitable for your hairstyle. Our customer service team would be more than happy to help recommend a more suitable option for you in future.

Kind regards,
The Cliphair Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The color was listed as a 3 but is…

The color was listed as a 3 but is actually a 2 dark brown. The package came with COD shipping charge of $47.

15 mei 2026
Logo Cliphair US

Antwoord van Cliphair US

Hi Krisnicm

Thank you for your review.

We’re sorry to hear that you were unhappy with the shade received and the additional charges upon delivery.

As we have not received any direct contact from you regarding this matter, we would like to let you know that if the item has not been worn, you are of course welcome to return it free of charge for either an exchange or a refund. Our customer service team would be more than happy to assist you with this process.

Regarding the COD/customs charge, these fees are not set by Cliphair and are determined by the customs regulations and courier requirements of the destination country. Customers are advised at checkout that customs charges may apply to international orders.

Please contact us at customerservice@cliphair.co.uk with your order details so we can help further.

Kind regards,
The Cliphair Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered the hair and they told me 3-5…

I ordered the hair and they told me 3-5 business days then they contacted me to tell me that they didn’t have the 18” so they offered me 22” instead and the order barber came after a few weeks then they just refunded my money without explanation. Im dissatisfied.

1 mei 2026
Logo Cliphair US

Antwoord van Cliphair US

Hi Rosemarie

Thank you for your review.

We have checked your order and can confirm that the 22" item was dispatched as promised. However, according to the tracking information provided by UPS, delivery was attempted on three separate occasions.

As per the courier’s policy, if delivery is unsuccessful after the third attempt, the parcel is automatically returned back to the sender, which is what occurred in this instance.

We understand this is disappointing and apologise for any inconvenience caused.

If you require any further assistance, please feel free to contact our customer service team.

Kind regards,
The Cliphair Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Nano Bead Extensions

Couple of issues with this company.

First, like many others have mentioned, there are import duties charged on orders. The problem is that you do not know the cost upfront and, in some cases, those charges can be significant.

I ordered the hair itself and it appears to be good quality. However, the real issue was with the nano bead compatibility. At checkout, buried in the product specifications, it simply states “to be used with nano beads” — which is obvious. What is extremely unclear is that the extensions apparently require THEIR SPECIFIC nano beads.

I saw the note and asked my stylist about it beforehand. She told me, “No problem, I have plenty of them,” so I reasonably assumed standard nano beads would work and did not order additional ones. BC, clearly, if they had their own that were specific that would be prominently disclosed in bright red, bold, checked at checkout, etc, right? Nope.

I then drove 45 minutes to my stylist appointment, only to find out her beads were incompatible!

To order the company’s beads afterward, the beads themselves were only $7, but shipping was $37!!!Then UPS charged an additional $37.50 in import duties. So, in total, I spent over $70 just to obtain a $7 pack of beads that I would have ordered originally had the company clearly disclosed the requirement upfront.

This could have been easily avoided with a prominent notice stating something like:
“IMPORTANT: These extensions require our specific nano beads and standard nano beads WILL NOT work.”

Instead, the information was vague, buried in the product details, and nowhere near clear enough considering the consequences.

The result was:

A wasted day off
Wasted time for my stylist
A delayed installation
Over $70 in unexpected costs for a $7 item

When I contacted customer service, their proposed “solution” was a $20 gift card. That honestly felt dismissive and comical considering the inconvenience and unnecessary expense caused by their unclear communication.

This was not a complicated issue. It simply should have been clearly disclosed before purchase. Get organized Cliphair....

20 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cliphair US

Antwoord van Cliphair US

Hi Elise

We’re sorry to hear you were disappointed with your experience. We appreciate you taking the time to share your feedback.

We would like to clarify that the product specifications on the listing do state the compatibility requirements for these nano extensions, including a direct link to the compatible nano beads required for installation. As these extensions use a significantly smaller nano system than standard micro-rings, they are specifically designed to be used with compatible nano beads as outlined on the product page.

We understand this situation was frustrating, particularly regarding the additional shipping and import costs incurred after your appointment. Import duties and customs charges are also determined by local authorities and unfortunately remain outside of our control.

While we were unable to refund the additional costs requested, we did offer a goodwill gesture in recognition of your disappointment and inconvenience.

We are pleased to hear that you were happy with the quality of the hair itself and appreciate all customer feedback regarding how product information can be presented as clearly as possible.

Kind regards,
Cliphair

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The cost of the delivery was a huge…

The cost of the delivery was a huge surprise and at $47, was almost a third of the cost of the product--felt very deceptive from the order I did online.

8 mei 2026
Logo Cliphair US

Antwoord van Cliphair US

Hi Amanda

Thank you for your review.

We’re sorry to hear that the additional delivery-related charges came as an unwelcome surprise. We completely understand how frustrating unexpected costs can feel.

We would like to clarify that any additional fees charged upon delivery, such as customs duties, import taxes, or courier clearance charges, are not set or collected by Cliphair. These are determined by the customs regulations of the destination country and can vary depending on the value of the order and local import rules.

To help make customers aware, there is a confirmation at checkout advising that customs charges may apply before the order is completed.

We do appreciate your feedback regarding how this information is presented and will continue reviewing ways to make this clearer for international customers.

Kind regards,
The Cliphair Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Warning US customers beware deceptive billing from Cliphair US

DO NOT BUY from this company. Even though they brand themselves as **Cliphair US**, they are actually operating out of England and practicing a blatant **bait-and-switch** on American customers. My official receipt showed **$0.00 for taxes/duties**, yet when the package arrived, I was hit with an unauthorized **$217.49 charge** from UPS just to receive my items.
When I refused the delivery because of these hidden costs, the company admitted the failure by refunding my shipping, but they are now trying to **keep $31 (25 GBP)** as a 'handling fee' for a return caused by their own deceptive pricing. They are holding my money hostage until the package travels all the way back to the UK. Save yourself the massive headache and the fight for your own money. Stay far away from 'Cliphair US'!!

29 april 2026
Logo Cliphair US

Antwoord van Cliphair US

Hi JB

Thank you for your review.

We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the customs charges and return process.

We would like to clarify that while our US website is designed specifically for customers shopping in the United States, orders are dispatched from our UK warehouse. Any applicable import duties, taxes, or customs charges are set by the destination country and courier, not by Cliphair. These fees are not included within the product price unless specifically stated.

At checkout, customers are required to confirm that they understand that customs charges may apply before placing their order. This information is provided to ensure transparency prior to purchase.

We can also confirm that your shipping costs were refunded as a gesture of goodwill. Regarding the handling/restocking fee, this relates to the processing and return handling of refused international shipments once they are returned back to our warehouse. Refunds are processed once the parcel has been received back and inspected.

I have checked your account and can see that the refund has already been processed in full.

We appreciate your feedback and are sorry that your experience did not meet expectations.

Kind regards,
The Cliphair Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

color was so off and not the correct…

color was so off and not the correct kength

2 mei 2026
Logo Cliphair US

Antwoord van Cliphair US

Hi Nicole

Thank you for your review.

We’re sorry to hear that you are unhappy with the colour and length of your order.

As we have not received any direct contact from you regarding this, we are unable to look into the details of your order at this stage. If you are not satisfied with your item, please be assured that we do offer free returns and exchanges, and our customer service team would be happy to assist you with this process.

Please contact us at customerservice@cliphair.co.uk
so we can help resolve this for you as quickly as possible.

Kind regards,
The Cliphair Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful quality

Beautiful quality! Can wait to install them!!

2 mei 2026
Logo Cliphair US

Antwoord van Cliphair US

Hi Dani

We’re so pleased to hear you’re happy with the quality!

It’s wonderful that you’re excited to install them — we hope you absolutely love the final result.

Love,
The Cliphair Team ✂️💜

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer