CRI Genetics Reviews 

2.132
•
TrustScore 3 uit 5

2,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

It's been fun looking at all the traits that can come from DNA. I wasn't expecting so many paywalls to get more access to things like brain health when I originally thought I had already paid upfron... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The basic information is a bit bland and basic for the advertising and money. It's all designed to entice the customers to continue to spend money for bits and pieces of more .I absolutely don't rec... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The results I received were not close to what I know my. heritage to be. When I asked them why they were so off, they said they have a limited database and I had to look at a larger regional database.... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The health reports have been very helpful. I thought I had a gluten intolerance but found out from reports that that probability was low but I had a high probability for an allergy to wheat. So I paid... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Biotechnologiebedrijf

Geschreven door het bedrijf

DNA Testing with the CRI Genetics™ home DNA test kit will let you discover your true ancestry & family history. Progressing Mankind’s understanding of the human genome for over 35 years.


Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,9

Alle reviews

(2.132)

147 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was very unimpressed

I was very unimpressed. I had done AncestryDNA and their report was not even close to what was given through Ancestry. I did research and discovered that others complained of the same outcome

20 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CRI Genetics

Antwoord van CRI Genetics

Hello KD! Thank you for sharing your experience with us. We're truly sorry to hear that you were disappointed with your results, and understand how concerning it can be when different DNA services provide results that don’t align with one another, especially after you’ve taken the time to research and compare.

It’s important to note that different DNA testing companies use distinct reference populations, algorithms, and analytical models. Because of this, it’s not uncommon for ancestry percentages to vary between providers, even when testing the same individual. Some platforms focus more heavily on recent genealogical matching using very large databases, while others like CRI Genetics, place greater emphasis on deep ancestral origins and bio-geographical ancestry using different scientific methodologies.

That said, we completely understand how this can feel frustrating, particularly if the results didn’t meet your expectations or seemed inconsistent with what you already knew or received elsewhere. Your feedback is valuable to us, and concerns like yours are taken seriously and shared with our science and product teams as part of our ongoing efforts to improve clarity, transparency, and the customer experience.

If you would like, we’re happy to review your report with you in more detail or help explain how the results were generated and what they represent. Please reach out to us by sending us an email to support@crigenetics.com or calling our customer care team USA 1-800-571-9216; UK +44 8002081204. We look forward to a productive conversation with you to ensure you get the level of satisfaction you deserve. Have a great day!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Generally sketchy company

When I first ordered this product, I bought Everything they had to offer Including the health results etc. This was 6 years ago at that time they claimed that if you bought the health stuff that every time they added a new test it would be applied to your account for no additional cost, which was a big selling point to me. Well shortly after they changed it to a very overpriced subscription and despite having bought it prior to this they did not continue giving the results to me for the initial price I paid. This was blatant false advertisement. Next, they claim you own your DNA and are able to download the data, this is also not true, there is nowhere to download your data and when I contacted support, they did not provide a way for me to do this either. I am also suspicious about the results in general. Not just because there was stuff there I wasn't expecting or vice versa, but because I got a test for a non-blood relative of mine and his account is on mine as well. Well somehow their famous people report is exactly the same as mine, and I mean every single person listed is the same on both maternal and paternal sides. Again, I am not related to this person by blood at all nor are our families even from the same areas, so this just seems remarkably unlikely. I also contacted support about this and they just immediately said there was no mistake and blew me off. The speed at which they replied told me they did no actual checking to see if they had made a mistake.

7 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CRI Genetics

Antwoord van CRI Genetics

Hello Jake! Thank you for taking the time to share your detailed feedback. We're truly sorry for the frustration and disappointment you’ve experienced, and we appreciate you being candid about your concerns. We want to acknowledge them carefully and address each point as clearly as possible.

First, regarding the health reports and subscription model: to clarify, upon the completion of the test, the health reports made available that time were also activated, and over time our platform and offerings evolved into a subscription-based model as new reports, tools, and ongoing research were introduced. We apologize if this caused you to feel misled. Your feedback has been shared internally as we continue reviewing how we communicate long-term access and expectations.

Regarding raw DNA data access, while customers do own their DNA information, we currently do not offer raw data downloads. This decision is intentional and centered on data privacy and protection. Many third-party platforms that accept raw DNA files engage in data mining or secondary data use, sometimes without clear consumer consent. Our goal is to protect customers’ genetic information and our proprietary algorithms. That said, we understand why customers want access to their raw data, and this is something our leadership team continues to evaluate for the future with appropriate safeguards in place.

As for the Famous People report, we understand why seeing identical famous matches across two unrelated accounts would raise serious concerns. To clarify, these reports are generated based on deep ancestral haplogroup patterns (maternal and paternal line markers), not recent genealogical relationships. Because many individuals share ancient haplogroups, it is possible for different people even unrelated individuals to be associated with the same historical or notable figures at a high-level lineage context. That said, we're very sorry to hear that you felt your concern was dismissed. That is not the experience we want for any customer.

We want to assure you that we do take accuracy concerns seriously. If you’re open to it, we would be more than willing to have your account reviewed again. Please reach out to us by sending us an email to support@crigenetics.com or calling our customer care team USA 1-800-571-9216; UK +44 8002081204. We look forward to a productive conversation with you to ensure you get the level of satisfaction you deserve. Have a great day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I found it interesting

I found it interesting. I am 77 and look much younger. Also I don't have grey hair. These were showed up in my report.

5 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CRI Genetics

Antwoord van CRI Genetics

Hi Donnie! Thank you for sharing, this is wonderful to hear! We’re glad you found the results interesting, and it’s especially exciting that the traits highlighted in your report align so well with your real-life experience. Looking younger and maintaining your natural hair color at 77 is truly remarkable, and your DNA can certainly play a role in those traits.

If you ever have questions about any specific findings or would like help exploring your reports further, we’re always happy to assist.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would only recommend this product if…

Would only recommend this product if you’re curious about your ancestry. That is possibly good but it’s not why I ordered the test. Health data is awful and the 80+ reports they give you are not very helpful. Might be worth it if you pay the extra $200 to see more reports but after how much a paid already I’m not checking that. Of the health reports I received, the data was incorrect and went directly against tests I’ve had from doctors so at this point I also don’t trust any of my results. I’ve had success with many other companies that provide health reports from DNA. Very unhappy. Do not recommend.

12 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CRI Genetics

Antwoord van CRI Genetics

Hi JM! Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that the health reports did not meet your expectations. Our health insights are based on genetic predispositions, not medical diagnoses, so they can differ from clinical test results. That said, we understand your frustration and appreciate you taking the time to share your experience. Your input helps us improve how we communicate and deliver our reports. To further address your concerns with your reports, please reach out to us by sending us an email to support@crigenetics.com or calling our customer care team USA 1-800-571-9216; UK +44 8002081204. We look forward to a productive conversation with you to ensure you get the level of satisfaction you deserve. Have a great day!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Though it is 4 stars it is because it…

Though it is 4 stars it is because it is less in-depth than it use to be ?

5 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CRI Genetics

Antwoord van CRI Genetics

Hi Wayne! Thank you for sharing your feedback. We understand why it may feel less in-depth than before.

Over time, we’ve refined how results are presented to focus on clarity, accuracy, and scientific confidence. In some cases, this means simplifying how information is displayed rather than overwhelming customers with speculative or less reliable details. The underlying analysis remains robust, but it’s delivered in a more streamlined and responsible way.

We truly appreciate your long-term perspective, and your feedback helps guide how we continue improving our reports. If you need clarification with your reports, please reach out to us by sending us an email to support@crigenetics.com or calling our customer care team USA 1-800-571-9216; UK +44 8002081204. We look forward to a productive conversation with you to ensure you get the level of satisfaction you deserve.

Have a great day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Too many hidden costs

Too many hidden costs. They only give the basics of info and if you want more than you have to pay. Would not recommend

1 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CRI Genetics

Antwoord van CRI Genetics

Hi Karen! Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We strive to be transparent about what is included with each package, and we understand how disappointing it can feel if the available information did not align with what you were hoping to receive. Your comments regarding costs and access to additional reports are important to us, and we will share them with our team as we continue working to improve clarity and overall value.

If you’d like, we’re happy to review what was included in your purchase or answer any questions about available options. Please reach out to us by sending us an email to support@crigenetics.com or calling our customer care team USA 1-800-571-9216; UK +44 8002081204. We look forward to a productive conversation with you to ensure you get the level of satisfaction you deserve. Have a great day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vey pleased with the whole process

Reports were more detailed than I expected. Was really pleased with them. Explanations were easy and interesting. The emails explaining how the process works were very informative and fun. I also appreciate that I can ask for my DNA to be destroyed before 3 months

16 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CRI Genetics

Antwoord van CRI Genetics

Hi Claudia! Thank you for your kind feedback. We’re very glad to hear you enjoyed the process, found the reports detailed and easy to understand, and appreciated the informative emails. We’re also happy the option to request DNA destruction gave you peace of mind.

We truly appreciate you taking the time to share your experience.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The core stuff was cool and seemed…

The core stuff was cool and seemed accurate. The famous relative thing. DO NOT BUY THAT. 100% useless and just purely made up. So obviously made up I had to write a review.

21 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CRI Genetics

Antwoord van CRI Genetics

Hello Mike! Thank you for your honest feedback. We’re glad to hear you found the core ancestry information accurate, and we appreciate you sharing your concerns about the Famous Relatives feature.

To clarify, the famous people report is based on your mtDNA and/or Y-DNA, which follow your direct maternal or paternal line. It highlights notable historical individuals who belonged to the same haplogroup, meaning they share a very ancient genetic lineage with you.

This does not indicate a close or recent family relationship. In many cases, the shared lineage may go back thousands of years or more. These connections are identified using ancient DNA from historical remains, genealogical records, and genetic data from people who trace their direct line to known figures.

We understand how this feature can feel misleading if interpreted as a direct family connection, and we appreciate your feedback. Should you need further clarification, please reach out to us by sending us an email to support@crigenetics.com or calling our customer care team USA 1-800-571-9216; UK +44 8002081204. We look forward to a productive conversation with you to ensure you get the level of satisfaction you deserve. Have a great day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The wrong

The wrong, or the issue is that CRI G. is trying to sell on behalf of profits, insisting too much. And the reporting of DNA is inaccurate.

1 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CRI Genetics

Antwoord van CRI Genetics

Hello Rick! Thank you for sharing your concerns. We’re sorry to hear that this has been your impression and that your experience has been frustrating.

We understand your concern about sales-focused communication, and your feedback is noted. Our intention is never to pressure customers, but to make them aware of available options. We recognize that this may not always come across as intended, and we appreciate you bringing it to our attention.

Regarding the DNA reporting, our results are based on validated scientific methods and statistical analysis. That said, we understand that if the results did not align with your expectations, they can feel inaccurate or disappointing. If you’re willing, we would appreciate learning which parts of the report you believe were inaccurate or unclear so we can review them more closely and address your concerns properly. Please reach out to us by sending us an email to support@crigenetics.com or calling our customer care team USA 1-800-571-9216; UK +44 8002081204. We look forward to a productive conversation with you to ensure you get the level of satisfaction you deserve. Have a great day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was expecting a complete DNA analysis…

I was expecting a complete DNA analysis to include not only major haplogroup but subclades which are very important in genealogy for identifying individuals and family. It is essential information. I asked if I may upload my DNA sample for further analysis. I was told no. CriGenetics is quite expensive to not provide this. There is also no disclosure upfront prior to purchase. I cannot recommend this company to anyone who requires a more detailed analysis.

19 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CRI Genetics

Antwoord van CRI Genetics

Hello Michael! Thank you for sharing your feedback. We understand your disappointment and appreciate you taking the time to explain your expectations.

Our reports are designed to provide comprehensive ancestry insights, including major haplogroups, but they are not intended to deliver the subclade-level detail required for advanced genealogical research as the haplogroups assigned is based on the genetic signature we got from the samples, nor do we currently support uploading external DNA files due to our strict privacy policy. We regret if this was not clear prior to purchase and appreciate your comments regarding disclosure, which we will share with our team.

While our service may not be the right fit for highly specialized genealogy needs, we value your input and thank you for sharing your experience. Also, to properly address your concerns, please reach out to us by sending us an email to support@crigenetics.com or calling our customer care team USA 1-800-571-9216; UK +44 8002081204. We look forward to a productive conversation with you to ensure you get the level of satisfaction you deserve. Have a great day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BEWARE

BEWARE! BEWARE! BEWARE!
THIS WAS THE WORST EXPERIENCE I HAVE EVER HAD.
They gave incomplete data, gave themselves a deadline. Waited 4 more weeks for results. They sent email saying results were complete. Try and get results and there not complete, then they say after waiting and complaining that the data is corrupt. Well, if corrupt, was the data fabricated? How can I trust anything they say. The customer service robotic answer is "be patient". I can not trust a company that doesn't know whats going on especially with my DNA. On top of it they are keeping my money. They didn't complete a job they should not be aloud to keep my money. Any other company would be better than what I went thru.

15 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CRI Genetics

Antwoord van CRI Genetics

Thank you for reaching out, and we apologize for any frustration you’ve experienced. We take your feedback very seriously.

Regarding the inconclusive reports: we analyze specific DNA segments and match them with historical time frames based on genetic patterns. For a report to be valid, we require a certain level of accuracy from the genetic markers we analyze. If the markers do not meet the necessary threshold, the report may be inconclusive or unable to be generated.

While specific reports may have been inconclusive, we want to reassure you that this does not affect the validity of the other reports you received. These reports are based on different genetic markers that were processed successfully and remain accurate and reliable.

Our ancestry reports are based on a research-grade estimation of BioGeographical Ancestry, with a confidence level of over 90%. This is one of the highest standards in the industry, and the other insights you received are still accurate and useful.

We hope this helps clarify the situation, and again, we apologize for any confusion. If you have any further questions or need additional assistance, please feel free to reach out.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very scarce information not happy with any in

Not happy with information

14 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CRI Genetics

Antwoord van CRI Genetics

Hi Allen! Thank you for bringing this issue about your results to our attention. At CRI Genetics, our main priority is your complete satisfaction, and we want to turn this experience around for you. Regarding your results we want to make sure that all of your concerns are addressed. Please reach out to us by sending us an email to support@crigenetics.com or calling our customer care team USA 1-800-571-9216; UK +44 8002081204. We look forward to a productive conversation with you to ensure you get the level of satisfaction you deserve. Have a great day!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

An offer of a dna print out of the…

An offer of a dna print out of the results would be great.

13 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CRI Genetics

Antwoord van CRI Genetics

Hi Robert! Thank you for the suggestion. We understand why having a printed copy could be helpful.

At this time, we don’t send hard-copy printouts of DNA results for security and privacy reasons and the printed copies don't reflect any real time updates that may be available. However, once your results are ready, you’ll be able to view, download, and print your reports directly from your online dashboard at any time.

This allows you to keep a personal copy while ensuring your genetic information remains secure. Please let me know if you’d like help accessing or downloading your reports when they’re available. Kindly reach out to us by sending us an email to support@crigenetics.com or calling our customer care team USA 1-800-571-9216; UK +44 8002081204. We look forward to a productive conversation with you to ensure you get the level of satisfaction you deserve. Have a great day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

⚠️ UK WARNING: ILLEGAL GDPR BREACH – DATA HELD HOSTAGE

DO NOT BUY IF YOU LIVE IN THE UK.

​I have been waiting 9 months for my own raw DNA data. CRI Genetics has formally admitted via email that they hold my data but refuse to release it, citing "internal company policy."
​Let’s be clear: This is a direct violation of UK GDPR Article 15 (Right of Access).
​They are happy to take money from UK customers (using a UK Freephone number) but refuse to follow UK Law. They are effectively holding my sensitive biological data hostage.
​
​Ancestry/23andMe: Allow you to download your raw data instantly.
​CRI Genetics: Refuses access, preventing you from using your own DNA for medical research on other platforms.

​I have filed a formal complaint with the Information Commissioner's Office (ICO). Until they comply with the Data Protection Act 2018, this service is fundamentally broken for UK users. Avoid at all costs.

8 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CRI Genetics

Antwoord van CRI Genetics

HI Michael! Thank you for reaching out and for sharing your concerns. We're sorry for the frustration this situation has caused and understand how important access to your information is.

At this time, we do not offer raw DNA data download or upload, and we understand this may be disappointing, especially if you were hoping to use your data with another service.

The reason we do not provide raw data access at the moment is tied to privacy protection. Raw genetic files are extremely sensitive, and once they are downloaded, they can become vulnerable to unauthorized access, data mining, or misuse by third parties including pharmaceutical or analytics companies without a customer’s knowledge or explicit consent. Not only your information is compromised but our secured algorithm as well. Our policy is designed to minimize any possibility of a data leak and to keep your genetic information as secure as possible.

That said, we do recognize how important this feature is to many customers, including yourself. We’ve added your name to the list of users requesting raw data access. This feedback is something we actively review as we work toward a secure method of providing raw data in the future. We are currently exploring connections to a reliable DNA database that would allow us to offer this safely. Once it becomes available, you will be among the very first to be informed.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Save your money. Don't use this company

The cost compared to what you get is not worth it. The company floods you with too many ads and too little information. The health report and the maternal tracing gives you very little for the amount spent.

10 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CRI Genetics

Antwoord van CRI Genetics

Hello! Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that you feel the reports didn’t provide the value you expected. We never want any customer to feel disappointed. If you’d like, we can help walk you through your ancestry and health reports to make sure you’re accessing all the information included in your package. Please reach out to us by sending us an email to support@crigenetics.com or calling our customer care team USA 1-800-571-9216; UK +44 8002081204. We look forward to a productive conversation with you to ensure you get the level of satisfaction you deserve. Have a great day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Missing Major Parts

Did not pick up major part of who i am. Ancestry did so why couldn't this?

8 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CRI Genetics

Antwoord van CRI Genetics

Hello Armanda! We're sorry it feels like something was missed. Different companies use different reference databases and methods, which can lead to variations. If you can tell us which part you believe is missing, we can look into it and help clarify. Kindly reach out to us by sending us an email to support@crigenetics.com or calling our customer care team USA 1-800-571-9216; UK +44 8002081204. We look forward to a productive conversation with you to ensure you get the level of satisfaction you deserve. Have a great day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not even close to right

Not even close to right. Not worth the money. Very disappointing.

1 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CRI Genetics

Antwoord van CRI Genetics

Hi Jan! We are sorry to hear the results didn’t match your expectations. We’d be happy to review your reports with you and clarify anything that seems off. Please let us know which parts felt inaccurate so I can help. Kindly reach out to us by sending us an email to support@crigenetics.com or calling our customer care team USA 1-800-571-9216; UK +44 8002081204. We look forward to a productive conversation with you to ensure you get the level of satisfaction you deserve. Have a great day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

FEDERAL TRADE Commission fined millions fake results

added 6 more decendants than ever researched before and sued over and paid millions to the FTC for fake

5 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CRI Genetics

Antwoord van CRI Genetics

Hi Tim! Thank you for sharing your concerns. We understand how information online can raise questions, so I want to address this directly.

Following the recent FTC review, we can reaffirm the accuracy of our science and the quality of our products. The FTC’s concerns were minor and related only to early sales and marketing practices that were discontinued long ago, not the accuracy of our DNA results.

Rest assured, we remain fully committed to maintaining the highest standards in both our testing methods and our customer experience.

For your convenience, here is a statement from our CEO with full details:
https://www.crigenetics.com/blog/cri-ftc-investigation

If you have any questions about your results or want help reviewing any part of your report, we're here to assist.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I spent around 260 last december

I spent around 260 last december. I sent off two kits and am still waiting on the results. The kits themselves very difficult to know what kit had all the ancestry package with it! I ended up sending the wrong kit with the wrong person and am still without results. The company is sending us in circles and it is very disappointing!!! They will not call you , everything is email !

23 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CRI Genetics

Antwoord van CRI Genetics

Hi! Thank you for reaching out, and I’m very sorry for the frustration this experience has caused you. I completely understand how disappointing it feels to be waiting this long, especially after investing in multiple kits. We also want to assure you that we are not trying to send you in circles. Our support team handles these cases through email because the lab must verify kit numbers, registrations, and sample details, which requires written documentation. Please reach out to us by sending us an email to support@crigenetics.com or calling our customer care team USA 1-800-571-9216; UK +44 8002081204. We look forward to a productive conversation with you to ensure you get the level of satisfaction you deserve. Have a great day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I AM GRAPHOLOGIST

I am graphologist . I always had the idea that graphology is a very dangerous thing , because anyone can't hide who is .
Now , I see study of DNA is even a more dangerous thing , because anyone can't hide who is , absolutely .
DNA confirm what graphology reveal . But DNA goes even much far away .
CRI Genetics is a very serious company and their scientists are very competent . The customer service is very good and cooperative .
I highly recommend CRI Genetics .

11 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CRI Genetics

Antwoord van CRI Genetics

Hi Moise! Thank you so much for sharing your perspective. Your insight as a graphologist adds a fascinating layer to how people think about identity, patterns, and what we reveal without realizing it. It’s remarkable to hear how you see DNA analysis and graphology intersecting, two very different fields, yet both offering unique windows into who we are.

We truly appreciate your kind words about the science behind our reports and the work our team puts into supporting customers. Hearing that you had a positive experience and feel confident recommending us means a great deal.

If you ever explore more of your results or have questions from your professional lens, we’d be glad to continue the conversation. Have a great day!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer