Curtain Pole Store Reviews 

407
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent quality, sturdy poles and fixings. Prompt delivery. One fixing backplate was dented, but after sending an email and photo of the damage, a replacement was dispatched without delay.... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good company. Very responsive to emails. The Paloma curtain tracks are excellent. Would have been 5 stars had it not been for the poor service from the courier they use.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have just purchased 3 Rolls Neo 28mm ball eyelet poles omg the quality is excellent the delivery was on time. Poles were very easy to put up. If you need curtain poles I would recommend this company... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We had struggled to find curtain poles for our front windows needing 5 metres and 2.5 metres matching. We had limited choices but this exceeded all our expectations. It looks beautiful and excellent... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Raambekledingwinkel
  2. Jaloezieënwinkel

Geschreven door het bedrijf

Curtain Pole Store is a family run online business bringing to you a diverse range of high quality, affordable curtain poles and accessories. We pride ourselves on offering you the best prices available online for your curtain poles.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

407 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(407)

116 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We ordered our curtain poles over three weeks ago

We ordered our curtain poles over three weeks ago: money was taken and a message was sent to say our order has been processed.
Since then we have heard nothing, despite three follow up emails.
Has this company gone out of business? Is it a scam?

27 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Curtain Pole Store

Antwoord van Curtain Pole Store

Dear Tom,

Thank you for providing the additional information.

We sincerely apologise that we did not receive an email from you regarding this matter earlier.

According to our records, the parcel delivery was attempted on September 2nd but was unsuccessful as you were not available to accept the order. The courier is now awaiting for you to rebook another delivery slot.

We experienced a software issue four weeks ago that prevented us from sending out tracking links. However, ParcelForce should have still sent you a text message to confirm the delivery.

We will send you a private email with the tracking information once you have rebooked your delivery.

Please do not hesitate to contact us if you have any further questions.

Sincerely,
Curtain Pole Store

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent!

The curtain pole arrived quickly and we were really pleased with the colour and quality. We needed to use shorter screws than the ones supplied as our pole was being fixed to a wooden baton and not directly into the wall.
The curtain pole looks amazing and has been greatly admired by friends and family. I would definitely recommend the the Company and product.

18 augustus 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Incredible service

Incredible service. Firstly they were the only company (and I looked at loads) that had the right pole in the right colour and the long length I needed. Then - it arrived the pole very next day! Super fast and efficient service.

11 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service quality and prompt delivery!

Great service, and lovely poles and finials.
Incredible quality and choice of poles and finials.
I was missing a small part of the order -which literally arrived overnight- without any delay and with immediate response to my email this part is already on it way to me. Fantastic! and thank you to the sales team for arranging this.

10 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointed

Prompt Delivery. Then I began to get frustrated with this company. Trying to call them is non existant before and after the purchase which has lead to mistakes which could have been resolved by talking to the company . The chat route is also an issue, never replied to some messages. I have now binned this and started again what a waste of money this has been

5 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Curtain Pole Store

Antwoord van Curtain Pole Store

Dear Andrew,

We are surprised by your review, as the message displayed does not entirely match our communication with you.

Is there an issue with your return that we can assist with?

We have received only two emails from you, both of which we responded to promptly. Your review has caused us some confusion.

Please email us directly if you are experiencing any issues with your return.

Kind regards,
Sales team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Completed order even tho fault of courier

I ordered a curtain rail together with brackets and gliders a few months ago. The couriers delivered the track but not fittings. I've only checked the item now and fittings are not included. However, within hours of emailing The Curtain Pole Store they called me and said fittings were the fault of the courier and they'd re-send. I got them today. Fantastic service. They were happy to honour even tho I've had the track for months. Excellent service. Will gladly recommend this company. THANK YOU

2 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst customer service I've ever encounted

We needed to return our items- all in perfect condition as unused. The company refused claiming we were out of the return date. Only to realise their system didn't work and we had in fact met the conditions of return. We then sent the items with their chosen currier (Tracked24) and sent proof of postage and tracking confirmation. For reasons out of our control the item has not arrived so they have threatened not to refund the item if they don't get it. It's just a disgrace. We've jumped over hoops to get this item back and they won't honour the return when their chosen currier has caused the issue. Would never EVER use this company again.

EDIT: All my bad reviews are for your company....
Your emails to me have been patronising and rude. You've repeatedly suggested I didn't even ask for a return when I have sent you evidence of it. You then sent threats of not honouring the return if the currier you chose didn't deliver the items. The fact that there are MANY 1 star reviews on here all about your terrible returns and terrible customer service suggests that it's a problem at your company. Manny you give the company a very bad reputation and I now have to take my complaint further to get my money back.

Edit: it’s very bizarre you have written about yourself in third person to pretend you have staff vouching for you. This is literally the strangest most unprofessional experience. I’ve replied to you and told you I’ve contacted the courier. You have the proof that the poles have been delivered but you are just refusing to pay the refund. It’s fine mate we have contacted citizens advice.

19 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Curtain Pole Store

Antwoord van Curtain Pole Store

Hello Ash,

We have been patient, polite, and accommodating in all our communications with you. However, the tone used in your emails has been unacceptable. We pride ourselves on excellent customer service, and while we strive to assist all customers, we do not tolerate disrespectful communication.

We have observed your history of negative reviews for other companies, which seems to reflect more on your approach than on the businesses themselves.

Regarding your order, it has not been delivered, and we have repeatedly asked you to check with the courier you used to retrieve the order. You have refused to do this, leading to your recent review. We believe your review is unfair and does not accurately reflect our team's efforts to assist you.

Sincerely,
Curtain Pole Store

Dear Ashley,

Thank you for your continued engagement with your reviews.

Regarding your refund, we want to clarify that it has not been refused. We are currently awaiting the return of package number 2. Once the parcel is received and thoroughly checked, we will be able to process your refund.

This is our standard procedure and ensures that all returns are handled accurately. The confusion seems to stem from the tracking link provided, as the parcel has not yet been delivered to us. As we've previously explained, a refund cannot be issued until we have received the item.

I can see that you are in communication with Manny, and I am confident that this matter will be resolved efficiently.

With warm regards,

Steph

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super fast delivery

Super fast delivery , good quality product . Package had one wrong pole end in it and they arranged immediate replacement - impressed

5 augustus 2025
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

y and excellent item but…

Fast delivery and excellent item but condition of parcel,was extremely poor. Both ends of box were rotten and open. How it arrived, without any bits missing, was a miracle, but as I say, item was of high quality. Just glad I've got it, all intact !!!!!

7 augustus 2025
Logo Curtain Pole Store

Antwoord van Curtain Pole Store

Dear Michael,
We are sorry to hear about this issue. An image of the parcel would be very helpful for us to raise this with the courier, as the condition you have described is unacceptable. Please can you email this to sales@curtainpolestore.co.uk
We look forward to your response.
Kind regards,
Sales Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good quality curtain pole.

Very good quality curtain pole.
Nicely packaged with clear fitting instructions included.
Overall a great quality product at a very competitive price.
Will have no hesitation in purchasing more products from the Curtain Pole Store

4 augustus 2025

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer