Customizeaf ™ Reviews 

195
•
TrustScore 4 uit 5

4,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The website is currently offline, and went down after my purchase just a few days ago. I received a shipping confirmation email with a tracking number format that doesn’t look like UPS/FedEx/USPS/DHL.... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a 250 USA anniversary ornament and had it customized for a patriotic family. It arrived on time undamaged. I already knew it was an acrylic ornament as I read it was before purchasing it, so... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered two more tumblers...absolutely LOVE them. These were for my sister ( her grandkids, ages 5 & 7, play baseball.) The kids feel special when Grammy has "their" tumbler. They check every game!... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The mockup online doesnt do it justice! Canvas pictures are beautiful and great quality. Ive already ordered 3 for my son's athletic banquet. He is a senior and will be graduating in 6 weeks🥹 We also... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Woonwinkel
  2. ook in
  3. Algemene winkel

Geschreven door het bedrijf

Create personalized gifts with your own design! Transform days with our high-quality, custom items. Enjoy fast, secure delivery, free returns, and 24/7 customer service. Our range includes Apparel, Mugs, and more. Perfect gifts, designed by you!


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

195 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 82% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(195)

136 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

When I received my order I was amazed!

When I received my order I was amazed! It was better than I thought it would be and the customer service was excellent! They kept me updated on the entire process of my order. I will order from this company in the future.

27 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Customizeaf ™

Antwoord van Customizeaf ™

Thank you so much for your wonderful review!

We are thrilled to hear that your order exceeded your expectations and that you were pleased with both the product and our customer service. Providing quality personalized gifts and keeping our customers informed throughout the process are very important to us.

Your kind words and support mean a great deal to our team. We're honored to have earned your trust, and we look forward to creating more special items for you in the future.

Thank you again for choosing us!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’m still missing one plate

I’m still missing one plate! Where is it? I have the papaw one but not the daddy plate.

30 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Customizeaf ™

Antwoord van Customizeaf ™

We sincerely apologize for the inconvenience.

After reviewing your case, we have already arranged a replacement for the missing Daddy plate. We understand how disappointing it is to receive only part of your order, and we're very sorry for the delay.

Thank you for your patience while we work to resolve this issue. The replacement is being processed and will be sent to you as soon as possible.

If you have any questions or need further assistance, please feel free to contact us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The team was fast and courteous.

The team was fast and courteous.
Received the sticker and it looks great
Very happy!

26 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Customizeaf ™

Antwoord van Customizeaf ™

Thank you so much for your kind review!

We're delighted to hear that you had a positive experience with our team and that you are happy with your sticker. Providing fast, courteous service and high-quality products is always our goal.

We truly appreciate your support and are grateful that you took the time to share your feedback. We hope to have the opportunity to serve you again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The item was amazing and arrive very…

The item was amazing and arrive very fast!

25 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Customizeaf ™

Antwoord van Customizeaf ™

Thank you so much for your wonderful review!

We're thrilled to hear that you loved your item and that it arrived quickly. Knowing that you had a great experience means a lot to us.

We truly appreciate your support and thank you for choosing us. We look forward to creating something special for you again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My husband absolutely loved his…

My husband absolutely loved his grilling plate!

26 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Customizeaf ™

Antwoord van Customizeaf ™

Thank you so much for your lovely review!

We're delighted to hear that your husband absolutely loved his grilling plate. Knowing that our personalized gifts help create special moments for our customers is incredibly rewarding.

Thank you for choosing us and for taking the time to share your experience. We truly appreciate your support and hope to serve you again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just as pictured!

Placing my order was easy and straightforward. I received it faster than expected and just in time for my husband’s birthday! I was pleasantly surprised to open it and see it looks just as pictured online. Can’t wait to see his face when he opens it and uses it.

27 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Customizeaf ™

Antwoord van Customizeaf ™

Thank you so much for your wonderful review!

We're delighted to hear that the ordering process was easy and straightforward and that your gift arrived faster than expected. It's especially rewarding to know that the product looked just as pictured and arrived in time for your husband's birthday.

We hope he loves his gift as much as you do! Thank you for choosing us to be part of such a special occasion.

We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend. Very professional company.

I was really impressed with how quick the turn around time was. From ordering to delivery was 1 week. The cups are exactly what I wanted.

19 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Customizeaf ™

Antwoord van Customizeaf ™

Thank you so much for your wonderful review and recommendation!

We're thrilled to hear that you were impressed with our turnaround time and that your order arrived so quickly. Knowing that the cups were exactly what you wanted makes our day!

We truly appreciate your kind words about our professionalism and are grateful for your support. Thank you for choosing us, and we look forward to creating something special for you again in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nice platter for Father's Day

Our order was filled quickly and correctly. It is a sturdy plate while not to heavy and fragile like glass, demonstrating quality workmanship. We hope our son in law enjoys his gift for Father's Day.

26 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Customizeaf ™

Antwoord van Customizeaf ™

Thank you so much for your thoughtful review!

We're delighted to hear that your order was processed quickly and accurately and that you were pleased with the quality of the platter. We work hard to create products that are both durable and meaningful, so it's wonderful to know that it met your expectations.

We hope your son-in-law loves his Father's Day gift and that it brings a smile to his face on this special occasion.

Thank you for choosing us and for taking the time to share your experience. We truly appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy purchasing

Easy purchasing, product came as described. Looks great can’t wait to put it on my camper.

26 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Customizeaf ™

Antwoord van Customizeaf ™

Thank you so much for your wonderful review!

We're delighted to hear that the ordering process was easy and that your product arrived exactly as described. It's great to know that you're happy with how it looks!

We hope it looks fantastic on your camper and brings you many enjoyable adventures ahead.

Thank you for choosing us and for taking the time to share your experience. We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy with purchase

23 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Customizeaf ™

Antwoord van Customizeaf ™

Thank you so much for the wonderful feedback! We're so glad you're happy with your purchase. Have a fantastic day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast and efficient

Fast and efficient. Exactly what i ordered and good quality shirts.

20 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Customizeaf ™

Antwoord van Customizeaf ™

This is exactly what we love to hear! Thank you for choosing us and for highlighting our speed and shirt quality. Please let us know whenever you're ready for your next order!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

WOW!

WOW!! So extremely pleased with this company and how they operate. Product was Amazing, my family and I were blown away on the quality and detail of the portrait. Great communication throughout the process from purchase to delivery!! I am already looking into giving them more business as I was so impressed. Keep up the great work!

22 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Customizeaf ™

Antwoord van Customizeaf ™

Thank you from the bottom of our hearts for such wonderful feedback! Knowing that our portrait brought joy to your family is exactly why we do what we do. We are so grateful for your kind words about our communication and quality. Whenever you are ready for your next project, we will be right here to make it just as amazing!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Item was high quality love the 250th Anniversary mug

Item was high quality. Just as described. It came quickly. Well packed. I highly recommend them

21 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Customizeaf ™

Antwoord van Customizeaf ™

Thank you for the fantastic feedback! We are so glad to hear the 250th Anniversary mug met your expectations for high quality and fast shipping. Thank you for highly recommending us, and enjoy your coffee or tea!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Ordering is easy but the printing isn’t good.

Ordering is easy. This is the 5th pet memorial I have ordered. The quote I chose was one of yours and it isn’t centered. It is a gift for a friend that lost her pet cat.

18 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Customizeaf ™

Antwoord van Customizeaf ™

Thank you for sharing your feedback. While we are glad ordering was easy, we deeply regret that the printing quality on this memorial did not meet our usual standards—especially for such a heartfelt gift.

To help us resolve this for you immediately, please contact our customer support team via email Once you reach out, we will fast-track a corrected replacement to you. Thank you for your patience and for your loyalty.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fishing lure

Product is top quality

20 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Customizeaf ™

Antwoord van Customizeaf ™

Thank you so much for your wonderful review! We’re thrilled to hear that you’re happy with the quality of the fishing lure. Your support truly means a lot to our shop, and we hope to serve you again in the future. Happy fishing!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The customized cup I got for my son is…

The customized cup I got for my son is perfect. He’ll love it. Quality product,professionalism and fast delivery made my purchase well worth it.

19 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Customizeaf ™

Antwoord van Customizeaf ™

Thank you so much for your kind review! We’re absolutely delighted to hear that the customized cup turned out perfect for your son. Knowing that you were happy with the quality, professionalism, and fast delivery truly means a lot to us. We hope your son loves his special gift, and we sincerely appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The product was awesome

The product was awesome. The picture on that
Was great.
The color turned out perfect. I definitely will recommend you to others.

18 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Customizeaf ™

Antwoord van Customizeaf ™

Thank you so much for your amazing review! We’re so happy to hear that you loved the product and that the picture and colors turned out perfectly. Your recommendation truly means a lot to us, and we sincerely appreciate your support. We look forward to creating something special for you again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Timely delivery fantastic job on print…

Timely delivery fantastic job on print to TEE SHIRT!and better customer service then you could imagine

4 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Customizeaf ™

Antwoord van Customizeaf ™

Thank you so much for your wonderful review! We’re thrilled to hear that you were happy with the timely delivery, the print quality on the T-shirt, and especially our customer service. Your kind words truly mean a lot to us and motivate our team to keep providing the best experience possible. We sincerely appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Communication was excellent; great signs

Communication was excellent. I asked a lot of specific questions, and they responded within hours. Their response gave me a lot of comfort that the signs I ordered would arrive in time. The lawn signs were exactly what I ordered, with a clear photos and a crisp design. The only suggestion I have is that company consider including thinner metal stakes. The metal stakes that they sent and are supposed to fit into the sign are just slightly too wide to slide easily into the sign, in my opinion.

I ended up getting an extra set of metal stakes from Lowe’s home improvement store for one of my 4 signs and that worked out better.

All said, I would absolutely order from them again. They did what they promised and it was nice work.

17 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Customizeaf ™

Antwoord van Customizeaf ™

Thank you so much for your thoughtful review and kind words about our communication and lawn signs. We’re truly happy to hear that the signs arrived on time and matched your expectations with clear photos and crisp design.

We also sincerely appreciate your helpful feedback regarding the metal stakes. Customer suggestions like yours are very valuable to us, and we will certainly share this with our team for future product improvements.

Thank you again for your support and understanding. It means a lot to us that you would order from us again, and we look forward to serving you in the future!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I only received the decal

I only received the decal, the throw never came. I've sent emails and called no response! Very disappointed 70.00 for a 9 inch window decal. Would not recommend. The decal is pretty, not worth 70 bucks

16 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Customizeaf ™

Antwoord van Customizeaf ™

We sincerely apologize for the confusion and disappointment regarding your order. After checking, we can confirm that your blanket order, “My Sweet Angel, Forever Loved - Personalized Blanket, Memorial Gift For Loss Of Pet,” is currently still in transit and has not been lost.

Tracking link:
https://t.17track.net/en#nums=4PX3002726883186CN

According to the latest update, the blanket is expected to be delivered within the next 3–5 days.

We truly appreciate your patience and understanding, and we hope you will love the blanket once it arrives. If everything is received successfully, we would greatly appreciate it if you could kindly consider updating your review.

Thank you again, and please feel free to contact us if you need any further assistance.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer