Desicart Reviews 

1.978
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worse customer service ever. Spent £50+ but x2 items arrived damaged and unusable. Desicart refused refund. Do not use - there are better online sellers

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Truly perfect choice that helps our family with our Indian diet needs. We've visited a lot of Indian stores in Glasgow for our needs and was recommended Desicart by a friend. It's highly convenien... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top Notch service for an online store in the UK. It has almost everything you need for an Indian cooking. The cold items packaging is superb, sealed with an ice pack inside. The vegetables are extre... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Was looking to order some Indian groceries and didn't want to go to the shop nearby as they just charge a hefty price for almost everything! Stumbled upon Desi Cart on Google and upon browsing foun... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Aziatische toko

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Desicart is the UK's largest online store offering a wide range of Authentic Indian and Sri Lankan Groceries. Millions of users love using Desicart for their daily grocery essentials. Find everything you will ever need for your monthly supply of healthy, appetizing provisions that takes you back home. Our authentic products and excellent service are much loved. Our chat support team are almost open 24/7 ready to help you get what you need. We deliver all over UK, Scotland and Ireland. We take the pride of providing you traditional ingredients right to your door step without any hassle.


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,5

Alle reviews

(1.978)

24 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very fast delivery and a very good…

Very fast delivery and a very good price
Lovely company to deal with
Definitely 5 stars

25 juli 2024
Logo Desicart

Antwoord van Desicart

Thank you so much for this 5-star review. We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us. We’re here for you anytime.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good Service & Products…

All the products including the fresh were very good. It was all delivered on time so very pleased.

24 juni 2024
Logo Desicart

Antwoord van Desicart

Thank you so much for this 5-star review. We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us. We’re here for you anytime.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very bad service & scamming people.

Ver bad service. They are not attending my query for over 2 weeks, I have to and email several times to get a feedback. I was told 3 times that they will get back to me but no one manage to call or send a message. This is not the first time they have replaced items. They do it on purpose so they can get rid of other items. On top they will push you to put and review with greed of discount on the next order. If your order is less then £50 they will not apply the discount. This is a scam.
We ordered porotta and asked for porotta in replacement because the brand was not available, the operator who called said ok they will send a replacement, but instead they sent a local paratha brand which is different to porotta.

21 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Desicart

Antwoord van Desicart

Thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience caused by the product replacement.

As per our standard procedure, when we run out of a specific product, we always call or email our customers to confirm a suitable replacement. In your case, we reached out and received confirmation to replace the Diamond Family Paratha with the Taj Family Paratha.

We understand your concern about the taste difference. However, it's important to note that the Malabar Parotta and the Taj Family Paratha are distinct products with different flavor profiles. You had originally ordered the Diamond Family Paratha, not the Malabar Parotta.

Please be assured that the Taj brand is reputable and not a local brand. We aim to provide quality products and customer satisfaction. If you have any further concerns or need assistance, please feel free to contact us directly.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good prices

Good prices, quick delivery a great place to buy all your spices

25 mei 2024
Logo Desicart

Antwoord van Desicart

Thank you so much for this review we're glad that you enjoyed our service We hope to see you again soon

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent indian grocery supplier

I’ve been ordering from desicart for about 3 years now and I’m very happy with them! Just before lockdown, we moved from London to a smaller town in Devon and discovered that the local Indian grocery store isn’t great. Their stock was very inconsistent and small and it was inconvenient to get to.

I really struggled the first year we were here, stocking on items when we were eventually allowed to visit London. Until I discovered desicart!

I find that the ordering from desicart online every couple of months is cheaper and more convenient for me.

Their curry leaves, plantains and coconuts are excellent quality. The coconuts in particular are better than what the local grocery stores stock.

If they run out of stock for something after the order was placed, they call me and confirm the substitutions. I prefer this as there are no surprises when the order arrives.

I highly recommend them and will continue to buy my Indian groceries here.

1 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Desicart

Antwoord van Desicart


Thank you so much for the positive rating. We're happy that you're happy, and we're looking forward to your next visit.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality, prompt delivery

I’ve ordered from here multiple times and the delivery is always quick, the quality is always amazing. Very happy with my purchases!

28 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Desicart

Antwoord van Desicart

Thank you so much for this review. We really appreciate you being a customer. We’re here for you anytime

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Didn’t get delivery on time as I…

Didn’t get delivery on time as I ordered to come on Friday 26th instead it came on Monday. It’s was very disappointing as I needed the things that I ordered on Sunday. So I don’t think so will order anything from there there anymore. Although the goods I ordered were good.

24 april 2024
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worse company they are saying I ordered…

Worse company they are saying I ordered weekday when I have proof I ordered for 20 April 2024. I paid 25 for mangos because my sons not well and he enjoys mangoes these lot you cll them no apology they keep saying I severed weekday delivery. Avoid these crooks. If you can’t deliver a set date then don’t allow the customer to have that option!!!!!crooks
Additionally the liars have now cancelled my order. Worse company don’t consider using this company.

20 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Desicart

Antwoord van Desicart

Dear Priya Ahmed,

Good day! We appreciate your feedback and thank you for taking the time to review our services.

Upon reviewing your recent order, we noticed that the additional weekend delivery charge was not included in your payment. As outlined during the checkout process, this charge was clearly highlighted. We also made it explicit that failure to pay these additional charges would result in your order being scheduled for the next available weekday delivery slot.

Please understand that this is not a matter of us being unable to deliver your order. We are fully capable of doing so, but we must adhere to the terms and conditions regarding delivery charges. Deliveries on weekends incur extra expenses, and therefore, we require these charges to be paid in order to accommodate weekend deliveries.

If you require further clarification or assistance, please do not hesitate to reach out to our customer care support email.

Thank you for your understanding, and we look forward to resolving this matter swiftly and to your satisfaction.

Best regards,
DesiCart

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Give this company a wide birth.

Give this company a wide birth.
Ordered food for a Ramadan party in plenty of time.
Delivery was delayed for several reasons , most of them blaming me the customer who had waited in all day.
The food arrived 3 days after agreed delivery and was spoiled, so had to be thrown away. Clearly been left in a van all weekend

When I challenged, I was told my address was wrong that's why they couldn't deliver , despite me even sending pictures of my property to aid in the safe arrival of my food.

In summary, they blame the client and provide a third rate service.
Do not make my mistake !

22 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really good company

Really good company - great selection (a lot more than my local grocery store) and good prices. I wanted to add some things after I placed my order and they made that very easy for me. They even phoned me to discuss substitution when one of the items I had ordered wasn’t available. Shipping was fast, well packaged, and the fresh produce was really fresh.
It was my first order with them, and I will certainly use them again.

13 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Desicart

Antwoord van Desicart

Thank you so much for taking the time to share your experience with us We really appreciate you being a customer. We’re here for you anytime.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Price over quote!

25 januari 2024
Logo Desicart

Antwoord van Desicart

It has been communicated to you over the phone and via email that the prices listed are for in-store purchases only as we have hidden cost for online. Apology for any inconvenience this may have caused.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Desicart never lets me down

Desicart never lets me down ! Amazing products and swift delivery x So much choice and well packaged goods! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

24 november 2023
Logo Desicart

Antwoord van Desicart

We really appreciate you taking the time to share your rating with us. We look forward to seeing you again soon

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer