Banner for DRAINAGE SUPERSTORE

DRAINAGE SUPERSTORE Reviews 

6.355
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered the wrong size parts. Totally my fault. The staff at Drainage Superstore were most helpful in ensuring I soon received the correct parts and a full refund after returning the wrong parts. 5... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Advertised and sold products that are unavailable, told alternative was £150 extra and that their bank details changed so send the difference HERE, wasted a day of building and so far I haven’t rec... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Website. I am not in the trade - DIY - and Drainage Superstore made everything easy to follow and understand. Also good communication on the order progress with very fast delivery.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Package arrived on time and in perfect condition without any crack and also this is the only store that sells the exact size I was looking.

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Hoveniersbenodigdheden winkel
  2. ook in
  3. Loodgieter
  4. Rioleringsdienst
  5. Waterzuiveringsinstallatie

Over DRAINAGE SUPERSTORE

Geschreven door het bedrijf

Who are we?

Drainage Superstore is one of the UK's largest online suppliers of quality drainage products and materials. Over 18,000 drainage products including channel drains, sewage treatment plants, drainage supplies and so much more.

Earn SUPER rewards

Points on every job, for money off the next one. Collect points across any of our SUPERSTORES and redeem those points for money off your next order!


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

6K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(6.355)

290 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very professional

Very professional

19 mei 2026
Logo DRAINAGE SUPERSTORE

Antwoord van DRAINAGE SUPERSTORE

Hi Philip,

Thanks for taking the time to review us, it is greatly appreciated.

Kind regards,
Phil.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good service fast delivery

Good service, Great product will use again highly recommended

16 mei 2026
Logo DRAINAGE SUPERSTORE

Antwoord van DRAINAGE SUPERSTORE

Hi Colin,

We are delighted you enjoyed our service and product! We appreciate your kind words, and hope to see you again.

Kind regards,
Phil.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Delivery was a day late

Delivery was a day late, asked for credit of the £9:50 charged. No chance, don’t use

24 mei 2026
Logo DRAINAGE SUPERSTORE

Antwoord van DRAINAGE SUPERSTORE

Hi Andrew,

I am sorry to hear that your delivery was late. Unfortunately courier delays can happen, which is why we advise not to schedule work until items arrive.

I am sorry for the inconvenience caused by this, and if you need any further assistance please let me know.

Kind regards,
Phil

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very fast delivery

Very fast delivery. Product in perfect condition.

16 mei 2026
Logo DRAINAGE SUPERSTORE

Antwoord van DRAINAGE SUPERSTORE

Hi Domagoj,

We are so glad you received your order quickly and in perfect condition. Thank you for your review, and we hope to see you again.

Kind regards,
Phil.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

You can trust this company

Quick and correct delivery

23 mei 2026
Logo DRAINAGE SUPERSTORE

Antwoord van DRAINAGE SUPERSTORE

Hi Mr Kirtley,

Thank you for the 5 stars! Great to hear that this reached you quickly.

We hope to see you again soon.

Kind regards,
Phil.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ease of service.

Ease of service.

23 mei 2026
Logo DRAINAGE SUPERSTORE

Antwoord van DRAINAGE SUPERSTORE

Hi Chris,

Many thanks for the 5 star review! We appreciate it and hope to see you again.

Kind regards,
Phil.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Nice people to deal with and Lauren…

Nice people to deal with and Lauren kept me up to date with delivery - proper traditional customer service!

13 mei 2026
Logo DRAINAGE SUPERSTORE

Antwoord van DRAINAGE SUPERSTORE

Hi Paul,

Many thanks for your review! We massively appreciate it, and hope to see you again in the future.

Kind regards,
Phil.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Told my order was 2 days till delivery…

Told my order was 2 days till delivery 6 days later still not received. Cancelled order and getting a refund. Don’t trust the delivery times

19 mei 2026
Logo DRAINAGE SUPERSTORE

Antwoord van DRAINAGE SUPERSTORE

Good Morning,

Thank you for taking the time to leave a review.

I do apologise that your order was not dispatched within the lead time stated and I can see you have been fully refunded with this.

We are working on getting our lead times for this item updated on the website.

Kind Regards

Samantha

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

lack of contact

lack of contact
slow delivery

16 mei 2026
Logo DRAINAGE SUPERSTORE

Antwoord van DRAINAGE SUPERSTORE

Good Morning,

Thank you for taking the time to leave a review.

I apologise you feel that there was lack of communication and slow delivery.

I can see you were emailed on the day you placed your order to advise you of a delivery date and it was delivered within the lead time stated on the website of 3 - 5 working days.

If there is anything you wish to discuss please do email us on feedback@cmostores.com

Kind Regards

Samantha

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Delivery lost with DX,

Ordered some inspection covers which only half the order arrived. 5 days later still no sign of the rest of the order and the customer service team just say its been lost in delivery. I needed these covers to complete a job ready for a concrete pour. Recommend people not to use Drainage Superstore if you want all the goods delivered.

Update.... I've just unpackaged the 2 drain cover that I did receive and 1 of them is damaged!!!

19 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo DRAINAGE SUPERSTORE

Antwoord van DRAINAGE SUPERSTORE

Good Morning,

Thank you for taking the time to leave us a review.

I do sincerely apologise that the courier lost your item. This is very frustrating for both yourself and for us and we really do aim to provide an excellent level of service for our customers and for you to not be receiving the goods that we have sent to you is not acceptable.

I can see my colleague in customer service has been helping to resolve this for you and refund has been raised for you.

Apologies once again.

Kind Regards

Samantha

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very slow

We got confirmed order on 27th April.
Delivery was supposed to be 2-3 days.
We received the package on 12th May.
Didn’t get any correspondence or update in between.

16 mei 2026
Logo DRAINAGE SUPERSTORE

Antwoord van DRAINAGE SUPERSTORE

Good Morning,

Thank you for taking the time to review us.

I am so sorry that your order was delayed and you had no communication with regards to your order being out of stock or late.

Where we get notified of any delays or stock issues we will also endeavor to notify our customers where possible to ensure they are aware and can make an appropriate decision on how to move forward based on their project needs.

I can see in this case we had chased updates with the supplier but had not been notified of any stock delays and therefore you had then not been notified.

I can see your order has since been delivered and I do hope everything is ok with this.

Kind Regards

Samantha

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer