Dreams Ireland Reviews 

1.616
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Loretta was amazing in Blanchardstown! So friendly and helpful. She took the time to show us different mattresses, bed frames and even tested what mattress suited me. She was so patient and explained... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We’ve had the best experience today with holly and Stephen! From the friendly greeting to the competent consultation the both of them were absolutely brilliant. Very knowledgeable and patient when it... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Pluses: every person I spoke to on the phone was polite and tried to help. Minuses: terrible communication online. No updates when there were delays; I had to chase them for every scrap of informati... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We were looking for a new mattress but had no idea what we wanted or needed. William in the Coleraine store was fantastic. He spent time with us, giving us brilliant advice but also give us space and... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel

Geschreven door het bedrijf

Dreams is Ireland's and the UK's most loved bed retailer. Owned by the world's largest bedding company, Somnigroup International (Formally Tempur Sealy International), Dreams has been providing an extensive range of beds, mattresses and bedding products for over 40 years. From NASA born innovation to local, Irish made beds and mattresses, our mission is to deliver the best quality beds and mattresses to our customers, ensuring a great night's sleep for everyone. We have around 2500 colleagues across Ireland and the UK, with 12 stores across the island of Ireland and over 220 stores across mainland Britain along with 2 online websites. As well as fantastic service, we've invested in our innovative Sleepmatch technology, exclusive to Dreams. This nifty machine helps our customers find their perfect mattress in just three minutes.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 65% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(1.616)

631 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience-thanks,Edward!

Arrived 20 minutes before the sale ended. Edward was very knowledgeable and took the time to advise me and let me try a few options(I already knew I wanted a Tempur mattress) before I settled on a medium-firm mattress. Great savings and bought a Tempur pillow while I was there! Delivery in a few days-what a great service. Thank you!

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst Customer Service on the Planet

I ordered a luxury bed from Dreams in December 2025, the bed was the Foley Bed with integrated TV. The order was delivered in mid February. The TV stopped working on June 1st. I contacted Dreams and they were very quick to fob me off to LG to arrange for the TV to be repaired and have ignored all calls and emails ever since. I have now been without the TV for over 2 months with no end in sight- being passed from the TV repair place back to LG. Nobody will confirm anything about the status of the TV. Considering this bed was over €2,000 you think the service would be better. Have made numerous attempts to contact Dreams via both telephone and email- all ignored. Have issued a letter before legal proceedings- no response. Dreams do not care and will wash their hands of you once they receive their money. Will never make the mistake of purchasing something from this pitiful establishment again.

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dreams Ireland

Antwoord van Dreams Ireland

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear about the issues you have experienced with the TV.

Where a TV develops a fault during the manufacturer’s warranty period, LG, as the TV manufacturer, is responsible for dealing with the technical issue and arranging the appropriate resolution under the warranty. Their customer care team will work directly with the customer to investigate and resolve any issues relating to the TV’s functionality.

Unfortunately, as the TV is covered by LG’s manufacturer warranty, we are unable to undertake the technical repair or resolution ourselves and must refer the matter to LG.

We appreciate that the time taken to resolve this has been frustrating, and we are sorry that you have been left without the use of your TV. We hope LG is able to resolve the matter for you as soon as possible.

Kind regards,
Alanna

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dreams - Boucher

tanya was very helpful and was great at advising on our purchase! All staff were so friendly

9 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Long delays and poor service

I ordered a bed and 2 mattresses.
In the confirmation email, it said "Expected delivery WITHIN 3 to 4 weeks."

It's now about to hit 8 weeks and there's still no sign of them, no functionality on the website to track your order, and no proactive communication from Dreams.ie to even say that the order is delayed or how long more to expect.

I wouldn't order from them again.

9 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dreams Ireland

Antwoord van Dreams Ireland

Thank you for getting in touch, and we're sorry to hear about the delay with your order and the frustration this has caused.

Please contact our Customer Care team at customer.care@dreams.ie with your order number so that they can investigate the status of your bed and mattresses and provide you with an update on the delivery.

We apologise for the inconvenience and appreciate your patience.

Kind regards,
Dreams Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nice salesman Lee

Nice salesman Lee, who was extremely helpful and knowledgeable about various mattresses and directed us to the simulator to determine our firmness and comfort needs. No high pressure sales, just good information and a nice warm personality approach. Dreams had the item we required and we received some perks and 20%. So happy with the purchase and always nice to try before u buy. 100 day trial is a good safety backup as well.

8 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Joe was fantastic

Joe was fantastic. Really chilled and helpful in every way. Got us sorted and took his time to sort out our finance issue
10/10

8 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We had the pleasure of been taken care…

We had the pleasure of been taken care of by Melissa in the Coleraine store. She looked after our every need and was so pleasant , professional and very helpful. Could not give her enough praise. If you are going to Dreams in Coleraine make sure and ask for Melissa.

8 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Melody mattress

Had a fabulous experience with Lizzie today in the abbey centre store, so helpful with purchasing the perfect mattress and a bonus that it was in store for me to take home that day! She helped me get it into my pokey wee car and everything! Could recommend her enough! Thanks to Lizzie!!

8 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I first visited Dreams to get some…

I first visited Dreams to get some advice about beds (I haven’t bought a new bed for quite some time) Jonny was very helpful, gave me lots of advice, and was clearly very knowledgeable about the beds. I made it clear that I wouldn’t be buying on that day, and at no time did I feel pressured into buying. After time at home to think about all the information and advice, I went back to the Newtownabbey store. Jonny was not there on that day, but Joe was equally helpful and knowledgeable. And I was happy to purchase a lovely new bed….Thank You, Jonny and Joe 👍🙏 buying. After time at home to think about all

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased a bed from Dreams online…and that was my first mistake

I purchased a bed from Dreams online and they installed it 4 months ago. It was a Superking bed with an integrated LG TV . It was assembled and installed by Dreams reps. All was good until 10 weeks ago when the TV failed. On contacting Dreams they passed the buck to LG and to date 10 weeks later, I have no TV and no idea as to when it will be fixed. Dreams aren't answering my emails or phone calls - they are responsible for making this good as my contract is with them. Very poor experience and I will never buy anything form them again.

16 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dreams Ireland

Antwoord van Dreams Ireland

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear about the issues you have experienced with the TV.

Where a TV develops a fault during the manufacturer’s warranty period, LG, as the TV manufacturer, is responsible for dealing with the technical issue and arranging the appropriate resolution under the warranty. Their customer care team will work directly with the customer to investigate and resolve any issues relating to the TV’s functionality.

Unfortunately, as the TV is covered by LG’s manufacturer warranty, we are unable to undertake the technical repair or resolution ourselves and must refer the matter to LG.

We appreciate that the time taken to resolve this has been frustrating, and we are sorry that you have been left without the use of your TV. We hope LG is able to resolve the matter for you as soon as possible.

Kind regards,
Alanna

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not trust this shoop.ordered 2 beds…

Do not trust this shoop.ordered 2 beds in February in dublin 22, 3 month we gave what they told us(2.5 month)and after we were told till July .midjuly I went in blanchardstown shop again they told me they still have 2 weeks beds to arrive,now its August and 6 month later today in the phone staff in shop told me discontinued,they are lining to us 6 month and now we are told no delivery,don't trust,they are disgusting,this is second review I am puting,1 I wrote wasn't aprooved

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dreams Ireland

Antwoord van Dreams Ireland

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration with the delays to your order.

Unfortunately, delays can sometimes occur due to manufacturing issues, but we always aim to communicate any updates as soon as information becomes available. Where a product is no longer available, we would normally look to offer alternative products so that we can fulfil the order wherever possible.

If this is still unresolved, could you please contact us at customer.care@dreams.ie with your order details? We’d be happy to look into this for you and suggest a suitable alternative product.

Kind regards,
Alanna

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely staff, nothing too much trouble.

My husband and I went into dreams this afternoon and were greeted by Tony who was happy to help and advised us well. We ended up walking away with a new mattress, Tony couldn’t have done enough with us from start to finish and really helped us out and got us a good deal with the weekend sale. All the other staff were just as lovely and greeted us with smiles when in the shop. We’ll definitely be back, thank you!

2 augustus 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer