Ede & Ravenscroft Reviews 2.355

TrustScore 4 uit 5

4,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Service was very good. Just entered the room and was immediately attended and they made me feel comfortable .helped setting up gown and hat . Overall very friendly and helpful staff .👍

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What a splendid shop, full of high quality clothing. I was delighted to find shirts made from genuine West Indian Sea Island cotton, in different colours. Only very few shirtmakers sell this genuin... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have hired 3 graduation gowns in the past, this is my first time using Ede & Ravenscroft. Not only was the hire significantly cheaper than other organisations but the quality was better. What really... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely appalling. Have had to pay sitting fee twice as didnt appear on system despite proving money came out of bank account. Spent day after day trying to access photos. Still havent succeeded de... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing company

Amazing company, great quality gowns, process was so smooth and the staff are incredibly friendly. Thank you for making a day to remember!

20 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ede & Ravenscroft

Antwoord van Ede & Ravenscroft

Hello Morwenna,

Thank you for your kind words. We're pleased to hear your experience with us was a positive one.

We're so happy to celebrate this moment with you!

Best wishes,
Alice

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Incredibly efficient

Incredibly efficient, well priced with a fantastically uplifting and humorous service provided by Bernadette and Jennifer.

Worth doing another degree for that alone.

20 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ede & Ravenscroft

Antwoord van Ede & Ravenscroft

Hello Paul,

Thank you for the positive feedback regarding our wonderful staff. We will pass this on.

Congratulations on your achievements!

Warm regards,
Alice

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kerry was absolutely fantastic

Kerry was absolutely fantastic. Incredibly helpful, can't thank her enough.

20 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ede & Ravenscroft

Antwoord van Ede & Ravenscroft

Hello Connor,

Thank you so much for your lovely feedback! We're delighted to hear that our team made your experience a positive one. Your feedback has been passed on.

Congratulations on your well-deserved success — we're so happy to celebrate this moment with you!

Best wishes,
Alice

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great

Great! Really helpful!

20 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ede & Ravenscroft

Antwoord van Ede & Ravenscroft

Hello Dominique,

Thank you for providing positive feedback.

We aim to deliver a high-quality service for the graduates, and we’re pleased to hear that this service has been fulfilled.

Congratulations on your achievements!

Many thanks,
Alice

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wrong photo - useless service

I'm not sure why I'm writing this other than to offer balance - Ede & Ravenscroft seem to have avtoral monopoly on graduation services. Following a rushed (and expensive) experience at the Leeds Arts graduation ceremony we awaited the arrival of a graduation photo. After several weeks, the wrong photo was delivered! We then attempted to contact E&R to alert them to this. Finding a way to speak to a human is difficult to say the least! Eventually we were sent a return slip for the incorrect photo and were told that our photo would not be sent out until we had returned their incorrect item despite having paid in advance for this. Over TWO MONTHS LATER, we still do not have a graduation photo. I could go on but it's too boring. Sort your customer service out E&R - your contemptuous disregard for your customers and general poor service will get you in the end. WHERE IS OUR PHOTO?

7 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ede & Ravenscroft

Antwoord van Ede & Ravenscroft

Dear Patrick,

Thank you for taking the time to share your experience. I'm sorry to hear about the issues you've encountered with your graduation photo order and the difficulty in reaching our team — this is certainly not the level of service we aim to provide.

To help resolve this matter as quickly as possible, I kindly ask that you email me directly at CustomerServicesManager@edeandravenscroft.com
with your order details (including your full name, order number if available, and any relevant correspondence). I will personally look into the situation and ensure that it is addressed as a priority.

Once again, I apologise for the inconvenience caused and appreciate your patience as we work to make this right.

Kind regards,
Albert

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Beautiful!!

2 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ede & Ravenscroft

Antwoord van Ede & Ravenscroft

Hello Brandon,

Thank you for the positive feedback.

Congratulations on your accomplishments — we’re thrilled to celebrate your success with you!

Many thanks,
Alice

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely staff x

2 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ede & Ravenscroft

Antwoord van Ede & Ravenscroft

Hello William,

Thank you for providing positive feedback regarding our wonderful staff.

We aim to deliver a high-quality service for the graduates, and we’re pleased to hear that this service has been fulfilled.

Congratulations on your achievements!

Many thanks,
Alice

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vicky and Joan

Vicky and Joan are the sweetest ladies ever!!!! They were sooooo friendly, kind, and welcoming. Thank you for making this experience so enjoyable.

2 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ede & Ravenscroft

Antwoord van Ede & Ravenscroft

Hello Daisy,

Thank you so much for your lovely feedback! We're delighted to hear that our team made your experience a positive one. Your feedback has been passed on.

Congratulations on your achievements!— we're so happy to celebrate this moment with you!

Warm regards,
Alice

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

VICKY AND JOAN

Vicky and Joan made our day so special and stress free and were simple the best!

2 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ede & Ravenscroft

Antwoord van Ede & Ravenscroft

Hello Amiee,

Thank you for your kind words regarding our staff on the day. Your feedback has been passed on.

Congratulations on your achievements!

Warm regards,
Alice

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Phots not good enough for the wall.

This is the company that my University use for gown hire and photography. All of the staff on the day were efficient and really friendly; however, I have just received my graduation photos and they are awful. I ordered seven digital prints at an extortionate price, and they edited them terribly, if they were even edited at all. These issues are that in the images with my children, they are standing on boxes to make them taller; however, the boxes and the yellow and black hazard tape are visible in the images and have not been edited out. We are not central in the shots, and I am generally disappointed with the final product. I will now have to crop these images myself or send them to our regular family photographer to be edited at a cost. Very disappointing, and I will not be using this service for my upcoming MA graduation.

1 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ede & Ravenscroft

Antwoord van Ede & Ravenscroft

Dear Jessica,

I'm sorry to hear this about your graduation photos received.

Our Digital photos are usually sent uncropped to allow you to print the photos to the size you want.

We are more than happy to look into your order and the photos received. Please do not hesitate to contact us with the below email address:

CustomerServicesManager@edeandravenscroft.com

Kind regards,
Alice

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would not reccomend

Used this company for my graduation photos. Colours were terrible and nowhere near real life. All the snaps taken on our phones were superior. We contacted the company and got the colours edited and gave them some of our photos as an example of the actual colours. Replacements were still very poor. A complete waste of money. Would never use again. Communication appealing as well about the photos and getting replacements took two months.

1 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ede & Ravenscroft

Antwoord van Ede & Ravenscroft

Dear Denise,

I'm sorry to hear this. Please send us an email with the below email address with your query so we can look into this further for you.

CustomerServicesManager@edeandravenscroft.com

Kind regards,
Alice

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Lack of stock availability.

Ordering a gown was confusing and took 1h to get onto the website (this was the 5th attempt to order a gown) , once in they didn’t have my gown in stock. When contacting them via email they were unable to help which isn’t their fault. But with my graduation around the corner I ended up going with Churchill gowns where the costumer service are Amazing polite and friendly. Cost of these gowns are also really expensive considering it’s for a 1 day.

12 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ede & Ravenscroft

Antwoord van Ede & Ravenscroft

Dear Lucia,

I'm sorry to hear about the confusion on the website when placing an order for the gown hire. When items are out of stock for purchasing, we advise graduates to sign up to stock notifications to be notified when the item is back in stock. With your graduation being near, we would have advised for you to hire the gown instead.

Apologies for your order not being fulfilled this time round. Thank you for your comments about the website. Your feedback about the use of the website has been taken into account.

Kind regards,
Alice

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptional Customer Service & Support…

Exceptional Customer Service & Support for Graduation
I would like to extend my deepest thanks to John for her outstanding customer service during the preparation for my graduation. Her attention to detail, patience, and unwavering dedication made all the difference. She went above and beyond to ensure I had everything I needed, from the right size attire to the perfect hat, all while being joyful and passionate. It was clear she didn’t just view this as a job; she truly cared about my success and achievement, and that made the experience even more meaningful.
Additionally, I would like to express my gratitude to the entire graduation team. Their support and encouragement throughout the process played a key role in making my graduation day truly memorable. Their enthusiasm and commitment made the event so much more than just a ceremony.
Thank you all for making this milestone in my life even more special!

29 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ede & Ravenscroft

Antwoord van Ede & Ravenscroft

Dear Brandon,

Thank you for your kind words! We're so pleased to hear that you had a great experience with our amazing team.

Congratulations on your accomplishments — we’re thrilled to celebrate your success with you!

Kind regards,
Alice

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible customer service and purposeful misleading

As other people have said I also ordered my photos for graduation. When I ordered the photos there was memory stick that was offered as an add-on that on the other places of the website was advertised as having all the photos from shoot. However when the memory stick arrived it had one photo and when I contacted them about the misleading information, I got rudeness and confrontation back. They also sent me screenshots from a website they have now changed, clearly because multiple people complained. Wouldn’t recommend them to anyone.

26 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ede & Ravenscroft

Antwoord van Ede & Ravenscroft

Dear Kiera,

We're sorry to hear this. We can see that you have been in contact with us about the memory stick.

The only photography package we provide with the USB that contains all the photos from the photography session is the Studio Pack.

Please do not hesitate to contact us with the below email address to discuss your query further.

CustomerServicesManager@edeandravenscroft.com

Kind regards,
Alice

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor service and poor value

Spent £50 on photography, waited over a month for photos. Paid for the essentials pack, 1 big photo and 2 small photos. I received the big picture, but the 2 smaller images were missing from their display sleeves.
To be honest, they were the worst photos I have ever had done, the photographer was very much "he knows best", rather than take some images in the way I wanted.

Paid £20 for a pen drive which I was told would contain all the photos, but only received 1 image.

This is very poor service and rubbish value for money. It was impossible to make a valid selection from the proofs due to rather aggressive watermarks. Money is tight for graduates and every penny counts, why are you so pinching? I now have to wait another month for them to rectify THEIR mistakes.

Update: I already messaged you and the best you can do is confirm 1 photo on the pen drive, say sorry for the mistake and offer a touch-up on the photo I have. You want me to return the current image rather than send me an update along with the missing images. Its really not great

22 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ede & Ravenscroft

Antwoord van Ede & Ravenscroft

Hello,

I'm sorry to hear you are missing parts of your order.

If you can please email us with the below email address, we will be more than happy to look into this further for you.

CustomerServicesManager@edeandravenscroft.com

Kind regards,
Alice

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Not good - £20 for a USB of only 2 of the pictures taken that we already paid £78 for prints of

We spent £98 on a photo order with Eden and Ravenscroft.
This was for a 2 large solo photos and 2 large family pictures and 2 small solo pictures and a memory stick of photos costing £20
Choosing the photos it was difficult to see which photos were best due to the heavy watermarking so I was pleased I had ordered the memory stick so that we could get prints of the other pictures if we liked them
However the memory stick has only the 2 pictures we paid £78 already for prints of. On the initial order firm it says nothing about the pictures on the usb being restricted to the ones you order for printing. Feeling ripped off as every other photoshoot we have paid for usb which has contained all the pictures , not just 2

The photographer was great and we felt he took time over the pictures so we are very disappointed not to see the rest.

26 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ede & Ravenscroft

Antwoord van Ede & Ravenscroft

Dear Gill,

Thank you for the positive feedback regarding the Photographer on the day of your ceremony.

I'm sorry to hear about the confusion with the USB. The USB will only contain images selected from the photography packages ordered. I apologise for this not being made clear to you on the website.

If you can contact us at the below email address in more detail so that we can look into this for you.

CustomerServicesManager@edeandravenscroft.com

Kind regards,
Alice

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointed with graduation photos

I was excited to receive my son's graduation photos only to find one ear looks purple, and can't display them.
I contacted the company to be told it will take up to eight weeks to edit the photos and I don't need to return them. Then a couple of days later I received a phone call asking me to print off a form and return the faulty photos. The photos are no good to anyone so what is the point of returning them. If the photographer had proper lighting and wasn't so rushed maybe this wouldn't of happened.

17 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ede & Ravenscroft

Antwoord van Ede & Ravenscroft

Dear Joanne,

I'm sorry to hear this about your son's graduation photos received. Please send us an email with the below email address with your query so we can look into this further for you.

CustomerServicesManager@edeandravenscroft.com

Kind regards,
Alice

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely poor standard of graduation…

Extremely poor standard of graduation photo , The "photographer " didn't really know what he was doing. I doubt that they employee professional for those photo shoots. I definitely not recommend this company to anyone.

12 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ede & Ravenscroft

Antwoord van Ede & Ravenscroft

Dear Lidia,

I'm sorry to hear your photography experience with our photographers wasn't to the standard your were expecting.

If you could please contact us with the below email address so we can look into this further for you.

CustomerServicesManager@edeandravenscroft.com

Kind regards,
Alice

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ede and Ravenscroft were brilliant in…looking after my son's formal university needs

Ede and Ravenscroft were brilliant in organizing the formal wear for my son's matriculation and final graduation at Oxford. Nothing was too much trouble for the staff of the Oxford branch of Ede; we also bought some very attractive cotton shirts and trousers for him to wear in more casual settings.

4 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ede & Ravenscroft

Antwoord van Ede & Ravenscroft

Dear Mrs Alice Horsman,

Thank you for the positive feedback regarding our formal wear! We're so pleased to hear that you had a great experience with our amazing team.

Congratulations on your son's accomplishments!

Warm regards,
Alice

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Arrogant and rude customer service

I wrote to Ede & Ravenscroft to enquire about having a set of new Parliamentary Robes made for my husband as a present. Was sent a very acidic and snide reply back that they only make robes for Peers of the Realm. Didn’t even bother asking who the robes were for, what a nasty arrogant person the ceremonial manager is. But a lot of Peers have said the same thing.

21 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ede & Ravenscroft

Antwoord van Ede & Ravenscroft

Dear Pantalaimon,

I'm sorry to hear your experience with us wasn't what you were expecting, if you can contact us at the below email address in more detail so that we can look into this for you.

CustomerServicesManager@edeandravenscroft.com

Many thanks,
Alice

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer