We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This website is completely fraud and ridiculous, such a scam. They took money from my card secretly without my authrization for years, I have never used their service, and they refused to give my mon... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

education.com is 100% scam website, dont buy using credit or debit card, without knowing you, website will detecting money from your card, card is also unable top remove website, auto-revewal is als... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would like to join as a Premium Member but do not want to authorize auto renewal. This is my third request with no answer. I want to join but have read quite a few complaints about the company's a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This website has made everything harder by forcing students to use this website and nothing else. Some may say that it gives something "something similar" to what one was looking for. NOTHING WAS SIMI... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Onderwijs en training

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

We empower parents and teachers to help their children build essential skills and excel.


Contactgegevens

1,3

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 85% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Spot on for 3 girls!

The worksheets were spot on for my three girls. The summer program especially kept their skill level up while not overwhelming them. When they had difficulty with a particular skill, I was able to download additional worksheets that gave them extra practice. Excellent educational investment!

9 februari 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Drastic price change

They doubled their price for a subscription and don't return emails. There is no contact number to ask questions. I actually liked this site for printed materials and my class liked to play the game "find the error" on the worksheets (because there are a few). I will not be renewing with the doubled price. There are plenty of other affordable and free resources online.

6 februari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Education.com

Antwoord van Education.com

Hi Kathryn, Thanks for writing in! Our CS team has indicated that you wrote to them on Jan 30 and they responded on Feb 4 and changed your rate back at that time. We also see that your auto-renew is off. If you have any further questions about this please do not hesitate to check out support.education.com!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lack of communication and honesty

i am not able to cancel auto renewal on site update payment info on the site all i can update on "account settings" is name email and grade preferences! No matter what i do i keep getting referred back to account setting and it tells me to click on drop downs that do not exist.
I have emailed several times with no response and have been double billed twice. For a company that boasts 10 million members, it offers its members no way of communication except email and even that receives no response, Should have checked with Better Business Bureau before joining there are lots of similar complaints there.
Mark Schwarts CEO useless and a fraud. Office headquarters in San Mateo, Calif...a bust...these people hide in the internet shadows with no transparency or trustworthiness. i have emailed and googled for a serious response for weeks now and all i get is "GO TO ACCOUNT SETTINGS' or 'EMAIL US" beyond that how can a company like this offer anyone to speak to?

28 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT GET IT!

Education.com will renew your subscription without your knowledge even when you indicate to them that you do not want your subscription renewed. When you e-mail them, they will not respond. They do not have a phone number. Please beware when buying a subscription. They will continue to charge your credit card without your knowledge! I will put a stop to their charges!

16 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Education.com

Antwoord van Education.com

Hi L.P.! Thanks for your review. Just as a reminder, when customers purchase a subscription, we send a confirmation to the customer via email. In that email, we let the customer know that the subscription will automatically renew. As we've discussed, our CS team should have addressed your concerns and we are happy to further assist you via support.education.com if you have anything additional. Thank you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total rip-off

Total rip-off. They charge HUMONGOUS subscription fee with auto-pay (they subscribed you to auto-pay when you try). It's hidden in their policies they of course don't advertise. Be aware!

16 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Education.com

Antwoord van Education.com

Hi Anna, thanks for your review! When customers purchase a subscription, we send a confirmation to the customer via email. In that email, we let the customer know that the subscription will automatically renew. Should you need any help with your subscription, please visit support.education.com as our outstanding customer service team is always happy to help our customers!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

No warning renewal of $168.59

I did not like that they never sent emails asking how your subscription was going, or how they can help- so I hardly used it, they never sent an email for renewal. So suddenly I got a $168.59 renewal fee. I have tried to email them but very slow in any response.
Be wary of education.com they hook you in and then seem to like to charge you a lot of money for little support.

Evelin

12 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Education.com

Antwoord van Education.com

Hi Evelin, thanks for your review! We apologize for the delay in response. Linda from our CS team notes that you wrote in on 1/9, and we've refunded your account on 1/12. Please allow for up to 5 business days for the refund to occur in your account. We thank you for your patience; please note that our CS team is always happy to help out our customers!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Education.com is a scam

Education.com is a scam site. I posted a review and they responded by asking for more information. I responded but they never responded back so think they resolved the issue.
They think they have your credit card info and can charge customer without sending them email when it’s up for renewal. I get receipt from iTunes if I have auto renewal but nothing from education.com. I submitted a cancellation via their form but it doesn’t give you a confirmation email of what you submitted. It never cancel on my account and kept charging me every year without notifying me. It’s a scam site. I would like a full refund.

3 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Education.com

Antwoord van Education.com

Hi Maggie! Again we apologize for the delay in responding to your initial email on 12/31/2018, and a couple times after that. We did see that you have been charged every year since 2014, and didn't use it beyond the first year, so those charges have been refunded and your account has been cancelled. As you had not written into us before then, we were not aware that you weren't using your account! Please do note that our subscriptions are set up to automatically renew, but customers can always cancel their subscription at: https://www.education.com/my/account/. It's also stated on the purchase page that monthly and annual subscriptions will automatically renew. We find that many of our customers are pleased with the content we provide for their children and are happy with the service, so I hope this solution is satisfactory for you. Happy New Year!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I too have been scammed by them.

Same thing as everyone else, pay yearly and still charged the 12.99 a month. Canceled a few months ago. I emailed so lets see how that goes. I put a one star for now,

2 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Education.com

Antwoord van Education.com

Hi Cindy! Our CS team notes that you wrote in the same day you left a review. We've noted that you have two paid accounts - one monthly and one annual, under two different email addresses. The monthly account has been cancelled, and all of the overlapping monthly charges have been refunded back to your credit card. We never received an email from you under the other email address asking to have the monthly subscription cancelled so I hope you find this miscommunication understandable. We do appreciate your business, and hope you continue to find our materials satisfactory. Happy New Year!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Request to cancel service

I am writing this in hopes to have my issue resolved. I was automatically renewed for this service on December 20, 2018 at the cost of $119.00. I have sent several emails, 4 to be exact requesting cancellation of this service and a refund or prorated charge at of December 21, 2018 as this was the date of my initial correspondent. I am very frustrated that a notification was not sent prior to the renewal or charges made to my card. I have yet to receive any communication or updates to date.
Hoping this can be resolved soon
KJ
--- Update 12/27/18 8:54 pm: I was contacted by Linda from CS who promised a full refund within 5 business day. I am thankful this issue have been resolved. Education.com is a great service fun for kids with lots of great resources. My kids no longer required the service hence the request to cancel. Thank you again. KJ

27 december 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This website seems to be a scam

I signed up for education.com last year. My receipt says I have a pro membership but the website says basic. I just got charged $119.88 for renewal but was never sent an email or receipt. I could not find any button that lets you turn off the automatic renewal and I could not get a hold of anyone on the phone. I am writing this in hopes that someone will see it and resolve the situation for me since it seems like they are doing this to many people and do not respond to emails. I would not recommend getting a subscription to this website. I do not want this membership and would like to cancel it.

13 december 2018
Review zonder uitnodiging
Logo Education.com

Antwoord van Education.com

Hi Carrie! Thanks for your review, and I apologize for the mishap and delay in response time. Our CS team has informed me that your premium membership was under a different email address, thus the confusion. I hope we were able to find a satisfactory solution to your problem. Please continue to reach out to support.education.com if you continue to have issues.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

HI i wanted to turn off my auto renew…

HI i wanted to turn off my auto renew option.But in plan details there is pink box not showing up turn off auto renew option.I sent so many mails to Customer care also there is no response on cancelling my subscription and no response over phones also.Its really irritating for a user when they want they couldn't stop auto renew.

12 december 2018
Review zonder uitnodiging
Logo Education.com

Antwoord van Education.com

Hi Geetha! Our Customer Service team let me know that your auto renew option was already turned off. They let me know they also responded to your inquiries and said you were satisfied with the solution. As always, we are always happy to help out our customers via support.education.com if you need anything additional. Thank you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Education.com a scam

This place is a scam once they have your credit card info they keep charging it even when you take it off of auto renew. I want to cancel but it won't let me take my credit card information off. I contacted them about charging me without my knowledge last year but heard nothing back. They have taken $217 out of my account. I want it to stop.

9 december 2018
Review zonder uitnodiging
Logo Education.com

Antwoord van Education.com

Hi Ashley, thanks for your review! I checked in with our Customer Service team and it seems we never received an email from you regarding the charge which explains the mishap. However, we do apologize for all the inconvenience this has caused you! I believe our reps have solved the issue for you, but please do write to support.education.com if you should need anything else. We are always more than happy to help our customers!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Deceptively charging my account

I have a 3 year old grandson and was looking for free online educational games. We were able to play a few times and then I was asked for my credit card to have access for a month -- I ONLY wanted ONE month. I just noticed that my Visa was being charged $12.99 every month for the past 3 months. I never received any email notifying me of them charging my account - very deceptive practice. I wanted to call them, but there is no phone number. After reading some of the reviews, I realize that many others are being charged without their consent or knowledge. I agree with another post that they probably hope that people do not notice that charge of $12.99, which included me.

8 december 2018
Review zonder uitnodiging
Logo Education.com

Antwoord van Education.com

Hi Nancy, thanks for your review! Although our subscriptions are set up to automatically renew, customers can always cancel their subscription at: https://www.education.com/my/account/. It's also stated on the purchase page that monthly and annual subscriptions will automatically renew. Our Customer Service team received your inquiry on 12/8, and we responded on 12/10 and it seems we have reached a satisfactory solution for you. Please reach out to support.education.com if you continue to have any issues!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I originally has a basic membership

I originally has a basic membership. I needed to print resources so I signed up for a Premium membership. When I went to log in to turn off the auto-renew, there is a convenient pink box over the section for change plan/cancel subscription. When I went to print the page, I can see where the links are to change plan/cancel subscription. The moment I go back to the regular page, the pink box is there again. So I goggled how to switch off the auto renewal. I found a page with a link to turning this feature off. Low and behold I'm sent right back to the page with the pink box. Shame on your company for trying to lock teachers in to spending 12.99 a month! I am finishing my credential and work part time, every penny I have counts right now! I am disappointed and wont be able to recommend your website in the future!

7 december 2018
Review zonder uitnodiging
Logo Education.com

Antwoord van Education.com

Hi Jennifer! Thanks for your review. I've been in constant contact with our Customer Service team to see if we've been able to resolve your issue but we haven't been able to successfully reach you. We did see that you have two accounts with us, and we've turned off auto-renew on both your accounts for now. If this was not a satisfactory solution for you, please do reach out via support.education.com as we are always happy to help our customers. Thank you!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

When I signed up for the education.com…

When I signed up for the education.com Premium plan, I specifically changed the auto-renew to disabled. They obviously disregard this and charged my account anyway for a renewal. There was no email to me stating that they were going to charge my account or any other form of notice - even though I am not signed up for auto-renew. I have tried to take my CC info out of the account page and that is not an option. Seems like they just want to charge everyone multiple times and hope no one catches on. Looking to be reimbursed for something I did not agree to be renewed for. If this gets resolved, I will change my rating - they do have good worksheets to help your child out with trouble subjects and improve on good subjects - just didn't sign up for the renewal.

They returned my payment, but still kind of a pain to deal with the auto-renew, or an email to notify that auto-billing would be renewed on X date.

6 december 2018
Review zonder uitnodiging
Logo Education.com

Antwoord van Education.com

Hi Michael! Thank you so much for your review; we are so happy to hear about customers who are satisfied with our content and tools! In regards to the auto-renew, it looks like the auto-renew was disabled the same day the subscription was to be renewed, so you must have just missed the timeframe! Our CS team notified me that they were able to cancel your subscription and refund the fee. We are always happy to help our customers, so please reach out to support.education.com if you continue to have any issues. Thank you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is impossible to contact

This company is impossible to contact. There is a charge for a subscription renewal on my school credit card. A teacher who is no longer at the school purchased a one year subscription last year. Apparently this company just automatically renews and charges the card on file without authorization. I've sent two emails trying to get hold of someone to get this corrected and have not heard anything back. I will have to open up a fraudulent charge case with the credit card company.

3 december 2018
Review zonder uitnodiging
Logo Education.com

Antwoord van Education.com

Hi Kristen, we apologize for the delay in response, but our CS team has successfully located the subscription with the email address you provided for the teacher, and thus we were able to refund your account. The teacher who purchased the one-year subscription must not have turned auto-renew off, which was why there was this miscommunication. As always, please reach out to us via support.education.com if you continue to have issues. Have a great day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was charged $97.70 (Cdn) on Nov.26…

I was charged $97.70 (Cdn) on Nov.26 even though my subscription expires on Dec. 15/18 as is clearly stated in my account settings. I have emailed from my work email and personal email and have received no reply. I resorted to messsaging on FB and received a bogus email attached to my FB stating that my subscription is expired. I checked my education.com account and it is still active. Also, I have not been reimbursed for my 97.70. My colleague told me that this company charged her for 3 consecutive years without her authorization. Based on the reviews on this site, it appears that this unethical behaviour is part of the business plan of education.com. It is incredibly frustrating and suspicious that there is no one to call and that emails are not returned. Now I have resorted to this review in the hopes of getting some action and the return of my money. I also find it very suspicious that I cannot delete my credit card information from my account. Other online companies (Amazon comes to mind) allow you to delete credit card information. I want my subscription cancelled, I want my money back and I want my credit card information deleted from the education.com data base. Once these things are done I want my emails deleted as well.

30 november 2018
Review zonder uitnodiging
Logo Education.com

Antwoord van Education.com

Hi Maureen! We are very sorry for the confusion regarding your subscription. Our CS team discovered that you had subscriptions under two different email accounts, so we cancelled one and refunded those fees to your credit card. Your credit card was also removed from our database. These changes were all confirmed and notified you under your email addresses as of 11/30/2018 . Please let us know at support.education.com if you need anything else.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have been charged twice in two months…

I have been charged twice in two months and emailed by you both times saying you did not receive payment and been denied access to the site. I FB messaged you about this and was told I would get an email about the situation. I received an email from you..... saying that I had requested to change my password!?!?! Not a single word about the two payments you STOLE from me( proof of which I told you I had available), all while denying me use of the site!! I responded and have gotten nothing back, aside from a random email about some weekly boost thing for my child. Very frustrating and disappointing.

26 november 2018
Review zonder uitnodiging
Logo Education.com

Antwoord van Education.com

Hi Katherine! I do apologize for the miscommunication on Facebook as it seems we thought you were only having login issues, thus, we did not address your payment issue. However, I just heard back from the CS team, and it appears we have successfully addressed your concerns. Please continue to reach out to support.education.com if you have anything additional. Thank you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have reached out to this company…

I have reached out to this company MULTIPLE times to try and get my issue of being double charged resolved and still NOTHING. Since there is no phone support, it seems the only way to try and get somebody to help is, sadly, to post my negative experience. I plan to change the review when the issue is resolved but until then, this seems to be the only solution.

16 november 2018
Review zonder uitnodiging
Logo Education.com

Antwoord van Education.com

Hi Alex, as per our below response, our CS team confirms they have responded to your concerns as of 11/16, based on the emails that were sent in on 11/15. We are always happy to help out customers via email, as we do not have a dedicated phone system support team. Thank you!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer