Event Branding UK Reviews 

238
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We wanted an advertising banner that looked really professional and eyecatching, without costing us the earth. EVENT BRANDING had exactly what we required. We were able to try out different styles u... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service from the team at every stage, with close attention to the details of the order. Such helpful advice and guidance throughout and prompt delivery of item. Am a returning customer and w... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased a bespoke branded gazebo. Website was easy to use and my contact, Hannah, was very helpful. Things happened quickly and they did exactly what I asked. However, what I especially appreciate... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We were more than happy with our branded Gazebo, it’s robust and the printing excellently reproduced not only our logo but the large photograph we asked to be incorporated. Equally important we ha... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

238 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 45% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(238)

204 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A little slow in understanding my…

A little slow in understanding my requirement but product is excellent. Really pleased with the end result.

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Event Branding UK

Antwoord van Event Branding UK

Thank you so much for your review! We really appreciate your support and would love to work with you again in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely fantastic

Absolutely fantastic, great value for money , great customer service ! All round very happy

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Event Branding UK

Antwoord van Event Branding UK

Thank you so much for your review! We really appreciate your support and would love to work with you again in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic service from start to finish

Fantastic service from start to finish, very slick process. I'd left it very late to order a gazebo and extras but paid for express delivery and the team got everything delivered in time for our event. Quality of the product is excellent and built to last. Highly recommend!

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Event Branding UK

Antwoord van Event Branding UK

Thank you so much for your review! We really appreciate your support and would love to work with you again in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely amazing

Absolutely amazing, fast and efficient. Thank you so much, I love it! 😍 The quality is amazing, the service is fantastic.

9 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Event Branding UK

Antwoord van Event Branding UK

Thank you so much for your review! We really appreciate your support and would love to work with you again in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to order and swift delivery

Easy to order and swift delivery. A really good quality table covering that fits perfectly.

7 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Event Branding UK

Antwoord van Event Branding UK

Thank you so much for your review! We really appreciate your support and would love to work with you again in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This team are amazing

This team are amazing! Delighted everytime! Wish they did even more products as I would book with them again and again!
Looking forward to working with you again with my next product.

7 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Event Branding UK

Antwoord van Event Branding UK

Thank you so much for your review! We really appreciate your support and would love to work with you again in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service, Hannah looked after us and helped each step of the way. Delivered quickly and though a parcel (table) was missing, that was soon rectified.
Great product, easy to put up (and take down!) lots of lovely comments on how professional it looks.

20 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Event Branding UK

Antwoord van Event Branding UK

Thank you so much for your review! We really appreciate your support and would love to work with you again in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointing experience

Very disappointing experience to be honest.

I ordered a branded gazebo & flag. The artwork they sent me showed a black background behind our black & white logo but when it arrived the gazebo was a mid grey background which is not at all in line with our brand colours.

The flag was completely grey - no black in it at all.

I tried to request a solution but was told that because I’d approved the artwork they would not take any responsibility for the error. The artwork looks completely different from the actual product I was sent.

The gazebo itself was also faulty - the frame had parts missing when we erected it. They have now sent us those missing parts but it was not well made or checked during production.

I have requested a call with a manager several times to discuss the errors with the colour but have basically been refused.

A very disappointing outcome after spending over £2000 with this company.

23 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Event Branding UK

Antwoord van Event Branding UK

We’re sorry to hear you remain disappointed with your order.

We reviewed the final approved artwork alongside the photographs you supplied and found the printed colours to be consistent with the approved proofs. The artwork showed grey, and these were the colours approved for production.

Before printing, you approved the final proof and ticked the confirmation accepting responsibility for any uncorrected errors and acknowledging that printing cannot be undone once completed. We can only print the design and colours approved by the customer; any requested colour changes need to be confirmed before production.

We apologise for the missing frame components, which have since been supplied.

Your complaint was reviewed by a manager, who responded in writing to explain our findings and maintain a clear record of the correspondence. We appreciate that you would have preferred a telephone call.

While our review found the printing consistent with the approved artwork, we offered a 20% discount on replacement fabrics should you wish to have them produced darker. This offer remains available.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant service

Brilliant, we requested delivery by the weekend and you did it with 2 days to spare, so a big thank you for that.
Service is excellent, cannot fault it

27 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Event Branding UK

Antwoord van Event Branding UK

Thank you for your review! We’re pleased you had a great experience with us and really appreciate your support. We look forward to working with you again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast and free design and delivery within a week

I particularly appreciated the fast and free design service. The small feather flag I ordered arrived within a week and is of a high quality. I would highly recommend this company.

19 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Event Branding UK

Antwoord van Event Branding UK

Thank you for your review! We’re pleased you had a great experience with us and really appreciate your support. We look forward to working with you again!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst decision to buy from this company

We purchased the new inflatable gazebo 3x3, I asked multiple times if it was the same room space as normal gazebos & was told yes. I asked if I could fit 2x 6ft tables in with 4 people working again told yes. Reality is NO it’s tiny because of the curvature you can’t get the tables in it, you can’t get people in working & customers can’t get in it’s so low. This was a massively important purchase with the print design in memory of my late daughter it was also expensive. I got it late 2025 & called them to say due to the weather it would be stored in my lift until summer events. 1st big event 3 days 34’ heat & it was an epic disaster tables had to be positioned outside at the front because no one could fit in it if inside including us trying to work. It’s not fit for purpose & Event Branding’s solution to their inaccurate information is 10% discount off a bigger one or 15% in the end! Absolutely disgraceful customer support on what is absolutely their fault. Bad pre sales information terrible after sales service.
I honestly expected a lot more from what’s meant to be a reputable company but to say Ive been left devastated is an understatement, what was meant to be a beautiful purchase in memory of my daughter has left me in tears unable to use it because despite all my questions on the phone & in writing it is so small it simply cannot be used. Disrespectful!!!

27 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Event Branding UK

Antwoord van Event Branding UK

We’re very sorry to hear how upsetting this has been, particularly given the personal significance of your gazebo. We understand this was an important purchase and are sorry it has not worked for your setup as you had hoped.

We would like to clarify the information provided. The 3×3 AirX measures 3m on each side, giving an overall footprint of 9m². Your question about the footprint concerned whether it would fit within a 3m × 3m event pitch, which we confirmed. The curved inflatable structure means its internal layout and headroom differ from a traditional straight-sided gazebo.

Regarding tables, the arrangement you asked about was a table at the front and at the side, which we confirmed could fit. That confirmation did not cover placing multiple 6ft tables along each side.

Your gazebo was custom-made following your order in October 2025. Your questions about headroom were raised after the product had been manufactured and delivered to you. At that stage, we were unable to change the dimensions of the completed gazebo.

To try to help, we offered a 10% discount towards a larger model, later increased to 15%. These were gestures of goodwill intended to help with an alternative. We appreciate that this was not the resolution you were hoping for, but the offers were made sincerely in an effort to support you.

Please do contact us directly if you would like to discuss anything further. We’re happy to help wherever we can.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely fantastic service from Event…

Absolutely fantastic service from Event Branding UK — JUST WOW!

I contacted them about creating a branded tablecloth for my business events, and the finished product completely exceeded my expectations. I initially sent over a basic request, but their designer went above and beyond by adding extra features and graphics that truly brought my brand to life while perfectly matching the theme of my business.

Within 24 hours, they had produced a full mock-up showing exactly how the tablecloth would look. Their communication was top-notch throughout — extremely responsive, helpful and even offering creative ideas for other elements I could add.

It’s also important to mention that there was a gap of several months between receiving the design and actually placing my order. I explained at the beginning that I was only putting feelers out, and there was absolutely no pressure whatsoever. That made such a positive impression on me that, when I was ready a few months later, I naturally went straight back to them. They still had my original design ready to go!

They made absolutely certain that I was 100% happy before sending it into production, and the shipping was smooth and fast. The finished tablecloth looks incredible, and I honestly couldn’t be happier.

I would recommend Event Branding UK to anyone looking for high-quality branded products for their business. Their creativity, customer service and attention to detail are second to none. I’ll most likely be using them exclusively for all my business branding needs going forward!

26 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Event Branding UK

Antwoord van Event Branding UK

Thank you for your review! We’re pleased you had a great experience with us and really appreciate your support. We look forward to working with you again!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

My order was dealt with quickly

My order was dealt with quickly, and when there was a misunderstanding it was resolved very competently. As always I was impressed by the service I received and have recommended Event Branding UK to colleagues.

31 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Event Branding UK

Antwoord van Event Branding UK

Thank you for your review! We’re pleased you had a great experience with us and really appreciate your support. We look forward to working with you again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The speed and turnaround from enquiry…

The speed and turnaround from enquiry to delivery is fantastic, and the goods are top quality - thank you!

17 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Event Branding UK

Antwoord van Event Branding UK

Thank you for your review! We’re pleased you had a great experience with us and really appreciate your support. We look forward to working with you again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Worth every penny

Worth every penny, the quality of my market equipment is literally unmatched. Highly recommeded

25 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Event Branding UK

Antwoord van Event Branding UK

Thank you for your review! We’re pleased you had a great experience with us and really appreciate your support. We look forward to working with you again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality

Far better quality than expected & larger! Branding perfect

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Event Branding UK

Antwoord van Event Branding UK

Thank you for your review! We’re pleased you had a great experience with us and really appreciate your support. We look forward to working with you again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Event branding illustrated my business…

Event branding illustrated my business brilliantly, live the art work. Arrived within a week and really pleased with it.

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Event Branding UK

Antwoord van Event Branding UK

Thank you for your review! We’re pleased you had a great experience with us and really appreciate your support. We look forward to working with you again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top class company.

I ordered some fully branded items: a feather sign, a market bag and a tablecloth, and I’m so impressed with how well-made and packaged everything is. I will definitely be ordering from them again. The service was also outstanding. They are so on it with communication, from concept to mockup review. It was so quick.

If you’re thinking of getting something, you won’t regret it.

Bam Smarts Limited.

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Event Branding UK

Antwoord van Event Branding UK

Thank you for your review! We’re pleased you had a great experience with us and really appreciate your support. We look forward to working with you again!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer