16 april een order geplaatst. Tot nu toe geen bericht ontvangen. 2 dagen geleden gebeld. Geen contact met medewerker mogelijk. Alleen inspreken voicemail. Gedaan. Geen bericht. Vandaag weer gebeld. W... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
16 april een order geplaatst. Tot nu toe geen bericht ontvangen. 2 dagen geleden gebeld. Geen contact met medewerker mogelijk. Alleen inspreken voicemail. Gedaan. Geen bericht. Vandaag weer gebeld. W... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Product dat we in 1ste instantie besteld hadden was toch niet op voorraad. Zat paar weken gelevertijd op. Hier is door de leverancier niet tijdig naar ons toe over gecommuniceerd. Pas nadat we zelf g... Toon meer
Op 25 april bestelling geplaatst. Leveren binnen 24 uur? Meer dan een maand later nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Telefonisch zijn jullie nooit bereikbaar, telkens zijn ' al jullie medewer... Toon meer
We hebben via uw verkoopsite reeds geruime tijd geleden producten besteld en deze ook direct betaald. Na bestelling bleek dat u de bewuste producten niet in voorraad had en derhalve niet direct ko... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
FacilityStore is de one stop webshop voor al uw professionele facilitaire producten.
Dokter van Deenweg 120, 8025 BN, Zwolle, Nederland
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
geen reactie ontvangen op vragen per e-mail
Dubbel betaald, maar geen terugbetaling gedaan krijgen.
Op 14 juli bestelde ik een aantal artikelen (order 107221030 ) binnen drie kwartier realiseerde ik me dat ik 1 artikel verkeerd had aangevinkt. Gelijk gebeld met Facility Store. Gelukkig was de order volgens Ruben nog niet ingepakt dus zou het juiste artikel (wat even duur was) opgestuurd worden. Na een aantal dagen ontving ik het pakket maar helaas alsnog met het verkeerd bestelde artikel. Weer een telefoontje en een mailtje, er zou wat mis gegaan zijn in het magazijn maar het zou zsm opgelost worden, want hun fout. We zijn nu weken (maanden) en een hoeveelheid aan mailtjes en loze beloftes van Ruben verder en het is nog niet opgelost. De laatste smoes is dat het hangt op het feit dat de Facility Store geen retourformulier heeft. Best bijzonder gezien het aantal reviews op deze site over retouren. Het gewenste artikel is overigens gewoon op voorraad, dus niks houdt Ruben tegen het juiste artikel gewoon op te sturen. Ik heb al aangegeven dat hij een retouretiket mee kan sturen (kan ook gewoon via PostNL of dhl, zo moeilijk is dat niet) als hij het verkeerd geleverde artikel nog terug wil. Dan regelt hij zijn eigen administratie met zijn retourformulier later maar. Al zou het hem sieren het juiste artikel nu zsm op te sturen en het verkeerd geleverde artikel niet meer terug te willen, als goedmakertje voor alle tijd die het heeft gekost en stress die ik hier van heb gekregen (doordat we het juiste artikel niet hebben kunnen wij de gasten van onze kleine particuliere b&b iets niet geven wat we wel beloofden toen ze boekten).
Dit bedrijf kan hun problemen niet oplossen, zelfs niet voor al uitbetaalde artikelen die je niet toegestuurd krijgt. Waardeloze services, als je dat uberhaupt een service kan noemen.
Begin april 2022 heb ik stofzuigerzakken retour gestuurd, deze had ik verkeerd besteld. Tot op heden wacht ik nog steeds op creditering hiervan. Hierover ook mail contact gehad, maar uiteindelijk geen reactie meer mogen ontvangen.
Voor 2 maand terug glazen gekocht 12 stuks in totaal. Echter kreeg ik 11 glazen en heb ik een mail gestuurd naar dit bedrijf. Tot heden nog steeds geen contact gehad met faciliteiten store. Erg jammer dat het zo gaat.
Ik wou dat ik 0 sterren kon geven. Nog nooit zo slecht behandeld door een bedrijf.
Nadat een order zodanig was vertraagd dat het niet meer op tijd kon zijn voor mijn evenement, kreeg ik van de klantenservice te horen dat ze het voor me zouden cancellen en dat ik gewoon mijn geld terug kreeg. Klonk heel netjes. De volgende week werd echter ruim 700 euro aan glazen, waar ik nu niks meer aan had, alsnog geleverd. Sindsdien al wekenlang elke week met ene Ruben aan de telefoon die me blijft beloven dat ze het komen ophalen en dat ik het geld terug krijg. Ze bekennen moeiteloos dat het hun fout is maar er gebeurt helemaal niks. Ik heb weinig hoop meer dat ik ooit mijn geld nog terug ga zien.
Ik ben nu ruim 700 euro lichter en zit al wekenlang in de stress. Voel me compleet opgelicht!
Zeer slecht, als ik 0 sterren kon geven had ik het gedaan. Dit bedrijf is geen ster waardig, oplichters zijn het. Op 28-03 een bestelling gedaan, tot op heden niets geleverd. Order is middels ideal direct betaald, alle producten waren zogenaamd direct beschikbaar. Ziet er uit als een betrouwbare partij, maar niets is minder waar. Heb gebeld, gemaild, maar geen enkel teken van leven, ik vrees nooit meer iets van ze te gaan horen. NIET BESTELLEN HIER.

Antwoord van Facility Store
17 mailtjes in een paar minuten. Het lijken wel terroristen.
Ken het hele K U T bedrijf niet.
Goede, snelle levering! Niks op aan te merken
De spullen zijn na mijn bestelling op tijd binnen gekomen. Echter heb ik ze besteld voor 4 personen, dus 4 flessen. Het gaat om Suma Extend D3 2 liter (ontvettingsmiddel), hier zou dan ook één gratis lans per fles bij zitten. Echter ik heb maar één lans bij heb gekregen i.p.v. 4. Nu heb ik hierover gebeld en werknemer Luuk gaf aan dat dit ook echt het geval was en hij dit op zou gaan lossen. Dit is meerdere malen belooft. Inmiddels blijkt werknemer Luuk ook niet meer werkzaam. Ik probeer al sinds de bestelling in maart dit jaar contact te zoekenper telefoon en mail , omdat toen belooft is om het op te lossen maar ik krijg weinig reactie. Wanneer ik bel wordt de verbinding meestal verbroken en voicemail inspreken is niet mogelijk. Wanneer ik wel contact kreeg werd belooft dat dit inderdaad oplost zou gaan worden. Het komt er dus op neer dat ik 4 losse bestelling zou moeten plaatsen, dan krijg ik wel 4 lansen, dat lijkt me ook niet milieubewust en onlogisch. Een passende oplossing blijft echter uit, zou maar 'n lans los moeten kopen á €26,- per stuk. Financieel hebben wij daar niet de ruimte voor en zo is het ook niet belooft.
Ordernummer: 107215048
Door deze review werd er door Facilitystore contact opgenomen met ons. Zoals belooft komen wij de afspraak na. U heeft het alsnog opgelost dus passen wij de review aan.
Uiteindelijk heeft FS de lanzen opgestuurd en kunnen wij t product eindelijk allemaal gebruiken.
Bedankt dat er na al die maanden bellen/mailen en beloftes toch opgelost is.

Antwoord van Facility Store
Zeer teleurstellend, grote bestelling gedaan twee weken geleden met producten die direct leverbaar waren. Tot op heden nog niets ontvangen, en telefonisch volledig onbereikbaar, graag zsm oplossen!!
Op 25 april bestelling geplaatst. Leveren binnen 24 uur? Meer dan een maand later nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Telefonisch zijn jullie nooit bereikbaar, telkens zijn ' al jullie medewerkers in gesprek'. Op email word niet gereageerd. Heel jammer.
Bestelnummer #107215375
Telefoon wordt niet beantwoord, e-mail wordt niet beantwoord en producten die direct leverbaar zijn zijn nu naar 3 weken nog steeds niet binnen…. Treurig
Na uiteindelijke reactie: binnen enkele dagen product binnengekregen en uiteindelijk goed opgelost! Blijft dat het niet nakomen van leverdata/ afspraken problemen geeft voor de ontvanger.

Antwoord van Facility Store
Bespaar uzelf heel wat gedoe en koop elders!
Hetgeen men belooft klopt niet: "Voor 13:00 besteld, vandaag verzonden". Als u geluk heeft komt er 3 weken na bestelling iets toe. En ok, een product kan niet binnen zijn, maar claim dan ook niet op jullie website dat een product 'direct beschikbaar' is!
Ik heb op 13/03 een telescoopsteel van Unger besteld en deze is een maand later nog steeds niet toegekomen.
Totaal geen informatie over de verwachte levertijd, noch dat de goederen onderweg zijn met PostNL.
Vorige week (na 3 weken wachten) is dan een pakket toegekomen, helaas met de verkeerde inhoud.
Geen reactie op mailtjes. Ok, een simpel mailtje rond de
bestel-status wordt wel beantwoord. Helaas wordt een serieuzer mailtje omtrent een foutief geleverd product gewoon genegeerd.
Ik hoop dat de mensen van facility-store zichzelf niet al te serieus nemen. Geen PostNL-tracking codes? > 3 weken verzendtijd? Verkeerde producten geleverd? Geen reactie op mailtjes? Komaan zeg, dit kan echt niet. Ik heb wel al wat meegemaakt, maar het leveren van de verkeerde producten, dat nog nooit. Daar het blijkbaar vaker voorkomt (lees: andere reviews) zou je bijna durven suggereren dat het deel is van hun business model.
Bottom line: Voor mij geen facility store meer op deze manier.
Op 16 januari 2021 hebben wij 1 doos met 20 stofmaskers type FFP3 besteld. Door een misverstand is de doos teruggestuurd naar Facility Store en daarna zoekgeraakt. Vandaag alsnog bezorgd, het duurde even, maar dan heb je ook wat.
Uiteindelijk hebben ze een verkeerd gestuurd artikel en de artikelen, die niet zijn geleverd gecrediteerd. Ik ben blij, dat alles is opgelost. Ik heb netjes een antwoordnummer retourbon gekregen om het verkeerde artikel kosteloos te retourneren.
Ontzettende prettige ervaring met Facility Store. Snelle levering en uitstekende service. Tot snel!
Heb geen betere prijzen kunnen vinden dan op deze site. Ga hier zeker vaker bestellen!
Zeer slechte service. Geen reactie op mailtjes . Bij telefonisch contact blijven ze elke keer beloven dat de bestelling diezelfde dag nog wordt verstuurd. Wacht nu al weken op mijn bestelling.

Antwoord van Facility Store
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.