florista.ph Reviews 

533
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I loved how their website user interface is so intuitive and complete with accurate photos of all the products which have a very wide selection. I decided to pair the bouquet of tulips (my wife’s favo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Flowers were late for my girls birthday and when they finally turned up they looked nothing like what i purchased, they looked pathetic, just like the investigation you said you would look into, inste... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My fiancee ordered me a bouquet and a cake for my birthday but it was very disappointing apart from the flower is already in bad shape and the cake is a bit melting . Then the disappointment was int... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Having flowers being delivered to the province is problematic, Florista gets it done!! It might take an extra day, but it will get there!! Thank you so much for the many years of your service

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Bloemenbezorging

Geschreven door het bedrijf

Florista.ph is a Floral e-commerce brand that thrives on delivering fresh and beautiful flowers across the Philippines.


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

533 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 85% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,5

Alle reviews

(533)

333 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was disappointed due to incomplete…

I was disappointed due to incomplete item delivered on my purchase order. Teddy bear was missing, tried to communicate to the staff in WhatsApp but they insist that it was there. I will not waste time to make a complaint if the item was receive.

27 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo florista.ph

Antwoord van florista.ph

We’re sorry to hear that you were disappointed with your order. We understand your concern regarding the teddy bear and appreciate you taking the time to raise this with us.

However, we would also like to clarify that when our team requested a photo or any proof showing that the teddy bear was missing from the delivered order, you declined to provide one. This made it difficult for us to properly investigate and verify the concern with the florist and delivery team.

Our team did not intend to dismiss your complaint. The information available to us indicated that the teddy bear was included with the order, which is why we requested supporting proof so we could investigate the matter fairly and accurately.

We value every customer concern and would have been happy to coordinate with the florist if supporting evidence had been provided. We hope you understand that verification is necessary before we can confirm whether an item was actually missing from a completed delivery.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointed its different the one…

Very disappointed its different the one they sent it's a trash! Never trust this site. Please !

25 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo florista.ph

Antwoord van florista.ph

We’re very sorry to hear that you were disappointed with your order. We understand how upsetting it is when the delivered arrangement does not meet your expectations, especially when it is intended as a gift.

Our arrangements are handmade by local partner florists, and while the exact flowers, colors, and presentation may vary depending on availability, the arrangement should still reflect the value and overall style of the product ordered.

We would appreciate the opportunity to review what was delivered. Please contact us with your order number and photos of the arrangement so our team can investigate the concern properly.

We sincerely apologize for the disappointment and appreciate you bringing this to our attention.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’ve been ordering from Florista PH for…

I’ve been ordering from Florista PH for about 3 years, so I was extremely disappointed with my most recent experience.
I selected the 8 AM–5 PM delivery window, but my order did not arrive until hours later. I understand that delays and traffic happen, but what bothered me most was how the situation was handled by customer service. When I reached out for an update, the responses felt dismissive, I was told the rider had many other deliveries, and when I asked for an exact ETA, I was eventually left on read.
When I raised my concerns afterward, instead of simply acknowledging the poor customer service, I was given more explanations about how my order came in around 11 AM, how flowers still had to be purchased and prepared, how the rider had multiple deliveries, and how I should ideally order in advance. If that makes fulfilling same-day orders within the offered delivery windows difficult, then same-day delivery should not be offered that way in the first place. Customers shouldn't be made to feel responsible for choosing an ordering option that the business itself provides.
They also suggested that the person who left me on read may have been off duty, even though that person had been actively responding to me around 7–8 PM.
To make the experience worse, the flowers eventually arrived very late and did not look like the quality I expected.
After being a repeat customer for three years, I expected much better communication and professionalism. My biggest issue was not even the delay itself. It was the lack of customer service and the way my legitimate concern was handled. Unfortunately, this experience has made me reconsider ordering from Florista PH again.

24 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo florista.ph

Antwoord van florista.ph

Thank you for taking the time to share your detailed feedback. We sincerely apologize for the disappointment caused by your recent experience, especially after trusting Florista PH for the past three years.

We understand that while delivery delays can sometimes occur due to circumstances beyond our control, your main concern was the communication and customer service you received when you reached out for an update. We’re sorry that our responses came across as dismissive and that you were left without a proper response when you were simply seeking an update on your order.

We also understand your point regarding the explanations provided afterward. Rather than making you feel that you were responsible for the delay because you selected a same-day delivery option, we should have focused on clearly communicating the situation and addressing your concern professionally.

We’re equally sorry that the flowers did not meet your expectations when they eventually arrived. As a repeat customer, you had every reason to expect a better experience from us.

Your feedback regarding both the communication and product quality has been noted and will be shared with the team for review. We truly value the three years you have chosen to order with us, and we regret that this experience has affected your confidence in our service.

Thank you again for bringing this to our attention.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent and easy ordering

Excellent and easy ordering. Excellent product and excellent timely service delivery.!

24 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo florista.ph

Antwoord van florista.ph

Thank you so much for your excellent feedback! 💐 We’re delighted to hear that you had a smooth ordering experience and were happy with the product and timely delivery. Your kind words mean a lot to our team. We truly appreciate your support and look forward to serving you again! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very satisfied

The gifts arrived perfectly and were even better than I expected! Everything was beautifully presented and delivered on time. I’m extremely happy with my order and will definitely order from you again. Thank you so much!

24 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo florista.ph

Antwoord van florista.ph

Thank you so much for your wonderful feedback! 🌸 We’re delighted to hear that you loved the gifts and were happy with the presentation and timely delivery. It truly means a lot to us to know that we were able to make your gift-giving experience special.

We sincerely appreciate your trust and support, and we look forward to serving you again on your next order! 💐

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing

my fiance really loves the flower I ordered

23 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo florista.ph

Antwoord van florista.ph

Thank you so much for your lovely feedback! 💐 We’re so happy to hear that your fiancée loved the flowers! It’s always our pleasure to help make your special moments even more memorable. Thank you for choosing Florista, and we look forward to serving you again! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Florista.ph came through for me once…

Florista.ph came through for me once again! I needed to get fresh flowers and candy delivered to my fiancé quickly, and they executed everything flawlessly.

What really sets them apart is their incredible responsiveness and attentiveness. Every time I reach out, their customer service team is quick to answer, clear with details, and truly attentive to every special request. The bouquet was vibrant and beautifully arranged, the sweets were fresh, and the delivery was prompt. It’s such a relief knowing I can rely on them for top-notch quality and fast turnaround whenever I want to send a thoughtful surprise. Highly recommended!

Dave
USA

22 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo florista.ph

Antwoord van florista.ph

Thank you so much, Dave, for your wonderful and detailed feedback! 💐 We’re truly happy to hear that everything went smoothly and that you were pleased with the flowers, sweets, delivery, and our customer service.

It means a lot to know that you can rely on Florista.ph whenever you want to send a special surprise to your fiancé. Thank you for your continued trust and support, and we look forward to helping make more of your special moments memorable! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The flowers were of a really good quality and standard

My girlfriend was delighted and very happy with them.
The flowers were of a really good standard and quality. They were out of stock of my original choice of flowers so they supplied me a substitute which were more expensive for no extra charge. Colours were so bright and vibrant. They were delivered on time, with care, the delivery driver was very polite and courteous. I have used this business 3 times and every time, top service.

20 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo florista.ph

Antwoord van florista.ph

Thank you so much for your wonderful feedback and for choosing Florista.ph for the third time! 💐 We’re delighted to hear that your girlfriend loved the flowers and that you were happy with the quality, delivery, and service. We truly appreciate your continued trust and support! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic job ordered from the UK to be…

Fantastic job ordered from the UK to be delivered in Philippines and everything went smoothly

Also trust me people this company are extremely generous on prices as well

I will be using them again in the future

Trev Davies

19 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo florista.ph

Antwoord van florista.ph

Thank you so much, Trev, for your wonderful feedback! 💐 We’re delighted to hear that everything went smoothly with your order from the UK to the Philippines. We truly appreciate your trust and kind words, and we look forward to serving you again in the future! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good delivery even if outside of…

Good delivery even if outside of available options. I just asked and thankfully they are willing to deliver at said address. Customer service is friendly. Nothing negative to say.

19 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My girlfriend was very surprised

My girlfriend was very surprised. She has never gotten flowers before and she loved them so much! Thank you! And the note was perfect. Wonderful job everyone!

18 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo florista.ph

Antwoord van florista.ph

Thank you so much for your wonderful feedback! 💐 We’re thrilled to hear that your girlfriend loved the flowers and that the note was perfect. It was our pleasure to help make her first flower surprise extra special! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have used florista.ph many times now…

I have used florista.ph many times now to send my asawa flowers on our special occasions. Forista has always delivered on time and the bouquets are just beautifully made, customer service is fantastic any problems they will help to resolve and answer your questions fast and professionally thanks again for a perfect service.

19 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo florista.ph

Antwoord van florista.ph

Thank you so much for your continued trust and support! 💐 We’re truly grateful to be part of your special occasions and happy to hear that you’ve been pleased with our flowers and customer service. We look forward to helping make more special moments memorable for you and your asawa! ❤️

From florista.ph family.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Poor customer service

The first deliveries were handled absolutely correctly. Fresh flowers, delivery as confirmed: all good. But my last order just was a nightmare. No previous phone contact, delivered to the wrong place and the flowers had already wilted. My request to explain how that coud happen and what the correction will be was answered with a lot of nice words, but without any concrete action or information. Far below my expectations! Conclusiion: poor customer service. Not recomandable.

31 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It’s perfect and my girlfriend really…

It’s perfect and my girlfriend really loves it.

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo florista.ph

Antwoord van florista.ph

Thank you so much for your wonderful feedback! 💐❤️ We’re thrilled to hear that everything was perfect and that your girlfriend loved the flowers! It was our pleasure to be part of your special surprise. Thank you for trusting Florista.ph, and we hope to serve you again soon! 🌸

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The service itself is great and the…

The service itself is great and the communication is top notch, but the selection of flowers should more accurately reflect what is in stock. I needed specific flowers and hunted down the only place that offered it, only to be caught in payment and with limited time, forcing me to settle for less.

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo florista.ph

Antwoord van florista.ph

Thank you for your honest feedback and for recognizing our service and communication. We truly appreciate it.

We sincerely apologize for the inconvenience caused by the availability of the specific flowers you were looking for. We understand how disappointing it can be to find a particular design online, especially when you are working with limited time, only to find that the flowers are no longer available.

Flower availability can change quickly, particularly for imported and seasonal varieties. We appreciate your suggestion and will continue working on improving how we reflect current availability on our website. We’re sorry that you had to settle for an alternative and hope we can provide you with a better experience next time. 💐

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The beautiful flowers arrived on time…

The beautiful flowers arrived on time for my mother's birthday and it was packed neatly in a box and kept fresh with water tubes. Thank you very much!

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo florista.ph

Antwoord van florista.ph

Thank you so much for your kind feedback! 💐 We’re delighted to hear that the flowers arrived on time, beautifully packed, and fresh for your mother’s birthday. It was our pleasure to help make her special day even more memorable. ❤️

Thank you for choosing Florista.ph and for trusting us with your special occasion!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thankyou very much...

Thankyou very much...
The best service its more than 5 star ..
Thay make more than i was aspect..
Very thankyou from the heart ❤️

12 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo florista.ph

Antwoord van florista.ph

Thank you so much for your heartfelt feedback! ❤️💐 We’re truly happy to know that we exceeded your expectations and that you were pleased with our service. Your kind words mean so much to our entire team. Thank you for trusting Florista.ph, and we hope to serve you again soon! 🌸

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer