Flyhacks Reviews 

174
•
TrustScore 3 uit 5

2,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

¡Vergonzoso! Llevamos un año y medio esperando la puñetera devolución del vuelo, ya está en manos de consumo pero NO VOLVÁIS A CONFIAR EN ESTA COMPAÑÍA, son unos estafadores que juegan con el dinero y... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We have had exactly the same experience as many of these other poor people. We have been waiting 16 months now (since May 2020) for our refund for two flights, refs: PXU0Y and NKUCP5, cancelled due... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Suite à quelques soucis d'obtention de nos cartes d'embarquement de Minorque vers Nantes le mardi 29/10/19, (via VOLOTEA), vous avez répondu à notre demande immédiatement. Merci encore à vous pour vos... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Everything was fine, they were super helpful for all our requests and clarification Ci siamo trovati super bene loro sono stati super gentili e disponibile per le nostre richieste sulle aggiunte... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Reisbureau
  2. ook in
  3. Vliegticketmaatschappij
  4. Vluchtboekingswebsite

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Find and book the cheapest flight tickets online. Flyhacks combines different hubs, airports and non-partner airlines to offer you the cheapest itineraries ever.


Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

174 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,9

Alle reviews

(174)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hi ,I made an error in return booking…

Hi ,I made an error in return booking of flights, the helpline was quick to respond ,with helpful input, and arranged for the required direct flight home to be sorted..A great team,as more than 1 operator was involved, all where polite in there written response, and importantly very helpful to get a satisfactory resolution.
I will certainly recommend.

21 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Flyhacks

Antwoord van Flyhacks

Dear Ron, thank you for your positive review! We do really value good words about our service so we know that we are doing the right thing.
Have a nice day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good reactivity !!!

17 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Flyhacks

Antwoord van Flyhacks

Hi! Thank you for your positive review! We do really value good words about our service so we know that we are doing the right thing.
Have a nice day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fully recomend

Fully recomend. Fast and professional service. Fantastic helpdesk!

16 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Flyhacks

Antwoord van Flyhacks

Dear Karol, thank you for your positive review! We do really value good words about our service so we know that we are doing the right thing.
Have a nice day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Buenissima!!!

9 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Flyhacks

Antwoord van Flyhacks

Dear Esther, thank you for your positive review! We do really value good words about our service so we know that we are doing the right thing.
Have a nice day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

THE MOST HORRIBLE EXPERIENCE I EVER…

THE MOST HORRIBLE EXPERIENCE I EVER HAD.

The service is extremely bad. I frequently travel and this is the first time that I have to call a company 3 times and still the problem does not get solved.

I needed to add a priority to a ryanair flight booked through them. I phoned 3 times during the same day in order to get the e-mail with the instructions for the payment. The e-mail eventually arrived 8 hours after my first phone call.

I would like to mention that your service does not come for free + I had to pay 3 times for phone calls to England. Furthermore you do not warranty any better service to the client but actually the price to add the priority through you is even higher than doing it with ryanair. So where is the advantage of using flyhacks? Please tell me because I don´t see it really.

Customer service is polite and I understand it is not their fault but provide them with more options and more info if the system is not working properly.

I wish I could have looked at trustpilot before making the booking.

Furthermore, when a company is not serious you see it from the fact that they ignore bad reviews and just reply to the few good ones and they don´t improve the service at all.

Horrible horrible horrible.

2 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Flyhacks

Antwoord van Flyhacks

Dear Valentina, thank you for your feedback. We do value each our client and any opinion is important for us. We are really sorry that you've faced such troubled experience while using our service. We have already transferred this issue to our IT department so they will check today's problem with mail delivery to find slution for any similar case in future. We are asking you for understanding as not everything can be controlled and fixed from our side. We are always doing our best to be helpfull for our customers and to provide the best service that is worth using. We have purchased you the seats for both of your flights to provide you with earlier check-in as an appology for this unpleasant situation taken place. We hope to have you as a client in future, so we can prove that we are company that can be trusted and relied on.
Have a nice day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Inget bolag att lita på!!

Inget bolag att lita på!!! Använde mig av Flyhacks vid resa till Spanien. Flygtiderna ändrades efter vår bokning nära inpå avresa, vilket tvingade oss att sova en natt i Berlin. Flyhacks meddelade att de absolut skulle ersätta oss för vår hotellnatt. Skickade in kvitto per mail den 7/5 och efter otaliga mail till Flyhacks om påminnelse om att jag ej fått min ersättning kontaktade jag konsument Europa om hjälp. När de fått ärendet tog det en vecka sen hade jag pengarna. Mail om ersättning 7/5 utbetalning 31/7.
Det tog nästan 3 månader innan jag fick mina pengar, det är orimligt!!!
Ska hot vara det enda som hjälper?
Undvik detta företag!

2 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Flyhacks

Antwoord van Flyhacks

Dear Sara, thank you for your review. We are so sorry for such huge delay with the refund. We were facing problems with our old payment system and this issue caused troubles with reimbursements. We understand that this is not an excuse and we should have figured out some solution faster. We are sorry for this issue and as an appology would like to offer you a voucher for any of your future trips with us. Just contact us and we will help you to use it.
Have a nice day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

1 Stern ist noch zu viel

Unsere Erfahrungen mit - Flyhacks - sind mehr als unterirdisch – nicht nochmal und wir können nur alle davon abraten.

Wir haben ein Flug über Rynair gebucht (über Christi Himmelfahrt), dieser wurde am Folgetag mit einer Mail und einem Rückruf als "soled out" abgesagt, obwohl dieser weiterhin im Online Portal verfügbar war.

Stattdessen wurde uns ein alternativer Flug angeboten, der aber statt 2 Std. Transferzeit nun 12 Std. Transferzeit beinhaltet und zu dem noch viel früher am ursprünglichen Abreisetag gestartet wäre.
Zusammenfassend hätten wir für das gleiche Angebot fast 1 Tag mehr Reisezeit aufbringen müssen und einen 1 Tag weniger Urlaub für das gleiche Geld bekommen – bei 4 geplanten Tagen auf Mallorca hätte das keinen Sinn ergeben.

Das Angebot wurde per Mail dann schriftlich storniert mit der Aufforderung, dass Geld wieder auf die Visa zurück zu buchen. Das bereits gebuchte Hotel musste storniert werden, weil der Linienflug obwohl online verfügbar, ausgebucht war. Die Stornierungskosten gingen natürlich zu unseren Lasten.

Die schriftliche Antwort es dauert 10 Business Days halte ich für eine Frechheit - wenn das 100 Kunden von Flyhacks passiert, dann sind das bei Flugkosten in Höhe von 600 EUR mal eben 60k EUR, mit denen das Unternehmen zinsfrei arbeiten kann. Aus meiner Sicht inakzeptabel.

Übrigens bis HEUTE wurde das Geld nicht zurück erstattet, weitere rechtliche Schritte werden nun aber folgen.

Soviel zu meiner Erfahrung mit Flyhacks.

4 juni 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Flyhacks

Antwoord van Flyhacks

Dear Nick, thank you for your review.
We are very upset that you consider your recent experience with Flyhacks to be unpleasant.
I have reviewed your transaction and see that our agents assisted you immediately upon learning that your originally booked flight was sold out and offered you a set of options.
We are sorry that you are left so unsatisfied with our service, however sold out can happen while working with Low-cost airlines especially when the flight is quite soon.
Our system finds you the cheapest connection between desired destinations and shows the price and availability of the seats that are available at the very moment of booking a flight.
Unfortunately, as seats for cheap prices are limited, if someone buys this seat it will be no longer available in the system of the airline and we will be unable to issue this ticket for you.
Refund process takes some time due to bank regulations - we are sending money right after the request from the passenger was made.
We are very sorry for any inconvenience and would like to remind that we remain at your disposal 24/7.
Have a nice day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No information

Bad, just bad.

14 mei 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Flyhacks

Antwoord van Flyhacks

Dear Juho,

Could you please explain your issue in more detail? It will help us establish what went wrong in order to improve the service in the future. We appreciate all the reviews and examine them so we need more details to investigate your issue. Thank you. Have a great day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT USE THIS COMPANY

I purchased flights to Marrakech over two weeks ago. Received an email after purchase (and after the money had left my account) saying that they were unable to process the booking due to security checks. So, they had taken my money but no booking. Not sure how my payment could not pass security when they’re able to take the money in the first place. They said they would refund me but gave no timeframe and would not confirm the account to which it will be refunded. On being pressed they told me it would take 3-5 working days. On expiry of 5 working days, they told me it would be 7-10 working days. It’s now been over 10 working days and I still have not received my refund. AVOID.

21 april 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Flyhacks

Antwoord van Flyhacks

Dear Alice, thank you for your review.
Unfortunately, we are not able to influence on the decision of the financial department regarding security questions of the transactions.
We are sorry that this point causes you some inconveniences, however we have to do the security check if it is needed to be sure that we are not supporting any fraud activity.
We are currently moving to new payment system which will check operations during booking process, so such situations as yours will never happen again.
We hope for your understanding and patience.
Have a nice day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would give 0 stars if possible

Do NOT use Flyhacks. Almost any company would be better. You can rest assured I will never be booking with them again, neither should you and here is why:

I booked a flight from Italy to France back in Nov/2018 to fly later this month (April 2019). Flyhacks did not send me any sort of confirmation email, but luckily I had taken a screenshot as I purchased it, so when I pressed them over email to send me my information, they were able to find it.
Here I am today, 5 days before I leave the US. I went to do early check-ins for all my flights so I could have the tickets handy and I find out one of my flights was canceled.
No one even contacted me to tell me. I repeat, NO ONE BOTHERED TO LET ME KNOW that I would be stranded on my layover with no options. Alone. In a place that’s actually not that safe for a young woman to travel. I contacted customer support immediately and they said sorry they didn’t contact me but they could get me on a flight the next day and just to wait where I had my layover for 24 hours. UNACCEPTABLE. I need to be in France on the day that my flight is booked for. How can Flyhacks think this is an acceptable solution?
I wrote them back asking for a better solution or a full refund and they have not responded in several hours. Clearly customer satisfaction is not a priority for this company. I am extremely disappointed in they way they handled this situation, and especially in the lack of communication once my flight was canceled. I could have had lots of time to figure this out. Instead I am trying to see if I can even book another flight. When I do, I won’t be using Flyhacks.
Shame on you guys.

In conclusion to anyone who reads this review: don’t use Flyhacks. Don’t expect customer service to be helpful. Make sure you take a screenshot of everything you do so you can prove you even bought tickets through them.

9 april 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Flyhacks

Antwoord van Flyhacks

Dear Erin, thank you for your feedback.
We value each customer and we are sorry that you were not satisfied with our service. We are always reviewing the way how we treat our clients and doing our best to improve the level of our customer support. We are deeply sorry for not contacting you regarding your cancelled flight - such things are our highest priority and we screwed-upwith it. In case of any distruprion of the flight itinerary we are helping our clients with an alternative flights at our expense. Unfortunately, sometimes there can be no option to get to the flinal destination in the same day. We are checking all the possibilities and offering the best solution we can. If there are no suitable flights available - our hands are tied.
We hope for your understanding.
Have a nice day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

C’est une arnaque !

C’est une arnaque, vous pensez avoir un billet à petit prix mais non parce que Flyhacks ne vous envoie pas automatiquement le lien pour obtenir votre carte d’embarquement. Moralité vous payez un complément de 55€ par billet pour pouvoir embarquer ! Et impossible de se faire rembourser cette somme parce que Flyhacks est de mauvaise foi et bien sûr ne reconnaît pas cette pratique. A fuir !

30 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Flyhacks

Antwoord van Flyhacks

Dear Anne Marie, thank you for your feedback. We are sorry that you had such stressfull and upleasant experience at the airport. For the flights with Ryanair we are performing check-in for our passengers and sending them boarding passes to be printed out. In order to make check-in we need travelling document details of the passenger. We have sent you the form to fill in with data necessary for check-in, but unfortunately, you haven't replied to us. We were just unable to provide you with the boarding passes for your outnbound flight on time. In such case we cannot approve your refund request. For the return flight we have made check-in for you as you have provided us with needed information.
We hope for your understanding.
Have a nice day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Enkelt och smidigt!

Prisvärt, enkelt och smidigt sätt att boka flygresor. Mycket snabb och tjänstvillig support på nätet som hjälpte mig med mina frågor.

16 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Flyhacks

Antwoord van Flyhacks

Dear Anna, thank you for your positive review! We do really value good words about our service so we know that we are doing the right thing.
Have a nice day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dont use.

Its a really bad company. I order two tickets but dont get reservation numbers. And when i ask refund they dont give . Just says that i need whait 30 days to get answer from Raynair company about takses. Dont use this company!!!

4 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Flyhacks

Antwoord van Flyhacks

Dear Toms, thank you for your feedback. We are sorry that you are left not satisfied with our service. I have checked your case and see that your ticket was successfully issued on the 12th of November 2018, and email with electronic ticket (that includes ticket numbers for each flight) was sent to your email 12.11 at 19:01. Unfortunately, cancelation of already issued tickets with low-cost airlines is not allowed due to their rules. So when you have contacted us later to cancel your flights we were unable to approve your request - the only thing we could offer was to wait till your flight will be flown on the 15.12 to request tax refund from the airline. Unfortunately, we cannot influence on the airline refund policy.
Have a nice day!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

All good.

I've bought a quick ticket due to the Gatwick mess and I found a decent flight for the next day from Southampton to Oslo (stopping in Amsterdam).
After I read the bad reviews, I've called them first to make sure that they will send my tickets and to do my check-in, but the UK phone no on their site didn't worked, so I had to call in a different country. The other small issue was that the dimensions of the cabin baggage from Southampton were a bit less than the usual dimensions, so I was charged with another £40.
If you call them and ask for all the details necessary for your flight, everything should run smoothly ( pay attention to your cabin baggage dimensions for each airline)
Cheers

21 december 2018
Review zonder uitnodiging
Logo Flyhacks

Antwoord van Flyhacks

Dear Roxana, thank you for your positive review! We do really value good words about our service so we know that we are doing the right thing.
Have a nice day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Flyhacks gave wrong information about…

Flyhacks gave wrong information about baggage allowance, which resulted in extra cost when travelling with Ryan air. Had contact with their support. They answered quick but answered in a standard way, ignoring simple facts in the recervation. Cannot be trusted!

11 december 2018
Review zonder uitnodiging
Logo Flyhacks

Antwoord van Flyhacks

Dear Natalie, thank you for your feedback. We are really sorry to hear that you experienced such difficulties using our service.
We always try to improve the access to the information and the relevance of the content on our web page in order to ease the process of booking with us. Information about luggage is taken from the system of the airline directly and updates immediately in case of any change.
We hope that you will give us a new chance so we prove that we are the company worth using.
Have a good day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ingen returret

12 november 2018
Review zonder uitnodiging
Logo Flyhacks

Antwoord van Flyhacks

Hi! Thank you for your review. We are sorry that you evaluate our service so low. Unfortunately, while booking with low-cost airlines refund in case of voluntary cancelation is not allowed. We are tied with airline rules and cannot influence on them.
We hope for your understanding.
Have a nice day!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Läste tidigare recensioner och blev…

Läste tidigare recensioner och blev lite orolig. Detta stämde inte på något sätt. Allt funkade, check in etc. Enkelt att få kontakt med kundservice samt snabb respons. Nice hacking flyhacks!!!

5 november 2018
Review zonder uitnodiging
Logo Flyhacks

Antwoord van Flyhacks

Dear Ruben, thank you for your positive review! We do really value good words about our service so we know that we are doing the right thing.
Have a nice day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst site to book your tickets…

Worst site to book your tickets from. If you want to change something to your booking you HAVE to go throught them and you HAVE to stay on the phone with them. NEVER AGAIN!

3 november 2018
Review zonder uitnodiging
Logo Flyhacks

Antwoord van Flyhacks

Dear Pavel, thank you for your feedback. We are constantly improving our service to make booking with Flyhacks easier and comfier. For now there is no possibility to change your booking online but our IT department is working on this. You can always contact us via email to request the change if it is more convenient than a call.
We will be delighted to have you as a client in future.
Have a nice day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

alles, wie versprochen

Etwas verunsichert von der Art der Ansprachen und der Wortwahl bemühte ich die Servicehotline mehrfach.
Englisch gar kein Problem, deutsch auf Rückruf.
Alles sehr nett und kompetent.
Ich habe Flüge (direkt und mit Anschluss) nach Rom mit Ryanair über Flyhacks.gebucht.
Alles klappte, wie angekündigt.
Die Buchungsbestätigungen kamen umgehend, die Bordpässe zwei Tage vor Abflug auf Handy und per mail.
Alles verlief reibungslos.
Kann nach dieser ersten und bis jetzt einzigen Erfahrung nur anmerken, dass alles auf junger frischer Art auf Grundlage der modernen Medien und - das etwas schade- auf englisch alles super organisiert war.
Wünschenswert wäre aus dieser Betrachtung für alle Sprachunbegabten eben auch der direkte Service in anderen Sprachen, wie auch deutsch.
Also,... auch positives sollte erwähnt werden.

1 november 2018
Review zonder uitnodiging
Logo Flyhacks

Antwoord van Flyhacks

Hi! Thank you for your positive review! We do really value good words about our service so we know that we are doing the right thing. We will do our best to expand our German speaking team so we will be available on local languages 24/7.
Have a nice day!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer