GetOEMParts.com Reviews 

518
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

i order a fuel sending unit 2-11-25, shipping and tracking number provided on 2-20-25. received part on 2-24-25. installed fuel sending unit the same night. found out fuel sending unit reads in revers... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I Ordered 2 seat belts order # #385414 was ordered on 4/2 I have not received an update other than 10 minutes ago requesting info on my order. received e-mail stating order is currently pending. I wil... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I have placed two orders through this website (which is the same company as Tasca auto parts). My first order was slow to arrive but eventually arrived as ordered. My second order wasn't even shipped... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They duped me - like they do to many - into thinking they had an item in stock for immediate shipment. Then after paying, their automated email indicated there would be a delay. I immediately cancelle... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Automaterialenwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Genuine OEM parts at wholesale prices. Keep your vehicle running in top condition by using only OEM parts.


Contactgegevens

1,7

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

518 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,7

Alle reviews

(518)

6 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They don't even respond...

I have tried to contact getoemparts several times to make a return. Not only is there No customer service by phone, they don't even answer emails or chats. DO NOT ORDER ANYTHING FROM HERE! There will be no assistance.

15 februari 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unfortunately, the negative reviews here are true…

Several days after ordering & paying for my desperately needed headlight for a 2011 Lincoln MKX (w/VIN # included) I get a “no reply” email saying my order is on hold due to a processing issue and then received another email from a customer service rep, Ashley Bousquet, explaining the VIN for my Ram truck doesn’t match the part ordered and asking if I want to change my order or be refunded. I sent a reply to her right away days ago explaining how important my immediate need is for this part is and left my phone number and still haven’t received any response. The website has no phone number to call so I tried the “live chat” a couple times but there was no person responding to the chats. Ive explained that I live in an area with extreme winter driving conditions and driving with only one headlight in a blizzard is dangerous. I do not have an extra $600 to buy elsewhere. I’ve had no response for 3 days. Had Siri search for a phone # for Getoemparts.com the number I called was answered by a woman who told me they share the same name and are associated to OEMParts but not the company I ordered from and they have no telephone. At this point I’m wondering if they even exist at all,…

11 februari 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Buyer Beware. Bad Customer Service response

I ordered and received the part with what I consider a typical amount of time. However, upon inspection of the part, I discover a defect that makes the part useless. The PCV port is completely blocked. I have tried to find a phone number on their web sight and no go. Found one in a google search and called it. I got a message that they do not accept phone support anymore to either email or use their live chat. I have done both multiple times. The emails has not been answered and the live chat just sits there until it disconnects.

This part is expensive and I am not a happy camper.

8 februari 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a part over 2 weeks ago and…

Ordered a part over 2 weeks ago and still haven't received it. I've tried reaching out to them but live chat doesn't work and there is no phone number to call. The post office says there is a problem with the bar code GetOemParts put on the package. Will never order from them again.

8 februari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo GetOEMParts.com

Antwoord van GetOEMParts.com

Hello Mark,
Thank you for taking the time to voice your concerns with our service and, we apologize for the inconvenience. Unfortunately, we've been a bit understaffed, as of late. As a result, our Customer Service Representatives may take a little longer than normal, to address incoming emails and chats. After reviewing your order, it appears as if one of our partner vendors may have labeled your parts incorrectly. While mistakes like this are rare, we sometimes experience delayed shipments due to human error. With that being said, we believe you've had the opportunity to speak with one of our representatives via live chat. We are pleased to inform you that your entire order, including shipping, will be refunded upon receiving, your package from USPS. Again, we apologize for the inconvenience and appreciate your detailed review of our services.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Went to web site to order a simple part…

Went to web site to order a simple part for my 2011 Ford Edge keyless door pad, submitted my info along with vin number to make sure the part was the right one but after ordered and paid then a day later was sent a email saying that the order was on hold. Well I did go back to website to get number for customer service but only by email is the way they can be contacted. So sent email but yet no response, but was emailed again to say the part I should get is the right one but in black…. My car is silver. Very bad service and it seems they don’t know how to check vin number. I will never use them again

7 februari 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

NO response from company

Received a part for my Grandson's Christmas present which was a "new" GMC emblem for his soon-to-be 1997 truck. When he and his dad went to install it, one of the attaching tabs was broken off. Tried to contact company with no response. This was not a cheap part.

3 februari 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Deplorable company

Deplorable company. Against my better judgement I ordered a lower grille insert for my Rebel after I hit a deer. Order went thru and then got email that OEM needed the vehicle vin number to make sure the correct part is ordered. I supplied the vin number.
Got a subsequent email stating that the part was back ordered, I said I was in no hurry. Grille came last week, grille did not have front factory installed sensors pockets. I have utilized every option OEM offers, email, text,etc with zero response! Of course their phone number does not get answered.
Do not order anything from this scam company.

1 februari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo GetOEMParts.com

Antwoord van GetOEMParts.com

Hello Perry,
Thank you for taking the time to voice your concerns with our service and we apologize for the lack of communication. We also regret to learn the product you received was anything less than what you may have expected. With that being said, we've reached out to your designated customer service representative to issue an RMA, immediately. We will be following the status of this RMA to ensure its completed, in a timely manner. Again, we appreciate your review and recognize more must be done to optimize our communication channels. Please know that we are diligently addressing this problem and we hope to be able to provide you with a more pleasant experience with our service in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Buyers Beware!

I placed my order on Jan 5, Today is Feb 1. I still Do Not Have a tracking number. The only way I managed to get correspondence on Jan 25 was by leaving a review listing the frustrations we had experienced prior. I received 1 email on the 25th acknowledging that that they hadn’t responded and 1 email the same day partially responding to my requests. I continued to try to professionally reach out to these folks , 1. To communicate order information ( I was told a part was cancelled but it was still on the order)
2. I requested a part to be deleted from the order 4 times in 4 separate requests over a 6 day time frame. Absolutely No reply to that request
3. Only after my review on the 25th did they tell me the order would ship And said it would in 1-2 days. Today is a week later- No tracking Number yet!
I sent my last email on the 31st stating that I do not wish to resort to leaving bad reviews to accomplish normal business and will not do so if we can only have basic communication that constitutes a professional business- No reply- No acknowledgment- No assistance.
I leave the decision up to you as a consumer - Is this frustration, lack of basic communication, lack of basic action a professional business you wish to buy from?

1 februari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo GetOEMParts.com

Antwoord van GetOEMParts.com

Hello Mark,
Thank you for taking the time to voice your concerns with our service and we apologize for the inconvenience. Unfortunately, we've been a bit understaffed, as of late. As a result, our Customer Service Representatives may take a little longer than normal, to address incoming emails. With that being said, we're pleased to inform you that your order was shipped today, 2/2/2022. Additionally, our system shows a total of 7 emails from customer support representatives between January 11th - January 31st. It appears as if this order needed quite a bit of clarification to complete. We suspect the attention to detail and additional clarification to ensure you get the appropriate parts for your vehicle, may have affected shipping estimated shipping times. Again, we appreciate your review and assure you that our communication efforts, will be further refined in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company sucks

This company sucks, it's a 3rd party seller. No communication via email or phone. Sent me a tracking number when the shipper hasn't even received the part. That was a week ago, now no answers in any way. SHOP ELSEWHERE!

22 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wont Answer Phone-Email Or IM-Terrible Service

I Was Told It Would Take 5 to 7 Business Days For You To Get The Part Then Ship To Me
You Have Not Even Received The Part Yet.
I Was Told At The Time I Ordered It Would Not Take Longer Than 2 Weeks To Receive The Part.
You Have Already Charged Me Ship[ping Fee And Not Even Shipped The Part!
I Am Very Unhappy With Your Service.
They Wont Answer Phone-Email Or IM-Terrible Service!
Order # 360875

19 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo GetOEMParts.com

Antwoord van GetOEMParts.com

Hello Perry,
Thank you for taking the time to voice your concerns with our service and we apologize for the lack of communication. As per our terms of service, we no longer offer phone support. We suspect this may be a driving force in your difficulties reaching out to our customer service representatives via phone. Our customer service representatives are available via live chat or email Monday-Friday, 9 am-5 pm. Please also note that it is a common business practice to withdraw the lump sum of funds owed upon placing an order with a majority of e-commerce sites.

After reviewing your order, it appears as if we informed you that it would take 5-7 business days to process this order on 1/10/2022. Admittedly we are one day behind schedule, but you'll be pleased to know that your invoice has been closed and you should receive tracking within 24 hours. Again, we appreciate your review and hope to earn the opportunity to better serve you in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst Service

I Have Been Onhold With There Chatline:Heres What I Have Wrote With No Answer:
Order # 360875
09:53
Order Was Made On Jan-4-2022
09:54
I Was Told It Would Take 5 to 7 Business Days For You To Get The Part Then Ship To Me
09:55
You Have Not Even Received The Part # 87241-1g000 Yet
I Was Told At The Time I Ordered It Would Not Take Longer Than 2 Weeks To Receive The Part
09:56
You Have Already Charged Me Ship[ping Fee And Not Even Shipped The Part!
I Am Very Unhappy With Your Service
09:58
Please Respond!
09:59
It Has Been 2 Weeks And You Do Not Even Have My Part in Stock Yet!
10:00
And You Quit Answering Your Phone
10:01
If I Do Not See a Tracking Number And That You Have Shipped My Part Or Someone Call Me I Will Get On Every Social Media Platform And Tell The World Just How Bad You Are

18 januari 2022
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer