Glacier Fresh  Reviews 

400
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I took over a month to write this review, so I could experience the filter system and water. I have to say the water tastes super fresh and delicious. The filter is super easy to use. The battery cou... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I absolutely adore our water pitcher. It makes so a huge difference to the taste of it. It works incredibly well. I love that it removes the worry. We've tested our water before and after so we know i... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought an under sink ro the U03 and it was amazing. I didn't realise this doesn't use power unlike other competing models. Installation was pretty simple but I had to add a few parts because I... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Communicating with Olivia at Glacier Fresh made tracking the package at USPS after 3 visits easier. She offered a replacement via UPS which I received a week after my 4th USPS visit. I ended up with... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Waterfilterleverancier
  2. ook in
  3. Drinkfonteintje

Geschreven door het bedrijf

Glacier Purity, Tech Guarding Every Drop. At Glacier Fresh, our journey began in 2015 with a simple yet profound mission: to make fresh, healthy water accessible to every home. What started as a quest to redefine water purification has grown into a legacy of trust, innovation, and responsibility—one that now touches 8 million lives across North America.


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

400 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(400)

204 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

After using the glacier fresh filter!!

After using the glacier fresh filter, it was able to remove a lot of things out of the water at the campgrounds. I know the water quality here is not the greatest. The p h. here is very high and it removes the calcium as well. If I keep using this I am shooting for more of a life time of the faucets and it is better for my body. Thank you for coming up with a portable filter that works. The others is just a plane filter that removes some of these but not all or the majority of the impurities
Again thank you for such a great product!!

13 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Glacier Fresh

Antwoord van Glacier Fresh

Thank you so much for sharing such a detailed and genuine review! We’re absolutely delighted to know our Glacier Fresh filter works amazingly well for you at the campgrounds.
It makes us so happy to hear it effectively filters out various impurities, balances high pH levels and removes calcium from local water. We’re glad this portable filter not only protects your faucets for longer service life but also brings healthier drinking water for your body.
We truly appreciate you noticing and pointing out how superior our filter is compared with ordinary ones. Your recognition is the greatest motivation for us.
We will keep optimizing our products to bring you more reliable and practical filtration solutions. Wish you pleasant outdoor trips all the time!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent water filtration products

First of all, excellent products. I also have their water softener in addition to the 3 filter setup. Quick turn around when ordering.

16 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Glacier Fresh

Antwoord van Glacier Fresh

Thank you so much for your kind words! 😊
We’re absolutely thrilled to hear that you’re loving our water filtration products – and it means the world to us that you trust us not only with the 3-filter setup but also with your water softener. That’s the highest compliment we could ask for.
Fast turnaround is something we work hard to deliver, so knowing that you noticed and appreciated it truly makes our day.
If you ever have any questions or need help with your system, please don’t hesitate to reach out. We’re always here for you.
Thanks again for being such an awesome customer – and for taking the time to share your experience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product

Great genuine product. Highly recommend. Much higher quality compared to what you could buy on eBay or Temu

26 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Glacier Fresh

Antwoord van Glacier Fresh

We’re absolutely thrilled to hear that you love the product and that you find it to be a genuine, high-quality alternative to what’s out there on eBay or Temu. That means the world to us.
Our team works hard to make sure every product meets high standards, so knowing that you appreciate the difference – and that you’d recommend us – is the best reward we could ask for.
If you ever need anything in the future, we’re always here to help. Thanks again for choosing us and for taking the time to share your experience.
Wishing you fresh, great-tasting water and a wonderful week ahead!😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I trust this company, due to their actions.

After installing your product, I had several technical questions regarding a non-standard application. Your customer support staff answered all my inquiries promptly and provided all the information I requested.

The support I received exceeded my expectations. Thank you for the excellent service.

10 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Glacier Fresh

Antwoord van Glacier Fresh

Thank you for your kind words – we’re truly grateful 😊
I’m so glad our support team was able to answer all your technical questions — even for a non-standard application. We love a good challenge, and we’re always happy to go the extra mile.
Your kind words have already been shared with the whole team, and we’re all smiling over here.
If anything else comes up — now or in the future — please don’t hesitate to reach out. We’ve got your back.
Thanks again for giving us a chance and for such wonderful feedback. Enjoy your product, and have a fantastic week!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Water filter Woes…

I ordered my normal GE water filter 3 pack as usual. Not usual was that somehow I got something added to the the order; it was some sort of mat or device. I know I never ordered it because I still don't know what it's good for. I couldn't take it off the order so I sent in the order followed immediately by an Email to your customer service explaining the problem. The next day I got an Email from your customer service telling me it might not have been my mistake; maybe the website. I got my filters, an apology and now have an excellent opinion of your company. All companies make mistakes. The best ones simply right the wrong as quickly and politely as possible. Like you.

21 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Glacier Fresh

Antwoord van Glacier Fresh

Thank you so much for your kind words 🙏
We really appreciate you taking the time to share your experience, especially when things didn’t go perfectly at first.
You’re absolutely right – mistakes happen. What matters most is owning up to them quickly and doing everything possible to make things right. That’s what we always strive for, and we’re so glad that came through in how we handled your situation.
Thank you for your patience and for giving us the chance to fix it.😄
It means the world to us that you now have an excellent opinion of our company. That’s the highest compliment we could ever receive.
If there’s ever anything else we can help with – please don’t hesitate to reach out.
Wishing you clean, great-tasting water and a wonderful week ahead!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Non-existent customer service

Ordered filters on a Saturday morning. Within 70 minutes, I realized I had ordered the wrong filters. I immediately e-mailed the company, both through their website and from my e-mail address, to cancel my order. No reply. On Monday morning, I repeatedly called their customer service number. Nobody ever answers. I e-mailed them again, but have received no reply. On Thursday, I received a notice that the filters I repeatedly tried to cancel have shipped.

4 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Glacier Fresh

Antwoord van Glacier Fresh

We are truly sorry for the lack of response you received when you tried to cancel your order, and for the frustration this has caused you.
During the period you reached out, our customer service team was short-staffed due to unexpected personal leave, which led to your cancellation request being overlooked and your order proceeding to shipment. This was entirely our fault, and we deeply regret the inconvenience and stress this has put you through.
We would like to follow up with you directly: has the after-sales issue been resolved to your satisfaction so far? If you still need help with returning the incorrect filters, processing a refund, or have any other concerns, please let us know immediately, and we will prioritize your case to make this right for you.
Again, we are truly sorry for the poor experience. Thank you for your patience, and we look forward to hearing from you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We love the water filter

We love the water filter. After nearly a year, the water still tastes great. The customer service was great, too. Quick response, helpful answers.

13 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glacier Fresh

Antwoord van Glacier Fresh

thank you for your incredibly kind words!
We’re absolutely thrilled to hear that you’re still loving your water filter after nearly a year. Knowing that your water still tastes great means the world to us — that’s exactly what we hope for every single customer.
And your shout-out to our customer service team really made our day. 💛 We always try our best to be quick and helpful, so it’s wonderful to know we got it right for you.
Thank you again for taking the time to share your experience. If you ever need anything — filters, help, or just a quick question — please don’t hesitate to reach out.
Enjoy every drop of that great-tasting water!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is my second filter unit…love it!

This is my second water filter unit from glacier fresh.
I bought one for my daughter and now I have one for myself.
I am so grateful for these units. The water quality has been so wonderful.
Both of my units are super easy to use and very worth the price.
I will eventually purchase three more because I have three more kids and all of them deserve to have good water.
Thank you.

2 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Glacier Fresh

Antwoord van Glacier Fresh

thank you so much for taking the time to share your experience. Reading your message truly made our whole team smile.😊
We are so honored that you chose Glacier Fresh not just once, but twice – and that you trusted us with your daughter’s water as well. Knowing that our filters are helping your family enjoy clean, wonderful-tasting water means the world to us.
It’s also incredibly touching to hear that you’re thinking of your other three children. You sound like a wonderful parent, and we would be absolutely delighted to provide clean water for every member of your family whenever you’re ready.
If there’s ever anything we can help with – whether it’s a question, a special request, or just advice – please don’t hesitate to reach out. We’re always here for you.
Thank you again for your kindness and support. Wishing you and your family great health and many glasses of fresh water 💧

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time buying from Glacier Fresh…

First time buying from Glacier Fresh and couldn’t be happier with the whole experience, from the ordering, receiving and installing of the filter.

2 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Glacier Fresh

Antwoord van Glacier Fresh

Wow – thank you so much for your kind words and for giving Glacier Fresh a try!
We’re absolutely thrilled to hear that your first experience with us was a great one – from ordering all the way to installing the filter. That means the world to our small team.
Knowing that you couldn’t be happier truly makes our day. 😊
If you ever need more filters or have any questions down the road, we’re always here for you. And if you know a friend or family member who could use better water, we’d love for you to spread the word.
Thanks again for choosing Glacier Fresh. We’re honored to be part of your home.
Cheers to clean, great-tasting water!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sleek system that runs without electricity

I purchased this filter after doing some research. I liked the design simplicity and the fact that it runs without electricity and fits easily underneath my kitchen sink.

The installation process was very simple but the instructions could be a little more detailed for plumbing novices. A helper to hold up the faucet will make it easier to fasten the nut underneath the sink.

I have communicated with customer service a few times because the initial water quality tests did not meet the specifications, and I have always received prompt and thorough responses to work out the kinks.

13 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Glacier Fresh

Antwoord van Glacier Fresh

Thank you so much for taking the time to share such a thoughtful and detailed review — we truly appreciate it! 😊
We’re glad you chose the U03 system for its simple, electricity‑free design and that it fit perfectly under your sink. That’s exactly what we intended. We also appreciate your honest feedback about the installation instructions — that’s incredibly helpful. We’re always working to make our guides clearer for everyone, especially for those new to plumbing. Your suggestion about having a helper to hold the faucet is a great tip for others, too!
And thank you for your patience during the initial water testing phase — we’re so glad our customer service team was able to work with you to get everything dialed in. It means a lot to know that our team was responsive and helpful when you needed it.
Thank you again for trusting Glacier Fresh. We’re honored to have you as part of our community!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have the Coolon cold water purifier

I have the Coolon cold water purifier. It actually helps my husband and I drink more water. It’s so easy to set up and use nothing to it.

15 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Glacier Fresh

Antwoord van Glacier Fresh

That’s wonderful to hear, Chris! 😊
We’re so glad the Coolon unit is helping you and your husband stay hydrated — and that it’s been so easy to use. Simple, refreshing, and always ready to go is exactly what we had in mind. Thank you for sharing your experience — here’s to many more cool, crisp sips together! 💧

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been buying GE water filter…

I have been buying GE water filter replacements for years. The price continues to go up. Glacier has created a superior filter with RFID technology that is better than the OEM product. Plus they are less expensive making it easier on your household budget. I refuse to use anything else’s but glacier filters and you ships as well. You won’t be sorry

12 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Glacier Fresh

Antwoord van Glacier Fresh

Wow — thank you so much for this incredible review. 😊
It means the world to us that after years of using GE filters, you chose Glacier Fresh and found our filters to be not only more affordable, but superior in performance. Knowing that our RFID technology and quality have earned your trust means everything.
We’re truly honored to have you as part of the Glacier Fresh family, and we’ll keep working hard to make sure you never have to settle for anything less than clean, great-tasting water at a fair price.
Thank you for your loyalty and for spreading the word — we won’t let you down!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend the countertop models

Highly recommend the countertop models. It takes up minimal counter space, has a nice design, filters water for great tasting clean water.

9 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Glacier Fresh

Antwoord van Glacier Fresh

Thank you so much, Tracy! 😊
We’re so glad to hear you’re loving the countertop model—clean water that tastes great, all in a slim, stylish design that fits beautifully in your space. That’s exactly what we aim for!
Thanks for sharing your recommendation, and for being part of the Glacier Fresh family! 💙

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased a 6-Pack of their XWFE…

I purchased a 6-Pack of their XWFE compatible filters and not one of them worked. The RFID chips were not recognized and my refrigerator kept saying error. This company has zero customer service and they do not stand by their “money back guarantee.” They kept an endless loop of emails saying they were so sorry but refused to refund or offer any fix. Do not buy from this company.

UPDATE: After extensive excuses and wasting of my time, I did finally receive a refund. But let’s continue with full disclosure, Glacier Fresh only gave the refund after finding this review on TrustPilot. They also attempted to bribe me by offering me $5 via PayPal to change my review. If they would’ve done the right thing, the first time, this would not be an issue. Life is full of teachable moments.

5 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Glacier Fresh

Antwoord van Glacier Fresh

Thank you for your honest feedback, and for taking the time to update your review. We sincerely apologize for the frustration and delays you experienced, and we want to be transparent about what happened.
Our team was handling a significant backlog of emails following our company anniversary, and during that same period, one of our customer service team members was out on maternity leave. Because of that, we were slower to respond than we should have been — and we’re truly sorry for the time it took to resolve your case.
We processed your full refund of $149.99 as part of our normal process, not because we saw your Trustpilot review. That said, we completely understand why the timing may have appeared otherwise, and we’re sorry for the confusion and frustration it caused.
The $5 offer was meant as a genuine thank-you gesture for your patience, not as a bribe. Looking back, we can see how it came across the wrong way, and we’re sorry for that as well.
We’ve learned a lot from your experience, and we’re working hard to ensure our response times and communication improve. Thank you for holding us accountable — it truly helps us get better.
If there’s ever anything else we can do for you, please don’t hesitate to reach out.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great replacement for the GE Cafe

The Glacier Fresh replacement filter for my GE XWFE Water Filter was a perfect replacement for my GE Cafe filter at a wonderful price instead of purchasing directly from GE.

15 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Glacier Fresh

Antwoord van Glacier Fresh

Thank you so much for sharing your experience! 😊
We're so glad to hear the Glacier Fresh XWFE filter worked perfectly for your GE refrigerator — and at a wonderful price too! Delivering reliable performance with great value is exactly what we aim for.
We appreciate your support and are thrilled to have you as part of the Glacier Fresh family!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Coolon

We have the Coolon unit and can’t wait to take it with us on our RV trips this year. It will be perfect to sit on the counter and have cool clean water!

1 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Glacier Fresh

Antwoord van Glacier Fresh

That’s fantastic to hear! 😊
We’re so glad the Coolon unit is part of your RV adventures — having cool, crisp water on demand while on the road makes such a difference. Wishing you safe travels and plenty of refreshing sips along the way! 💧Thanks for sharing your excitement with us!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

GlacierFresh 2.25 Gallon Stainless Steel Countertop

Purchased a gravity countertop canister as I was tired of buying bottles of water. I also wanted to be environmentally conscious. I can see my trash has come down a lot. In terms of taste, I have to say, the water tastes amazing. My issue is with the design and customer service. The canister has a flaw; it leaks at the bottom. Water is infiltrating through a welded part of the canister and then finding its way out through the bottom. Sadly, you wake to a water mess on the kitchen counter. The second part is customer service; no response after 3 emails with videos and pictures of the problem. Hopefully, they can fix this flaw and provide timely customer service.

2 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Glacier Fresh

Antwoord van Glacier Fresh

Thank you for your honest feedback — and for giving us the opportunity to make things right. We're glad to hear that the water tastes great and that your switch to filtered water has been a positive change. 😊
We sincerely apologize for the leak you experienced and for the delay in our initial response. Your detailed videos and insights were incredibly helpful, and we immediately shipped a replacement canister from our latest production batch, which has been improved to address this issue.
We're glad the replacement is now up and running, and we truly appreciate your patience throughout the process. Your feedback has been shared with our quality team to help us continue improving.
If anything else comes up, please don’t hesitate to reach out — we’re here for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great fit

Great fit. No leaks. Exceptional price!!

5 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Glacier Fresh

Antwoord van Glacier Fresh

Thank you so much for your kind words! 😊
We're thrilled to hear the fit was perfect, no leaks, and that you found exceptional value — that's exactly what we aim for with every product. Your feedback means a lot to us, and we're so glad you're enjoying clean, great-tasting water. Thank you for being part of the Glacier Fresh family! 💧

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am loving the new Blue pitcher!

I am loving the new Blue pitcher. It's stylish, slim, and the water is delish!

22 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Glacier Fresh

Antwoord van Glacier Fresh

Thank you so much, Diahann! 😊
We’re thrilled to hear you’re loving the Blue pitcher—it’s one of our favorites too! Stylish, slim, and delivering delicious water is exactly what we aim for. 💙Thank you for being part of the Glacier Fresh family!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

customer service not great

I received my stainless steel water filtration system and, after assembly, immediately noticed that the lower chamber is leaking, leaving my entire kitchen counter soaked.

I reached out to customer service and received an automated notice that the entire company is away on a nine-day trip. I was then asked to provide photos and video, which I promptly submitted. The only response I’ve received since is that the team is “evaluating whether this is due to damage or installation.” Nothing since!

There is virtually no opportunity for improper installation — the system consists of a stainless steel chamber nested inside another. The issue appears to be a product defect.

I understand that companies may have scheduled travel; however, this should not compromise customer support, particularly when customers receive defective products. It is unreasonable to expect buyers to simply be patient and accommodating when their item arrives faulty and unusable.It is understandable that defects can occasionally occur. However, when they do, they should be addressed promptly and resolved without unnecessary delay. Receiving a defective product is frustrating in itself — the handling of the issue should not add to that frustration. Based on this experience alone I would not order from them again. I dont want to have to wait for weks to get this resolved if even.

20 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Glacier Fresh

Antwoord van Glacier Fresh

Thank you for your honest feedback. We sincerely apologize for the frustration you experienced with your initial system and the slow response during our team’s company retreat — that timing was unfortunate, and we’re truly sorry for the delay and the impact it had on your experience.
After you shared your concerns, we sent you a brand‑new replacement system from our latest production batch, which has been improved to address the leaking issue. The tracking shows it was delivered on March 6, and we understand you’ll be trying it soon.
We value your feedback, and we hope the replacement gives you the clean, leak‑free water you expected from the start. If you’re open to updating your review after you’ve had a chance to try the new system, we’d be grateful — but regardless, we appreciate you giving us the opportunity to make it right.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer