THE LIST Reviews 

200
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m actually very impressed with this! I found a rare vintage piece coming from Italy and I thought I would take the risk and order from this website. The order included tariffs and fees. I received t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a Balenciaga t-shirt from The List because the item explicitly stated "Sending from Italy". Expecting a seamless EU delivery without extra taxes or delays, I was shocked when DHL contact... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Reasonable price with terrific service. Order delivered 2 days ahead of schedule during super-busy Christmas shopping rush, wow! Most of responses within hours despite US-Italy time difference,... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The whole process was seamless. Fast shipping with real time updates from The List and shipping carrier. Text received from The List minutes after delivery. Item as described and packaged nicely. Firs... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

The First Luxury Social Shopping Network. Shop curated luxury fashion, watches, jewelry, interior and art from the world's best boutiques online at THE LIST.


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

200 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 91% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(200)

42 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

bad site

This site, is the worst sites that have dealt with it .
If you plan to be big web site you must respect your customer to get its trust.
no response !!!no response!!
every order I ask them to have the track number !
professional web site sends the track to remind its clients.
almost this last deal with you !

1 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo THE LIST

Antwoord van THE LIST

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback. We value your opinion and see it as an opportunity to learn and improve.

We apologize if we didn’t meet your expectations. Providing our customers with an exceptional shopping experience is incredibly important to us. Please rest assured that we will share your feedback with the appropriate teams. I’ll personally look into your case and get in touch with you shortly.

Should you wish to discuss this further, please contact us on customercare@gothelist.com.

Your Customer Care Team, THE LIST

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I've read the reviews to see if this…

I've read the reviews to see if this site is a scam. Almost all the bad reviews are the same with my experience. I've made an order from this website a month ago but it is still processing. I emailed the customer service several times. They responded promptly but saying some excuses. It doesn't make sense how could some items take this long to be shipped. I think this website is a scam. Don't buy!!!!!

29 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo THE LIST

Antwoord van THE LIST

Thank you for reaching out with your feedback. I've looked into your case personally, and have responded to your email in regards to your order. We want to ensure we give all of our customers the best service all of the time. We're sorry we missed the mark on this. Please follow up via email so we can discuss this personally. Your Customer Care Team, THE LIST

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had placed the order on 24th sept…

I had placed the order on 24th sept 2021 and status shows processing till date. I had sent whatsapp messages and there is no reply from their end. Can someone please respond???

28 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo THE LIST

Antwoord van THE LIST

Thank you very much for sharing your feedback with us. After checking, I can see that your order is processing at the normal and advised speed. I've responded to your query via email. Your Customer Care Team, THE LIST

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered shoes but have not news

I ordered shoes but have not news. Bad bad bad website in the world. Give back money!

26 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo THE LIST

Antwoord van THE LIST

Thank you for sharing your feedback which we deeply appreciate. We value your opinion and see it as an opportunity to learn and improve. I've looked into your case personally, and have responded to your query directly. We apologize if we didn't meet your expectations. Providing our customers with an exceptional shopping experience is incredibly important to us. Your Customer Care Team, THE LIST

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bad bad bad service I ordered item…

Bad bad bad service I ordered item 2months ago not received yet I sent emails what up
Even tried to call there phone no no one answered or gave me any info. I don't receivied my order.

26 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo THE LIST

Antwoord van THE LIST

Thank you for taking the time to share your feedback. I've personally looked into your case, and can see that you placed an order with us earlier in September 2021. I can see that we provided an update via email on 20th September 2021. Can you please confirm if you received this update? I have sent a follow up email now also.

We apologize if we didn't meet your expectations. Providing our customers with an exceptional shopping experience is incredibly important to us. Should you wish to discuss this further, please contact us on customercare@gothelist.com. Your Customer Care Team, THE LIST

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend

Highly recommend! My husband and I both ordered from here and we were delighted that even after ordering and receiving our products, we still got contacted to hear about our experience. Great customer service is hard to find these days. The website and app is easy to use, huge variety and reasonable prices. Will definitely revisit to order again and encourage all to use The List. Thank you for a great and definitely not last experience.

22 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo THE LIST

Antwoord van THE LIST

Thank you for taking the time to share your feedback. We are so glad to hear you loved your order! Please always share your feedback with us; this is how we keep learning and improving. Your Customer Care Team, THE LIST

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Thieves I've ordered two pairs of shoes…

Thieves I've ordered two pairs of shoes after 10 days they told me to pay again that they didn't get money. It is obvious scammers. Don't trust them.

13 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo THE LIST

Antwoord van THE LIST

Thank you for taking the time to share your feedback. Our apologies for any inconvenience. I've been unable to locate your order that this is in regards to. Please do send us an email directly to customercare@gothelist.com marked for the attention of our Head of Client Relations and we will ensure you have a prompt response. Thank you, THE LIST

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I tried to order two bags from the…

I tried to order two bags from the website. First I paid with my credit card an I got an email from ‘the list’ i have to transfer the money to their bank. I don’t understand what the payment system. It was high value price. And just send the money? How i can trust this company? I don’t understand why they didn’t charge me to transfer money when I ordered first time on the website?

19 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo THE LIST

Antwoord van THE LIST

Dear Sophia,

Thank you for sharing your feedback which we deeply appreciate. We value your opinion and see it as an opportunity to learn and improve. We can see that our Customer Care has been in touch regarding your Chanel Caviar Leather Flap Shoulder Bags.

We apologize if we didn’t meet your expectations. Providing our customers with an exceptional shopping experience is incredibly important to us. Please rest assured that we will share your feedback with the appropriate teams. I’ll personally look into your case and get in touch with you shortly.

Your Customer Care Team, THE LIST

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

To follow up on my previous review…

To follow up on my previous review about no refund after return my order - The company contacted me after I left the review, they ask my bank info and promise refund within a week, but it's been 3 months and still no refund.

17 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo THE LIST

Antwoord van THE LIST

Dear Lori,

Thank you for reaching out and our apologies for any inconvenience. We are sorry we let you down by not responding promptly. Please accept our apologies. We've reached out to you via email to confirm that we've resolved everything for you.

Your Customer Care Team, THE LIST

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAMMERS

SCAMMERS - I'm not going to go into detail, but you can't trust this company

14 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo THE LIST

Antwoord van THE LIST

Dear Rocio,

Thank you for sharing your feedback which we deeply appreciate.

We value your opinion and see it as an opportunity to learn and improve. We would like to apologize for your recent experience. Should you wish to discuss this further, please contact us on customercare@gothelist.com.

Kind regards,

Your Customer Care Team, THE LIST

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

no delivery in over 6 months

I ordered a jacket in October.
I stillhavent received it. Its been over six months.
Seems like a scam.

22 maart 2020
Review zonder uitnodiging
Logo THE LIST

Antwoord van THE LIST

Dear J,

Thank you for sharing your feedback.

We're sorry to hear about your shopping experience. Our Customer Care has been in touch via email regarding your order.

Please rest assured that we will do our best to resolve the matter promptly.

Kind regards,

Your Customer Care Team, THE LIST

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very Bad experience

Give me my money back!!!!!!!
They don’t give my money
No order no money
What can i do ???????

3 maart 2020
Review zonder uitnodiging
Logo THE LIST

Antwoord van THE LIST

Hello Nam,

Thank you for reaching out.

We are sorry to hear about your experience - please send us an email directly to customercare@gothelist.com including your order number and we will ensure you have a response promptly.

Kind regards,

Your Customer Care Team, THE LIST

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products and good service

Great products and good service. Always happy with my purchases

3 maart 2020
Review zonder uitnodiging
Logo THE LIST

Antwoord van THE LIST

Hi Zehra

Many thanks for the 5-star rating. If there’s anything we can do to improve our offering, please let us know!

THE LIST

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I love the ganni clutch I ordered from…

I love the ganni clutch I ordered from this website. The delivery was slightly delayed but the customer service team updated me about this. The product was fresh and brand new. Would shop again from the list as they have a nice collection of leather bags and boots.

27 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo THE LIST

Antwoord van THE LIST

Hi Priyanka

Thank you so much for taking the time to leave us a 4-star review.

THE LIST

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great products and good service

Great products and good service. Wide range of products available and quality is amazingly well!

27 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo THE LIST

Antwoord van THE LIST

Hi Sneha

Thank you so much for taking the time to leave us a 4-star review.

THE LIST

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Pretty decent service with fresh new…

Pretty decent service with fresh new products which is one thing I love about the list. They are also very quick to refund any products that are not available but customer service can be a bit more responsive as i had to email them a couple of times to hear back.All in all everything eventually worked out.

25 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo THE LIST

Antwoord van THE LIST

Hi Ayesha

Thank you so much for taking the time to leave us a 4-star review.

THE LIST

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very nice

A lot of variety, and good very good stuff. Highly recommend.

24 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo THE LIST

Antwoord van THE LIST

Hi Amaan

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review.

THE LIST

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer