We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought a Go Zero EV charger through Costco last year for £1,000, and it has just completely failed. Before it died totally, it was already faulty. Every time I came back from work at night and p... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service from the initial booking, to forwarding the survey online etc with follow up phone calls. Simon arrived bang on time today , seamless install and a great job too. Then spent the time... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very pleased with this charger so far. Installations was straight forward and all was taken care of by GoZero from start to finish. Guests have found it easy to use and definitely an advantage as we d... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The customer service at GZC is second-to-none, hence the five star review. I’ve never had a more quick, efficient, professional and pleasant experience from any other support and/or installation tea... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Laadstation voor elektrische voertuigen
  2. ook in
  3. Elektrische apparatuur leverancier
  4. Elektrotechnisch installatiebedrijf
  5. Garage (elektrische auto-onderdelen)

Geschreven door het bedrijf

Go Zero design smart Electric Vehicle Chargers Designed Around Our Customers Lifestyles & Needs, Including The Our Latest EV Charger Called 'Optimus' EV. Please Call Us On 020 813 80 800 If You Require Support Or Have Any Questions


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

174 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(174)

3 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Go Zero Optimus: Excellent product

Great product, and excellent service. The mobile app makes it easy to control scheduled charging, you can even charge others for using the facility. Up and running in no time: FIVE STARS.

19 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Go Zero Charge

Antwoord van Go Zero Charge

Brilliant! Love to hear this. Welcome to team Go Zero.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

If you wish to experience real customer…

If you wish to experience real customer service then you should be dealing with Go Zero Charge. From my initial queries through to ordering and subsequent installation of my home wall charger, the service has been superb. Clear communication with friendly & professional service throughout from all involved. My thanks to Nikki in Sales, Lee & Mark in Installations & Simon, the installer.

17 mei 2024
Logo Go Zero Charge

Antwoord van Go Zero Charge

Thank you so much! We really appreciate our customers. Welcome to team Go Zero.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommended

Simon was super polite and pleasant to deal with. The workmanship was top quality.

2 mei 2024
Logo Go Zero Charge

Antwoord van Go Zero Charge

Thanks Ollie - welcome to team Go Zero! Please call us any time if you have any questions. #wearegozero

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be straight about extras …

Not happy as when I booked it on Costco site it never mentioned about the distance from the Meter to point of charge. If there are

2 mei 2024
Logo Go Zero Charge

Antwoord van Go Zero Charge

Hi Sriram, we are sorry to hear that your installation isn't going to plan - we would love to resolve this or offer a full refund via Costco. Please contact us at Install@gozerocharge.com and we should be able to help. Thanks, the Go Zero team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good service all round from order to…

Good service all round from order to installation.

Ryan who installed the charger was excellent, knowledge, cleanliness and understanding 10/10.
He also spotted a Gas leak we had on our property. Thank you Ryan.

17 april 2024
Logo Go Zero Charge

Antwoord van Go Zero Charge

Thanks for this - welcome to team Go Zero!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Car charger fitted

We had a charger fitted. Just like to say that the electrician who fitted this was very professional and very helpful in explaining how everything works with the app. He was happy to answer any questions and though it was raining heavily that day he remained to install the charger and remained professional throughout.

3 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Go Zero Charge

Antwoord van Go Zero Charge

Thanks so much for this - welcome to team Go Zero!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

EV charger fantastic, installation didn't go to plan but GoZero were brilliant with aftercare

I purchased this charger through Costco and have to say the EV charger is great, app is brill. Tech support were prompt and gave great advice. Mark was particularly helpful, advising how to get my car to release the charger plug when it got stuck and even called me on the day of install when my charger was not responding due to an my power being off.
Installers were very nice chaps and installed in a clean and tidy manner, unfortunately there were a few issues both on the day of install and immediately after. Go Zero however have been excellent at getting in touch following install to ensure I was content and that all issues were resolved. Mark was again the main contact and has done a fantastic job. I can't praise him enough.

26 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic Service end to end

Fantastic Service end to end. Every time I called I received a quick response and followed up by confirmation. Electronic survey was easy, chatted through a few clarifications and from purchase charger was live in about 2 weeks.

Installation team were first class also, arrived on time, concealed the cable internally without any mess and supplied a small piece of trunking free of charge, while tidying up all the mess.

Absolutely delighted with the service and the charger, would highly recommend.

28 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

GoZero via Costco (688175874)

I purchased a GoZero charger through Costco for £959.98, which includes installation. I thought this was great value considering the costs of OVO Energy charger pricing, as well as installation availability.

I ordered on 13/02, and the survey was received on 15/02, with installation on 23/02 - this was extremely fast.

The quality of service and instructions from the head office team were very fast and always precise.

Disappointment:

1) OVO don't support the charger. Although I was informed that OVO are in discussions with GoZero,

2) Connecting through Starlink Broadband was problematic, as the charger would not recognise the connection. Later found to be the fact that Gozero connect prefers 2.5ghz over 5.

*I respected the fact the engineer did not give up and phoned multiple colleagues to get this connected.

Positive:

1) Arrived on-time and the working environment he was installing within was super clean;
2) Friendly and knowledgable;
3) *Unique selling point; he arrived in a Tesla, and once installed used that to show me the charging was working and gave a demo on how to connect and what it would show
4) The app is very simple and well designed. However, I won't be using it due to OVO stating that I only need to use their app which connects to the Model Y;
5) The price point offers extreme value.

*more enginers should arrive in Tesla’s or other EV’s as it allows us to see what it would look like in operation*

23 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have paid for a 5 year warranty

I have paid for a 5 year warranty .
If you read my contract you would see that was the case.
If you are charging £800 unit you should test every one for functionality . I am sure you have to under uk regulations.
So the goodwill is not true ?i paid installation and 5 year warranty I suggest you also check your details and facts
So refund me the installation extra costs then £200

12 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Go Zero Charge

Antwoord van Go Zero Charge

Dear Mr. Hawthorne,

Thank you for your patience and for bringing your concerns to our attention. We're committed to addressing them with the seriousness they deserve and ensuring your complete satisfaction.

Upon reviewing your order in detail, we can confirm that your original purchase was accompanied by a 3-year warranty. Understanding the inconvenience you've experienced, we took the initiative to upgrade your warranty to 5 years at no extra cost. This gesture goes beyond our standard offering and underscores our commitment to providing exceptional service and support.

Following the discovery of the issue with your EV charger, our team acted swiftly to rectify the situation, successfully resolving it within just 48 hours. This quick turnaround demonstrates our dedication to our customers and our ability to provide effective solutions promptly.

We are dedicated to the quality of our products and adhere to rigorous standards. Your feedback is crucial for us to ensure that we continually meet and exceed our high standards. Rest assured, we are actively taking steps to ensure our processes are even more robust, ensuring the reliability and excellence of our products.

The measures we've taken reflect our unparalleled commitment to customer satisfaction. We believe in going above and beyond to resolve any issues that arise, ensuring our customers' trust and confidence in our products and services.

We value your feedback as it helps us to improve and evolve. We are keen to discuss any further support you may need and to reassure you of our dedication to your satisfaction.

Warm regards,
Linda
Go Zero Charge Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience using Go Zero

Great experience using Go Zero for my home EV charger. Communication was excellent from day 1. Installation went smoothly and efficiently. The charger itself is compact and stylish and works great. Using the built in charging schedule makes sure that I only use my cheap tariff hours to charge my vehicles

30 januari 2024
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely and easy to use charger for our Hotel

Very pleased with this charger so far. Installations was straight forward and all was taken care of by GoZero from start to finish. Guests have found it easy to use and definitely an advantage as we do not have any local chargers nearby. Would definitely recommend to anyone considering an EV charger for their own use or business.

15 januari 2024
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Good product, good install - no support for Intelligent Octopus

The Go Zero Charge Optimus charger looks good and works well. The communications has been great and the install was professionally done. The price via Costco was also appreciated.

The very frustrating part is that the Optimus charger is not supported on Octopus Intelligent Energy tariff !!!

16 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Go Zero Charge

Antwoord van Go Zero Charge

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're thrilled to hear that you're pleased with the design and functionality of our Go Zero Charge Optimus EV charger.

It's also great to know that our communication met your expectations and that the installation process was all conducted professionally.

We understand your concerns regarding the compatibility with Octopus Intelligent Energy tariff and whilst this not something we are in direct control of, I can inform you that we are currently in contact with Octopus Energy at the highest level, and we are optimistic about moving things forward to accommodate this feature for our customers in the near future.

Please feel free to reach out if you have any further questions or concerns.

Warm regards,
Linda
Go Zero Charge Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer