Köpte en greentrip Urban för ett tag sedan, verkligen supernöjd med allt. Känns som bra kvalitet och den klarar allt min vardag behöver. Den var lätt att sätta ihop och upplever att laddningen räcker... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Uppdatering Idag ringde VD för företaget och bad om ursäkt för leveransproblem samt gav en kompensation för problemet som det har åsamkat mig. Det är goodwill. Min cykel kom aldrig och jag fick i... Toon meer
Vi beställde härifrån i mitten av augusti och trots att det stod att varan skulle finnas på lager skickades den aldrig (två månader senare). När vi mailade om avbeställnig fick vi inte svar och nu ver... Toon meer
Super enkelt att ta betalt men väldigt dåligt med svar på epost/chatt eller någon form av kontakt utanför när det gäller betalning. Då det dröjt ca 7 veckor med leverans av min order, har jag beh... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Bra hemsida
Bra hemsida! Bra ägare med bra bemötande samt ärlig och rakt på sak och förhandlingsbar! Rekommenderar starkt! 💪🏼
Oseriösa
Jag har inte tidigare upplevt en situation av denna karaktär. Enligt gällande garanti, som sträcker sig två år från inköpsdatum, utlovades en ersättningsprodukt. Efter att ha tillhandahållit detaljerad dokumentation avseende defekten, erhöll jag bekräftelse via både e-post och SMS att en ersättningsprodukt var under leverans och att ett nytt spårningsnummer skulle tillhandahållas. Denna visade sig dock vara skitsnak, då all kommunikation från deras sida upphört. Följaktligen kan jag betrakta mig som blåst på 4000 kr. Jag skulle bli förvånad om de inte tidigare har blivit föremål för rättsliga åtgärder. En anmälan till Konsumentverket kommer att upprättas. Som jag ser här är många som blev illa behandlade . Konstigt att dem får driva företag!
Vägrar svara på mail, dålig återkoppling
Vägrar svara på mail, alltså otroligt dålig återkoppling. Så jag avbryter mitt köp. Undrar hur återkopplingen är om scootern går sönder, då har väl företaget gått upp i rök.
Snabb leverans!
Lovade våran scooter på 5-7 arbetsdagar…
Lovade våran scooter på 5-7 arbetsdagar efter 11 dagar och ex antal mail så kom den, vi packade upp den och märker att bakskärmen är sönder. Blir ny kontakt med dom och dom beslutade att vi skulle få en ny bättre sscooter och 500kr avdrag på våran befintliga. Jätte bra beslut från dom, men bakskärmen har inte kommit ännu. Vi blev lovade nu på måndag-tisdag. Mitt råd är att ta det via Klarna då kan dom inte köra över en…
Greentrip ett råd är att vara mer på alerten och svara på mailen. Frustrerande när ni är så nonchalanta
Annars nöjd
Uppdatering… idag den 13 mars har skärmen inte kommit trots att dom lovade att den skulle komma runt 10-11 mars. Vi har smsat en snubbens på företaget men inget svar. Men när vi gav negativt respons här på trustpilot då blev han ”besviken”. Nu vill vi bara häva köpet och skicka tillbaka den….
Dagens uppdatering, idag 20/3 har vi fortfarande inte fått någon bakskärm, smsade honom den 16/3 inget svar, 17/3 mailade jag kundtjänst inget svar. Greentrip är det så ni sköter ett seriöst företag? Du var snabb att smsa när jag råkade ge dig ett plus. Ändrade då till 3 men nu blir det en plus. Dåligt skött
Den avslutande uppdatering.
Idag 1/4 kom ett beslut från klarna, dom tog bort fakturan från detta bolag. Greentrip har nog inte svarat på varken mail eller telefon. Så mitt råd är att skall ni handla från denna skitfirma så ta det via klarna. Dom har haft chansen att göra om göra rätt, svara på mail eller sms. Men nu står vi med 2 scooter som blev gratis, bara att beställa en bakskärm
Hade svårt att välja scooter så jag tog…
Hade svårt att välja scooter så jag tog kontakt med kundtjänsten, som svarade snabbt och gav mig råd. Har haft min scooter nu i en vecka och den passar mitt behov perfekt. Tack för hjälpen och servicen.
Bra service och smidigt när vi ville…
Bra service och smidigt när vi ville byta till en annan modell
Super nöjd
Super nöjd! Enkelt och smidigt köp av elsparkcyckel!
Love it!
Bra utbud!
Webbplatsen är snyggt designad, lätt att navigera och gör det enkelt att jämföra olika elscootrar. Information om modellerna är tydlig och hjälpsam, och hela köpprocessen kändes trygg och smidig. Rekommenderas!
Superbra service och snabb hantering
Superbra service och snabb hantering, världsklass!!!
Problemfritt
Bar service, bra kvalitet, snabb leverans!
Problemfritt rakt över!
Jättenöjd med mitt köp
Jättenöjd med mitt köp.
Köpte en barnelbil som kom med snabb leverans och stämde bra överens med bilderna samt beskrivningen. Rekommenderas
Totalt sett väldigt nöjd med min…
Totalt sett väldigt nöjd med min upplevelse och bemötande bra med lite bollplank när man är grön , produkten jag köpte kändes rejäl och med schysst kvalité .
Enkel och tydlig inköps process
Enkel och tydlig inköps process, kvalitet på produkterna och ok svarstider
Bra pris och snabb leverans 👍
Fungerade utan några problem hela vägen.
Fungerade utan några problem hela vägen.
Väldigt nöjd
Väldigt nöjd! Produkterna känns rejäla och prisvärda. Fick dessutom bra rådgivning innan köp. Rekommenderas!
Avbröt ordern men varan kom ändå…
Avbröt ordern men varan kom ändå hämtade ej ut den sedan fick jag inkasso krav för en sak jag ej fått. Kundtjänst svarar inte sinnessjukt!!
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








