Hazelton's Gift Baskets USA Reviews 

401
•
TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The website is primitive - I tried for thirty minutes to configure the choices and have given up. I'm sending to a couple in sympathy but the "greeting card assistant" insists on a) adding a name to... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast and high quality service! We ordered a fruit and chocolate gift basket for my parents anniversary in the morning and it was delivered the same day in the afternoon. They absolutely loved it! Cu... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Arrived late, with incorrect, damaged, melted, and nearly expired items. Most were inedible, and many expire within the next two weeks. Several items were completely wrong: instead of olive oil a... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We are a New Zealand based company that have customers in USA we wanted to congratulate with the birth of their babies. Hazelton's had the perfect gifts. The ordering process was easy. We received not... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Cadeaumandenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Hazelton’s Gift Baskets USA is gourmet gift basket company, offering expertly curated baskets filled with upgradable gourmet item selctions.


Contactgegevens

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

401 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 86% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,2

Alle reviews

(401)

198 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never ordering again

Never ordering again – Terrible service and delivery delays I am incredibly disappointed with this service and will never order from them again. I ordered flowers for my sister a week in advance for delivery on July 28th. The flowers did not arrive until 8:00 PM, meaning the entire day had already passed and the occasion was ruined. There is absolutely no mention on their website that "delivery on July 28th" could mean waiting until late into the night. When I tried to get answers, the staff was incredibly rude and unhelpful. Extremely slow service and terrible customer support. Save your money and shop elsewhere.

29 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A very classy gift!

I got the beautiful Tropical Paradise Champagne gift set for my best friend who was traveling in New Orleans and she absolutely LOVED IT!!!, It was her big 55th Birthday so a very special occassion. I customized the set by adding chocolates and a 2nd bottle of premium champagne too! To be honest the gift did arrive 1 day late so looks like this company should stop using USPS ground service and invest in a better guaranteed delivery service.

23 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not order from here

I rarely leave negative reviews, but this experience has been incredibly disappointing.

I spent over $220 on a birthday gift because Hazelton's website advertised 2–3 day delivery, serviced the recipient's area in Florida, and even allowed me to select a delivery date during checkout. Based on that information, I reasonably expected my gift to arrive on the date I selected.

Only after placing my order and checking the tracking information did I discover it had been shipped via USPS Ground Shipping, meaning it won't arrive until after the recipients have already left the home. Even worse, the order includes fresh flowers. During my phone call, the manager acknowledged that ground shipping is not the recommended method for shipping flowers, yet this was never made clear before I completed my purchase.

The customer service experience was even more disappointing than the shipping issue. I asked to speak with a manager hoping we could find a reasonable solution. Instead, I was repeatedly interrupted, talked over, and told there was "nothing" they could do.

I wasn't asking for a full refund. I even suggested a simple compromise: provide a gift certificate or store credit for just the flowers so I could reorder fresh flowers once my mother returned home. The rest of the gift basket could still arrive later. Considering I had spent over $220, I thought this was a fair and reasonable request. It was immediately denied without any effort to help.

Mistakes happen, and shipping delays can happen. What disappointed me most was the complete lack of customer service. There was no empathy, no attempt to make things right, and no willingness to work toward a reasonable solution.

If your gift needs to arrive by a specific date, or if you're ordering something perishable like flowers, I would strongly encourage you to consider another company. Based on my experience, the advertised delivery expectations, the actual shipping method, and the customer service I received did not align with the premium prices Hazelton's charges.

Unfortunately, this was one of the worst customer service experiences I've had, and I will not be ordering from Hazelton's again.

25 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time ordering from this company…

First time ordering from this company and was so stunned by the awesome service online and product received. I am definitely using this company again. Delivery had me a little worried, but all was well!! I bought a gift basket for my coworker's birthday and she absolutely loved it!! I love that you get to pick your wine. Thank you Hazelton for such a good first impression.

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

two stars is generous

two stars is generous. Arrived three days late with a smashed box and smashed inside basket. The contents are items you could buy at a local grocery store. Presentation awful. Reaching out to Customer Service several times and the only response was automated. Basically saying too bad it’s your male carriers problem now. So apparently they don’t insure their product. Complete waste of money.

13 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Hazelton's Gift Baskets USA

Antwoord van Hazelton's Gift Baskets USA

Hi Shmoo T, we're very sorry to hear about your experience and understand how disappointing this must have been.

We sincerely apologize that your order arrived later than expected and that both the outer packaging and gift basket were damaged during transit. We understand how important presentation is, and we're sorry the gift did not arrive in the condition you expected.

We also regret that the products and the resolution provided did not meet your expectations. While damage that occurs during transit is outside of our direct control, we understand your frustration and are sorry that your interactions with our customer service team left you feeling unsupported.

Your feedback regarding the delivery, packaging, product presentation, and customer service has been shared with our team for further review as we continue working to improve our customer experience.

Thank you for taking the time to share your feedback.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do NOT trust this company with time-sensitive or perishable gifts!

I ordered a birthday cake and flowers to be delivered for a specific date. Because this company doesn't ship on Sundays, we explicitly agreed on a next-day delivery window. Not only did they completely miss the date—meaning the recipient's birthday had already passed by 3 days—but I found out they shipped a highly perishable cake and fresh flowers using a standard, non-guaranteed 1–7 day ground service!
When I contacted the courier service myself, the courier explicitly told me that the store used an inappropriate, slow ground shipping method for perishable items and that I needed to demand a refund from the seller.
Instead of taking responsibility for ruining a birthday and destroying their own product, customer service sent me a generic screenshot of their policy and refused a refund, claiming it was a "courier delay." They literally forced a cake to sit in a hot transit truck for days, turning a birthday gift into a hazardous, rotten health safety risk. To make it worse, the moment I told them I would be forced to dispute the charge, they completely blocked communication and refused to speak with me.
This company is highly unprofessional, has zero common sense regarding food safety, and completely lacks basic customer service. I have already refused the delivery of their spoiled goods, filed a formal dispute to get my money back, and reported them to consumer protection. Save your money and go anywhere else.

8 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Hazelton's Gift Baskets USA

Antwoord van Hazelton's Gift Baskets USA

Hi Irene, we're very sorry to hear about your experience and understand how disappointing this must have been, especially as the order was intended to celebrate a birthday.

We sincerely apologize that the order did not arrive within your expected timeframe. We understand how important timely delivery is for special occasions.

At the time of checkout, the guaranteed delivery method was not selected for your order. While we always strive to meet requested delivery dates, the shipping method chosen does not guarantee delivery on a specific date, and transit times may be affected by carrier operations and other circumstances beyond our direct control.

We also regret that the resolution provided did not meet your expectations. Your feedback regarding the delivery experience, communication, and customer service has been shared with our team for further review as we continue working to improve our customer experience.

Thank you for taking the time to share your feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Birthday gift 🥳

This picnic basket was a birthday gift for my son and he absolutely loved it! He had a day at the river planned with friends and this added a bit of flair to their celebration.

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Hazelton's Gift Baskets USA

Antwoord van Hazelton's Gift Baskets USA

Thank you so much for your wonderful review, Mariah! We're delighted to hear your son loved his birthday picnic basket and that it made his day at the river with friends even more special.

Knowing our gift helped add a little extra joy to such a memorable celebration means the world to us. Thank you for choosing Hazelton's Gift Baskets—we look forward to helping you celebrate many more special moments!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Every other gift basket delivery said…

Every other gift basket delivery said same-day delivery, but they didn’t mean it. Hazelton’s meant it and boy was it beautiful.

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Hazelton's Gift Baskets USA

Antwoord van Hazelton's Gift Baskets USA

Thank you so much for your wonderful review, Lisa! We're honored that you chose Hazelton's Gift Baskets and even more delighted to hear we delivered on our same-day promise.

It's fantastic to know your gift arrived on time and that it was just as beautiful as you hoped. Your kind words mean so much to our team, and we truly appreciate you taking the time to share your experience.

Thank you for your trust—we look forward to helping you celebrate many more special moments!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is literally a scam..

This company is literally a scam... purchased the custom basket with a bottle of wine.. I picked red grapes, orange chutney, garlic & onion cheese, butter crackers, a higher end Italian wine...I had a happy birthday basket choosen with a blue ribbon... Never was there an email nt to ask about replacement options because I would have Never agree to purchase this pics below...

I wouldnt even give it 1 star.. they gave me a can of queso for a replacement.. it was so embarrasing the person who got the gift thought it was a gag basket

2 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Hazelton's Gift Baskets USA

Antwoord van Hazelton's Gift Baskets USA

Hi Natascha, we're very sorry to hear about your experience and understand how disappointing and embarrassing this must have been.

We sincerely apologize that the custom gift basket you received did not meet your expectations. While substitutions may occasionally be necessary due to product availability, our goal is always to maintain the overall value, quality, and theme of the gift. We understand your concern that the substitutions, presentation, and replacement items did not reflect the custom selections you carefully made.

We also regret that you were disappointed by not receiving advance notification of the substitutions. We understand how important your personalized selections were, especially for a special birthday gift, and we're sorry the final product did not create the experience you intended.

Your feedback regarding the substitutions, presentation, communication, and customer service has been shared with our team for further review as we continue working to improve our products and overall customer experience. Thank you for taking the time to share your feedback.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We spent $200 for moldy, rotten fruit

We spent $200 on a fruit and flowers gift basket for an incredibly important occasion. The basket was delivered five days late. The flowers and the fruit are rotten and moldy. Customer service was rude and offered us nothing. No refund, not even an apology. The photos would make you gag and the smell would make you heave.

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Hazelton's Gift Baskets USA

Antwoord van Hazelton's Gift Baskets USA

Hi Courtney, we're very sorry to hear about your experience and understand how upsetting this must have been, especially given the importance of the occasion.

We sincerely apologize that your gift basket arrived later than expected and that the fruit and flowers did not arrive in acceptable condition. As these are perishable items, extended transit can unfortunately affect their freshness, and we understand how disappointing this was for both you and the recipient.

We also regret that our customer service did not leave you feeling heard or supported. Providing a respectful and helpful experience is important to us, and we're sorry your interaction did not reflect that standard.

Your feedback regarding the delivery delay, product quality, and customer service has been shared with our team for further review as we continue working to improve our products and overall customer experience. Thank you for taking the time to share your feedback

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You will NOT receive what is in the picture or description

BEWARE with this retailer. The baskets in the pictures are just a sales tool, what your recipients will receive will look nothing like the picture. When we reached out to customer service they said substituions are to be expected and are not reason for a refund. I could understand a substition or two, but substituion of EVERYTHING in the gift basket is unacceptable and honestly it's FRAUD. We had to file a credit card dispute to get refunded. They are getting one star because I can't give less.

EDIT Post Reply: Thank you for the response but at minimum you should have reached out to let us know everything would be substited and the gift would look nothing like the picture. Hopefully this review and your response serves as a warning to others.

29 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Hazelton's Gift Baskets USA

Antwoord van Hazelton's Gift Baskets USA

Hi Blake, we’re very sorry to hear about your experience and understand how disappointing it must have been when the gift basket did not meet your expectations.

We sincerely apologize that the delivered basket differed from what you anticipated. While substitutions may occasionally be necessary due to product availability, our goal is always to preserve the overall value, quality, and theme of the original gift. We understand your concern that the extent of the substitutions did not reflect the product you selected.

We also regret that the resolution provided did not meet your expectations and left you feeling dissatisfied. Your feedback regarding product consistency, substitutions, and customer service has been shared with our team for further review as we continue working to improve our products and overall customer experience.

Thank you for taking the time to share your feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The basket was lovely

The basket was lovely. Wrapped beautifully and had a lot of goodies in it. It came a day later than promised, but luckily a day before Father's day.

20 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Hazelton's Gift Baskets USA

Antwoord van Hazelton's Gift Baskets USA

Thank you so much for your kind review, Michele! We're delighted to hear you loved the basket and that it was beautifully wrapped and filled with goodies.

We apologize that it arrived a day later than expected, but we're glad it still made it in time for Father's Day. Thank you for choosing Hazelton's Gift Baskets—we truly appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My husband loved it!

My husband loved it and arrived perfectly, in the middle of the day!

15 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Hazelton's Gift Baskets USA

Antwoord van Hazelton's Gift Baskets USA

Thank you so much for your wonderful review, Leticia! We're glad to hear your husband loved his gift and that it arrived in perfect condition right on time.

Thank you for choosing Hazelton's Gift Baskets to celebrate such a special occasion. We truly appreciate your support and hope to serve you again soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrendous Customer Service. Save your money and buy elsewhere

They will not stand behind missed/lost deliveries. They charge a high delivery charge, I assumed they would send UPS or Fedex overnight. My order was shipped USPS, which is notoriously unreliable. I ordered three weeks ahead of my son's bday. He's an active military member and away from family and friends, so it was important the product got delivered ON or a day before his actual birthday. I understand issues can happen in shipping, but when it wasn't delivered, and was obviously lost (sitting in one place for three days according to tracking), support had nothing to say other than it's still scheduled for delivery. Keep in mind this is FOOD - beer, cookies, candy (chocolate, gummy bears) and a balloon that will surely be deflated. They won't stand behind their product. If you have a problem with anything, I assure you it will be a headache. Save your money and order from a company that stands behind their product.

19 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Hazelton's Gift Baskets USA

Antwoord van Hazelton's Gift Baskets USA

We’re very sorry to hear about your experience and understand how disappointing this must have been, especially since the gift was meant to celebrate your son's birthday while he was serving away from family.

We sincerely apologize that the order did not arrive as expected. While we work with a variety of trusted shipping partners depending on the destination and shipping method selected, delivery delays and lost shipments can occasionally occur once a package is in the carrier's possession. We understand, however, that this does not lessen the frustration when an important gift is delayed.

We also regret that our communication left you feeling unsupported. While our team relies on the tracking information provided by the carrier during transit, we understand you were looking for a more proactive resolution. Your feedback regarding shipping expectations, carrier communication, and customer service has been shared internally as we continue working to improve the customer experience.

Thank you for taking the time to share your feedback.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

It lacked information on tracking…

It lacked information on tracking delivery. Didn’t know where the product was between the “ready for delivery to actually delivered”

12 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Hazelton's Gift Baskets USA

Antwoord van Hazelton's Gift Baskets USA

Thank you for your feedback, Maria Lucia. We're glad your gift reached its destination, though we're sorry the tracking updates didn't provide the visibility you were expecting.

We understand how important it is to know an order's progress between "ready for delivery" and the final delivery confirmation. Your comments have been shared with our team as we continue working to improve our tracking updates and overall customer experience. We appreciate you taking the time to share your feedback!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer