HealthRx Reviews 

51
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I didn’t finish the health intake quiz because I had a few questions and wasn’t sure about a couple things. The support team actually called me to check in, answered everything clearly, and even walke... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

HealthRX isn’t just a pharmacy, it’s a real partner in managing my health. They deliver my meds for free, help organize my prescriptions, and the service feels personal and trustworthy. It’s so much b... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The online system hasn’t worked for months so you cannot reorder the medicine you have already paid for. They take the money every 28 days but do not send the medication in a timely manner so it is no... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everyone that I have interacted with have gone above and beyond to make sure that I received the answers to any questions or concerns that I had. Health RX has a great group of people working for them... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Centrum voor gewichtsbeheersing
  2. ook in
  3. Gezondheidsconsulent
  4. Online voorschriftgeneesmiddelen verkoper

Geschreven door het bedrijf

HealthRx provides expert-guided weight loss solutions with GLP-1 medications. Get personalized plans, doctor consultations, and fast medication delivery—your journey to better health starts here!


Contactgegevens

3,4

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

51 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 25% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,4

Alle reviews

(51)

16 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Initially I was hopeful due to the 4…

Initially I was hopeful due to the 4 star rating. The first problem started with having difficulty getting an appointment with the doctor. Then getting the medication. I called reaptedly about receiving medication with a different answer nearly every time. I emailed reaptedly with little assistance. I started this process on May 14th. As of today May 29th I've had to get 2 refunds since they deducted another payment without authorization. I've now canceled the account.

29 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo HealthRx

Antwoord van HealthRx

Hello Amanda,

Thank you for taking the time to share your experience. I want to sincerely apologize that your journey with our program did not meet your expectations. Your health and well-being are incredibly important to us, and we take your concerns seriously.

I’m truly sorry for the challenges you encountered, especially around scheduling, communication, and billing. We understand how essential it is to feel supported throughout this process, and it’s clear we fell short in your case.

I also want to confirm that we have processed two refunds — on May 27 and May 29 — to correct the unauthorized charges to your account. If you haven’t already received confirmation of those refunds, you should see them shortly.

If you have any questions, please don't hesitate to reach out to us at 208-494-2534.

Best,
HealthRx

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

More than a week after placing my order…

More than a week after placing my order I had received no meds of notifications of any issues or appointments. They stink I promise. Don’t use them or you’ll have trouble.

16 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo HealthRx

Antwoord van HealthRx

Dear William,

We’re very sorry to hear about the delay and lack of communication you experienced after placing your order.

That’s not the experience we want for any of our patients, and we understand how frustrating this must have been.
We’d appreciate the opportunity to look into what went wrong and make it right.

Please reach out to us so we can assist you directly and ensure your concerns are fully resolved.

Thank you for your feedback — it helps us improve.

-The Healthrx Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Helpful Support

I didn’t finish the health intake quiz because I had a few questions and wasn’t sure about a couple things. The support team actually called me to check in, answered everything clearly, and even walked me through the checkout. I’m leaving a 4-star review for now since I just placed the order, but I’m really happy with how the support team helped me!

12 mei 2025

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer