Hercules Gazebo® UK Reviews 

565
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic comms and advice (via FB Messenger) before purchasing Gazebo. Product quality is first rate. It has been setup in my garden for 10 days now and provides both shade from the sun and cover fo... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely first class service from these guys. I messaged asking for delivery lead times and got an instant response from an actual person.... Yes a human being responded straight away, this along wi... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

i have purchased several gazebo products over the years [ i use as hot tub shelters] and two hercules 'heavy weight' gazebos in the last 5 yeras with a cuple of replacement tops. i have left system u... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I can recommend Hercules Gazebos, from placing the order through to delivery there was great communication. The gazebo itself is very well made, far superior fabric to other i have purchased previ... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Tuinmeubelwinkel

Geschreven door het bedrijf

Hercules Outdoors Ltd is the UK’s Number 1 gazebo supplier. Hercules Outdoors has been trading since 2010 and has seen a steady year on year sales growth, with over 50,000 gazebos sold to date to thousands of satisfied customers. Some of our more well known customers include, BBC, Channel 4, Manchester United, Manchester City along with several City councils and schools. We stock the largest colour range of gazebos in the UK from our 20,000sqft warehouse. All of our commercial grade designed Hercules Gazebo® structures are built with the user in mind. We also stock a wide range of other outdoor related products all under the Hercules Outdoors brand name.


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

565 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 33% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(565)

68 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

poor quality and wrong part sent

Was sent a part that did not fit and the zip broke immediately. very poor quality and the wrong part for my gazebo - total waste of money and time

20 augustus 2025
Logo Hercules Gazebo® UK

Antwoord van Hercules Gazebo® UK

Hi Bob,

We are very sorry to hear that you have experienced an issue with your order, which we certainly would have helped resolved if contacted and made aware of the issue.

Just to clarify, after checking your order, we see that you purchased a spare part for a different gazebo model, that does not fit the particular model gazebo that you purchased from us previously. The item description does state which models the part is compatible with, which does not include your gazebo model sadly, due to slight design measurement differences.

Therefore we can confirm that we did send out the correct part purchased, it was just the incorrect part purchased unfortunately.

As for the zip being damaged, we are sorry to hear this and is not an issue that is usually experienced. We do not know if the damage was caused while attempting to get the incorrect part to fit or if it was a manufacturer fault without having been contacted to be able to determine the damage sadly.

Of course the incorrect item purchased could have been returned back to us, where we would have inspected the damage and issued a refund accordingly.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This company is excellent

This company is excellent. They carry spares for the products that they sell, even for our five year old gazebo. Their products are excellent. They gave personal email responses very quickly on a Sunday and shipped the goods by return.

18 augustus 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

*Awful* quality and nil customer service

Seriously unimpressed with this company.

I was recommended it by another artist and sure enough the sturdiness of the structure is very good and the price is very reasonable. However, there are some unacceptable glaring quality issues with my 3x3 gazebo which I emailed the company about and never once had the basic courtesy of a reply. Not once!!

There are small holes in the roof fabric which I have had to patch myself. Holes are clearly unacceptable where rain and art are concerned.

Apart from the fact the roof portion is incredibly fiddly to get on, the guy rope hoops sewn into the fabric are woefully weak with basic stitching, so much so one of them simply fell off when I was running a guy rope to it.

Fabric pole attachments fell off too, and some only had a couple of threads holding them to the wall of the gazebo.

Additionally many of the Velcro attachments are sewn on the wrong way round so instead of a pair of "sticky" Velcro portions attaching as expected, I found I had the reverse side meeting each other which means of course they are useless, as only the Velcro side will secure itself.

This was bought 6 months ahead of the important art event so I had it in situ and never got round to assembling it until a week before the event itself whereupon I discovered all these irritating issues. Nonetheless the single most irksome and infuriating fact in all this remains that Hercules NEVER replied to my emails and this struck me as awful customer care.

I cannot recommend this company as a result. I am writing this review one week ahead of another art event and am going to have to remove all the faults myself and try and rectify them so everything works AS EXPECTED.

The quality of the fabric stitching is abysmal on a shocking scale I have never previously seen on a gazebo. This one from Hercules is a replacement for another one I bought (which the wind destroyed) and that one was not only cheaper but far better manufactured purchased July 2024.

Good points - frame is solid and very sturdy.
Bad points - terrible gazebo fabric quality

I am still very chuffed off that I never got a reply as this was a significant event and caused me a good deal of stress and I feel Hercules simply stuck two fingers up and couldn't care less, whilst happy to take your money.

I will NEVER buy from them again and have unrecommended them to other artists looking for strong gazebos.

25 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hercules Gazebo® UK

Antwoord van Hercules Gazebo® UK

Hi Guy,

Whilst we are sorry to hear you had some trouble during your experience with one of our Gazebos.

We can assure you no communication you sent has reached us, as our customer service team reply to all communication the same, if not the next working day.

Our many 5 star reviews reflect on how exceptional our customer service team really is and how important customer care is to us here at Hercules Outdoors.

We have multiple avenues for customers to get in touch with us such as email, live chats and phone.

So please do not take this as deliberate malpractice.

You are more than welcome to try and get back in touch with us and we will assist you any way possible.

The Hercules Gazebo Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing Gazebo

Absolutely Amazing quality....withstamd strong wind, very easy to set up and pack down. A little heavy but expect it to be because of the well made steel structure.
fast delivery aswell.
A+++++

24 juni 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Professional and efficient

My question to the company was through their FB page, quick response was impressive.
Query was dealt with efficiently and when my order was received - the process was painless and delivery was 2 days later.
Not only great products, really great service.

30 juni 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good customer service 😊

Really happy with how Will delt with my enquiry+subsequent questions.
Friendly,helpful+professional 😊 Great company that values Thier customers 😊 replacement cover posted promptly 😊

20 juni 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent quality gazebo

Excellent quality gazebo, chose the titan option which is very sturdy. Also ordered the add on wrap which finishes off this 3x3 gazebo perfectly. The customer service was exceptional, Wil kept in touch with updates on the wrap etc
Very happy indeed and would recommend to anyone

21 juni 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer