Home Cinema Center Reviews 

73
•
TrustScore 2 uit 5

2,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a beautiful Urn that was delivered in many broken pieces. I contacted the customer service dept. via e mail with photos asking for a return authorization. They did not provide a shipping la... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company does not update you after your order and they refuse to speak to you when you call. The same Rude guy answers every phone call. Scam company.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service was outstanding with handling by order. I had a change of address that I accidentally tally entered. I called HCC up after my order shipped and they rerouted for me without any is... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible customer service. Probably ok company if everything goes perfect. Good value on furniture. Horrible customer service. Ordered $2200 living room set. Couch came damaged. Shipper and I b... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Home Cinema Center offers one of the largest product selections on the Web, backed by a knowledgeable and caring, educated customer support staff.


Contactgegevens

2,2

Slecht

TrustScore 2 uit 5

73 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 11% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,2

Alle reviews

(73)

27 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have spent $8000 in furniture here…

I have spent $8000 in furniture here with extended warranty on all. My sectional unraveled and falling apart. I called and like everyone else no help. I sent them everything they asked for, warranty, pictures etc. They refuse to respond. Do not buy from here

7 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Home Cinema Center

Antwoord van Home Cinema Center

We’re sorry to hear about your concerns. Our records show that the furniture was delivered nearly a year ago and that the damage reported is consistent with pet-related wear, which is not covered under the manufacturer’s warranty. Additionally, no extended warranty was purchased for this order. We did review all photos and information provided, and we communicated the findings. We understand this is not the outcome you were hoping for, but we are unable to approve a warranty claim for damage caused by misuse. A formal notice has been provided. If you have further questions, we’re happy to discuss them directly

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I thought that I ordered mu…

I thought that I ordered mu granddaughters bedroom set as individual pieces because I needed 2 night stands and didn't need a dresser mirror. Wjen my order came th we re was only 1 night stand and a dresser mirror. So they next day I text then and my response was " well thats what you ordered!" I responded and said I would have never purchased a mirror, I have no use for one. Her response was the same. I finally found a phone number for them and so I called. I explained my situation to the man on the other end of the phone and his response was even more shocking. He said she was right and they "Don't make mistakes!" I was so taken back with his response that I said " your tellong me your perfect? And he said yes! Than after going back and forth for a few mimutes, it finally came out that you can only order bedroom suites, not individually. At no time did either one ask me how to make it right? I own a business and this is not the way to treat your customers because negative feedback is like a terminal illness, it will eat you alive!

22 september 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was looking for a bedroom set and…

I was looking for a bedroom set and didn't have much luck with the local stores. Found what I wanted online and had it at my house in less than 2 weeks. Very happy with the store responsiveness and speed of delivery. Is

30 juni 2025
Logo Home Cinema Center

Antwoord van Home Cinema Center

We are happy to hear about your experience with our company and glad you received excellent service. We are always hear for any questions and hope to see you shop again with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

HCC did a great job answering all of my…

HCC did a great job answering all of my questions, communicating shipping info, and delivering a beautiful bedroom set to my new home. Great shopping experience and would do business with again.

30 juli 2025
Logo Home Cinema Center

Antwoord van Home Cinema Center

We are happy to hear about your experience with our company and glad you received excellent service. We are always hear for any questions and hope to see you shop again with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great delivery and knowledgeable…

Great delivery and knowledgeable assembly people!

23 augustus 2025
Logo Home Cinema Center

Antwoord van Home Cinema Center

We are happy to hear about your experience with our company and glad you received excellent service. We are always hear for any questions and hope to see you shop again with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very impressed with the speed and…

Very impressed with the speed and efficiency of this company. I ordered a ornate living room set and it was delivered in less than 2 weeks across country. Arrived perfect and it's even more beautiful in person. We are anxious to order some matching pieces soon.

23 juni 2025
Logo Home Cinema Center

Antwoord van Home Cinema Center

We are happy to hear about your experience with our company and glad you received excellent service. We are always hear for any questions and hope to see you shop again with us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bad return policy and bad customer service

Bad customer service. I received TWO broken statues and the return process is HELL. They do NOT send for the packages. You will be responsible for shipping and it's not cheap! I am stuck with two broken statues and speaking with someone is impossible. You can only email and they will get back to you if you are lucky. Think twice. I feel like I got taken.

12 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service

I placed an order for a loveseat. After 2 weeks of no communication, I called and spoke with an agent who said I needed to send an email to get a status on the order. I sent an email, but no response. I called again, and the same rep answered. He said I would hear back "soon". I asked when, "maybe next week". These folks have no idea what customer service is. I can't speak to the quality of the product as I've not received it. It's going on 3 weeks since I placed the order, and I'm going on vacation. So I need to have an idea of when I can anticipate the delivery.

8 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

So I purchased a Buffet and Hutch from…

So I purchased a Buffet and Hutch from Home Center Cinema yet to be delivered. After paying 3+ grand plus shipping and handling. What's crazy is that I called before purchasing to make sure the product was available. A man picked up and confirmed twice that they had it in stock. Fast forward one month later. I hear nothing about shipping or delivery. Then I call, a very rude man picked up the phone and was short with me and said I should send an email, I said I did and there was no reply. He then proceeded to say I should wait for them to reply. I mentioned but I'm on the phone with you now, he repeated what he said and was done with the call. I hear back days later only for them to ask me to pay an additional $487.45 for shipping. I emailed back that I already paid the shipping and handling that was paid in my order $179.99. Then they emailed me back that shipping charges to me is now $789.34!!! What's going on here, am I being scammed???

8 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a scam company

This is a scam company. Ordered a Brayton media file cabinet when on sale and with advertised delivery time of 10 days. Without any notification like advertised that payment takes three days to process and numerous calls to get update to no avail due to no one answering finally got someone who directed me to email and did so some two weeks after purchase. Emailed but due to sale long being past and never actually having product in stock was told not expected in stock for at least 45 days and so was issued a non-requested refund, probably because now product is hundreds of dollars more. Waste of time and now have to wait for refund process before addressing office needs.

14 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchased 4 Electronic Couches, Terrible After Sales Support

Do not purchase from this company. While the sales process is smooth and delivery is acceptable, the after-sales support is absolutely terrible. They require you to email for assistance, and their phone number is strictly for sales. If you try to raise concerns about their lack of email support, they will hang up on you.

After months of being given the runaround, I called again, only to be told—yet again—to email support, as if I hadn’t already tried that three times without any response. Their support team is completely unresponsive. I eventually had to troubleshoot the issue with our electric recliner on my own and discovered I could fix it with a $10 replacement power supply.

Had I known the problem was this simple, I wouldn’t have wasted over six months emailing their so-called support team to no avail. I didn’t even expect them to fix the issue for me; I just needed guidance on what part to order and was more than willing to pay for it. I explained all of this in my emails, but they never bothered to reply.

This company has the worst customer service I’ve ever experienced, and I cannot recommend them to anyone. Even if you're tempted by lower prices, the lack of support makes it absolutely not worth it. Save yourself the frustration and choose a more reliable company.

20 november 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible company

Purchased the three-year extended warranty for $500.00 for a sectional sofa. A recliner stopped working after one year and I have not been able to get it fixed by HCC. It's been well over a year since I first contacted them for repair. You can only reach the service center through email as the main (and only number) is for sales calls only. I have sent many emails requesting service and repair, but HCC has not contacted me about the problem in over a year. The person who answers the phone is rude and dismissive to customers and obviously does not care about any issues you may have with the products they sell.

18 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Treat this company like ten miles of bad road and avoid it...

I bought a chair and saw that the order was no longer found in my account. When I saw that I contacted customer service to ask about my order. The guy said "if you have any questions you have to email customer service" and then hung up the phone in my face. It was after that I decided to go look at reviews, and here I am telling you the same exact story. Awful customer service, and I cancelled my order since it doesn't show up in my account anyway...

27 september 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very Happy with our decision...

I was able to find the exact Liberty Bedroom set with dresser and mirror I needed at a great price and a good offer on white glove delivery. Mary was responsive to my questions and communicated before, during and after delivery to ensure a smooth delivery process. Furniture set was even nicer in person and we are very happy with our decision.

1 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wonderful Shopping Experience...

Everybody that I dealt with at HCC during my purchase was wonderful. They upgraded my order last minute and gave me a great price.i
will definitely recommend this site to friends and family for a great purchase experience.

The furniture arrived in record time and was even nicer than I saw online, You just cannot get a great feel for the craftsmanship that goes into some of the pieces, Very Beautiful! Thank you.

17 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Great Shopping Experience.

Great Shopping Experience..
I am very pleased with my purchase of the Magnolia Manor Table set. The price was better than any other seller, and the ordering process was seamless.
I did have contact with customer service regarding shipping because I hadn’t received any shipping information, but the packages arrived the following
day. Amanda was very helpful and considerate and I appreciated her time. Thank you for a beautiful piece of furniture! I will definitely recommend
your store to family and friends!

11 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't buy from this company

Don't buy from this company. They took over $6000 from my account and then said we didn't order anything and hung up on us. Our bank gave us back our money.

31 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do Not Buy

As others have mentioned, it's probably a great company if everything goes great. If you need to reach the company for any reason don't expect a response. The one time I did reach someone on the phone I was told I needed to send an email to get an update on my order. I had emailed a couple days earlier with no response. When I asked to speak with a manager I was told that is not necessary and was hung up on. After several more emails I have yet to receive a response, but it does appear they canceled my order. It's funny if you read their "about company" it states they have friendly staff. We must have a different idea of friendly.

27 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible customer service

Horrible customer service. Probably ok company if everything goes perfect. Good value on furniture. Horrible customer service.
Ordered $2200 living room set. Couch came damaged. Shipper and I both took pictures to document. Called HCC - they said there was nothing they could do - and was extremely rude while telling me.
In the process of getting my credit card to reverse charges as everything was so well documented.

13 maart 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer