Jimmy's Iced Coffee Reviews 

1.073
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Today I bought a can of your new limited edition cookie butter iced coffee and was left disappointed with the taste. I bought the drink assuming it's taste like cookie dough ice cream or something, b... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Love Jimmy's iced coffee - but I don't love Evri and thats who they use to deliver so knocking a star off as I needed to go on a hunt to find where my delivery had been dumped

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible tasting drink. With bad after taste left in your mouth and leaving your tongue dry. Zero refreshing (and i got it ice cold). Britvic must have been desperate when they acquired the brand.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The service you receive from Jimmy's is great. Their Customer Service team are brilliant, very quick to respond to any message you send to them. And their Rewards Scheme is absolutely fantastic. Dispa... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Koffiewinkel
  2. ook in
  3. FMCG-fabrikant
  4. Koffiegroothandel

Geschreven door het bedrijf

If you’re into truly refreshing Iced Coffee, you’ve come to the right place. We offer a wide range of products for all coffee enthusiasts, with a special emphasis on sustainable packaging and single-origin, Rainforest Alliance Coffee. - Available online and in all major supermarkets!


Contactgegevens

3,3

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 88% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,3

Alle reviews

(1.073)

45 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely drinks

Lovely drinks, we’ve tried the original, the caramel, the cookie butter and the chocolate milk. All were delicious and the delivery was very quick too. We will definitely order more.

19 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

the iced coffee is a weak and tastelss…

the iced coffee is a weak and tastelss product. It's quite annoying when that's the onby ice coffee an outlet stocks.

18 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Jimmy's Iced Coffee

Antwoord van Jimmy's Iced Coffee

We're sorry to hear our Iced Coffee wasn't to your taste. Taste is subjective, and while we appreciate it won't be for everyone, we work hard to produce a high-quality product using ethically sourced ingredients.

Thank you for taking the time to share your feedback.

Best wishes,

The Jimmy's Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love the original coffee in the blue…

I love the original coffee in the blue can! Honestly, the can says refreshing and that’s exactly what it is, no artificial sweetener taste, no cheap coffee bean taste! A smooth, light consistency, not that thick creamy stuff! I feel that if you actually like coffee for what it is.. Coffee, not a flavoured milkshake what people want it to be, this is the best coffee one.

5 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Jimmy's Iced Coffee

Antwoord van Jimmy's Iced Coffee

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review!

We're delighted to hear you're enjoying our Original Iced Coffee. It's great to know you appreciate the smooth, refreshing taste and that it's exactly what you're looking for in an iced coffee.

Thanks again for your support - it really means a lot to the whole team.

Best wishes,

The Jimmy's Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is the second time I've purchased…

This is the second time I've purchased the Caramel Iced Coffee with my meal deal. I threw the first one away as I thought it was off due to an odd fizz/pop sound on opening the bottle.
The bottle I bought today did the same. On reading the ingredients I noticed it contains Sodium Bicarbonate which I thought must cause the weird fizz.
The coffee just tastes weird, bitter, not pleasant at all, I couldn't drink it and won't buy again..

25 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Jimmy's Iced Coffee

Antwoord van Jimmy's Iced Coffee

We're sorry to hear you didn't enjoy our Caramel Iced Coffee.

The slight fizz or pop when opening the bottle is completely normal. Our BottleCans are pressurised to help protect the quality and freshness of the coffee throughout its shelf life.

That said, the flavour you describe isn't the experience we want anyone to have. We work hard to produce a high-quality product, so we'd really like to investigate. If you could get in touch with us and share the best before date and batch code from the bottle, we'd be happy to look into it.

Thank you for taking the time to share your feedback.

Best wishes,

The Jimmy's Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

What have jimmys done to their original…

What have jimmys done to their original coffee cans, coffee not sweet anymore, didn’t enjoy won’t be buying again

22 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Jimmy's Iced Coffee

Antwoord van Jimmy's Iced Coffee

Hi,

We're sorry to hear you didn't enjoy our Original Iced Coffee.

We haven't made any recent changes to the recipe, so we're disappointed to hear it didn't taste as you expected. We'd really appreciate it if you could get in touch with us and let us know the best before date and batch code from the can so we can look into this for you.

Thank you for taking the time to share your feedback.

Best wishes,

The Jimmy's Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

YUCK

The caramel iced coffee tastes like literal throw up. Bought it from B&M, took one sip and threw it away. Please fix this because I love how it’s so cheap💔

14 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Jimmy's Iced Coffee

Antwoord van Jimmy's Iced Coffee

We're really sorry to hear you didn't enjoy our Caramel Iced Coffee. We work hard to make a high-quality product, so it's disappointing to hear it missed the mark for you.

Taste is always subjective, but we'd love to understand a little more about your experience. If you could get in touch with us and let us know the best before date and batch code, we'd be happy to look into it.

Thank you for taking the time to share your feedback.

Best wishes,

The Jimmy's Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tastes like slightly sugared water

Tastes like slightly sugared water, has the consistency of someone with the runs and for the price I may as well have paid someone to p*** in a cup for me. Would not recommend

19 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Jimmy's Iced Coffee

Antwoord van Jimmy's Iced Coffee

We're sorry to hear that you didn't enjoy the taste of our Iced Coffee.

Taste is always subjective, and while many customers enjoy our range, we understand that it won't be for everyone. We'd be interested to know which flavour you tried, as feedback like this helps us understand where we can improve.

If you feel there may have been an issue with the coffee you purchased, please reach out to us at info@jimmysicedcoffee.com and we'll be happy to look into it.

Thank you for taking the time to share your thoughts.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Found the coffee tasted awful an I love…

Found the coffee tasted awful an I love my iced coffee took few sips a couldn’t take any more. I requested to return it but they refused as I had opened 1 bottle, their reason was it wasn’t in its original condition. Terrible customer service

3 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Jimmy's Iced Coffee

Antwoord van Jimmy's Iced Coffee

We're sorry to hear that you didn't enjoy the taste of our Iced Coffee.

We completely understand that it's disappointing if you've purchased a full Case and then found the product isn't to your liking. Taste is very personal, and unfortunately not every coffee suits every customer.

Regarding the return request, once a food or drink product from a Case has been opened, we aren't able to accept a return of the remaining items. This is because we cannot verify how the products have been stored after delivery and are unable to resell them. For food safety reasons, opened Cases are therefore not eligible for return.

We're sorry that this policy left you feeling disappointed, as this certainly wasn't our intention. Our team applied the same food and drink returns policy that we follow for all customers.

If you'd like to try any of our products before committing to a full Case in future, we are stocked in major supermarkets, convenience stores and cafés. This allows you to purchase a single can first to see if it's right for you.

Thank you for giving Jimmy's a try and for taking the time to share your feedback.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The caramel flavour is terrible

The caramel flavour is terrible, I haven’t tried any others but it tastes way worse than other brands of canned coffee - hardly any caramel or coffee flavour just weird and bitter

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Jimmy's Iced Coffee

Antwoord van Jimmy's Iced Coffee

Hi There, Thanks for giving our Caramel Iced Coffee a try. We're Sorry to hear that you aren't a fan! We tried our best to create a recipe that is both smooth and indulgent, using natural caramel flavours, whilst not being overly sweet, to ensure it still provided that neat coffee fix - however, it can't always be to everyones taste!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would normally drink over summer BUT felt sick

Would normally drink over summer, but time, bitter tsate almost metal and left me nauseous for hours. I thought its me but asking my daughter. She had the same nauseous feeling. We bought it from Sainsbury's and consumed immedietly. What a strange taste. Checking google so many reasons but cant be sure why. Definitely one star after enjoying it for few years. If my daughter did not feel the same I would not have written this but she also felt sick for a long time.

23 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Jimmy's Iced Coffee

Antwoord van Jimmy's Iced Coffee

We're very sorry to hear about your experience.

As you've enjoyed Jimmy's for several years, we're particularly concerned to hear that both you and your daughter noticed an unusual taste and felt unwell afterwards. This is certainly not the experience we want anyone to have.

While taste can be subjective, reports of an unexpected metallic or bitter flavour are something we'd like to investigate further. We'd encourage you to contact our customer service team at Info@jimmysicedcoffee.com with details of the product, including the flavour, best before date and any batch information printed on the packaging, so our quality team can look into this properly.

Thank you for taking the time to share your feedback. We take product quality extremely seriously and would welcome the opportunity to investigate further.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Life ruined

Maybe not Jimmys fault, but I’m heading for an interview and this bottle has fizzed on opening?
White shirts ruined with coffee, seems as though it’s carbonated but isnt, flavour was lacking also

22 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Jimmy's Iced Coffee

Antwoord van Jimmy's Iced Coffee

We're really sorry to hear this happened, especially on your way to an interview.

Our cans are pressurised to help protect product quality and freshness, and we do advise on the packaging that there is no need to shake before opening. If a can is shaken or knocked around during transport, opening it immediately can sometimes cause the contents to spray.

We appreciate that's little consolation when you're left with coffee on a white shirt, and we're sorry for the inconvenience this caused. We hope the interview went well despite the unexpected start to your day.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

customer service…

I just want to compliment the customer service. I had a pleasure to deal with Sharon today. She sorted my issue in no time at all. Well impressed.

24 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible taste and zero customer…

Horrible taste and zero customer support. The coffee was undrinkable. When I contacted Jimmy's HQ about it, they just shrugged it off and told me to talk to the retailer instead. Save your money—there are far better iced coffees out there with companies that actually care about their customers' experiences

As for your reply below you had your chance to provide customer support back in January so don't come back to me 5 months later pretending you care about customer support.

3 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Jimmy's Iced Coffee

Antwoord van Jimmy's Iced Coffee

We're sorry to hear about your experience.

We certainly don't shrug off feedback relating to product quality, and we're disappointed to hear that you felt unsupported. If you purchased the product from a retailer and believe there may have been an issue with the specific item you received, we would normally recommend contacting the retailer first, as they are often best placed to arrange an immediate refund or replacement.

That said, we would still like to understand what happened here. If you're willing, please contact us at info@jimmysicedcoffee.com with more details, we hope we can make this up to you. We take all product feedback seriously and would welcome the opportunity to look into this for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recently found these lced coffees,and…

Recently found these lced coffees,and tbh i love them and find them addictive.
Great taste made all the better being in a can and not an awful plastic bottle which doesnt keep it cold and taints the taste.
What a change to finally have a lush iced coffee, that is better for the planet too.
Will keep buy, this brand is the best.

13 november 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer