Lick Reviews 4.568

TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great samples with sticky on the back so can move around. Finally decided on colour and paint used and very happy with colours and suggestion to match colours - paint has great coverage and easy to a... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Used Lick paint for my living room. Not cheap but got a three for two offer so was able to get an off- white for my ceiling.( White 1) It has a slight blue/grey ting. Soft cover. The paint is of go... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Huge variation in colour between tins of green Matt 18. Customer service prompt and responsive but as I had bought the ‘pro’ and ‘retail’ apparently the Matt green 18 can be an entirely different sha... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Couldn't recommend Lick more! It took me 9months to find the right colour for my livingroom due to colour swatches from other brands being completely different to the actual paint colour. The swat... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Decoratie- en interieurwinkel

Over Lick

Geschreven door het bedrijf

Lick Logo

Our mission is to support people in transforming houses into their homes.

We are a people-powered decorating movement focused on inspiring and supporting people to confidently transform their homes, with our unique pigment-rich colours and high-quality products—while respecting your home and ours: Planet Earth.

Our paint products provide all-round top performance at each price point. They consistently deliver above and beyond on core performance benefits, giving our decorators the best possible experience at superior value.

  • Excellent coverage in no more than two coats
  • Ultra tough and durable
  • Pigment-rich
  • A premium painting experience with a long-lasting, flawless finish

Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

5K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prompt delivery easy to order excellent

Prompt delivery easy to order excellent

8 februari 2026
Logo Lick

Antwoord van Lick

Hello Rosalind,

Thank you for your kind words!

We’re delighted to hear you found the ordering process easy and the delivery prompt. Enjoy your painting projects, and we look forward to helping with your next one!

Customer Support @ Lick

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Paint

After emailing yourselves for some advice, the end result of the paint i am very pleased thank you.
Excellent paint. Definitely will buy more for other rooms.

8 februari 2026
Logo Lick

Antwoord van Lick

Hello Sarah,

Thank you so much for your lovely review!

We’re thrilled to hear that you’re happy with the results and that the advice was helpful. It’s fantastic that you’re planning to use our paint in other rooms.

Customer Support @ Lick

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The most beautiful paint I’ve ever used

The most beautiful paint I’ve ever used

8 februari 2026
Logo Lick

Antwoord van Lick

Wow, what a compliment! Thank you so much for your kind words.

We’re absolutely thrilled to hear that you love the paint it truly means the world to us. Hope you continue enjoying your beautiful space, and we hope to help with your next project soon 🎨

Customer Support @ Lick

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid lick!!

2 tins of paint that are both taupe 5, but 2 totally different shades. Wall ruined. Avoid!

21 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lick

Antwoord van Lick

Hi Oliver,

Thanks for reaching out, and we are sorry to hear that your recent purchase has not met your expectations.

So that we can assist you with this, can you please contact our Customer Support team at hello@lick.com.

We look forward to helping you resolve this matter.

Customer Support @ Lick

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lulu's advice is brilliant - definitely worth popping over to Northcote Rd

We've visited the Lick shop a couple of times now and each time Lulu has given us fantastic help and advice - super knowledgeable, friendly, thoughtful and creative, with great ideas that we'd never have thought of on our own. Definitely worth popping over to Northcote Road for a chat and to talk through colour and decorating choices, etc.

20 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lick

Antwoord van Lick

Hello Holly,

Thank you so much for your lovely review!

We’re absolutely delighted to hear about your experience in store. Lulu will be so pleased to know her knowledge and creativity made such a difference, she really does love helping customers bring their ideas to life.
It’s wonderful that you found the advice inspiring and helpful.
We really appreciate you taking the time to share your feedback and hope to see you again soon! 🎨

Customer Support @ Lick

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

3rd time using Lick!

This is the 3rd room I’ve decorated with Lick paint, it’s such a good performer, and good value for money compared to other premium paint brands, I ordered it direct and it arrived in good time. The colours are great, I would highly recommend.

30 januari 2026
Logo Lick

Antwoord van Lick

Hello Stella,

Thank you so much for your continued support! We’re thrilled to hear Lick paint is performing well and that you love the colours.

Customer Support @ Lick

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Had to buy more paint to finish a room…

Had to buy more paint to finish a room . Had researched lick07 matt to be my colour . On ordering Lick07 from Screwfix to finish the job found it was totally different colour. Surely 07 matt should all be same colour. Nothing on tin to say its a different colour . Yuri from customer has replaced some of the paint but costly exercise as have to pay a decorator to redo the room. Also the inconvenience and mess of repainting a room . Wouldnt use Lick paint again

29 januari 2026
Logo Lick

Antwoord van Lick

Hi Hilary,

Thank you for your review.

Lick Pro (available via trade stockists such as Screwfix) and our retail Lick range are two different products with different formulations. While the colours are the same, the base and finish differ, which can result in a visible variation if the two ranges are used together. For this reason, we do not recommend switching between product lines mid-project.

We can see that our Customer Support team has provided replacement paint to help rectify the situation as a gesture of goodwill.

We’re sorry for the inconvenience caused, the difference experienced was due to use of two separate product ranges. If you need any further clarification on product selection for future projects, our team is always happy to help before purchase.

Customer Support @ Lick

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Simple and easy to use website.

Simple and easy to use website.
The colours are amazing and I can't wait to start my decorating project.
Quick delivery and true to colour paint samples are so convenient and environmentally friendly.

25 januari 2026
Logo Lick

Antwoord van Lick

Hello Leona,

Thank you for your kind words! We’re thrilled you’re excited about your decorating project and that you found our colours and delivery convenient. Happy Decorating!

Customer Support @ Lick

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality

I have only purchased the samples but they are great qulity and super colours

29 januari 2026
Logo Lick

Antwoord van Lick

Hi Marie,

Thank you! We’re so glad you loved the samples and the colours - excited for you to try them out on your next project!

Customer Support @ Lick

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Substandard Paint & Service

I ordered a tin of Beige 03 along with a tin of Teal 02 and some other products just prior to Christmas. In January we realised one more tin of Beige 03 was required to finish the job, which arrived quickly, but unfortunately we discovered that the paint in each tin were completely different shades and nowhere near alike.
I contacted customer services on day the afternoon of day one of the decorators starting the job (Monday) and asked for a replacement tin to be sent but received no response and as I was paying for the decorators time this week I had to source alternative paint from elsewhere. As such I have requested a refund of £87 to cover the cost of the two tins I purchased plus postage. Today is Thursday, the job is nearly finished and yet I still haven’t received a response from Lick Customer Service other than to say that they hadn’t received my original email and to resend it (despite it being replied to and clearly visible lower down in the thread - their email even had the same subject heading of my original email so I don’t see how their claim could be true).
Just now I have asked for my refund to be processed and received a request to rate their service! Unbelievable! Needless to say I did so and it wasn’t positive.
There’s no phone number to call and my email requests are being ignored. Terrible paint and terrible customer service.

9 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lick

Antwoord van Lick

Hi Anne-Marie,

Thank you for your review.

We’re sorry to hear about your experience. After investigating, we can see that the earlier emails you sent were unfortunately not received by our team, which led to a delay in responding to you.

Our Customer Support team has since been in direct contact with you to review the issue, and a full refund for the original purchase has now been processed. Confirmation has been sent, and the funds will return to your original payment method within the advised timeframe.

We apologise again for the frustration this caused and appreciate you bringing the matter to our attention.

Customer Support @ Lick

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Please sell a color chart

I wish lick would sell a regular colour chart as well as the peel and stick samples. It's infeasible to keep buying samples only to be completely surprised by the colour. The ones I ordered all looked totally different to the website. I'll be using paint brands with color charts.

29 januari 2026
Logo Lick

Antwoord van Lick

Hi Alice,

Thank you for your feedback.

We offer a digital colour chart on our website to help customers explore and narrow down shades before ordering Peel & Stick samples. Our Peel & Stick samples are made with real paint, so they show the true tone and finish in your own lighting — something a printed colour chart can’t accurately replicate. Screen settings and room lighting can significantly affect how a colour appears, which is why sampling at home is the most reliable way to choose with confidence.

We understand it’s an extra step, but it’s designed to prevent larger disappointments once a full tin is opened. If you’d ever like help shortlisting shades before ordering samples, our team would be very happy to assist.

Customer Support @ Lick

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great paint to use

Great paint to use. Accurate from the sample. Good coverage. Will buy paint for other rooms

28 januari 2026
Logo Lick

Antwoord van Lick

Hi Sonia,

Thank you! We’re so glad the paint matched the sample and covered well.

If there is ever anything more we can do just get in touch.

Customer Support @ Lick

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Your paint is gorgeous!!!

Your paint is gorgeous!!! It goes on really well, great coverage and a fabulous depth of colour. We painted our whole lounge in Blue 06 and, every time I walk in, I just love it ( it was cream and now so different!!) The Matt seems to cover up any lumps and bumps really well so we’ve just decided to do our bedroom in Teal 02… think we are addicted now, thank you xxxx

26 januari 2026
Logo Lick

Antwoord van Lick

Hi Gabby,

Thank you! 💙 We’re thrilled you love Blue 06 in your lounge and that the Matt finish worked so well. Teal 02 for the bedroom sounds amazing - looks like you’ve caught the Lick paint bug! 😄

Customer Support @ Lick

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Such a good idea

Such a good idea . Really makes choosing right tone and colour a joy :)

26 januari 2026
Logo Lick

Antwoord van Lick

Hi Lynne,

We’re so glad you enjoyed it! Making colour choice joyful is exactly what we aim for 🙂

Customer Support @ Lick

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Speedy

Speedy ! Great service

19 januari 2026
Logo Lick

Antwoord van Lick

Hi Teresa,

Thank you for the review and we are so happy to hear of the great experience you have had.

Customer Support @ Lick

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Missing items

Ordered 3 samples and only received 2…..

25 januari 2026
Logo Lick

Antwoord van Lick

Hi Lisa,

Thanks for getting in touch, and we are sorry to hear that your order arrived incomplete.

Our Customer Support team has sent the missing sample, and it should be with you soon.

Hope this helps!

Customer Support @ Lick

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst Paint Ever!

Purchased 3 tins of the Brown eggshell emulsion.
Absolutely the worst paint we've ever used, and we've used loads over many years.
Cut a a long story short we ended up getting refunded for all 3 tins. Lickpro customer service was an absolute disgrace and tried every trick in the book not to refund us and blame the condition of our walls etc etc, which are perfect. Ended up buying Dulux Heritage emulsion and it went on lovely without any issues whatsoever unlike the awful lickpro.
You would think after all the hassle we had with this rubbish paint that lickpro would want the paint that we purchased sent back to themselves for analysis, they wasn't even interested.
Incredible.
Appalling paint.
Rubbish customer service.
Never will we purchase lickpro paint again!

9 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lick

Antwoord van Lick

Hi Mark,

We’re sorry to hear you were unhappy with your experience and that the product and service didn’t meet your expectations.

This isn’t the standard we aim for, and we’d welcome the opportunity to look into this further and better understand what happened. Please contact our Customer Support team at hello@lick.com with your order details so we can review this properly.

Customer Support @ Lick

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely paint

Lovely paint! Fast delivery and love the little touch of the Lick paint stirrer ❤️ Does what it says on the tin! Very happy and will definitely purchase again.

18 januari 2026
Logo Lick

Antwoord van Lick

Hi Emma,

So glad you love the paint! Thank you for your kind words, and we can’t wait to welcome you back for your next project!

Customer Support @ Lick

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Swatches

Received the swatches incredibly quickly, thank you, however, didnt match the colour shown online sadly. Whilst I appreciate your phone can have a difference of colours, we did check across 3 difference devices (android/apple) so was a waste of money as wasnt the colour we would have wanted.

18 januari 2026
Logo Lick

Antwoord van Lick

Hi Kiki,

Thank you for your feedback and for highlighting the quick delivery, we’re glad that part of the experience was positive.

Colours viewed on phones, tablets, and computers can vary significantly depending on screen settings, which is why our peel-and-stick samples are made using real paint. They’re designed to give the most accurate representation of the colour in your own space and can be moved around to see how they look in different lighting throughout the day.

We appreciate your understanding and are sorry the shade wasn’t right for your project on this occasion.

Customer Support @ Lick

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Samples arrived so quickly colours are…

Samples arrived so quickly colours are beautiful
Moving in to a new home and can’t wait to order and get started on painting

23 januari 2026
Logo Lick

Antwoord van Lick

Hi Jan,

So glad your samples arrived quickly! We can’t wait to see your new home transformed with the colours you choose - happy decorating for when the time comes!

Customer Support @ Lick

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer