LoveSkirting Reviews 

797
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

⭐️ 1 star — Avoid at all costs Absolutely terrible experience. The staff have been rude, unreliable and completely unwilling to take accountability for problems with products I have purchas... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely appalling over £500 of architrave door lining. Gave a delivery date. I got the builders in and left a 2 day delay ( in case) AFTER the delivery slot I e-mailed becuse nothing had arrive a d... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered two golden oak thresholds. One for wooden floor to carpet and one for wooden floor to click flooring . While they were expensive, they fitted perfectly after careful measuring to get the ord... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We were doing a reno of hall and required new oak thresholds, Love Skirting came up in online search, they had exactly what we needed. Phoned them up to ask how long the delivery would be and the assi... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Houtleverancier

Geschreven door het bedrijf

We are a leading supplier of different species of wood, including oak and walnut, for home furnishings. All of our products are available for delivery throughout the UK.


Contactgegevens

2,5

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

797 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,5

Alle reviews

(797)

31 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID AT ALL COSTS

AVOID AT ALL COSTS
My delivery was meant to be today. Had an email at 5.40 last night to say it had been delayed. The email stated to call them or use live chat, the telephone number and live chat are not in use. Very suspicious. Have received an email today to say it is being delivered tomorrow. I’ll happily update tomorrow but upon reading other reviews this will also be delayed.

4 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

avoid at all costs extortionate delivery costs not refunded

I placed an order from this company and paid the extortionate £20 delivery charge as needed the order urgently a week later still no delivery date, no way of contacting the company to chase the order other than automated email responses, the live chat is disabled and phone lines constantly "engaged". as i paid via paypal i requested a full refund I have only received the cost of the goods £27 and not the £20 delivery charge, this company needs to be avoided at all costs

4 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Delivery very poor

Delivery very poor. They email you to tell you your delivery will e dispatched in a couple of days to then email you again on the day of delivery to advise that there is a problem with your delivery. Eventually the products arrives 10 - 15 days later. Unacceptable when it is a paid for delivery. This has happened on both my orders. I will not be using the company again

29 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The communication is so so bad.no phone…

The communication is so so bad.no phone number to ask when your order will arrive and just get told to submit more emails. Wish I’d never ordered from them

28 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo LoveSkirting

Antwoord van LoveSkirting

Dear Elizabeth,

Thank you for taking the time to post a review. We appreciate all customer feedback as we are always looking for ways to improve our customer’s experience. We do strive to meet all our customers’ expectations, and we apologise that on this occasion that did not happen.

Unfortunately, our phone lines are temporarily unavailable and we are kindly asking all customers to contact us via email in the meantime. We can see that your order was placed on 24th March and you emailed us on the same day to notify us that your carpets were being fitted on 30th March and would require this order by then.

Our Scheduling Team sent you an email on 28th March (after the weekend), to confirm that your order would be delivered on 30th March as requested. This meant your order was being delivered within 4 working days since it was placed.

We are extremely sorry to hear that you are not happy with the service that has been provided, however, we really do hope to receive your custom in the future. Should you wish to discuss this any further, please do not hesitate to contact our Sales Team via email on sales@loveskirting.co.uk. We aim to respond to all customer enquiries within 1-2 working days.

Kindest regards,
Kate
Love Skirting Sales Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Delivery and quality issues

Good range of items, and reasonably priced. However, delivery is 3 to 18 working days. My order was very small, and delivery was 20 pounds. For a small order at such a high delivery cost I didn't expect to be waiting at the top end of that timeline. The order took 22 calendar days to reach me. On top of that, the middle section of the scotia I ordered was damaged - evidence of poor quality control. I've raised with LoveSkirting and await their reply.

13 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo LoveSkirting

Antwoord van LoveSkirting

Dear Jamie,

Thank you for taking the time to post a review. We appreciate all customer feedback as we are always looking for ways to improve our customer’s experience. We do strive to meet all our customers’ expectations, and we apologise that on this occasion that did not happen.

As stated on our website, the lead time on all orders is 3-18 working days, excluding weekends and bank holidays. All delivery charges can be found on our website also, this webpage shows how our delivery charges are calculated.

We can see that your order was placed on 19th February and delivery for this was made on 13th March, which means your order was delivered within 16 working days from when it was placed. This is within our lead time.

Additionally, we would like to sincerely apologise that one of the lengths you received was damaged. You contacted us about this on the day you received your order and we responded two days later to advise that we would be processing a full refund for this length, which you accepted. We can see from our system that your refund has been processed by the Accounts Team.

We are extremely sorry to hear that you are not happy with the service that has been provided, however, we really do hope to receive your custom in the future. Should you wish to discuss this any further, please do not hesitate to contact our Sales Team via email on sales@loveskirting.co.uk. We aim to respond to all enquiries within 1-2 working days.

Kindest regards,
Kate
Love Skirting Sales Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I paid but no delivery

I placed an order for £39.46 on 10/18/2022.
On 22/11/2022, I received an email mentioning a shipping delay with my order.
Since then, nothing, and they do not answer the phone. I wonder if they are bankrupt or just crooks...

18 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a con company

This is a con company. They have a huge lead on their delivery dates with huge delivery charge. I ordered on 28th Dec. They notified a delivery date to me on 4th Jan as 12th Jan. I arranged builder based on their confirmed delivery date. Just 1 day before the delivery they just said that there is a delay and will notify future delivery date. They have no phone number to communicate. Their chat transcript doesn't respond. The builder went on asking for delivery dates. I couldn't provide anything as they did not provide any dates. The builder went for another job. They suddenly came back on 17th Jan that they will deliver in two days. The builder went into different job and only came last week to finish the work. I now have items which needs to be returned, as I do not need of them. They just refuse to take return, although the delay is caused because of their misinformation and miscommunication

1 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo LoveSkirting

Antwoord van LoveSkirting

Dear Falguni,

Thank you for taking the time to post a review. We appreciate all customer feedback as we are always looking for ways to improve our customer’s experience. We do strive to meet all our customers’ expectations, and we apologise that on this occasion that did not happen.

At Love Skirting, we close over the Christmas period for two weeks. As your order placed during this period, we provided you with a delivery date as soon as we had reopened. Your order was scheduled for delivery on Thursday 12th January. Sometimes, we experience delays that unfortunately are out of our control, and we will always notify the customer at the earliest opportunity.

We hope that you can appreciate and understand, that after coming back after our closed period over Christmas, we had a lot of orders and customer enquiries to process. We provided you with a new delivery date at our earliest opportunity, which was still within our stated lead time.

You then contacted our Sales Team over a month after your goods had been received, to ask if you could return some of these. As stated on our website, any returns need to be made within 14 days from receipt of the goods. Therefore, we explained that we would not be able to accept these back. More information on our Returns Policy can be found using the following link, www.loveskirting.co.uk/returns-refunds-i36.

We are extremely sorry to hear that you are not happy with the service that has been provided, however, we really do hope to receive your custom in the future. Should you wish to discuss this any further, please do not hesitate to contact our Sales Team via email on sales@loveskirting.co.uk.

Kindest regards,
Kate
Love Skirting Sales Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible service

Terrible service, 4 weeks for scheduled delivery and then on. the day of delivery cancelled it. Now I have been told that it's with production team . How ridiculous

1 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo LoveSkirting

Antwoord van LoveSkirting

Dear Pankaj,

Thank you taking the time to post a review. We appreciate all customer feedback as we are always looking for ways to improve our customers experience. We do strive to meet all of our customers expectations and we apologise that on this occasion that did not happen.

The current lead time on all orders is 3-18 working days, excluding weekends and bank holidays. You placed an order with us on 18th January and delivery for this was scheduled for 1st February. This date is 10 working days from the date your order was placed.

Whilst we always try to adhere to our current lead time, unfortunately we do sometimes experience delays that are out of our control. We do appreciate the frustration of this, however we immediately rescheduled your delivery to a new date of 3rd February.

We have tracked your order on our couriers site and can see that this was successfully delivered and signed for on this date, which is still within our current lead time.

We are extremely sorry to hear that you are not happy with the service that has been provided, however, we really do hope to receive your custom in the future.

Should you wish to discuss this any further, please do not hesitate to contact our Sales Team at sales@loveskirting.co.uk. We aim to respond to all customer enquiries within 1-2 working days.

Kindest regards,
Love Skirting

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shocking communications and customer services

Love skirting was one of the few companies that offered oak skirting boards that were 15mm by 95mm but when I selected the dimensions the webpage showed 20mm. I tried to phone them on 3 different numbers but they were always "engaged". I tried to chat (no online chat) and to email them all to no avail. Then I read the reviews and as a result I took my custom elsewhere. This am LS did send me an email saying someone would contact me but its somewhat academic. LS are shooting themselves in the foot due to very poor communications and customer services

30 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo LoveSkirting

Antwoord van LoveSkirting

Dear John,

Thank you for taking the time to post a review. We appreciate all customer feedback as we are always looking for ways to improve our customer’s experience. We do strive to meet all customers expectations and we apologise that on this occasion that did not happen.

At Love Skirting we pride ourselves in offering a wide range of different products in a variety of timbers and finishes. We have an extensive range of different sizes to suit all of our customers needs. Our Skirting boards are predominantly supplied in a thickness of 20mm, however, we do have a select few that can be supplied in smaller thicknesses. This is due to the profile that they come in.

When you contacted our Sales Team to provide them with the specifications you required, a member of our team advised you that the profile you wanted could only be supplied in a thickness of 20mm and provided you with the link to our website for this product.

Unfortunately, our phone lines are temporarily unavailable and we are kindly asking all customers to contact us by email in the meantime. If you are still interested in purchasing any of our products, please do not hesitate to contact our Sales Team again and we will more than happy to suggest alternative products that can be supplied with a 15mm thickness.

Kindest regards,
Love Skirting

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The ordering process was easy

The ordering process was easy, however we paid for quick delivery and received an email afterwards stating that it will be delivered in 3 - 18 working days. We needed this item asap and hadn't heard whether the item had been dispatched 4 days later. We chased and stated we need this ASAP and they were helpful and sent the item and received within a few days. The only annoying thing is they provide a phone line but it does not connect.

14 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo LoveSkirting

Antwoord van LoveSkirting

Dear J W,

Thank you for taking the time to post a review. We appreciate all customer feedback as we are always looking for ways to improve our customer’s experience. We do strive to meet all our customers’ expectations, and we apologise that on this occasion that did not happen.

The current lead time on all orders is from 3-18 working days, excluding weekends and bank holidays. We do not provide an express delivery service, all delivery charges that are paid are for our standard lead time.

We are extremely happy to hear that once you had contacted us, we were able to help with your enquiry and have your goods delivered as soon as possible. Please note, for any urgent orders, we strongly recommend that customers contact us at their earliest convenience so that we can schedule the earliest available delivery date.

Unfortunately, our phone lines are temporarily unavailable, and we are kindly asking all customers to contact us via email in the meantime.
Should you wish to discuss this any further, please do not hesitate to contact our Sales Team via email on sales@loveskirting.co.uk. We aim to respond to all customer enquiries within 1-2 working days.

Kindest regards,
Kate
Love Skirting

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Restock of 1 piece of wood 30% reduction on refund

After ordering the wrong size was told that returns were to be paid by myself and a 30% reduction for restocking (1 piece of wood!!!!) would be taken from my refund,despite the fact I was going to reorder the next size

17 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo LoveSkirting

Antwoord van LoveSkirting

Dear Ron,

Thank you for taking the time to post a review. We appreciate all customer feedback as we are always looking for ways to improve our customers experience. We do strive to meet all our customers’ expectations and we apologise that on this occasion that did not happen.

As per the Terms and Conditions stated on our website, due to our products being machined to order we do apply a 30% restocking fee on all returns and the original delivery cost cannot be refunded. We are also unable to provide any exchanges on all of our products.

This information is provided to all customers before a return can be made, however, more information on our Returns Policy can be found on our website by clicking the following link, www.loveskirting.co.uk/returns-refunds-i36.

We are extremely sorry to hear that you are not happy with the service that has been provided, however, we really do hope to receive your custom in the future.

Should you wish to discuss this any further, please do not hesitate to contact a member of our Sales Team at sales@loveskirting.co.uk. We aim to respond to all customer enquiries within 1-2 working days.

Kindest regards,
Love Skirting

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sample rip-off…

Ridiculous cost for samples which arrive a complete mess and unlabeled. What am I paying £2 a sample for, when you take cutoffs and cannot be bothered telling them apart?

15 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo LoveSkirting

Antwoord van LoveSkirting

Dear Zenia,

Thank you for taking the time to post a review. We appreciate all customer feedback as we are always looking for ways to improve our customer’s experience. We do strive to meet all our customer’s expectations and we apologise that on this occasion that did not happen.

Our Sample Service is to show the specification of a product, for example, the profile and finish, rather than the exact sizing. All of our profile samples are generally sent out in an Oak Unfinished timber specie and any additional timbers or finishes that are requested are sent as a separate swatch. Additionally, all swatches are labelled with a sticker of the timber and finish that it is.

We have sent you an email providing further information on this and detailing exactly what should have been received in your order. Further information on our Sample Service can be found on our website by clicking the following link, www.loveskirting.co.uk/sample-request-i58.

We are extremely sorry to hear that you are not happy with the service that has been provided, however, we really do hope to review your custom in the future.

Should you wish to discuss this any further, please do not hesitate to respond to the email that has been sent to you and a member of our Sales Team will be more than happy to assist.

Kindest regards,
Love Skirting

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick delivery

Quick delivery. Good communication re delivery dates.

11 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo LoveSkirting

Antwoord van LoveSkirting

Dear Leanne,

Thank you for taking the time to leave us a 5-star review, it is much appreciated.

We are delighted to hear that you were satisfied with the lead time and communication that you received.

It is always nice to hear that you have received the service that we strive to achieve for all customers.

We would like to thank you for shopping with us at Love Skirting and we hope to receive your custom in the future.

Kind regards,

Loveskirting Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely slow service, poor customer service

Extremely slow service, ordered a month ago and still waiting.
Customer service non existant, email replies miss the point with no acknowledgement or apology.
Told I would receive my order yesterday, but it has only been dispatched today, with no tracking provided. All extremely frustrating, wish I had read reviews first!

12 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo LoveSkirting

Antwoord van LoveSkirting

Dear Abi,

Thank you for taking the time to post a review. We appreciate all customer feedback as we are always looking for ways to improve our customers experience. We do strive to meet all our customer’s expectations and we apologise that on this occasion that did not happen.

We would like to sincerely apologise for the delays that occurred with the delivery of your order. Whilst we always try to adhere to our current lead time of 3-18 working days, due to the Christmas period, we unfortunately experienced some longer delays than normal.

Although an email was sent to yourself as soon as your goods had been dispatched, the courier that we use do not provide time slots for their deliveries and can deliver at any point between 8am-6pm. Therefore, no tracking information is provided by them.

As we completely understand the inconvenience caused by this, we are more than happy to provide a refund of 50% off the delivery cost paid on your order. This refund will be processed by our Accounts Team today and you should receive the funds within 5-7 days.

We are extremely sorry to hear that you are not happy with the service that has been provided, however, we really do hope to receive your custom again in the future.

Should you wish to discuss this any further, please do not hesitate to contact our Sales Team at sales@loveskirting.Co.uk. We aim to respond to all enquiries within 1-2 working days.

Kindest regards,
Love Skirting

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic service great quality product…

Fantastic service great quality product very happy with the product

19 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo LoveSkirting

Antwoord van LoveSkirting

Dear Caitlan,

Many thanks for taking the time to leave us a 5-star review.

We are glad that you are pleased with the products and service that you have received.

Here at Love Skirting we pride ourselves on providing the best customer service and products for our customers.

We would like to thank you for shopping with us at Love Skirting and we hope to receive your custom in the future.

Kind regards,

Loveskirting Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No delivery and can't get an answer

I ordered beading on the 22nd December. I have not received it. I contacted them yesterday (you have to email or request a call back). They emailed back and said somebody will contact me. Nobody did. I have now spent 10 minutes doing it all again. I just want my beading but instead all I get is a load of time taken up trying to sort it.

22 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo LoveSkirting

Antwoord van LoveSkirting

Dear Nick,

Thank you for taking the time to post a review. We appreciate all customer feedback as we are always looking for ways to improve our customers experience. We do strive to meet all customers expectations and we apologise that on this occasion that did not happen.

Your order was placed on 22nd December 2022, which unfortunately missed the cut off date for delivery before Christmas. Love Skirting is closed for a two week period over Christmas and as a result of this, your order was actually still delivered within our current lead time of 3-18 working days, excluding weekends and bank holidays.

You contacted our Sales Team on 9th January 2023 to query the progress of your order and a member of our Sales Team responded to advise it was being looked into and we would provide you with an update shortly. An automated email was then sent to yourself from our system on 10th January 2023 to confirm when your order will be delivered.

As you did not receive this email, we investigated this for you and noticed that the email you entered at the time of placing your order was incorrect and therefore, the automated emails from our system were not reaching you. This was rectified immediately and we confirmed your order will be delivered on 12th January 2023.

After looking into this, we can see that your order did in fact arrive a day early on 11th January 2023 and we really do hope to hear that you are satisfied with the product you received.

Should you wish to discuss this any further, please do not hesitate to contact a member of our Sales Team at sales@loveskirting.co.uk. We aim to respond to all enquiries within 1-2 working days.

Kindest regards,
Love Skirting

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Oak floor plate.

The oak plate is absolutely perfect. It matches the floor perfectly and the finish is excellent.

20 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo LoveSkirting

Antwoord van LoveSkirting

Dear John,

Thank you for taking the time to leave us a 5-star review, it is much appreciated.

We are extremely happy to hear that you are pleased with the items you have received and that they meet your expectations.

Here at Love Skirting we strive to provide our customers with top-quality products.

We would like to thank you for shopping with us at Love Skirting and we hope to receive your custom in the future.

Kind regards,

Loveskirting Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

5 months later, still nothing...

I ordered goods on the 03rd of August 2022, and as of the 3rd of January 2023, they have not dispatched my order...

They have failed to respond to my emails and phone calls.

3 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo LoveSkirting

Antwoord van LoveSkirting

Dear Paul,

Thank you for taking the time to post a review. We appreciate all customer feedback as we are always looking for ways to improve our customers experience. We do strive to meet all our customer’s expectations and we apologise that on this occasion that did not happen.

Please accept our sincerest apologies for the extreme delays that occurred with the delivery of your order. After investigating this for you, we realised that unfortunately there had been a system error whilst processing your order and we notified you of this when you contacted us in December 2022.

We asked at the time whether you still required the goods or alternatively, we could have processed a full refund for you. You confirmed that you did in fact still want the order so we resolved the system issue and began processing this for you immediately.

We have tracked your order and can see that this was successfully delivered 9th January 2023. We appreciate that further delays did occur with your delivery and because of this we are more than happy to process a refund for the full delivery charge paid on your order. Our Accounts Team will process this for you today, please allow 5-7 days for the funds to be received.

We would like to sincerely apologise for the inconvenience that has been caused during your experience with us and we really do hope that we have resolved this efficiently for you. This is not the customer experience we aim to provide and we are deeply sorry for that.

Should you wish to discuss this any further, please do not hesitate to contact our Sales Team at sales@loveskirting.co.uk. We aim to respond to all enquiries within 1-2 working days.

Kindest regards,
Love Skirting

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer