LSD & BSD - Landscaping & Building Supplies Direct Reviews 2.429

TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was struggling to buy the individual porcelain slabs (most places only doing project packs) until I found LSD. The ordering process was simple and the communication was excellent. The day after I pl... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Lead in time at the date of ordering was 7 working days. This was amended to 15 working days. Delivery had been promised via crane (as before) but turned out to be via trolley. Access was difficul... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The staff were very helpful and happy to discuss all aspects of different products. When a haulage company delivered some large heavy natural stone slabs damaged LSD & BSD promptly arranged to have th... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service being a remote area of Scotland we struggle a lot with getting materials delivered but that wasn’t a problem from LSD not only were there prices reasonable but delivery was easy and... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Bestratingmaterialen leverancier
  2. Tuincentrum
  3. Natuursteenleverancier
  4. Zand- en grindleverancier
  5. Stenenleverancier

Geschreven door het bedrijf

Landscaping Supplies Direct, or LSD, is rapidly becoming one of the UK’s leading online suppliers for garden and landscape supplies. It is beginning to gain a significant advantage over its competitors due to being a direct importer of Indian sandstone paving as well as stocking specialist paving from top brands such as Marshalls, Stonemarket, Natural Paving, Bradstone and Globalstone (in no particular order!). We also supply cheap paving slabs for those working to a budget and we’re able to tailor and make mixed orders to cater for exactly what you're looking for. Landscaping Supplies Direct can deliver paving slabs direct to many homes across the UK within 5 working days with 'Next Day' and 'Saturday' delivery options available. LSD takes pride in employing staff who are friendly, approachable and highly knowledgeable about landscaping supplies.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great company

Very professional company I bought some slabs which 4 had issues with. I emailed them with pictures, before you know it they were replaced to finish off the project. Excellent service deffo use again. Very trustworthy.

14 juli 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service.

The team at LSD couldn't have been more helpful in ensuring we got the right products and deal for our landscaping project. Special thanks to Rob and Manuel. I have not seen our sandstone paving yet as it was delivered to our landscaper's yard in advance of the project start date next month. Hopefully I will be as pleased with the products as I am with the service!
Thanks,
MW

10 juli 2025
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Order took 2 weeks to arrive

Order took 2 weeks to arrive. The pallet of slabs was shipped to the incorrect address which put my job behind as I had organised all arrangements settled for a week after I had placed the order.

No compensation, nothing offered just a "nothing we can do"...

Further edit:
LSD has responded saying that they "resolved the issue in the 15th, the day after initial issue was recognised".

That is a blatant lie.

The error was made on 9th of July and I phoned to check what was happening with the delivery on the 14th... Not exactly the next day is it?

3 juli 2025
Logo LSD & BSD - Landscaping & Building Supplies Direct

Antwoord van LSD & BSD - Landscaping & Building Supplies Direct

Hi Mark,

Thank you for your recent feedback regarding your order of paving slabs. We understand your frustration with the delay and the incorrect delivery, and we sincerely apologise for the inconvenience this caused your project.

We've looked into your order and can confirm that it was placed on July 2nd. Due to an administrative error, the pallet of slabs was unfortunately shipped to an incorrect address.

We were first made aware that you hadn't received your order on July 14th. Please know that as soon as you notified us, we took immediate action to rectify the situation. We were able to arrange for the correct delivery to your address on July 15th, just one day after you informed us of the issue.

We hope this explanation clarifies the timeline and our swift resolution once the problem was brought to our attention. While we deeply regret the initial error and the disruption to your plans, we appreciate you bringing your concerns to our attention so we could resolve it promptly.

Updated,

Thank you for providing the additional information.
We understand that our courier delivered your original order to the wrong address, and we're very sorry for the confusion and delay this caused. We were not aware of the issue until you contacted us on what we believe to be the 14th to inquire about your delivery. We apologise if this date is incorrect.
Once we were made aware of the issue, we immediately investigated and prioritised a replacement order for you. The replacement order with Bradstone was shipped as quickly as possible, and we even upgraded it to a next-day service. We apologise for any misunderstanding regarding the replacement delivery time frame.
Please know that our top priority is to resolve issues as quickly as possible. We acted as soon as we were notified and did everything we could to get your replacement to you right away.

Sincerely,

LSD

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant service

Brilliant service. I spoke to the team who advised how best to achieve the result I wanted and helped me get the right materials in order. Couldn't recommend them highly enough - they really knew their stuff.

7 juli 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top !

Great customer service! Great product. Fantastic with delivery timing . Just top !

4 juli 2025
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Quality control and response by suppliers poor

When prompted Rob Linacre from LSD investigated and arranged a refund for the stone samples which was due after we placed our order for over £2000 of landscaping. He also seemed sympathetic to my complaint about the quality of two of the large stones in that order that were very obviously badly marked and encouraged me to send him photos of any in the pack that we would like replaced. Saying that LSD held STONEMARKET their manufactures to a higher standard because of their higher prices.
He then informed us that STONEMARKET have said that is what to expect and they would not be sending replacements and there was nothing else he could do.
Regretfully i haven’t yet been able to upload photos so you can judge this (not yet uploaded as using the Trustpilot app - hopefully Trustpilot will get in touch so I can add these?) the marks on two of the large stones are much more noticeable than minor marks and in my opinion for this reason they should not have been included in this premium priced product. The thickness of the stone products has been reduced from what was advertised when we were placing our order making them much less robust.

16 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo LSD & BSD - Landscaping & Building Supplies Direct

Antwoord van LSD & BSD - Landscaping & Building Supplies Direct

Hi Steven,
Thank you for your recent feedback regarding your Stonemarket paving. We understand you're disappointed with the outcome, and we want to assure you that we took your concerns seriously and did our best to advocate on your behalf.
Regarding the "marks" you observed, Stonemarket has confirmed that these are not defects but a natural iridescent, rainbow-like effect inherent in natural sandstone. This is a characteristic feature of the stone, and as such, it's not something they can rectify or replace. They explained that variations in colour and appearance are to be expected with natural stone products.
Concerning the paving thickness, Stonemarket recently adjusted their standard to 18mm. This decision was made to help keep prices as competitive as possible, following extensive testing conducted by both Stonemarket and Marshalls. Their tests concluded that while 22mm paving is stronger, 18mm performs exceptionally well in typical installations, provided it is laid correctly.
We hope this explanation clarifies the reasoning behind Stonemarket's decisions. While we regret that we couldn't achieve the outcome you desired, we appreciate you bringing your concerns to our attention.
Sincerely,
LSD

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A1 service

Purchased some porcelain patio tiles, the staff member was very helpfull, advising the ones i wanted were not in stock at supplier but there sister company had the same tile under a different name and at a competitive price.

24 juni 2025

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer