LUXE TONES Reviews 

453
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought a ring from here and it looked like cheap tat. Returned it at my own expense and have proof of postage but they’re claiming the ring was never received so won’t refund me. My experience has bee... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m so happy with the jewellery I ordered it’s beautiful and unique. Comes in lovely packaging would be ideal for gifting. I have already ordered another ring. There was an issue with my delivery whic... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing customer service!! I purchased a gorgeous ring, after a couple of days of wearing it I noticed a few stones had fallen out. Email sent, replacement offered and accepted. Unfortunately the... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful item, even better than expected. Excellent value for money. Delivered very quickly in lovely packaging. A new favourite for really different, interesting jewellery. I have now ordered pieces... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Sieradenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Luxe Tones is a British jewellery brand on a mission to offer on-trend unique jewellery at affordable prices, for every occasion. As seen in Vanity Fair, Cosmopolitan, Heat & more. 30 Day Returns. Same-Day Dispatch. Satisfaction Guarantee. Free Shipping.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

453 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(453)

21 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought the Evangalina Green Feather…

I bought the Evangalina Green Feather drop earrings and they are absolutely beautiful!!…..well made, lovely quality and go with my dress perfectly!!
Customer service superb and delivery amazingly fast…..very happy….😊

21 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant online experience

My experience with Luxe Tones was absolutely excellent. Chris was extremely helpful, I was very impressed with their customer service.
The jewellery is gorgeous and they have a huge range at very realistic prices.
I highly recommend Luxe Tones and wouldn't hesitate to give them a higher rating of 5* if I could.

24 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Overpriced and terrible quality

Overpriced and terrible quality. Ordered 2 types of earrings. Both earring clasps broke at first wear. Really flimsy metal. Asked for a refund a month ago and was promised one. Still waiting….

19 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo LUXE TONES

Antwoord van LUXE TONES

Hi Zoe,

You emailed us 6 months after placing your order to tell us you were unhappy with your order.
Despite this being outside of our returns window, we still tried to refund this for you, as customer satisfaction is extremely important to us.

However, as we explained to you, we were unable to refund you as you'd paid via Paypal and it was outside of their refund window, so you would need to contact Paypal directly.

Kind regards
Luxe Tones

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Disappointed

Have previously bought 2 pairs from this company and love them. However most recent pair had a green glass finish. Gold clasp part no problems but after 3 wears the green is fading rapidly and now just look insipid. Disappointed as sent email with photos ..no reply. Thought better of this company

Footnote
Company have professionally and swiftly dealt with issue.

13 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo LUXE TONES

Antwoord van LUXE TONES

Hey Rebecca,

We are so sorry about the issue with your earrings.

I have just taken a look at our customer service email inbox and cannot see any emails from you. Please be assured we take customer satisfaction extremely seriously, as a small business.

We would like to rectify this for you immediately. We have emailed you via our info@luxetones.com email, please could you check and reply?

Kind regards
Luxe Tones

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful earrings and perfect service.

I ordered two beautiful pairs of earrings which arrived beautifully packaged and quickly. Unfortunately one pair had got damaged during delivery. I contacted customer service who got back to me almost instantly and sent me a replacement pair which also arrived super quickly. Both pairs are stunning and the customer service was perfect so I will definitely be ordering more from them in the future. Thanks Luxe Tones ❤️

30 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

DELIGHTED WITH MY PURCHASES MAXINE…

DELIGHTED WITH MY PURCHASES MAXINE MCINTYRE
i ordered two pearl necklaces as Xmas presents, I loved so much I ordered for myself The delivery was quick and the presentation packaging was so lovely too. I look forward to ordering more in the future.

26 december 2023
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stone fell out of earring after 4 wears

The earrings I bought lasted 4 wears (over 6weeks) then the stone in the middle fell out. I knew they were cheap but I had still hoped for more than this.
The website itself is nice (lots of lovely things to be tempted by), ordering was easy and delivery was prompt but I guess you get what you pay for - low quality.

3 augustus 2023
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Beautiful but be wary

Very beautiful designs and lovely packaging, but the quality of some of their items is cheap. I bought their star and moon earrings months ago, and within the first month, the gold plating had already started to chip. However, another pair of earrings I’ve bought from them is still going strong, so idk if it just depends on the style and design of their items?

17 juli 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer